globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chiptuning a cukání
20.10.2015 v 21:17
Jsem začátečník a těžce bojuju s dávkováním plynu, motorka mi stále cuká. Např. když jedu na trojku za jiným autem a musím mu přizpůsobovat rychlost - pustím plyn a následuje silné cuknutí jak motor brzdí - přidám plyn co nejlehčejc a následuje cuknutí, jak motor zabere.

Zkrátka náběh výkonu a ubrání není plynulé. Docela se bojím, že v náklonu v zatáčce mne to za "optimálních" podmínek shodí (ubrání je jako krátké dupnutí na brzdu). Soustředím se na to pekelně, aby pohyby plynem byly co nejjemnější, ale málo platné.

Otázka - dělá někdo na Stromu chiptuning, který by ten motor zkultivoval? I za cenu lehkého snížení výkonu případně.
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Chiptuning a cukání

27.10.2015 v 09:44 | Nahoru | #61

Cosmo píše:
Jezdil jsem na vyšší otáčky, což znamenalo v obci většinou na dvojku. To se ale brzdný účinek motoru projevuje samozřejmě silněji, takže taky cukatůra.


Na jaře, když jsem začal, měl jsem také tento problém. Jen jsem měl v obci zařazenou 4. Kde jezdíš, že máš zařazenou 2, v obci je to na 3 ideál, to máš již kolem 4000. Nepatrně pomohlo namontování Gipra.

Jinak jezdit a jezdit, mohu potvrdit. Po letošní sezóně se to zlepšilo.

Naposledy editováno 27.10.2015 09:47:48

Chiptuning a cukání

20.4.2016 v 21:57 | Nahoru | #62
i já mám stroma - 650 - a když jsem na to sedl poprvé, tak jsem taky nechápal - ale postupně jsem si zvykal, že se s plynem musí prostě jemně.. a navíc jsem si ho trochu utáhl, takže tam není skoro ten "skok" bez plynu... když to otáčím na místě, musím dávat víc bacha.. ale při jízdě mi to vyhovuje víc. A s tou brzdou - není problém si ji poštelovat, aby byla blíž k heftům. Je to jen o ježdění ... neprat se s tím... plynule, lehce,,, a strom jede sám - a také hodně odpustí - a nemá problém jet i na 2500 otáček bez "keců" - jen se pak pomaleji rozjíždí... Jinak - někdo to tu napsal - je dobré se naučit vlastně pořád jet maličko pod plynem... lépe se pak reaguje. A naučit se synchronizovat spojku s ubráním plynu při řazení - a pak už to jde samo.. :) Nejsem všeuměl - taky se učím - a tak píšu co jsem se zatím na stromovi naučil... :)

Chiptuning a cukání

30.7.2019 v 14:07 | Nahoru | #63
Nějaký posun v tomto? Taky se s tím peru. Předchozí jednoválec XT, nebo i ostatní na tohle netrpěly.
Dovezl jsem si Stromka 650 , parádně se na tom jezdí, ale ten nekomfort na plynu a kopání mi vadí, kazí to pohodu celkově a v zatáčkách nic příjemnýho. Snažím se to dávkovat fakt jemně, ale je to zatím boj. Zatím to řeším meziplynem, ale to není cesta, a nemám to rád.
Je tam G-box, zkusím vyndat.
Seřídím plyn, je tam vůle jako dost, byl jsem zvyklý bez vůle a hodně lehký chod...?
Kyvka má uložení horší, vůle v ose trošku, řetězovka je tak na půlce, dám nový pastorek a zbytek v zimě.
Zítra udělám svíčky a filtr.

Ale nemyslím že je normální, abych třeba před křižovatkou na trojku zaklapnul a kopanec... a při sebemenším pokusu o následnou akceleraci další... Typicky: přiledeš na přejezd, ubereš na těch 50 ( cukne ) , rozhlídneš a polechtáš abys udržel 50 ( fest cukne ) . Být to na trávě, nebo na kočičákách, tak furt ležím

Jako, jezdil jsem spíš jednoválce, ale že bych měl až tak levý pracky? Starý DR mělo kolikrát řetěz jak kšandy , pastorek si už i skočil a vůle všude , ale zdaleka to ani tak nedělalo takovej bordel. Tohle je jako kdybys místo plynu ovládal motor chcípákem

Doufám že je to jen rozštelovaný a dám to dokupy, nebo pude

1 reakcí na tento příspěvek Chiptuning a cukání

30.7.2019 v 14:33 | Nahoru | #64
Zopakujem čo bolo povedané 15x v tejto diskusii - Skontrolovať ventilové vôle, nastaviť TPS, nastaviť plynové lanko.

(reakce na) Chiptuning a cukání

30.7.2019 v 14:44 | Nahoru | #65

kilix píše: Zopakujem čo bolo povedané 15x v tejto diskusii - Skontrolovať ventilové vôle, nastaviť TPS, nastaviť plynové lanko.



jojo, pojedu za 14 dní na služebku, tak to odložím do servisu na kontrolu a seřízení motoru. V UO mají vybavení na Suzuki. Dám vědět co se změnilo.

Chiptuning a cukání

30.7.2019 v 21:47 | Nahoru | #66
Synchronizace klapek a bude jak beránek. Dělám jich několik týdně, jezdí ke mě Stromáci ze všech koutů republiky.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom Bocik13 4 13.2.2024 v 16:49 Bocik13
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 5 12.2.2024 v 19:03 elvis78
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom zahadnytajemny 72 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf

TOPlist