předně se chci poradit ohledně spojky. Staré lanko je na tom dost špatně, předešlí majitel mašinu umyl a nechal dlouho stát, takže zarezlo. Prolití a rozchození sice pomohlo, ale spojka jde stále dost z tuha. Výměna mě nemine, ale přemýšlím jak jí provézt.
1) Originál spojkové lanko
2) Dělá se nějaká náhrada co by byla lepší? Například nějaké syntetické lanko namísto ocelového?
3) Našel jsem na internetu hydraulické přestavby, ale jedná se o dost drahou záležitost. http://www.titaniumpro.cz/road--silnicni-/
Dále uvažuji nad výměnou páček za CNC - nejspíš Aliexpress to jistí (NE LÁMACÍ) má někdo nějakou zkušenost?
Dále uvažuji nad výměnou zrcátek za Rizoma Tumok v náhradě z Aliexpress
Pak by se mi líbili hezčí stupačky (možná rovnou přepákování?), jiná řidítka (kdo poradí jaká budou optimální?) Jiné gripy (nějaká dobrá zkušenost?), klín pod motor, přečalounit sedlo, GIPRO ukazatel rychlosti, padáky od Rutanu, barevná řetězová sada s převodem do síly, nějaké hezčí LED blinkry (jak je to se zapojením? Je nutné přiřadit nějaký odpor nebo je lze koupit vč.?), držák RZ od Barracuda a hezčí ventilky.
Výfuky jsem již koupit od Dominator, pořídil jsem místo zadního sedla krovku a nosič už je fuč. Ještě dám zřejmě místo předního GIVI plexi originál.
Řešil někdo palivové mapy? Dá se z toho ještě něco vymačkat? Mám výfuky od Dominátor bez svodů - pouze koncovky s mezisvody (velice příznivá cena a zvuk parádní) Je důležité řešit i svody?
Co brzdy? Má smysl vyměnit kotouče za sportovní, dát pancéřky a radiální pumpu od Bremba?
Jaké pneu na další sezónu doporučíte?
Případně budu rád za jakýkoliv "tuning" a objektivní připomínky či návrhy.
Všem předem děkuji za příspěvky do diskuse.
Naposledy editováno 22.10.2015 22:13:27
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Z1000 03-06 úpravy a opravy.
za mě lanko kup originál a nevymýšlej píčoviny s hydraulikou
CNC páčky jsem koupil na e-bayi z číny za 650,- nezalamovací a sloužej bez problémů
zrcátka jsem koupil taky z číny opět bez problémů
padáky jsem si nechal vyrobit u kámoše soustružníka za 200,- a flašku rumu jen vršky jsou rizoma opět bez problémů
brzdy no to záleží na tobě podle mě Z brzdí dobře tak proč to nenechat být
gipro dobrý ale podle mě zbytečný já když řídím tak se věnuju řízení a dlouho se mi nestalo že bych si nepamatoval co tam mám za kvalt
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Z1000 03-06 úpravy a opravy.
Jo a jen malá rada - pokud budeš kupovat nějaké doplňky, tak koukej aby měly Éčko. Pak projdeš STK bez problému...
Naposledy editováno 23.10.2015 11:00:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Z1000 03-06 úpravy a opravy.
Naposledy editováno 23.10.2015 11:40:40
Edit: Moc hezky postavené to máš.
Naposledy editováno 23.10.2015 11:39:40
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Z1000 03-06 úpravy a opravy.
U smeroviek si daj pozor na svietivost - vzdy budu o cosi slabsie ako klasicke ziarovkove.
So spojkovym lankom nevymyslaj blbosti - kup si original s poteflonovanym bowdenom a nemoze byt problem. A nahor sa da velmi dobre radit aj bez spojky (potrenuj).
Pekne CNC packy z e-bayu a pod. sa daju kupit aj kvalitne, aj aby sa ti pacili. Len si najskôr postuduj recenzie a radsej vsad na kvalitu.
Podobne je to aj so zrkadlami. Ja som si napr. zadovazil z novsieho Zeda, lebo sa mi pacia. A maju ecko.
Padaky od Rutana su OK - doporucujem, nie je problem.
Stupacky, riaditka, klin a pod. - zober nieco, co je osvedcene ked mas potrebu to menit.
Gi-Pro je super, ale je drahe. Z e-bayu sa da kupit fakt za zlomok ceny ukazovatel ktory je plne funkcny (akurát nenapajas konektor, ale musis si ponapajat droty).
Sedlo - skuseny calunik to precaluni kedykolvek za facku. Ak si narocny, tak su na to specializovane firmy, ale tie si nechaju zaplatit.
Palivove mapy neviem ako, akurát sa da zohnat za nemaly peniaz Power Commander. Ale u Z1000 je vykonu celkom dostacujuco, nie? Navyse ked si das retazovku s prevodom do sily, tak nie je co riesit. Radsej ries kvalitne gumy. Na slicky sa vyprdni - na cestu radsej sport alebo sport-turist gumu s dobrym DOTkom. Mne stacia RoadSmarty - da sa v pohode na koleno a nikdy som s nimi nemal problem. A snad este lepsie by mohli byt Angel GT. Toje na tebe.
Brzdy - pancierovky su dobra vec, podla druhu platniciek budes vidiet ci to staci, alebo chces viac.
Tuning a personalizovanie je na tebe a tvojom osobnom vkuse. Vela zdaru!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Z1000 03-06 úpravy a opravy.
jo ještě až budeš kupovat ty páčky tak kup ty delší 17cm ty 14cm jsou moc krátký a tam bys ten rozdíl pocítil daleko víc
Naposledy editováno 23.10.2015 14:45:58