globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výfuková přívěra a Ladák
27.10.2015 v 12:03
Zdravím, chtěl bych se zeptat, jestli má někdo zkušenosti se zachováním výfukové přívěry a za ní navaření ladáku. Zajímá mě jestli se zachová tah ve spodních otáčkách. Chtěl bych dát ladák ale zároveň nechci přijít o ''spodek'' výkonu. Rozhoduju se, jestli přívěru zachovat nebo to neřešit a prdnout tam ladák a vyrušit FI. Díky za rady ;)

Výfuková přívěra a Ladák

27.10.2015 v 12:39 | Nahoru | #1
Mám to bez přívěry a vše ok ,,

1 reakcí na tento příspěvek Výfuková přívěra a Ladák

27.10.2015 v 12:59 | Nahoru | #2
Yoshimura ma taky pred koncovkou klapku... K5-K6

Výfuková přívěra a Ladák

27.10.2015 v 14:25 | Nahoru | #3
Mam to na k3 bez privery a na nedostatek vykonu si stejne nemuzu stezovat. Myslim ze vetsina lidi by ani nepoznala rozdil jestli to tam je nebo ne.

Výfuková přívěra a Ladák

27.10.2015 v 15:29 | Nahoru | #4
ok takze sundat vyrusit a napachat ladak a jede se dál a nepoznám to? Jezdim ve měste a hodne pouzivam pasmo od 2tis. do 6tis

Výfuková přívěra a Ladák

27.10.2015 v 15:38 | Nahoru | #5
je lepsi pak doladit smes pomoci elektroniky... pak to vespod jede skoro stejne jako s priverou (elektronika = power commander apod)

ladaky s priverou existuji... napr zminena yoshimura...

Výfuková přívěra a Ladák

27.10.2015 v 20:59 | Nahoru | #6
nejednodusi je tu priveru tam nedavat ovsem ten spodek je pak trochu jinde

(reakce na) Výfuková přívěra a Ladák

27.10.2015 v 22:13 | Nahoru | #7

Stejsky70 píše: Yoshimura ma taky pred koncovkou klapku... K5-K6


Jen jeden typ ale.

Výfuková přívěra a Ladák

28.10.2015 v 08:55 | Nahoru | #8
přívěru oddělával už předchozí majitel, takže změnu nemůžu porovnat. ale určitě motorka není slabá odspodu mám yoshimuru i se svodem a super

Naposledy editováno 28.10.2015 08:55:52

Výfuková přívěra a Ladák

28.10.2015 v 17:55 | Nahoru | #9
mám na R1 (2004) origo svody s přívěrou a dával jsem jen laděné koncovky (na daný typ mota) a nic jsem ladit nemusel. a jede to dobře odspoda jako s origo koncovkama. takže za mě přívěru nechat. nebo ti tam nějak překáží? dej jen laděné koncovky a víc neřeš

Výfuková přívěra a Ladák

28.10.2015 v 18:47 | Nahoru | #10
Podle mě přívěra nezasahuje, jen do spodního pásma. Otázkou je, nakolik jeto kvůli hluku a nakolik to opravdu škrtí. Moje bejvalka 954ka měla přívěru fungující na volnoběh až +/- 2800otáček a pak 2800-8000 otáček, kde otevřela i na plno klapka v airboxu. Zavřeno, otevřeno 50% a otevřeno 100%. Raději bych to protáhnul brzdou, čert ví co je u konkrétního modelu a motoru zamýšleno

Výfuková přívěra a Ladák

28.10.2015 v 19:03 | Nahoru | #11
prívera nezasahuje len do spodného pásma otáčok. Pri dvojtakte áno, ale pri 4T je to trošku komplikovanejšie. Odrazy tlakových vĺn od prívery vytvárajú podtlak, ktorý pomáha pri výplachu valca počas strihania ventilov. No ale necítim sa kompetentne odpovedať. Za mňa by som sa snažil zachovať fabrický stav, pokiaĺ nie je naozaj nutné to zrušiť (napr. oprava stojí nekresťanské prachy, nedajú sa zohnať diely a podobne). Isto by som to nerušil len tak z rozmaru. To neni EGR

Výfuková přívěra a Ladák

28.10.2015 v 20:45 | Nahoru | #12
Zdravím, mám na FZ1 Akrapovič, který je bez přívěry.Výkonu má motorka dostatek, ale po namontování výfuku spodek nebyl takový
jako předtím. Proto jsem sehnal nerezové kolena a kus trubky, odměřil jsem vzdálenost přívěry z původního výfuku a na stejné místo na laďák jsem
ji vrátil, vždyť fabrika od Yamahy ví přoč ji na motorku namontovala.Akorát jsem zjistil, nerez a titan nejde dohromady svařit, po svaření svár praskne.Vyřešil jsem to
přechodkou a jednou sponou na výfuku navíc.
Laďák s přívěrou dal motoru vlastnost plynulý zátah od 2000 do omezovače.
Power commander jsem nechtěl dávat jelikož od kamaráda který ho měl na stejném typu mota jsem dostal informaci, že mu to zvýšilo spotřebu, ale i výkon až od 8000 ot. což je myslím tak pro závodní účel než pro běžné ježdění.
A cena 10000.- za power commander je pro mně osobně lepší projezdit za benzín.

1 reakcí na tento příspěvek Výfuková přívěra a Ladák

28.10.2015 v 21:26 | Nahoru | #13
Je to těžké zhodnotit. Tady na fóru je x témat o přívěrách. Na některých motorkách je absence znát více (viz. např. zmíněná FZ1, to už bylo psáno vícekrát), ale třeba o K5/6 se zde majitelé často vyjadřují, že rozdíl bez přívěry nepoznali. Já osobně si myslím, že to znát je. Je to sporné, chce to přímé srovnání z brzdy. Já jezdím celou dobu s ní, brzo bude možná změna, tak uvidím, jestli bude rozdíl znát.
K Power Commanderu - jeho instalace vůbec neznamená vyšší spotřebu a výkon navíc až ve vyšších otáčkách. Je to o tom, jak ho kdo naladí.

Naposledy editováno 28.10.2015 21:29:58

(reakce na) Výfuková přívěra a Ladák

28.10.2015 v 21:34 | Nahoru | #14

BlackSabbath píše: Je to těžké zhodnotit. Tady na fóru je x témat o přívěrách. Na některých motorkách je absence znát více (viz. např. zmíněná FZ1, to už bylo psáno vícekrát), ale třeba o K5/6 se zde majitelé často vyjadřují, že rozdíl bez přívěry nepoznali. Já osobně si myslím, že to znát je. Je to sporné, chce to přímé srovnání z brzdy. Já jezdím celou dobu s ní, brzo bude možná změna, tak uvidím, jestli bude rozdíl znát.
K Power Commanderu - jeho instalace vůbec neznamená vyšší spotřebu a výkon navíc až ve vyšších otáčkách. Je to o tom, jak ho kdo naladí.



presne tak, ale ciste teoreticky - motorka bez privery, doladena pomoci PC tak aby fungovala v nizkejch - provozovana prevazne v nizkejch - bude vic zrat....
jde o to ze palivo/smes co vylita diky mensimu odporu do vyfuku je doladena bohatsi smesi...

zas bez privery je to vaha dole a mensi restrikce ve vysokejch otackach... a preci jen u stroje typu GSXR K5/6 je tak nejak nedulezity jestli zere o 0,5l vic/min.... ale naky to Kilo dolu a konik ve spicce se hodi....

1 reakcí na tento příspěvek Výfuková přívěra a Ladák

29.10.2015 v 12:10 | Nahoru | #15
Zdravim, máte někdo zkušenosti s rozebránim této klapky? Mám jí tam s laďákem YOSHIMURA, fungovala suprově " pořád funguje" ale při vysokém zahřátí výfuku se zdá jako by v ní drobet vrzalo (vázla), je možnost to rozebrat a nějak vyčistit? Je k tomu nějaký speciální postup nebo to můžu normálně vyndat? Díky za odpověď

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuková přívěra a Ladák

29.10.2015 v 20:09 | Nahoru | #16

Hejlot píše: Zdravim, máte někdo zkušenosti s rozebránim této klapky? Mám jí tam s laďákem YOSHIMURA, fungovala suprově " pořád funguje" ale při vysokém zahřátí výfuku se zdá jako by v ní drobet vrzalo (vázla), je možnost to rozebrat a nějak vyčistit? Je k tomu nějaký speciální postup nebo to můžu normálně vyndat? Díky za odpověď



hele, já ji každou (nebo ob) zimu rozeberu, vyčistím benzínem a namažu grafitovou vazelínou, která tam chvilinku vydrží. ono když se ti to nešťastně zasekne (nebo klapka u vzduchového filtru jako mě) tak máš vyděláno, protože mi to oddělalo servo motůrek (ty umělé kolečka v něm co se tak špatně schání)!
takže za mě aspoň občas vyčistit a promazat. a to samý i u klapky vzduchovýho filtru. tam jen vyfoukat popř umýt benzínem, v žádnym případě nemazat, jinak se na to chytá bordel co lítá do airboxu!

(reakce na) Výfuková přívěra a Ladák

30.10.2015 v 11:47 | Nahoru | #17
mára929r>

Ok, hned jak bude chvíli, tak se do toho pustím, Díky

Výfuková přívěra a Ladák

2.11.2015 v 12:06 | Nahoru | #18
Vsem dikes za prispevky. Takže to mam prostě fiknout origo a navařit jen koncovku a vyfukovou priveru zachovat . Jen mám obavy aby tam bylo dost místa za tou klapkou na přechodku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1163, 1164] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 34901 Dnes v 21:27 assassin
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37
EWC 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, S... [1 ... 17, 18] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 518 21.3.2024 v 12:07 Ozzy_
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 mara-fous-k3 62 19.10.2023 v 22:13 assassin
Kterou vybrat R1, GSX-R 1000, CBR 1... Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Eqwidirium 3 10.10.2023 v 08:11 Ozzy_

TOPlist