globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vraceni kamery
 
12.11.2015 v 13:31
Zdravim, nedavno jsem si koupil kameru, als jak jsem zjistil tak ukladala necitelny zaznam a pak uz nesla ani zapnout. Mel jsem ji 11 dni a sel jsem ji vratit s tim, ze nefunguje a chci vratit penize, na tobmi prodejce po prohlednuti odvetil ze chybi samolepka. Jenze to je jednorazova vec, kdyz jsem ji strhnul tak byla nepouzitelna. Me tedy zajima jestli je na tohle nejaka vyjimka, nebo mam smulu a nuznaji mi to protoze to je nekompletni. Za tyden to bude mesic od reklamace, tak nevim jestli pocitat se zamitnutim nebo ne.

Vraceni kamery

12.11.2015 v 13:36 | Nahoru | #1
Chybějící samolepka nemůže být důvod k zamítnutí reklamace.

Vraceni kamery

12.11.2015 v 13:36 | Nahoru | #2
Jaká samolepka?

Vraceni kamery

12.11.2015 v 13:40 | Nahoru | #3
Takova pologumova protiskluzova samolepka.

Vraceni kamery

12.11.2015 v 13:43 | Nahoru | #4
k zamítnutí musí být důvod. Důvod zamítnutí reklamace kvůli chybějící samolepce je šikanózní. Samolepka nemá žádný vliv na funkci přístroje. Pak se prodejce vystavuje riziku právních kroků od kupujícího.
Holt, musíš mít ostré lokty, v dnešním světě.

1 reakcí na tento příspěvek Vraceni kamery

12.11.2015 v 13:52 | Nahoru | #5
Typicky smejdi v cechach udelaji vsechno proto, aby nasrali zakaznika a usetrili penize, ktery ani nejdou z jejich kapes...

Nedej se, nalepka neni funkci vec a jeji pritomnost / nepritomnost nema zadny vliv na celkovou funkci zarizeni. Navic behem 14 dni ti to musi vzit i bez udani duvodu. Trochu jim pohroz, ze na ne zavolas COI, Ceskou Obchodni Inspekci. To je ten spravny bic na ne.

Zlata Britanie...

(reakce na) Vraceni kamery

12.11.2015 v 14:00 | Nahoru | #6

sramis píše: Navic behem 14 dni ti to musi vzit i bez udani duvodu. Trochu jim pohroz, ze na ne zavolas COI, Ceskou Obchodni Inspekci. To je ten spravny bic na ne.

Zlata Britanie...



Tady bych byl opatrný, vrátit můžeš, ale komplet výrobek, tzn. včetně pogumované nálepky. SimpleManCZ ale reklamuje nefunkční nahrávání a tady žádná nálepka vliv nemá.

Vraceni kamery

12.11.2015 v 14:02 | Nahoru | #7
Můžeš se prosím podělit o jaký shop šlo? Abysme se mu kdyžtak vyhnuli :).

Vraceni kamery

12.11.2015 v 14:07 | Nahoru | #8
pokud to nebyla samolepka s napisem "porusenim ztracite zaruku" jako bejva na kompech a podobne tak bych je poslala do kelu...ale pokud zbejva par dni do konce reklamace tak bych to nechala dobehnout jestli neprosvihnou i tenhle termin a bylo by vymalovano..o pogumovany samolepe bych se s nima vubec nebavila

Vraceni kamery

12.11.2015 v 14:12 | Nahoru | #9
Chápu to tak, že si chtěl okamžitě vrátit peníze, což prodejce (dle mě oprávněně) odmítl (z důvodu, že kamera není kompletní) a zahájil klasické reklamační řízení (na které má 30 dní a chybějící nálepka v něm nehraje roli). Pokud to chápu správně, tak v tom nevidím žádný problém.

E: teda nějak jsem přehlídnul, zda je to koupeno v prodejně, či přes net, ale to nehraje tak velkou roli, jen že v prodejně ti okamžitě peníze zpět dát nemusí ani kdyby byla kamera jak nová)

Naposledy editováno 12.11.2015 14:14:53

2 reakcí na tento příspěvek Vraceni kamery

12.11.2015 v 14:18 | Nahoru | #10
Prodejce to naopak chtěl řešit, převzal to ařekl, že stakovýma polonekompletníma věcma to je těžší, ale převzal to a řekl ať si počkám na verdikt těch výše. Chci po nich vrátit peníze. Nebyli nijak nepříjemní, ani se nijak nevykrucovali. Řešili to. Jinak to byl obchod http://www.k24.cz/?...OtYu80fgUaAgoD8P8HAQ Ale ať hledám jak hledám tak kamera už tam není.

Spíše mě zajímalo, jaká je šance, že dostanu zamítavé stanovisko.

Naposledy editováno 12.11.2015 14:18:58

(reakce na) Vraceni kamery

12.11.2015 v 14:21 | Nahoru | #11
SimpleManCZ> nizka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vraceni kamery

12.11.2015 v 14:22 | Nahoru | #12

SimpleManCZ píše: Prodejce to naopak chtěl řešit, převzal to ařekl, že stakovýma polonekompletníma věcma to je těžší, ale převzal to a řekl ať si počkám na verdikt těch výše. Chci po nich vrátit peníze. Nebyli nijak nepříjemní, ani se nijak nevykrucovali. Řešili to. Jinak to byl obchod http://www.k24.cz/?...OtYu80fgUaAgoD8P8HAQ Ale ať hledám jak hledám tak kamera už tam není.

Spíše mě zajímalo, jaká je šance, že dostanu zamítavé stanovisko.



Jaké ti dají stanovisko netuším. Pokud reklamaci uznají, nemáš na vrácení peněz nárok. Dostaneš buď opravenou kameru, novou kameru, nebo vrácené peníze. To je při první reklamaci na prodejci.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vraceni kamery

12.11.2015 v 14:25 | Nahoru | #13

Dave81 píše: Jaké ti dají stanovisko netuším. Pokud reklamaci uznají, nemáš na vrácení peněz nárok. Dostaneš buď opravenou kameru, novou kameru, nebo vrácené peníze. To je při první reklamaci na prodejci.

ses si jistej? nebyla tohle pravda jen za staryho zakoniku?

ted v pripade ze se to neda opravit tak si zakaznik vybira zda novou nebo prachy...

Vraceni kamery

12.11.2015 v 14:27 | Nahoru | #14
Jedna se imho o podstatnou vadu. Tj takovou o které kdybys věděl zboží bys ani nekoupil. V tom případě si mohl požadovat vyřízení reklamace formou vrácení peněz. Ale to musíš uvést již při podání reklamace. S COI hrozit můžeš. Ale je ti to naprd. Oni jen řeší jak prodejce reklamacim řešil. Po zavolání na infolinku mi bylo řečeno že prakticky jen jestli to vyřídil do 30 dnů. Pokud s hledají pochybení dají prodejci pokutu. Ale na tvůj případ to stejně nebude mít vliv...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vraceni kamery

12.11.2015 v 14:28 | Nahoru | #15

Cucka píše: ses si jistej? nebyla tohle pravda jen za staryho zakoniku?

ted v pripade ze se to neda opravit tak si zakaznik vybira zda novou nebo prachy...



Já myslim, že mají možnost 3x reklamovat a pak teprv vracejí peníze, jinak ten shop nevypadá moc důvěryhodně, příště bych nakupoval z osvědčenějších eshopů. :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vraceni kamery

12.11.2015 v 14:29 | Nahoru | #16

Cucka píše: ses si jistej? nebyla tohle pravda jen za staryho zakoniku?

ted v pripade ze se to neda opravit tak si zakaznik vybira zda novou nebo prachy...



Přiznávám, že si nejsem jistej. Myslel jsem, že konkrétně tohle se neměnilo (protože mi stará úprava přijde logická, ta nová co uvádíš mi moc logická nepřijde)

(reakce na) Vraceni kamery

12.11.2015 v 14:29 | Nahoru | #17

ladislav_maly píše: Já myslim, že mají možnost 3x reklamovat a pak teprv vracejí peníze, jinak ten shop nevypadá moc důvěryhodně, příště bych nakupoval z osvědčenějších eshopů. :)

novej zakonik resi dva druhy zavad...neni to tak jednoduse definovany jako to bejvalo...to co pises uz pravda neni...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vraceni kamery

12.11.2015 v 14:31 | Nahoru | #18
[quote=Dave81]Přiznávám, že si nejsem jistej. Myslel jsem, že konkrétně tohle se neměnilo (protože mi stará úprava přijde logická, ta nová co uvádíš mi moc logická nepřijde)[/quoterozlisuji se dva druhy zavad..u nepodstatny (poskrabany sklo u svetla ) je to jiny jak u podstatny(svetlo nesviti)

Vraceni kamery

12.11.2015 v 14:35 | Nahoru | #19
vyčkej, až to bude 31. den zajdi tam a řekni, že nevyřídili reklamaci v termínu a ať ti vrátí peníze, což udělat musí
e: jo eshop, tak tam nechoď a pošli jim mail s číslem účtu, kam ti mají peníze zaslat

Naposledy editováno 12.11.2015 14:38:34

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vraceni kamery

12.11.2015 v 14:36 | Nahoru | #20

Cucka píše: [quote=Dave81]Přiznávám, že si nejsem jistej. Myslel jsem, že konkrétně tohle se neměnilo (protože mi stará úprava přijde logická, ta nová co uvádíš mi moc logická nepřijde)[/quoterozlisuji se dva druhy zavad..u nepodstatny (poskrabany sklo u svetla ) je to jiny jak u podstatny(svetlo nesviti)



Nechci aby se to tu rozplizlo do OT, ale pokud trochu rozvedu co píšeš (na těch příkladech), tak v tom fakt nevidím logiku (netvrdím, že to nebylo takto uzákoněno). Pokud je poškrábaný sklo světla tak to vidím hned a buď to nekoupím, nebo (přes net) vracím ve lhůtě 14 dní aniž bych zboží použil.
Pokud světlo přestane svítit, jdu ho klasicky reklamovat (a to i přesto, že jsem mu třeba poškrábal sklo).
Ale jsem jen prostý vesnický hoch, tak se v tom více nepitvejme radši :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vraceni kamery

12.11.2015 v 14:41 | Nahoru | #21

Dave81 píše: Nechci aby se to tu rozplizlo do OT, ale pokud trochu rozvedu co píšeš (na těch příkladech), tak v tom fakt nevidím logiku (netvrdím, že to nebylo takto uzákoněno). Pokud je poškrábaný sklo světla tak to vidím hned a buď to nekoupím, nebo (přes net) vracím ve lhůtě 14 dní aniž bych zboží použil.
Pokud světlo přestane svítit, jdu ho klasicky reklamovat (a to i přesto, že jsem mu třeba poškrábal sklo).
Ale jsem jen prostý vesnický hoch, tak se v tom více nepitvejme radši :)

svetlo je zabalene v krabici..vyzvedavas ve skladu...rozbalis to doma...nebavim se o internetovym obchode...jdes reklamovat..

to s prestanim svitit mas pravdu ze nezalezi na poskrabani...pokud nebylo mechanicky poskozeno tak ze nesviti kvuli tomu

mela sem to nekde zpracovany v papirovy podobe od pravnika ale tusim ze kdyz sem odchazela z prace tak sem to tam ovcim nechala aby vedeli..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vraceni kamery

12.11.2015 v 14:43 | Nahoru | #22
Cucka> si pracovala na ovčí farmě? :)
jinak dík za rozbor, přesto, že mi to není pořád jasný, tak jsem o něco chytřejší.
E: když kupuju v kamenném obchodě, vždy chci, aby mi zboží i funkčnost byla předvedena (asi to není možné ve 100%, ale ve většině ano). Možná to je trochu otravné, ale při dnešní kvalitě např. elektroniky (kdy nezanedbatelně procento výrobků nejde ani spustit) to ušetří hromadu cest a tahanic.

Naposledy editováno 12.11.2015 14:45:46

(reakce na) Vraceni kamery

12.11.2015 v 14:47 | Nahoru | #23
Dave81> skoro...stádovost byla podobna...

schvalne se nepoustim do podrobnejsiho..nechci placat kraviny..prece jen uz sem rok a pul z kola ven a nechci tam podat nakou mylnou info...

kazdopadne vraceni penez az u treti reklamace neni pravidlem...lze to uz u prvni...
do toho se tam mota jeste pulrocni doba ve ktery se reklamace uplatnuje...
chce to si to precist nez se jako zakaznik zacnes necim ohanet no:)

Vraceni kamery

12.11.2015 v 14:48 | Nahoru | #24
Já zas často kupuju přes net, konkrétně teďkon když se blíží svátky, je to přeci jen pohodlnější, než se rvát mezi lidma v přeplněných OC. Prostě objednáš víc věcí a při určitý částce neplatíš poštovný tak pohodička.

1 reakcí na tento příspěvek Vraceni kamery

12.11.2015 v 15:02 | Nahoru | #25
Dobrá a proč prodejce po mě chtěl číslo ůčtu a říkal, že mi případně peníze vrátí ?

(reakce na) Vraceni kamery

12.11.2015 v 15:05 | Nahoru | #26
SimpleManCZ> proc ne? vyjadreni k reklamaci bys mel dostat tak jako tak...

prijde mi ze se tu resi co by kdyby...stejne ti to za chvili proprsi a uvidis....ted s tim nenadelas stejne nic...nechapu o co tu v tomhle tematu teda jde

(reakce na) Vraceni kamery

12.11.2015 v 15:54 | Nahoru | #27

Dave81 píše: Nechci aby se to tu rozplizlo do OT, ale pokud trochu rozvedu co píšeš (na těch příkladech), tak v tom fakt nevidím logiku (netvrdím, že to nebylo takto uzákoněno). Pokud je poškrábaný sklo světla tak to vidím hned a buď to nekoupím, nebo (přes net) vracím ve lhůtě 14 dní aniž bych zboží použil.
Pokud světlo přestane svítit, jdu ho klasicky reklamovat (a to i přesto, že jsem mu třeba poškrábal sklo).
Ale jsem jen prostý vesnický hoch, tak se v tom více nepitvejme radši :)



Pokud ti přijde poskrabany světlo a ty ho vrátíš do 14 dnů. Nemáš nárok na vrácení poštovního zpět. Protože se to bere tak, že výrobek je v pořádku jen ti nevyhovuje...

Vraceni kamery

12.11.2015 v 16:14 | Nahoru | #28
Necital som diskusiu ale v tvojom pripade ide skor o reklamaciu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist