globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki Z1000 03-06 úpravy a opravy.
 
22.10.2015 v 22:11
Zdravím,

předně se chci poradit ohledně spojky. Staré lanko je na tom dost špatně, předešlí majitel mašinu umyl a nechal dlouho stát, takže zarezlo. Prolití a rozchození sice pomohlo, ale spojka jde stále dost z tuha. Výměna mě nemine, ale přemýšlím jak jí provézt.

1) Originál spojkové lanko
2) Dělá se nějaká náhrada co by byla lepší? Například nějaké syntetické lanko namísto ocelového?
3) Našel jsem na internetu hydraulické přestavby, ale jedná se o dost drahou záležitost. http://www.titaniumpro.cz/road--silnicni-/

Dále uvažuji nad výměnou páček za CNC - nejspíš Aliexpress to jistí (NE LÁMACÍ) má někdo nějakou zkušenost?
Dále uvažuji nad výměnou zrcátek za Rizoma Tumok v náhradě z Aliexpress

Pak by se mi líbili hezčí stupačky (možná rovnou přepákování?), jiná řidítka (kdo poradí jaká budou optimální?) Jiné gripy (nějaká dobrá zkušenost?), klín pod motor, přečalounit sedlo, GIPRO ukazatel rychlosti, padáky od Rutanu, barevná řetězová sada s převodem do síly, nějaké hezčí LED blinkry (jak je to se zapojením? Je nutné přiřadit nějaký odpor nebo je lze koupit vč.?), držák RZ od Barracuda a hezčí ventilky.

Výfuky jsem již koupit od Dominator, pořídil jsem místo zadního sedla krovku a nosič už je fuč. Ještě dám zřejmě místo předního GIVI plexi originál.

Řešil někdo palivové mapy? Dá se z toho ještě něco vymačkat? Mám výfuky od Dominátor bez svodů - pouze koncovky s mezisvody (velice příznivá cena a zvuk parádní) Je důležité řešit i svody?

Co brzdy? Má smysl vyměnit kotouče za sportovní, dát pancéřky a radiální pumpu od Bremba?

Jaké pneu na další sezónu doporučíte?

Případně budu rád za jakýkoliv "tuning" a objektivní připomínky či návrhy.

Všem předem děkuji za příspěvky do diskuse.

Naposledy editováno 22.10.2015 22:13:27

Kawasaki Z1000 03-06 úpravy a opravy.

22.10.2015 v 22:51 | Nahoru | #1
2) Dělá se nějaká náhrada co by byla lepší? Například nějaké syntetické lanko namísto ocelového?
jiné lanko jsem ještě neviděl....ale zato znám bowden s teflonem.. jsou firmy které dokáží takové vyrobit podle mustru

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Z1000 03-06 úpravy a opravy.

23.10.2015 v 10:37 | Nahoru | #2
ono záleží kolik jsi ochoten investovat jak to tady čtu tak když tam nandáš všechno co jsi vypsal tak tam budeš docela za ranec
za mě lanko kup originál a nevymýšlej píčoviny s hydraulikou
CNC páčky jsem koupil na e-bayi z číny za 650,- nezalamovací a sloužej bez problémů
zrcátka jsem koupil taky z číny opět bez problémů
padáky jsem si nechal vyrobit u kámoše soustružníka za 200,- a flašku rumu jen vršky jsou rizoma opět bez problémů
brzdy no to záleží na tobě podle mě Z brzdí dobře tak proč to nenechat být
gipro dobrý ale podle mě zbytečný já když řídím tak se věnuju řízení a dlouho se mi nestalo že bych si nepamatoval co tam mám za kvalt

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Z1000 03-06 úpravy a opravy.

23.10.2015 v 10:57 | Nahoru | #3
Mrkni ke mě na profil do galerie - mám tam na Z750 nafocené nějaké doplňky....
Jo a jen malá rada - pokud budeš kupovat nějaké doplňky, tak koukej aby měly Éčko. Pak projdeš STK bez problému...

Naposledy editováno 23.10.2015 11:00:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Z1000 03-06 úpravy a opravy.

23.10.2015 v 11:37 | Nahoru | #4
ZAZAJ> Tak já mám problém, že neustále hledám sedmičku. Jinak spojku řeším, protože mám poslední dobou problém se zápěstím a potřeboval bych jí co nejměkčí,

Naposledy editováno 23.10.2015 11:40:40

(reakce na) Kawasaki Z1000 03-06 úpravy a opravy.

23.10.2015 v 11:37 | Nahoru | #5
parezi> Tak to bohužel z číny Ečka nejsou, ale mám čerstvou STK, jednak origo díly si nechám a druhá věc, že s STK asi problém míti nebudu, ale díky za radu. Jdu omrknout tvou mašinku.

Edit: Moc hezky postavené to máš.

Naposledy editováno 23.10.2015 11:39:40

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Z1000 03-06 úpravy a opravy.

23.10.2015 v 13:59 | Nahoru | #6
A to si kde videl, ze z Ciny nekupis tovar s Eckom? Len si to poriadne postuduj - niekde ho najdes a niekde nie, tak pozor na to.
U smeroviek si daj pozor na svietivost - vzdy budu o cosi slabsie ako klasicke ziarovkove.
So spojkovym lankom nevymyslaj blbosti - kup si original s poteflonovanym bowdenom a nemoze byt problem. A nahor sa da velmi dobre radit aj bez spojky (potrenuj).
Pekne CNC packy z e-bayu a pod. sa daju kupit aj kvalitne, aj aby sa ti pacili. Len si najskôr postuduj recenzie a radsej vsad na kvalitu.
Podobne je to aj so zrkadlami. Ja som si napr. zadovazil z novsieho Zeda, lebo sa mi pacia. A maju ecko.
Padaky od Rutana su OK - doporucujem, nie je problem.
Stupacky, riaditka, klin a pod. - zober nieco, co je osvedcene ked mas potrebu to menit.
Gi-Pro je super, ale je drahe. Z e-bayu sa da kupit fakt za zlomok ceny ukazovatel ktory je plne funkcny (akurát nenapajas konektor, ale musis si ponapajat droty).
Sedlo - skuseny calunik to precaluni kedykolvek za facku. Ak si narocny, tak su na to specializovane firmy, ale tie si nechaju zaplatit.
Palivove mapy neviem ako, akurát sa da zohnat za nemaly peniaz Power Commander. Ale u Z1000 je vykonu celkom dostacujuco, nie? Navyse ked si das retazovku s prevodom do sily, tak nie je co riesit. Radsej ries kvalitne gumy. Na slicky sa vyprdni - na cestu radsej sport alebo sport-turist gumu s dobrym DOTkom. Mne stacia RoadSmarty - da sa v pohode na koleno a nikdy som s nimi nemal problem. A snad este lepsie by mohli byt Angel GT. Toje na tebe.
Brzdy - pancierovky su dobra vec, podla druhu platniciek budes vidiet ci to staci, alebo chces viac.
Tuning a personalizovanie je na tebe a tvojom osobnom vkuse. Vela zdaru!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Z1000 03-06 úpravy a opravy.

23.10.2015 v 14:39 | Nahoru | #7
Bobr700R> sedmičku už jsi ji někdy našel? hele ono s tou spojkou se to má tak že i na hydraulickou musíš vyvinout určitou sílu letos jsem měl souběžně KTM 990 (hydraulická spojka) a Triumph 1050 (lanko) a věř mi velký rozdíl v tom není jen s lankem mám větší jistotu na spojce ale to je asi pocitová věc to že ti jde z těžká bude tím že bylo lanko zarezlé uvidíš že když dáš nové origo s teflonovým vnitřkem tak to bude lepší určitě přijdeš na daleko lepší nebo užitečnější věci za který bys těch 7k utratil spojku nech origo

jo ještě až budeš kupovat ty páčky tak kup ty delší 17cm ty 14cm jsou moc krátký a tam bys ten rozdíl pocítil daleko víc

Naposledy editováno 23.10.2015 14:45:58

(reakce na) Kawasaki Z1000 03-06 úpravy a opravy.

23.10.2015 v 14:58 | Nahoru | #8
stading> Tak to rád slyším, z Číny sice objednávám dost, ale věci na mašinu jsem ještě neobjednával, takže jsem Ečka jen předpokládal. Spojku řeším hlavně kvůli zápěstí, které mě letos začalo dost trápit. Budu se řídit radami a poohlédnu se po lanku s teflonem. Jinak nejde ani tak o potřebu něco zásadně měnit, jde mi to-že si z toho chci udělat mazlíka i na oko. Výkon jí nechybí o tom žádná, ale nejraději bych posunul počátek o 1000 RPM dolů. Každopádně uvidíme co s tím provede silnější převod. Na gumy se určitě podívám dle doporučení, o slickách jsem ani nepřemýšlel. Díky za příspěvek.

(reakce na) Kawasaki Z1000 03-06 úpravy a opravy.

23.10.2015 v 15:00 | Nahoru | #9
ZAZAJ> Hele právě že ne. S tou investicí máš pravdu. Na páčky si dám určitě majzla, před dvěma dny kupoval známí také ZEDA a tam byly právě ty krátké a stálo to za prd.

Kawasaki Z1000 03-06 úpravy a opravy.

26.10.2015 v 07:33 | Nahoru | #10
Asi tu plati porekadlo: "Sto ludi, sto chuti". Ja som zobral kratke packy a velmi mi vyhovuju - s dlhymi som aj tak ich konce nikdy nevyuzil (pouzivam dva prsty). Ale je urcite rozdiel packy a packy. Z Ciny sa dnes da zohnat tovar vysokej kvality ktory je uplne super, ale aj uplne nekvalitne shity. Poprerabaj si to podla seba - ved ty najlepsie vies co ti vyhovuje a co nie.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist