globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jaky dvouvalec po Banditu 1200?
6.10.2015 v 17:35
Zdravím, všechny kapacity z oboru Prodal jsem bandita a chtel bych okusit dvouvalec. Sedel jsem na TDM850 (1992) a na monsteru 750 (1998). Me pocity - TDM perfekti pohodli uzasna moto na cesty, Monster perfektne ovladatelna moto na hrani. Nicmene zatah od spoda nebyl nic moc . Premyslim o SV 1000 - rok 2002, 2003 nebo necem podobnem a priblizne za stejnou cenovku. Presedlal jste nekdo z neceho podobneho jako je B12 na dvouvalec?

Jaky dvouvalec po Banditu 1200?

7.10.2015 v 10:31 | Nahoru | #31
Po b12 budou vsechny dvouvalce co spadaj do te cenove kategorie slaby...

Jedine vyzkouset, rady jsou k nicemu...

Jaky dvouvalec po Banditu 1200?

7.10.2015 v 11:32 | Nahoru | #32

Kubacech píše: To asi nemá cenu... Psal rozpočet kolem 50k



Jo to jsem přehlíd ...

Nj jenže koupit něco starší a navíc hodně levně je hrozná loterie a většinou darda za následý opravy.

Jaky dvouvalec po Banditu 1200?

7.10.2015 v 11:38 | Nahoru | #33
tak teď máš šanci nebo přes zimu koupit nějaký dvouvál za rozumný peníze, na jaře budu moto dražší, spíš bych možná něco málo přihodil, pokud můžeš (třeba 10-15tis), pokud máš, koupil to a do jara našetřil na nutný servis, pneu atd

(reakce na) Jaky dvouvalec po Banditu 1200?

7.10.2015 v 12:28 | Nahoru | #34
Wanislav> Jen bych doplnil , u toho SV , když se trochu pošťourá v nastavení podvozku , tak se sním taky dá jet dost svižně a vůbec se nechová špatně . Jo a s dobrejma deskama jsou brzdy i na okruhu na dva prstíky .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky dvouvalec po Banditu 1200?

7.10.2015 v 17:32 | Nahoru | #35
comptom> spolehlivost je v pohodě. někde jsem četl a slyšel, že litrové Aprilie občas mají problém s volnoběžkou. od aprilie je to docela drahé, ale dá se nahradit jinou od KTM. přesněji teď nevím, ale někde na fóru to je.

jinak u mě se naskytly jen 2 problémy. prvním bylo prasklé lešení, ale šlo zavařit. druhý problém byl, že jsem u vodoznaku na chladící kapalinu měl zteřelou hadičku, ta upadla a vytekla chladící. jiné problémy nebyly. s novým majitelem se znám a ten neměl vůbec žádný problém. jeden kamoš měl taky falco a také bez problémů. takže určitě nevěř řečím typu "Itala neber, je to pokladnička"..

jestli se ti Falco líbí, tak určitě do něj běž. neuděláš chybu. je to střed mezi sportem a cesťákem, motor zábavnej, podvozek samozřejmě stavitelný a krásně drží. brzdy brembo (čtyř pístky) brzdí lépe než nissiny na mém současném gsxr 1000. a co je taky dobrá vychytávka, že i když je to stříkačka, tak stejně má ruční sytič. proto nemá problémy s uchlastáváním (některé litry 2V s tím prý mají problém).

když budeš mít nějaké dotazy tak mi klidně pošli zprávu

edit: znám borce, co má sv 1000 a říkal, že není sezona kdyby to nepoložil kvůli chybějícímu antihopu. na mokru bez něj je velký problém i při velké opatrnosti.

Naposledy editováno 07.10.2015 17:34:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky dvouvalec po Banditu 1200?

7.10.2015 v 18:07 | Nahoru | #36
roman.so> Na mokru je potřeba opatrnost na jakýkoliv motorce . On borec asi moc borec nebude .

Jaky dvouvalec po Banditu 1200?

7.10.2015 v 18:55 | Nahoru | #37
spíš to bude nemehlo nebo brepta

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky dvouvalec po Banditu 1200?

7.10.2015 v 19:15 | Nahoru | #38
motovlk> to je jasný. ale sám víš jakou to má kompresi a občas jak je těžké i na suchu to nepoložit ti kdo jezdí palbu to stejně nepoznají ale pro běžné užívání je lepší mít antihop

Naposledy editováno 07.10.2015 19:17:17

Jaky dvouvalec po Banditu 1200?

7.10.2015 v 19:46 | Nahoru | #39
No na suchu není vůbec žádnej problém a na vodě to chce trochu cit . Prostě antihop k životu nepotřebuju .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky dvouvalec po Banditu 1200?

7.10.2015 v 20:03 | Nahoru | #40

roman.so píše: motovlk> to je jasný. ale sám víš jakou to má kompresi a občas jak je těžké i na suchu to nepoložit ti kdo jezdí palbu to stejně nepoznají ale pro běžné užívání je lepší mít antihop



A takhle vznika hustokruta charakteristika dvouvalu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky dvouvalec po Banditu 1200?

7.10.2015 v 20:43 | Nahoru | #41
V_i_c_i> to fakt pochopí jen kdo 2V jezdí

(reakce na) Jaky dvouvalec po Banditu 1200?

7.10.2015 v 20:45 | Nahoru | #42

roman.so píše: V_i_c_i> to fakt pochopí jen kdo 2V jezdí



Přečti si, co jsem psal výš. Opakoval bych se.

Naposledy editováno 07.10.2015 20:46:58

(reakce na) Jaky dvouvalec po Banditu 1200?

7.10.2015 v 20:55 | Nahoru | #43

roman.so píše: V_i_c_i> to fakt pochopí jen kdo 2V jezdí



Nepochopi

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky dvouvalec po Banditu 1200?

7.10.2015 v 21:24 | Nahoru | #44

roman.so píše: motovlk> to je jasný. ale sám víš jakou to má kompresi a občas jak je těžké i na suchu to nepoložit ti kdo jezdí palbu to stejně nepoznají ale pro běžné užívání je lepší mít antihop



antihop ma smysl pro lidi co jezdi rychle. pri beznym jezdeni absolutne neni potreba a ani clovek nepociti ze by ho potreboval...

takze souhlas se stevem :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky dvouvalec po Banditu 1200?

7.10.2015 v 21:33 | Nahoru | #45
assassin> teď mi to došlo. výhoda vystřízlivění :D :D mělo to být opačně..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky dvouvalec po Banditu 1200?

7.10.2015 v 22:11 | Nahoru | #46

assassin píše: antihop ma smysl pro lidi co jezdi rychle. pri beznym jezdeni absolutne neni potreba a ani clovek nepociti ze by ho potreboval...

takze souhlas se stevem :)



Ja si dokonce myslim, ze pri ostry jizde je potreba antihopu u 2v a 4v zhruba stejna :)

(reakce na) Jaky dvouvalec po Banditu 1200?

7.10.2015 v 22:24 | Nahoru | #47
Stev> Jo u ctyrvalu me nakopla pekne i cb750😉

Naposledy editováno 07.10.2015 22:25:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaky dvouvalec po Banditu 1200?

7.10.2015 v 22:27 | Nahoru | #48
assassin> Ja nejsem nejakej kazdodenni krutej pilot kterej jede strelbu 😀😉obcas si tu cestu clovek musi trochu prolit adrenalinem nicmene bych se mozna bez antihop obesel

(reakce na) Jaky dvouvalec po Banditu 1200?

7.10.2015 v 23:11 | Nahoru | #49

Stev píše: Ja si dokonce myslim, ze pri ostry jizde je potreba antihopu u 2v a 4v zhruba stejna :)



jo s tim taky souhlasim.

(reakce na) Jaky dvouvalec po Banditu 1200?

7.10.2015 v 23:14 | Nahoru | #50

comptom píše: assassin> Ja nejsem nejakej kazdodenni krutej pilot kterej jede strelbu 😀😉obcas si tu cestu clovek musi trochu prolit adrenalinem nicmene bych se mozna bez antihop obesel



ja taky nejezdim tak rychle abych ho potreboval... zadni kolo se mi sem tam sklouzne ale diky tomu ze brzdim obema brzdama...

1 reakcí na tento příspěvek Jaky dvouvalec po Banditu 1200?

8.10.2015 v 06:48 | Nahoru | #51
Přesně tak, zlo starších V-twin je dáno fanatiky milující pouze V2, nebo nezkušenými jezdci. Taky jsi pamatuju, když jsem někdy v 20ti dojel s H6kou na benzínku a vedle borec zrovna naškytl TLS s laďákama a chvíli zahříval, stál jsem tam a koukal, poslouchal a v duchu mě mrazilo, tý jo, vždyť ta motorka skoro poskakuje na stojánku, to duňění..., to musí být zlo ten motor, co zlo, PEKLO Když jsem koupil SP1, podotýkám po H6ce, říkám si, kua, to něak nejede A tehdy jsem si na ten motor nezvykl a víc mě bavilo jezdit na Hornetu, než na SP1. A teď to mám opačně, odešel jsem od 954ky na Firestorma a ani MT09 ani Hayabusa to V2 očarování co mám, nezlomily a původně jsem Fko kupoval na rok, abych aspoň něco měl, ještě příští rok zůstane 100% u mě

(reakce na) Jaky dvouvalec po Banditu 1200?

8.10.2015 v 19:56 | Nahoru | #52
roman.so> Myslis dvouval a pak ctyrval? 😀😉

(reakce na) Jaky dvouvalec po Banditu 1200?

8.10.2015 v 20:01 | Nahoru | #53
..Roko..> no zvuk me hodne laka, treba monster s ladakama je paradni. Mozna ze na hrani by monster750 stacil, kdyz jsem na to sednul z bandita bylo to jak z ukrajiny na detsky kolo 😉

2 reakcí na tento příspěvek Jaky dvouvalec po Banditu 1200?

8.10.2015 v 21:55 | Nahoru | #54
compton : V2 aspoň tahle starší sorta, furt řadíš nahoru a dolu, někdy řadíš nahoru už v zatáčce.. Musíš mít pořád ty správný otáčky a musíš s tou motorkou, motorem furt pracovat, na silnici... na okruhu už to taková zábava není, tam jedeš furt plnej a do mrtva.. Blbě podřadíš, motor moc deceleruje, blbě nepodřadíš a motor tě táhne ven, když se stím naučíš pracovat, (a možná taky nikdy nenaučíš), zažiješ něco, co ti jinej počet válců a uspořádání nenabídne. V2 se musíš podřídit a naučit se, jak a kde pracuje a když se to naučíš a naučíš se to využívat, užiješ si mraky srandy. Ale není to pro každýho, nadruhou stranu, pokud to nezkusíš a nedáš tomu dost dlouhou dobu to pochopit, nebude tě to nikdy bavit.

E: jsou dvě teorie.První, dvouvál tě chytne a nepustí. Druhá, na dvouválec musíš dospět. Já jsem v tý druhý sortě. Prostě už mě omrzely silný sportovní 4válcový litry, co dávají smysl, až když jedeš nesmysl Radši svýmu Fku odpustím, že nad 200km/h je to lenoch, než abych vůbec 200 potřeboval jet, aby se něco začalo dít Nemám proti 4válu křivýho slova, ani proti trojce, ale nikdy se mi nestalo, že bych najel za sezónu 8000km a bál se zimy a toho, že se nemůzu svést ... až teď se 110koňovým firestormem (a to už jsem něco za těch 13let ježdění na motorkách zažil)

Naposledy editováno 08.10.2015 22:08:30

(reakce na) Jaky dvouvalec po Banditu 1200?

8.10.2015 v 22:16 | Nahoru | #55
..Roko..> Diky. Nevidim to jinak nez jak radi vsichni proste to zkusit a uvidi se. Bud to prodam a nebo me to chytne.

(reakce na) Jaky dvouvalec po Banditu 1200?

12.10.2015 v 16:31 | Nahoru | #56
..Roko..> Byl jsem projet jedno SV1000 S z Tabora. Sedel jsem na SV poprve najel jsem cca 15 km a vykonove oproti banditu nic moc rozdil. Kazdopadne zvuk a pocit uplne jiny Ladaky, po startu surovy kovovy zvuk, posez sportovne cestovni ale porad prijemny. Motor si jednoznacne zada o pridani plynu :o) Brzdy tak akorad zadny jedy to nebyly. Byla by spokojenost i asi koupe. NIcmene tekla prava predni vidle a v male rychlosti se vlnila ze strany na stranu. Majitel rikal,ze to je pneumatika. Dorazy neposkozene, ram vypadal ok a barva byla puvodni.
http://motorky.bazos...Suzuki-sv-1000s.php. Potreboval bych asi servisaka k ruce abych si byl jisty ze je to jen pneu a prachovka :)

Naposledy editováno 12.10.2015 16:49:08

1 reakcí na tento příspěvek Jaky dvouvalec po Banditu 1200?

13.10.2015 v 10:18 | Nahoru | #57
V malé rychlosti, třeba při jízdě z kopce, když pustíš roodla, je normální, že se motorka kymácí. Taky už ta vidla může být poloprázdná a může to dělat neplechu, nebo tím, že tlumila hůř, dala zabrat pneumatice. Tyhle motorky se obecně moc neváleli, nebo, když už, tak něaký podklouznutí. Řekni mu ať si sleví na pneušku a repas vidlí a pokud jinej problém nebyl s chutí do toho

On tam rozdíl je, 25koní, jen dvouvál umí výkon svým projevem hodně maskovat. Říkáš si hmm, nic moc se neděje a na tacháči rychlost ke 200 Proto, jsem psal výše, že tě to nevyděsí, ale když se časem naučíš pracovat se středním pásmem a odpustíš si točení do mrtva zjistíš ,že ti stačí jet hodně svižně od 4,5 - 7 tis otáček (aspoň mě tady jede VTR moc hezky). NJN je to boj, se rozhodnout Já taky šilhám po něakým silným 4válci v nakedu, ale nwm noo. Každej motor a určení stroje má svoje kouzlo a mě teďka furt drží flegmatik Firestorm, zatím mi sedí a dokud bude, nechám si jej, ale choutky na změnu tam samosebou jsou

(reakce na) Jaky dvouvalec po Banditu 1200?

13.10.2015 v 22:17 | Nahoru | #58
..Roko..> Pravda je , že v zatáčkách stačí držet 5t/ot. , k tomu půl plynu a víc netřeba.

Jaky dvouvalec po Banditu 1200?

28.2.2016 v 19:13 | Nahoru | #59
Tak abychom to uzavreli. Falco me presvedcilo. Uz je v garazi a cekam uz jen na dobre pocasi

1 reakcí na tento příspěvek Jaky dvouvalec po Banditu 1200?

28.2.2016 v 19:51 | Nahoru | #60
Já přešel z B12 na TL1000R a byla to pecka Jediný co mě sralo na TL1000R byla jeho váha, ale s tím jsem se naučil žít, pak šlo TL1000R z domů a nějak jsem nevěděl co bych pilotoval... Takže nejdříve jsem zakoupil GSX1000R K4 a po 150km jsem usoudil, že tohle nepotřebuju, sice to jelo jak hovado, ale nebylo tam to nadšení. Tak jsem si pořídil Speed Tripla 955i 03, Super motorka, strašně mě chytla a perfektně se vodila a brzdy luxus, jenže zase problém naháče, vše nad 150km/h bylo utrpení, zvlášť, když mi hrdost nedovolila na silnici I.třídy se nechat spráskat od Octavie RS a hnali jsme to cca 20 min. kolem 150-210 km/h pak jsem úplně vyflusanej relaxoval hodinu na pumpě, takže Triumph šel taky z domi, ale stýská se mi po něm, ten tah od volnoběhu až do omezovače A pak jsem přestal experimentovat a šel zas do TL, ale už poučen váhou eRka jsem zakoupil Esko a jsem zas spokojenej parchant
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
SV 1000 S K3 nestartuje občas Suzuki SV 1000S misan26 13 1.11.2022 v 09:49 StB
Suzuki SV1000 - cukání Suzuki SV 1000S Arsener 14 10.6.2022 v 11:34 Arsener
A pak že Svčko 100tis nedá :-) [1, 2] Suzuki SV 1000S PetrSV 41 22.4.2021 v 17:33 PetrSV
Sv1000 distanční podložka [1, 2] Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S MarkusRetrp 33 14.9.2020 v 08:45 Maxipes_Fík


TOPlist