bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Klady a zapory dvoutaktnich a ctyrtaktnich endurovych 125ek
Zdravim. Vlastnim Derbi 50 Senda Xtreme R ( 2t ) a na Jare bych si chtel udelat papiry na 125. Motorku budu vyuzivat na cestu do skoly max 6 km, obcas nejaky delsi vylety s kamosema co maji motorky hlavne na silnici treba jezdime 100-200 km moc to neni ale na padine me to brzo prestane bavit, chtel bych otevreny zavodni enduro na blbnuti a i nekdy mx trate, jenze se bojim ze me uchlasta k smrti a ze kdyz budu jezdit na silnici tak ho nejakym zpusobem znicim ( muj sen je Exc 450 ve 4t) .. Uvazuji o EXC nebo od TM otevreny enduro.. Rad jezdim rychle hlavne v terenu a u Wrkovy Yamahy se bojim ze me zacne nudit a mozna bych se i do motardu. Nevim jak to poradne napsat ale neumim si furt vybrat. Prosim majitele motorek, ktere jsem vypsal, jestli by mi mohli pomoc a napsat mi klady a zapory. Predem dekuji za odpoved.

Klady a zapory dvoutaktnich a ctyrtaktnich endurovych 125ek

19.10.2015 v 12:45 | Nahoru | #1
Mám obavu že tě začne nudit každá dle legislativy a její 11KW...
Bych tě chtěl vidět 200km pojezd s tou otevřenou závodní dvacou...
Myslím že bys to dal jednou.Když už by to vydržela prdel, nevydrželo by to tvý kapesný

Klady a zapory dvoutaktnich a ctyrtaktnich endurovych 125ek

19.10.2015 v 12:56 | Nahoru | #2
1. Enduro neni SM
2. SM neni enduro
takze si rozmysli co vlastne chces, ale 125ccm s 11kw to nebude vubec zadna hitparada
jeslti chces vsechno v jedne motorce, 100 - 200km po silnici, MX, enduro tak jako idealni kompromic kterej to vsechno splnuje bych videl Yamahu DT125
Nejaky KTM EXC 125 by vykonove splnovalo, ale 100-200km po silnici da s obtizema, za cenu GO motoru a spotreby 8l/100km

Klady a zapory dvoutaktnich a ctyrtaktnich endurovych 125ek

19.10.2015 v 13:00 | Nahoru | #3
Prave proto se vas ptam, protoze mi to prijde taky jako blbost. Treba je nekdo kdo to jezdi a poradil by mi, ale pochybuju.. Uz takhle jsem rad kdyz mi pujci kamarad YZ 125 konecne to jede.. Nejradsi bych zacal motokros a nechal si padinu do 18cti, myslim ze bych musel casteji chodit na brigady. Nejsem jeden z tech spratku co jim rodice koupi motorku a oni si ji nevazi. Jsem jeden z tech co si na ni pres prazdniny vydelal a plati si servisy a benzin. Rodice nemaji malo penez ale chteji abych si to platil sam ( ja se jim nedivim)..

Klady a zapory dvoutaktnich a ctyrtaktnich endurovych 125ek

19.10.2015 v 13:02 | Nahoru | #4
Nemuzu se rozmyslit proto vam pisu na vase nazory na Motardy, Endura a toho Duka ( v krajnim pripade )..

Klady a zapory dvoutaktnich a ctyrtaktnich endurovych 125ek

19.10.2015 v 13:10 | Nahoru | #5
Když bys chtěl něco na motokros, tak stejně bude bez papírů, takže nemusíš řešit řidičák. Horší že je to celkem drahej koníček, v tom dvoutaktu za odpoledne propálíš 10L benzínu, nějak to na trať musíš dostat, občas zaplatit nějaký vlezný, pokud nechceš "trénovat" za barákem na polní cestě...
Což by doma asi neprošlo...
Sypat tisíce do fun bajku a nesmět s tím ani na silnici

Naposledy editováno 19.10.2015 13:13:01

1 reakcí na tento příspěvek Klady a zapory dvoutaktnich a ctyrtaktnich endurovych 125ek

19.10.2015 v 13:15 | Nahoru | #6
Tak trochu jsem si myslel ze bych jezdil mx tim otevrenym endurem, ale to by bylo snad horsi nez ta kroska:/

(reakce na) Klady a zapory dvoutaktnich a ctyrtaktnich endurovych 125ek

19.10.2015 v 13:32 | Nahoru | #7
BikTsaa> to bys ho brzo utavil nebo zlomil vejpul na první lavici
Spíš bych se koukal po nějakým SMku,to je do školy a sem tam vejlet ideální, na podzim koupíš něco špuntovnějšího a dá se pojezdit nějaká louka nebo šotolina. Kde bude ale problém sehnat gumu.
Enduro je takovej střed mezi, na MX to není, na silnici je to zdechlý a nefunguje ani tak ani tak...

Klady a zapory dvoutaktnich a ctyrtaktnich endurovych 125ek

19.10.2015 v 14:09 | Nahoru | #8
Taky si myslim.. Asi jo mrknu na nej diky moc za pomoc :)

Klady a zapory dvoutaktnich a ctyrtaktnich endurovych 125ek

19.10.2015 v 14:48 | Nahoru | #9
Dt určitě to co tu stále uvadiš tak je naprostý nesmysl ostrá 125 nemá na delší toceni a zase nějaké 11kw to se v mokru zastaví a bude po srande doporučil bych ti na cesty do školy a pomalé flakani po okolí dt a pokud chceš trať tak cr nebo něco podobné ale ať tě pak ani nenapadne stim vjet na asfalt bo to zadres. Nejdřív se rozhodni co chceš a pak se uvidí co se dá najít😉

Klady a zapory dvoutaktnich a ctyrtaktnich endurovych 125ek

19.10.2015 v 18:49 | Nahoru | #10
rozdíl ve spotřebě mezi nabroušenou pade (nevím, jestli ji máš nějak upravovanou) a 125cc není zas tak markantní.

ostrý enduro na silnici je blbý - když obuješ tupý gumy, uděláš z něj v terénu invalidu, když ostrý gumy, tak ti zase na silnici zmizí před očima.

Klady a zapory dvoutaktnich a ctyrtaktnich endurovych 125ek

19.10.2015 v 18:50 | Nahoru | #11
Na to co popisujes by byla nejvhodnejsi Wr 250r s dvema sadama kol.Jedny na silnici, druhe na enduro/mx.Ale nevim jak je to ble legismativy vyhovujici pro danou skupinu ridicaku.Trat objedes, dojedes bezproblemu do skoly i na nejakej vejlet.
Pokud ti rodice nebudou dotovat mx jako sport, tak nanej dokud si nebudes vydelavat zapomen!

Klady a zapory dvoutaktnich a ctyrtaktnich endurovych 125ek

19.10.2015 v 19:47 | Nahoru | #12
Cau asi bych sahl po DT 125 nebo popř. WRE 125, Na trati se svezeš a 200km zvládne vpohodě.

Klady a zapory dvoutaktnich a ctyrtaktnich endurovych 125ek

19.10.2015 v 23:32 | Nahoru | #13
Dekuju vsem za odpoved, aspon v tom konecne mam jasno.. Mrknu na to DT a kdyz se mi nebude zamlouvat tak pujdu do motarda. Ted jenom do jakeho Husy sms 125, Dt 125x, Aprilii sm 125 a nebo to pretrpet na 4taktech Yamaha Wr 125x nebo Mz sm 125. Do te 250 bych sel a presne jak pisete bych to delal bohuzel byh motorkj mohl ridit az od 18cti.

Naposledy editováno 19.10.2015 23:36:51

Klady a zapory dvoutaktnich a ctyrtaktnich endurovych 125ek

20.10.2015 v 17:34 | Nahoru | #14
kompromis neexistuje a nebo je na hovno všude.. Co chceš ty odpovídá 2-3 motorkám. Jestli je priorita silnice a jezdit s ní do školy kup si moto na silnic ne tak choulostivé na servis a setři na něco pořádného do terénu..

Klady a zapory dvoutaktnich a ctyrtaktnich endurovych 125ek

20.10.2015 v 19:33 | Nahoru | #15
Tak přidám se.
Já osobně jsem taky nevěděl co a nakonec jsem koupil ostrého 2T 125cc. Sice staré ale za to pohodlné. když za den po silnici najedu 100,120km tak mě prdel nebolí, když zajedu do lesa tak se dostatečně svezu. sem tam nějaký výjezd. na silnici se taky parádně svezu v zatáčkách pohoda ale na výjezdu ze zatáček dváca nestačí(oproti dukovy 390 :D) abych tedy odtajnil co mám mám aprilii ETX 125 rv 1986. pláště přední mitas e7 zadní pirreli mt60. Natrhnu otevřené détéčko(2004) a kavku 125(nevzpomenu si označení) (1998)
Když jedu svižně nějak se do toho neopírám tak jedu za 4/100 když se do toho rvu co to dá vezme si i 8,5/100. Ta spotřeba je na silnici. tuhle jsem po lese najezdil asi 70km a 10litrů benzínu v řiťi

Klady a zapory dvoutaktnich a ctyrtaktnich endurovych 125ek

18.11.2015 v 14:47 | Nahoru | #16
Opozdene dekuji za vsechny nazory.. Kamarad me nalakal na Duka a ten se mi sakra libi.. Takze opet nastava to nesmyslne rozhodovani.

Klady a zapory dvoutaktnich a ctyrtaktnich endurovych 125ek

4.2.2016 v 20:06 | Nahoru | #17
Za mě 4T. Motor má hezký zvuk a malou spotřebu. Nemusíš míchat palivo s olejem. Hodí se na cestování díky té spotřebě. Říká se, že je 4T náročnější na servis, ale to asi platí jen u závodních strojů.

Já si v šestnácti pořídil 125 ve 4T a nelituji. Dva roky jsem jezdil a do motoru jsem nešáhl. Spotřeba byla krásná. Kamarád měl Hondu NSR 125 dvoutakt a furt neměl na benzín

Edit: Na dovádění s výkonem se nehodí žádná stopětadvacítka. 2T jede sice lépe ale na šestikilo nebo litra to nemá ...

Naposledy editováno 04.02.2016 20:09:29
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zalomena svíčka Yamaha WR 125R Yamahous23 16 22.4.2024 v 07:54 grooll
Diagnostika Yamaha Yamaha WR 125R zaks 17 8.4.2024 v 12:46 Peťkous
tvrdé klepání Yamaha WR 125X DOUPI 0 23.3.2024 v 13:00 DOUPI
Husqarna wr/sm 125 2t Husqvarna WR 125, Husqvarna WR 240 Matesx2 9 7.3.2024 v 10:53 mito7
Nevrací se páčka spojky Yamaha WR 125X Yamahous23 3 24.2.2024 v 14:18 Yamahous23


TOPlist