bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zrozeni Ninji
 
30.10.2015 v 09:46
Tahle masina mne vzdycky brala, koupil jsem ji ne v uplne v zazracnem stavu, rozebral a vse zacalo znovu. Nikdy jsem motorku rozebranou nevidel ani z rychliku, ale mam kolem sebe par lidi, co maji pro masiny srdce a za jejich pomoci a rad, se porad vse hybe dopredu, za coz jim patri me tisicere diky.

Zatim utraceno:
-----------------------
Kawa - 15 000,-
Dovoz + prihlaseni - 2500,-
Komaxit - 3000,-
Spojkove lamely - 2162,-
Svicky - 900,-
Tesneni pod viko motoru - 955,-
Ruzna tesneni na motor - cca 1900,-
Kyvka - 1200,-
Zadni tlumic - 1700,-
Case na baterku pod sedlo - 420,-
Loziska do krku rizeni Koyo - 500,-
Loziska do kyvky - 200,-
Slider na retez - 1100,-
Horni prachovka na krk rizeni - 550,-
Trubky predni vidlice - 7000,-
Gufera predni vidlice - 300,-
Olej do predni vidlice - 350,-
Prachovky predni vidlice - 450,-
Repasni sada karburatoru - 1750,-
Lakovani kol - piskovani svodu - 750,-
Pruzinky a pritlacne plechy do spojky - 700,-
Repasni sada palivoveho kohoutu - 350,-
Loziska a gufera do kol a unasece - 600,-
Unasec nahonu tachometru - 250,-
Spinac starteru - 1000,-
Drzak prave stupacky - 500,-
Sada pneu - 5000,-
Olej + filtr - 1000,-
Chladici kapalina - 200,-
Nadrz - 2100,-
Pravy ovladac - 650,-
Benzinovy filtr - 350,-
Spojkova packa - 550,-
Krouzek do nahonu tachometru - 220,-
Srouby na kotouce - 600,-
Tesneni na svody - 175,-
Tesneni airboxu, pod airbox a na sani - 850,-
Koncovka Mivv - 2700,-
Airbox - 1600,-
Predni maska - 4000,-
Prava kapota - 2000,-
Zadni kapotaz - 2500,-
Sroubky, gumicky, apod ... 2500,-
Lak nadrze - 1700,-
Pancere brzdy + spojka - 2800,-
Drzak leve stupacky - 1000,-
Podsedlovy plast - 500,-
Brzdove desticky - 1700,-
Komplet zarovky - 800,-

...komplet repas karbcu...uz to nepocitam :)


Naposledy editováno 25.03.2020 21:19:16

1 reakcí na tento příspěvek Zrozeni Ninji

4.11.2015 v 15:57 | Nahoru | #91
Asi jsem mladý a nebo vy staří, ale mě se tyhle těžkotonážní obludy vůbec nelibí Jinak dobrá práce.

(reakce na) Zrozeni Ninji

4.11.2015 v 20:06 | Nahoru | #92

dareckov píše: Asi jsem mladý a nebo vy staří, ale mě se tyhle těžkotonážní obludy vůbec nelibí Jinak dobrá práce.


No dle profilu jsi měl a máš taky už pěkný bábičky...

Já jsem starý zhruba jako ty a časem přemýšlím nad něčím podobným...

Zrozeni Ninji

4.11.2015 v 21:25 | Nahoru | #93
Taky se přidám, konečně zajímavé vlákno... Obdivuji ten zápal, já bych do toho nešel..

1 reakcí na tento příspěvek Zrozeni Ninji

6.11.2015 v 10:44 | Nahoru | #94
Repasujeme predek a trubky jsou se zda rovnane, nejsou uplne rovne, maji par sramu a na vrsku dojebane od hasaku, takze je asi budu muset vymenit. Problem je, ze nejde sundat ten spodni dil. Menil jste je nekdo na kawe? Je tam zavit nebo to je jen nalisovane + asi lepidlo? Nahrat horkovzduskou taky nepomohlo, drzi to jak bejk a ani se to nehne. Sroub ze spodu a cervik z boku samozrejme povolen. Pokud to nekdo delal, budu rad za radu, diky

Naposledy editováno 06.11.2015 13:32:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrozeni Ninji

6.11.2015 v 18:21 | Nahoru | #95
sancho66> je tam zavit

(reakce na) Zrozeni Ninji

6.11.2015 v 18:32 | Nahoru | #96

sancho66 píše: sancho66> je tam zavit

sis poradil sám

1 reakcí na tento příspěvek Zrozeni Ninji

6.11.2015 v 20:58 | Nahoru | #97
tak zase to kousek popolezlo, zacne se uz stavet:

Nove lamely do spojky






Pretesneno viko motoru + nove svicky






Vratil se z lakovny zatim ram + loziska do krku Koyo






kyvka






... a par drobnosti






Naposledy editováno 06.11.2015 21:02:08

(reakce na) Zrozeni Ninji

7.11.2015 v 18:28 | Nahoru | #98

sancho66 píše: tak zase to kousek popolezlo, zacne se uz stavet:

Nove lamely do spojky







nechal jsi ty nove lamely nasaknout v oleji pred montazi? vypadaji suche...

Zrozeni Ninji

7.11.2015 v 19:37 | Nahoru | #99
A dal jsi i nové pružiny ? Ty starý bývají většinou už unavený a kratší.

1 reakcí na tento příspěvek Zrozeni Ninji

8.11.2015 v 07:16 | Nahoru | #100
Myslíte, že i ve fabrice máchaj lamely v oleji? Jen se ptám, ani v manuálu jsem to nenašel... Sice to dělám taky, že je v tom oilu vymáchám, ale asi mi to zůstalo zafixovaný v palici z dob korkovejch spojek na Jawce... Nebo hledám blbě v manuálu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrozeni Ninji

8.11.2015 v 08:05 | Nahoru | #101

dewwil píše: Myslíte, že i ve fabrice máchaj lamely v oleji? Jen se ptám, ani v manuálu jsem to nenašel... Sice to dělám taky, že je v tom oilu vymáchám, ale asi mi to zůstalo zafixovaný v palici z dob korkovejch spojek na Jawce... Nebo hledám blbě v manuálu...



To nevim, ale ferodo lamely to maj napsany v instrukcich.

(reakce na) Zrozeni Ninji

8.11.2015 v 08:12 | Nahoru | #102
Stev> jo, jasný, bude to asi výrobce od výrobce, no nic mi to neudělá je nechat cucnout oilu, Ferodo nepoužívám, ale co není může být, převážně dávám Tourmax nebo rovnou originál a na balení origa je jen polepka na pytlíku třeba SGP a čísla dílu, no u máchání nadále zůstanu, jen mě to zajímalo... Dík

2 reakcí na tento příspěvek Zrozeni Ninji

8.11.2015 v 08:52 | Nahoru | #103
Pruziny jsem nemenil, zdaji se ok a ma to jeste pritlacny plech nebo jak se to jmenuje, myslim ze to ma pritlak dostatecny. Plechy taky ok, kos taky bez problemu. Ona z tech lamel byla v haji jen jedna. No jestli bude prokluzovat, vim za cim jit. V nejhorsim to pak poresim, jestli bude problem.

Nove jsem nenamacel, olej budu davat do motoru, az bude v ramu. Ani jsem nevedel, ze se to ma, se priznam. Stejne obcas motor zatim protocim na klice ruco, tak se to nevymacha? Prece jenom to bude jeste par mesicu stat. Dik

Naposledy editováno 08.11.2015 08:56:51

(reakce na) Zrozeni Ninji

8.11.2015 v 09:27 | Nahoru | #104
sancho66> na suchy lamely v motoru se zeptej Rutana

být tebou, zase bych je rozdělal a nechal je jednotlive, neslepene namocene v oleji třeba pul dne... nic tim nezkazis

i ty pružiny bych vyměnil rovnou, sada od EBC stoji okolo 500,-? z mýho pohledu lepší vyměnit je hned a být jistější, že spojka bude OK, než se k tomu po zprovoznění vracet a zas to rozdělávat

a jinak ne - v motoru neni tolik oleje, aby se v nem spojka machala... pokud ho teda brutalne neprelijes

(reakce na) Zrozeni Ninji

8.11.2015 v 10:11 | Nahoru | #105

sancho66 píše: Pruziny jsem nemenil, zdaji se ok

zdají se ok? měřil si je alespoň?

Zrozeni Ninji

8.11.2015 v 10:29 | Nahoru | #106
nemenil, nemeril (protoze vubec netusim kolik maj mit), nenamacel :)

Ma hydraulickou spojku, to ma pritlak jako krava nebo se pletu?

stat to bude tesneni za 500,- (vim, ze jde riznout i z papiru) :)

proste tomu dam 300km stejne na zajeti, tak si myslim, ze si to sedne. Ja stejne nechapu rozdil v tom, kdyz je spojka provozne v oleji a namocena. To prece nesaje tolik, aby to muselo lezet v lazni.

No kdyz bude zlobit, vim kam sahnout a budu si rvat vlasy a dam si par pohlavku :)

Zrozeni Ninji

9.11.2015 v 10:44 | Nahoru | #107
Pritlak maj na svedomi prave ty pruziny, jestli je spojka hydraulicka nebo mechanicka je jedno, tim se meni jen zpusob jakym to spojku vystavi po zmacknuti packy...

Zrozeni Ninji

9.11.2015 v 13:00 | Nahoru | #108
Jestli jsem to správně pochopil, tak to děláš bez manuálu.
Na pružinách zvenku nic neuvidíš jestli jim něco je nebo ne. Jediným a správným kritériem je změřit jejich délku a porovnat se servisním manuálem. Pokud mají míň než je v toleranci, tak vyměnit.
Když už to máš rozdělaný tak není co řešit, nové pružiny zas nestojí takový ranec. Ušetříš si práci a čas

1 reakcí na tento příspěvek Zrozeni Ninji

9.11.2015 v 13:45 | Nahoru | #109
No nic, rozdelam to, namocim a dam novy pruziny a pritlacny plechy, at je to vsechno ok. Dik

2 Darman: manual jsem prave stahl, nekde ho vytrysknu a hodim si ho do garaze

Naposledy editováno 09.11.2015 14:35:49

Zrozeni Ninji

9.11.2015 v 14:49 | Nahoru | #110
Správně

(reakce na) Zrozeni Ninji

9.11.2015 v 18:20 | Nahoru | #111

sancho66 píše: No nic, rozdelam to, namocim a dam novy pruziny a pritlacny plechy, at je to vsechno ok. Dik

2 Darman: manual jsem prave stahl, nekde ho vytrysknu a hodim si ho do garaze





jinak měls kliku, že jsem šel zrovna kolem...

Zrozeni Ninji

9.11.2015 v 22:16 | Nahoru | #112




Naposledy editováno 09.11.2015 22:17:10

Zrozeni Ninji

15.11.2015 v 10:13 | Nahoru | #113
Ninja zase kousek povyrostla. Vymenena loziska a gufera, taham elektriku, zadni tlumic byl ze sestky, tak byl take vymenen.














1 reakcí na tento příspěvek Zrozeni Ninji

15.11.2015 v 20:23 | Nahoru | #114
Sakra chlape hezkdy ti to jde od ruky,mám to samý v plánu se svym ZXR...jen se k tomu dokopat

(reakce na) Zrozeni Ninji

17.11.2015 v 11:26 | Nahoru | #115
Fidlous> koukam na to tvoje ZXR, to ti trosku zavidim

Zrozeni Ninji

1.12.2015 v 17:40 | Nahoru | #116
25 bych mu asi nedal ale když má k tomu 2 motor ???
kdo chce šroubovat ???

Zrozeni Ninji

1.12.2015 v 19:19 | Nahoru | #117
Jedno z nejlepších vláken tady,dej tady průběžnou cifru,kolik jsi do toho už vrazil mincí.

Zrozeni Ninji

2.12.2015 v 15:28 | Nahoru | #118
Dobře ty, začínám si řikat, že by to byla asi lepší zábava, než sedět doma s buchtou...:)

Budeš to dávat do origo barev ty kapoty pak?

Zrozeni Ninji

3.12.2015 v 14:02 | Nahoru | #119
To je dobrej napad, dam nejak dohromady co jsem menil a co to stalo, at je prehled. Budu to prubezne aktualizovat v uvodu, jen to ted musim trochu pohledat a sepsat.

2 Sefo: ja ted buchtu nemam, tak doma sedet nemusim ;) Kapoty origo davat nebudu, mam to vymysleny jinak, ale to si zatim necham pro sebe

1 reakcí na tento příspěvek Zrozeni Ninji

3.12.2015 v 16:27 | Nahoru | #120
Z vlastní zkušenosti si myslím, že to dobrej nápad není.

Taky jsem měl takový úmysl, ale zanedlouho mě z těch částek šla hlava kolem. A tak jsem toho nechal a hned jsem klidnější, když jen tuším, co mě už motorka stála, protože když zavzpomínám, tak si na všechno hned nevzpomenu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist