Naposledy editováno 16.11.2015 22:49:44
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-10 2016
http://silnicnimotor...t-160-koni-a-210-kg/
Naposledy editováno 09.02.2016 10:33:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-10 2016
Naposledy editováno 09.02.2016 12:49:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-10 2016
Naposledy editováno 09.02.2016 22:27:30
dejf. píše: Imre> tak nejenom ze je to hnusny, ale este to bude slaby a tezky. Takze konkurence v podobe SD, Brutale a Tuona, ci dokonce jiz "staryho" SF - > furt na mile daleko...hmm...rikam, ze cela nova rada MT je mimo misu...
No, múžeš být trochu tolerantní, mě se třeba celá řada MTček líbí, hlavně Tracert, ten je supr. Příští moto bude právě on.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NEW Yamaha MT-10 2016
1 reakcí na tento příspěvek NEW Yamaha MT-10 2016
Dneska jsem si ji zkusil a nemůžu vám tady jednoznačně napsat joooo kupte si tohle MT-10 za 370 000 kč a budete mít naprosto Best Of Bike to na štěstí nemusím psát.
Tak jak ta moje jízda probíhala. Když jsem se chtěl ze stánků rozjet, tak mi dva krát chcipla tak že na to aby jsem se mohl rozjet jsem musel nechat prokluzovat spojku jak u dvouválu Po zařazení druhého rychlostního stupně mi motka cukla, tam jsem pochopil že plyn je od začátku strašně citlivej Samozřejmě první věc která mě zajímala kde se ukrývá 160 kobyl nechal jsem si větší rozestup odpalim to a co je, kde jsou žeby jsem málo točil? tak jsem to zkusil ještě jednou na 11tis. a stěně to nebylo tak silný jak je moje deset let stará FZ1 tak nevím. Převody má hodně dlouhé. V ten den kdy jsem ji testoval bylo 20°C pod mrakem- když sme zastavili na světlech tak jsem začal cejtit jak mi od motoru chrlí velký horko na sedlo, ale sedlo nebylo horký jak to bývá u FZ1 při daleko vyšších teplotách. Co se týče zvuku tak ten je jak z Warburgu hezky zvuk má aš při vysokých otáčkách.
Ted pozitiva: po prvním náklonu motorky jsem byl mile překvapen jak ta motka krásné bez jakékoliv námahy krásné padá do zatáček najeli jsme do mírného kopečka tak jsem si dovolil trochu přidat (na jedničku) a co se stalo, najednou jedu po zádech zkusil jsem to samé na dvojce při vyšší rychlosti (asi 90 )a taky jela krásně po zadním. Ovladatelnost tohto stroje je opravdu geniální a smekam nad tím kde ti hoši šikmooky schovali těžiště motorky, proto že po pár metrech jsem se vůbec nebál dělat na ní jakékoli prasárni
Když jsem to takhle vyhodnocoval, tak jsem stejně rád že jsem majitelem jejího předchůdce- stačí jenom znát a správně ovládat svou motku. Je mi jasný že na MT-10 by byla větší zábava, ale vzhledem k tomu jaká ve mně koluje krev je i pro bezpečnost ji lepší nemít
Jo a ještě co se týče designu, tak je v reálu stejně ošklivá jak i na obrázcích
Naposledy editováno 12.06.2016 09:08:43
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
[pomoc] Yamaha MT10SP - úprava Yamaha MT-10 | Veverkaris | 29 | 15.6.2023 v 16:41 Maxipes_Fík |
Yamaha MT - 10 2021 Deflektory vzdu... Yamaha MT-10 | MiraKobe | 0 | 10.1.2023 v 11:49 MiraKobe |
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
Hledám špínu na vybrané motorky [1, 2, 3] Kawasaki Z 1000, BMW K 1300 R, KTM 1290 Super Duke R... | mmks | 84 | 12.5.2022 v 12:15 starej-Lupo |
Bouraná MT 10 [1, 2] Yamaha MT-10 | Kryšoun | 52 | 26.10.2021 v 21:35 Ozzy_ |