Díky moc Honza.
2 reakcí na tento příspěvek Koupě BMW R 1200 GS.
A rozhodně to nemají všichni opravený. Například ty napínáky řetězu předělávalo BMW 3x, než se jim to podařilo. A tu třetí variantu tam jen tak leckdo nedal. Stojí to totiž peníze
Naposledy editováno 03.11.2015 18:45:10
1 reakcí na tento příspěvek Koupě BMW R 1200 GS.
2 reakcí na tento příspěvek Koupě BMW R 1200 GS.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě BMW R 1200 GS.
petrumr píše: největší bomba je koupit stelvio, které čekalo na kupce od výroby třeba 3 roky někde ve skladu. Tuším, že je to tak 70% kusů, co tuhle neprodejnou mašinérii prošly. Při nájezdech GS jsou to malinchernosti co jsi vyjmenoval a nechápu jak může mět boxer palivovou lištu, že by přes převodovku to vedlo tunelem aby tam dali na každý konec jeden vstřikovač?
když nevíš co to je palivová lišta u GS, tak se radši nevyjadřujDave81: jistě, pochopil V mém příspěvku je značná míra ironie. Obecně jsou samozřejmě boxerový GS v pohodě, na rozdíl od jejich menších čínských (od nového roku indických) bratříčků
Dave81 píše: petrumr> hele na Stelvio se tu nikdo neptal, ale když si to už načal je potřeba objektivně přiznat, že špatnej stroj to není...
šak já jsem nic špatnýho o stelviu nepsal, akorát jsem naznačil, že gs najede od výroby více km, tak má právo se pokazit. A chtěl bych znát, co se na bmw G jednoválci kazí, jak to zminuje seikos. G= čína.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě BMW R 1200 GS.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě BMW R 1200 GS.
dave-lister píše: seikos> Vychcané gufero na kardanu měl Jan Révai na cestě po Jižní Americe. Jezdil tam v prachu, soli a bordelu tak se není čemu divit. Co mě ale u BMW překvapilo bylo to, že se kvůli doplňování oleje muselo sundat zadní kolo. Asi je pro soudruhy z BMW moc pracný udělat kontrolní šroub z venku.....
Révajovi to gufero vychcalo proto, že ta motorka měla nalítáno 90tis km. Tak to se dá považovat za zcela adekvátní běžné opotřebení2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě BMW R 1200 GS.
dave-lister píše: seikos> Jasný, mělo to hodně najeto, lítal s tim v bordelu. Ale sralo by mě pokaždý sundavat zadní kolo při doplňování. To soudruzi od BMW nezvládli dobře. A jak tak čtu není to jediný kostrukční přešlap.
Zrovna ten koncovej převod patří ke slabinám 12tky. Původně měla být náplň "doživotní", tak první ročníky nemají ani výpustnej šroub. Jak se později zjistilo, kupodivu je potřeba olej měnit, tak se dodělal výpušťák a to už umožňuje vypuštění i nalití nového oleje bez sundání kola (ty motorky v MCN ho určitě mají, jsou to modely 08-). Kolo je ale dobré stejně sundat pro celkovou kontrolu stavu toho koncového převodu. Jak jsem tu několikrát zmiňoval, je potřeba o tu motorku pečovat a ne jen jezdit, protože zrovna koncák je poměrně choulostivej a když se kousne ložisko, stojí to dost peněz. Pokud se o to člověk stará, tak ten koncák s pravidelnou výměnou oleje (interval 20tkm, 0,18 l) udělá 100 tkm aniž by se muselo cokoli řešit. Pak se daj nový ložiska a jezdí se dál.
dave-lister píše: seikos> Jasný, mělo to hodně najeto, lítal s tim v bordelu. Ale sralo by mě pokaždý sundavat zadní kolo při doplňování. To soudruzi od BMW nezvládli dobře. A jak tak čtu není to jediný kostrukční přešlap.
no ono to jde dolít bez kontroly (revaiovo případ) i bez sundání kola, jen to chce nástavec na ráčnu a hadičku na stříkačku. Ale hlavně ty jejich motorky byli hooooodně zubožený už když si je přebírali
Naposledy editováno 05.11.2015 08:26:17
edit: moje 7let stará motorka s výročními 50000km měla jen jeden problém, a to prasklou žárovku, softwear jsem si nechal přehrát protože jsem hnidopich. Jinak ventili, oleje a pičovinky si dělám sám. ale to se snad nevyhne jiným motorkám a ani seikosovo motobuzně a ten je na BMW a jejich kardany hodně vysazenej
K otázce autora, roky 2004 a 2005 byli asi nejporuchovější, sral se tam posilovač, rok 2006 už byl v pohodě a teď se zase dost serou LCčka. Takže za mne vzducháč 2006 a vejš, vodník se mi moc líbí, ale na můj vkus už to má moc much
Naposledy editováno 05.11.2015 08:37:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě BMW R 1200 GS.
Dave81 píše: Souhlasím, že slabší místa se najdou, ale většinou to vyhnije právě zanedbanou, nebo neodbornou údržbou.
Nj, to jsou ty dokonalý bezúdržbový motorky jak je prezentují někteří majitelé - myslím že největším problémem bude pro GS a možná BMW celkově jejich pověst kterou vytváří nemalá část majitelů.
stráťa píše: Nj, to jsou ty dokonalý bezúdržbový motorky jak je prezentují někteří majitelé - myslím že největším problémem bude pro GS a možná BMW celkově jejich pověst kterou vytváří nemalá část majitelů.
Já si myslím, že největší problém jsou právě někteří majitelé. Speciálně ti, kterí koupí motorku, X let jezdí s tím, že dolívají benzín a občas vymění olej v motoru, pak to prodávají jako motorku, o kterou prakticky není potřeba se starat (protože se o ní nestarali) a nový majitel za ně sklidí ovoce (a to díky konstrukčním řešením GéeSa nebude levné)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě BMW R 1200 GS.
Juridica
1 reakcí na tento příspěvek Koupě BMW R 1200 GS.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě BMW R 1200 GS.
Juridica píše: seikos> Nemohu jinak, než Ti říct, že nevíš o čem mluvíš. Mám BMW R 1200 GS ročník 2005. Najeto 52000 Kč, bez jediného problému, naprosto spolehlivý, pohodlný, silný a bezporuchový stroj. Kromě brzdových deštiček, olejů a kapalin - jednou svíčky se na té mašině nic neměnilo. Motorka je bez jediného škrábance, vše funguje jak má. Nepomlouvej tu skvělou značku.
Juridica
máš od nova?
jak často měníš brzdovku?
jak často olej v konc.převodu?
na svolávačce na unašeč si byl?
1 reakcí na tento příspěvek Koupě BMW R 1200 GS.
Nedělá se v německu i dvouválec 800.
1 reakcí na tento příspěvek Koupě BMW R 1200 GS.
Děkuji za info.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS | fajgara | 6 | 21.4.2024 v 18:37 fajgara |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Zkušenost s firmou Mxtech BMW R 1200 GS | RobocopCAP | 20 | 5.4.2024 v 19:42 Anetoska |
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS | Kohlstein | 12 | 19.3.2024 v 10:03 Pedl |
Hlučná spojka BMW R 1200 GS | Cenda28 | 3 | 3.3.2024 v 21:06 yzf07 |