Karburátory na gl mě dost natrápily, čistil jsem je postupně v ultrazvuku, vyměnil všechna možná těsnění a přesto byl chod motoru v oblasti volnoběhu sotva uspokojivý , často hůře padaly otáčky či reakce na přidání plynu z volnoběhu byla nic moc. Nakonec musely ven i klapky a měnil jsem i ucpávky kolem hřídelek (plstěné kroužky), nicméně po tomto usilí a nastavení podtlaků by chod asi uspokojil kdekoho ale mě ne, jsem dost náročnej na projev motoru na volnoběh. Nakonec jsem při postupném odpojování fajek za chodu zjistil že motor při odpojení některé fajky pohasne výrazně a třeba hned vedle odpojím druhou a běží si vesele dál a téměř nepoleví. Takže jsem došel k závěru že pokud mají karburátory už něco za sebou tak synchronizace vakuometry nemusí být platná. Takže jsem udělal podtlaky ,projel motorku, a pak jsem zase odpojoval fajky a poslouchal a na dvou válcích které pokulhávaly jsem přidal na šroubku seřízení klapky (konkrétně na jednom 1/2 otáčky a na druhém 1/4) . Nyní běží motor pravidelně a velmi dobře reaguje na plyn. Je mi jasné že jsem vytloukl klín klínem ale výsledek je zatím nejlepší a velmi uspokojivý. Ještě jeden poznatek , měl jsem k dispozici dvě sady karburátorů a když jsem si nechal přeměřit trysky (na měřiči trysek v autodílně) tak jedna sada měla volnoběžné trysky 35 (to by mělo být origo) a druhá 38 a s těmito většími se to chovalo o poznání lépe.