Téma: laděný výfuk Dominator
10.11.2015 v 15:00
Je někdo kdo má výfuky Dominator na Varaderu 1000 ??? ....zkušenosti, rady vítám

laděný výfuk Dominator

11.11.2015 v 04:55 | Nahoru | #1
Ahoj. Mám ho na Hondě VFR 800 Fi a jsem s ním naprosto spokojený. Všechno pasovalo, zvuk také O.K. Cena dobrá. Koupil jsem kosooválnou koncovku a tlumící vložku,kterou podle nálady vyndavám.

laděný výfuk Dominator

11.11.2015 v 12:03 | Nahoru | #2
Já mám tedy Dominátora na BMW, ale vše bylo OK, výfuk pasoval, a zvuk je luxusní. Nemá sice homologaci, ale v garáži mám origo, takže ten STK a případné zahraničí jistí. Za mě Dominátor hodně muziky za málo peněz, takže doporučuju.

laděný výfuk Dominator

11.11.2015 v 12:51 | Nahoru | #3
Já mám taky origo výfuk, ten jsem dal jen na cestu do Rakouska. Na STK jezdím s tím Dominátorem a nikdy žádný problém.

laděný výfuk Dominator

24.11.2015 v 09:08 | Nahoru | #4
Super. Díky za názory, šlo mi také o to jestli svody pasují dle toho jak uvádí výrobce, jak čtu, pasují. Samozřejmě do zahraničí si ponechám taky origo , cena je pro mě taky luxusní, v porovnání s konkurencí. Předpokládám, že zpracování je rovněž na vyšší úrovni.

Naposledy editováno 24.11.2015 09:09:58

1 reakcí na tento příspěvek laděný výfuk Dominator

24.11.2015 v 09:21 | Nahoru | #5
A zkoumali jste někdo, co to na litrové motorce udělá se spotřebou a průběhem výkonu?

2 reakcí na tento příspěvek laděný výfuk Dominator

24.11.2015 v 12:58 | Nahoru | #6
možná zvedne spotřebu ??, ale zlepší průběh točivého momentu, pojede pružněji od nižších otáček a o to mi jde

Naposledy editováno 24.11.2015 13:00:19

(reakce na) laděný výfuk Dominator

24.11.2015 v 13:10 | Nahoru | #7

Varan23 píše: možná zvedne spotřebu ??, ale zlepší průběh točivého momentu, pojede pružněji od nižších otáček a o to mi jde



Tím zlepšením si seš jistej? Většina otevřených výfuků ochudí směs a motorka (krom vysokých otáček) bez dodatečného ladění jede hůř...

(reakce na) laděný výfuk Dominator

24.11.2015 v 13:35 | Nahoru | #8
Varan23> Přesně tak, jak píše Dave81, výfuk bez odporu (lepší průchodnost) pro tebe znamená nižší krouťák v nižších otáčkách, ale naopak ochotnější reakce ve vyšších otáčkách. Takže počítej lehké zvýšení spotřeby.

2 reakcí na tento příspěvek laděný výfuk Dominator

24.11.2015 v 15:22 | Nahoru | #9
ochudí směs myšleno i u EFI??......možná se jen mýlím a jsem amatér , díky za rady , spotřebu neřeším

(reakce na) laděný výfuk Dominator

24.11.2015 v 15:24 | Nahoru | #10

Varan23 píše: ochudí směs myšleno i u EFI??......možná se jen mýlím a jsem amatér , díky za rady , spotřebu neřeším



No jestli neřešíš spotřebu, tak proč kupuješ nejlevnější výfuk? Pokud tím EFI myslíš stříkačku, tak i u stříkačky. Motorka samozřejmě začně víc řvát, takže občas se najdou jedinci, kteří jsou přesvědčení, že víc řevu = víc koní i Ňůtnkilometrů, ale opak je většinou pravdou...

1 reakcí na tento příspěvek laděný výfuk Dominator

24.11.2015 v 15:29 | Nahoru | #11
http://www.vyfuky-do...ro-1000-od-2009.html

jaký doporučíte, mám stříkačku najeto 30000km

(reakce na) laděný výfuk Dominator

24.11.2015 v 15:30 | Nahoru | #12

Varan23 píše: ochudí směs myšleno i u EFI??......možná se jen mýlím a jsem amatér , díky za rady , spotřebu neřeším



přesně, jak píše Dave, neřeší spotřebu, ale koupí nejlevnější laďák, proč nekoupíš homologovaný, když neřeším peníze za benzín?

laděný výfuk Dominator

24.11.2015 v 15:33 | Nahoru | #13
jsem se domníval že tyhle nejlevnější zrovna nejsou ????(homologaci nepotřebuji).....co je na nich špatného podle Vašeho názoru, podle mě super poměr mezi kvalitou a cenou

Naposledy editováno 24.11.2015 15:39:32

1 reakcí na tento příspěvek laděný výfuk Dominator

25.11.2015 v 09:01 | Nahoru | #14
No vezmu to trošku zeširoka - sháníš laděný výfuk (alespoň to píšeš v názvu tématu), kdysi toto bývalo označení špičkového produktu, navrhnutého, zkonstruovaného, vyrobeného a odladěného pro konkrétní stroj. Šlo většinou o závodní použití, neboť pro běžného smrtelníka to byla nedostupná věc. Jako kluci (na pionýrech, simsonech apod.) jsme se něco takového pokoušeli napodobit, ale v zásadě nám stačilo, když to dělalo hezký rámus, takže o nějakém "ladění" nemůže být prakticky žádná řeč. Většina z nás postupem času pochopila, že rámus výkon nedělá a že z podstaty fungování spalovacího motoru a složitosti odvodu spalin doma na koleně laděný výfuk není šance vyrobit. Toto ovšem nedošlo úplně všem a to výrazně přispělo k poměrně masovému rozjezdu "garážových laďáků"
To si takhle Franta v JZD, kterej přes léto jezdí trambusem, zetorem a kombajnem a přes zimu se poflakuje po dílně, řekl, že vyrobí sousedovi pořádnej volevejfuk na jeho japonce. Jelikož má řidičák, svářečák, výučák, rybářskej lístek a bůhví co ještě, tak má dostatečnou kvalifikaci a fáze výpočtů, návrhů a výkresů může rovnou přeskočit, a rovnou vyrazí do skladu pro nerez. U svačiny to probere s odborníkem Karlem (podobná kvalifikace, celoživotní sen brázdit riviéry v Mustangu, jelikož je ještě mladej (50) tak zatím jezdí pouze NA Mustangu na ryby a do práce) a po sváče jdou na věc. Zdůrazňuji, že nic se neladí, ani netestuje, přesto laděný výfuk spatří světlo světa. Druhej den už soused startuje japonce s novym krutolaďákem a jelikož to je rámus na celou ulici, dostane Franta pochvalu, na pivo, a jeho pověst, jako o výrobci laďáků se začne šířit krajem....
Když během zimy takhle u svačiny s Karlem probíraj už asi čtvrtej výfuk, řeknou si, že by je měli pojmenovat a tak vzniknou výfuky DEVASTATOR, BRUTALATOR, MEGAHROMONATOR apod...
A o pár týdnů později už se na webu motorkari.cz probírá, jak je to kvalita za rozumnou cenu a ať si Akrapovic ty svoje předražený roury strčí někam :)

Takže když to shrnu - pokud řešíš vzhled a zvuk, nevadí ti, že to pojede hůř za víc benzinu, že nemáš homologaci a nevadí ti furt se klepat kde tě za to osolej, tak "laďáky" tohoto typu jsou určeny přesně pro tebe. Pokud chceš ale hlavně řešit výkon (defakto motorku ladit), tak bez dalších následných úprav a ladění (filtr, PC) toho nedosáhneš.

Naposledy editováno 25.11.2015 09:48:27

(reakce na) laděný výfuk Dominator

25.11.2015 v 11:24 | Nahoru | #15
Dave81> Krásně a čtivě sepsané Pod to bych se podepsal.

(reakce na) laděný výfuk Dominator

25.11.2015 v 13:07 | Nahoru | #16

Dave81 píše: A zkoumali jste někdo, co to na litrové motorce udělá se spotřebou a průběhem výkonu?



Na litrove nevím, na dvanactce spotřeba stejná, mírně horší střední otáčky, ale možná je to jen dojem...

laděný výfuk Dominator

2.2.2016 v 09:53 | Nahoru | #17
Zdar borci ..Ako do dominatora dopasujem vložku? Len zo zadu nasuniem do koncovky a zo spodu zašrobujem ?

laděný výfuk Dominator

21.2.2016 v 14:28 | Nahoru | #18
ano tak je to víceméně u všech laďáků

laděný výfuk Dominator

2.3.2016 v 10:24 | Nahoru | #19
....samozřejmě Dominatory jsou doma, cena velice přívětivá, zpracování výborné úrovně, svody pasují přesně, záruka 5 let !!!!
Váha naprosto uspokojivá, proti o 100 kilo těžším seriovým Můžu jen doporučit každému kdo chce stroj poladit a odlišit se

(reakce na) laděný výfuk Dominator

2.3.2016 v 17:36 | Nahoru | #20
Varan23> Sice trošku neskoro, ale predsa . Ono je to asi takto. V podstate sa jedná vždy o ten istý výfuk čo sa týka technického spracovania, okrem označenia GP1 a GP2. Jeho cena je iná len na základe jeho iného designového a materiálového spracovania. Takto mi to bolo povedané priamo od predajcu výfukov zn. Dominator.
Pýtal som sa na výfuk pre XT660Z Tenere, a myslím si, že pre iné moto bude platiť to isté.

citujem:
"Dobrý den,

Koncovky se liší pouze vzhledem, parametry jsou stejné. Pouze koncovky GP1 a GP2 jsou jiné konstrukce, ale ani jednu z nich bych Vám ne XT660Z nedoporučoval, jsou extrémně hlučné. Koncovka je pouze jednoplášťová.

Zdeněk Žukovský"

laděný výfuk Dominator

3.3.2016 v 11:08 | Nahoru | #21
jjj díky vše jsem nejprve zvážil, prohlédl přímo u dovozce a už je mám doma vím co jsem s i koupil a vím jak se budou ,,tvářit" na stroji tlumivky jsou samozřejmě součástí bez nich to zatím nevidim na dlouhé cesty

1 reakcí na tento příspěvek laděný výfuk Dominator

24.5.2016 v 09:43 | Nahoru | #22
Mám koncovku výfuku DOMINATOR na Yamaze yzf R1 , Kupoval jsem ji před dvěma roky a na homologaci jsem nehleděl. Šlo mi jen o to aby výfuk dobře vypadal ( o jeho funkčnosti co se týká vlivu na výkon a spotřebu jsem byl slepě přesvědčen - věřil jsem že tím nic nezkazím protože špatný výfuk by se neprodával na tolik typů motorek ) Zvuk motorky je hlubší než u originálu a ve vyšších otáčkách je přímo super . Objektivně nejsem tak zkušeným řidičem abych poznal vliv na výkon. a spotřeba je asi stejná. Takže s touto koncovkou spokojenost , dalo by se říct. Jenže teď je situace jiná. V srpnu mě čeká technická a i když mám i originální výfuk tak to že s ním projdu technickou je upřímně k hovnu, když mi pak na cestě nějaký vygumovaný mozek sebere OTP kvůli výfuku bez homologace. Teď doslovný výtažek z příručky " o neschválených změnách motocyklů "

Neschválenou změnu tlumiče identifikujeme snadno pomocí vhodného nástoje ( např. štětka na mytí lahví nebo drát na konci s kuličkou o prům 6 mm ) ..... atd

Takže , žádné měření hlučnosti , ale štětka a drát. Nemám v úmyslu se na cestě s nikým dohadovat , proto hledám cenově dostupnou náhradu s homologací. A myslím, že jsem našel.

http://www.delkevic....ha-1000-YZF-R1%204XV
%20%281998-1999%29

Pro moji R1 začíná cena na 109 librách což je cca 4000,- plus asi 300 za dopravu. Za Dominátor jsem dal i s tlumivkou ( sound killer ) 4200,-
Stejně jako jsem šel do rizika s kvalitou u Dominátoru půjdu do rizika u Delkevice prošel jsem si jejich stránky a upřímně nebojím se že bych něco zkazil. Jasně není to Akrapovič , Leo Vince ap. Ale taky cena je někde jinde. asi tak tedy. Dominátora v perfektím stavu bez škrábanů přenechám . někomu komu výfuk bez homologace nevadí.








laděný výfuk Dominator

1.6.2016 v 14:48 | Nahoru | #23

(reakce na) laděný výfuk Dominator

11.7.2016 v 10:04 | Nahoru | #24
Baracuda5582> No jo,ale pokud budeš jezdit s homologovaným laufem bez tlumivky tak ti tam ten drát prostrčí taky a homo je ti k prdu.Když homo tak se musí jezdit s tlumivkou a to už je většinou zvuk skoro jak u originálu,takže třeba pro mě je to k prdu.Ale ten homo se pak bude líp prodávat

laděný výfuk Dominator

13.7.2016 v 08:27 | Nahoru | #25
jezdím bez homo a bez tlumivky ...teď už jen přemýšlím jak vyrazit na laufy nějakou značku E místo Dominator exhaust jsem na výfuky dal Leo Vince
policie už mě dvakrát stavěla výfuky neřešila, jen ta stk bude oříšek, ale vzhledem k tomu že mám origa tak tam prostě na tu hoďku půjdou no

Naposledy editováno 13.07.2016 08:29:06

laděný výfuk Dominator

24.2.2017 v 13:08 | Nahoru | #26
Máte někdo zkušenost s koncovkami G.P.R. na Varanovi?

laděný výfuk Dominator

21.6.2018 v 18:38 | Nahoru | #27
Taky by mně zajímalo pokecání okolo dominatorů. Já bych si je taky rád pořídil na yamaha fz6 fazer, ale problém je v tom že nejsou homologované! Mám obavu že když bych náhodou natrefil na blbého policajta který se vyzná tak by mi mohl na základě toho že nejsou homologovány sebrat techničák a měl bych doježděno! K tomu pokuta a následná technická kontrola. Ostatně tyto výfuky bych musel asi před každou TK shodit a namontovat originály. Máte někdo nějaké zkušenosti? Rád bych věděl jak to vlastně je. díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servisní délka předních pružin Vara... Honda XL 1000V Varadero Ondramorava 10 12.12.2018 v 23:49 borishonda
Výběr cestovní motorky [1, 2, 3] Suzuki DL 1000 V-Strom, Yamaha TDM 900, Honda XL 100... vochomurka10 66 11.12.2018 v 00:00 Sidonius78
Zvýšení zadniho tlumiče Varadero 1000 Honda XL 1000V Varadero goldwing1500 15 8.12.2018 v 14:49 Danes.72
Výměna brzdové kapaliny Honda XL 1000V Varadero Ondramorava 1 25.11.2018 v 20:03 gerrik
Repase zadního tlumiče Varadero Honda XL 1000V Varadero Ondramorava 14 16.11.2018 v 10:28 Fiko

TOPlist