bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR
5.10.2015 v 19:56
Ahoj tak co nevíte něco noveho?Když zajdu na tyto stranky tak pusto prázdno vše smazáno.....Že by jen dnešní trend?Něco splacat vyžrat dotace ze slavne EU s nezaručenou seriovou výrobou.Žadná prosperita do budoucna, prostě jenom aby z toho chvilku firma žila....Jen by mě to zajímalo, protože když kolem sebe koukám a naslouchám od kamarádů tak tohodle nešvaru je plno i v jiném průmyslu
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR

5.10.2015 v 20:09 | Nahoru | #1
Na podzim... říkali...

Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR

5.10.2015 v 20:13 | Nahoru | #2
doufám že jim na to už nikdo neskočí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR

5.10.2015 v 20:19 | Nahoru | #3

soccer píše: Na podzim... říkali...

to říkají už 5 let každé jaro

93 milonů korun:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR

5.10.2015 v 20:20 | Nahoru | #4

seikos píše: to říkají už 5 let každé jaro

93 milonů korun:



No a co? Charouz to pak zobchoduje za trojnásobek... kus za 30 míčů... kdo by chtěl Výrona, když může mít Bastarda

Naposledy editováno 05.10.2015 20:21:59

(reakce na) Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR

5.10.2015 v 20:39 | Nahoru | #5
soccer> vždyt je to humus

1 reakcí na tento příspěvek Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR

5.10.2015 v 21:11 | Nahoru | #6
Nic proti jawám, ale už tohle všechno začíná bejt trapný, možná, vzhledem k minulosti i směšný a ostudný. Osobně víc fandím ČZtě, ponáč ta aspoň stále vyrábí řetězy a nemusí se za nic stydět a trochu se udržuje na trhu.
Na druhou stranu pokud stim vyjdou ven, už je jedno jestli to bude takový nebo makový, tak to budou aspoň body za snahu. Ale pochybuju že někomu něčím vytřou zrak. ani ty lidi v jawě tomu nemůžou sami věřit...

Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR

5.10.2015 v 21:16 | Nahoru | #7
Jestli s tím někdy vyjedou, bude to zajímavá investice. Prodá se tak 5 kusů, a když bude někdo rozumnej a koupí to nový, nebude na tom jezdit, ale bude mu to jen stát ve vytápěný garáži, za hodně to let to promění ve slušnej balík peněz. Protože něco takovýho se jen tak nevidí.

(reakce na) Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR

5.10.2015 v 21:21 | Nahoru | #8

SojkinXR6R píše: Nic proti jawám, ale už tohle všechno začíná bejt trapný, možná, vzhledem k minulosti i směšný a ostudný. Osobně víc fandím ČZtě, ponáč ta aspoň stále vyrábí řetězy a nemusí se za nic stydět a trochu se udržuje na trhu.
Na druhou stranu pokud stim vyjdou ven, už je jedno jestli to bude takový nebo makový, tak to budou aspoň body za snahu. Ale pochybuju že někomu něčím vytřou zrak. ani ty lidi v jawě tomu nemůžou sami věřit...

trošku drahý body. I když je fakt, že ze státního rozpočtu šlo z těch 93mil uznaných investic "jen 23"
A potom když někomu přijde normální vyvíjet 9 let (od jara 2007) motorku a lejt do toho svý peníze bez toho abych prodal jediný kus, tak to je holt solidní provar soukromých peněz.
Jako NOKIA, když její generál prohlásil "než my stihneme udělat prezentaci modelu v Powerpointu, číňani vyvinou, vyrobí a uvedou na trh celý smartphone". Jestli by neměli v té Jawě vyházet nějaké stále ještě přežívající struktury, které vyvíjejí neúměrně dlouho jen proto, aby měli zajištěné stálé zaměstnání

2 reakcí na tento příspěvek Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR

5.10.2015 v 21:26 | Nahoru | #9
Tak že by na jaře?

Když vyjeli s 660, tak jsem ještě doufal, že se v Jawě začíná něco dít a že udělají nehnusnou malorážku za rozumný prachy, která nevypadá jak Yuki spadená ze skály. Nechápu, z čeho ta fabrika žije a co dělá. Přece nemůžou donekonečna dostávat podporu na litrovou motorku, která je v pěti kusech na pár fotkách zaparkovaná u ponku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR

5.10.2015 v 21:37 | Nahoru | #10

panTerek píše: Tak že by na jaře?

Když vyjeli s 660, tak jsem ještě doufal, že se v Jawě začíná něco dít a že udělají nehnusnou malorážku za rozumný prachy, která nevypadá jak Yuki spadená ze skály. Nechápu, z čeho ta fabrika žije a co dělá. Přece nemůžou donekonečna dostávat podporu na litrovou motorku, která je v pěti kusech na pár fotkách zaparkovaná u ponku.

vývoj byl ukončen už v roce 2010 a od té doby "by už neměla" na tento model čerpat nic.
Od té doby (do konce r 2014) čerpala na vývoj cestovního endura 1200ccm, který přijde na trh cca v roce 2023

Naposledy editováno 05.10.2015 21:38:32

Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR

5.10.2015 v 21:45 | Nahoru | #11
Oni s tím jednou vyjedou, musejí, dokonce i pár kusů se prodá, aby byly splněny podmínky čerpání dotací (zvedl se mi kufr u posledních dvou slov, ale to je na jinou debatu).

Nezoufejme, že to bude hrozná ostuda celýho národa, až s tím vyjedou, nikdo se to nedozví, tedy nikdo ze zahraničí. A tady se to nějak ututlá, že to vůbec existuje.

Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR

5.10.2015 v 21:51 | Nahoru | #12
Charouz píchá Perkausovou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR

5.10.2015 v 22:05 | Nahoru | #13
panTerek> V Rusku se prodávají nové 350-ky. Co jsem tak počítal tak to tam teď po develvaci rublu prodávají za cca 129 000kč.

A tady jedna v Retro stylu

(reakce na) Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR

5.10.2015 v 22:06 | Nahoru | #14

seikos píše: vývoj byl ukončen už v roce 2010 a od té doby "by už neměla" na tento model čerpat nic.
Od té doby (do konce r 2014) čerpala na vývoj cestovního endura 1200ccm, který přijde na trh cca v roce 2023



A to můžou čerpat další prachy když ten litr de facto neexistuje? Nebo to někdo viděl jezdit? Jsou nějaký statistiky kolik jich REÁLNĚ prodali? Z tohodle se mi nechce ani zvracet, z toho je mi jen smutno...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR

5.10.2015 v 22:11 | Nahoru | #15
dave-lister> Nový 350 mi přijdou jak hnusný číny, akorát za trojnásobný prachy... Ta "retro" z druhýho videa je dobrá, teda pokud by se zahodil ten hnusotachec

Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR

5.10.2015 v 22:35 | Nahoru | #16
Jawu můžou teď spasit jenom schopní manažeři. Nejlépe ti z VW, tam jsou schopní všecho.

Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR

5.10.2015 v 22:50 | Nahoru | #17
Ale zpátky k věci. Je to marný, předpokládám, že teď vydají zprávu nějakého podobného znění "...vzhledem k nečekaným potížím se dokončení finálního prototypu Jawy 1000 nepatrně zdrželo. Slavnostní představení proběhne na výstavě Motocykl...", a zas budou mít půl roku klídek. Na jaře nám pak sdělí něco podobného a takhle pořád dokola, dokud neuvláčí i ty poslední optimisty.
Já už jim na ty kecy peču a na jejich výtvory taky. Majitelé akorát sají dotace, vybavují si za ně továrnu na svařování zohýbaných trubek, potěmkinovsky natírají fasádu a kolem sebe vypouštějí kouř příslibů. Na těch se nikdo nesveze.
A jestli něco vyjede, tak to stejně bude hnusný, jako všechny Jawy za posledních deset let, copak jste to na těch fotkách neviděli?
Výjimkou byla snad jen s velkým přimhouřením oka Stylka 650. Stejně ale šlo o vzhledově i konstrukčně nedotažený krám, který si majitelé museli sami doma doladit, aby jim jezdil.
Takovej znovuzrozenej Triumph, to je úplně jinej příběh.

Naposledy editováno 05.10.2015 22:51:40

(reakce na) Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR

5.10.2015 v 22:50 | Nahoru | #18
panTerek> Dávaj tam i klasický kulatý budíky. Bohužel už to nejsou český, ale asi nějaká čínská napodobenina.




Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR

5.10.2015 v 23:24 | Nahoru | #19
Aby se zaplatil a vyplatil seriový motocykl do 300tkč musí se odhadem prodat minimálně 500 kusů modelu každoročně v EU. Tedy aspoň 100ks ročně třeba v Itálii.
A teď se na prodeje 2014 v IT podíváme:
BMW R NINE T ... 814ks (úspěšný model)
GUZZI GRISO 1200 ... 24ks (slovy dvacet čtyři)
GUZZI 1200 SPORT 4V ... 5ks (slovy pět kusů, výroba ukončena)
zdroj: http://www.moto.it/...arche-in-italia.html

A opravdu si myslíte, že tam cizí neznámá jawa 1000 s pochybnym vzhledem, zpracováním, servisem předčí domácího charizmatického výrobce? Další domácí Moto morini pouhých 25ks všech modelů. A v čr? Za ty léta tu jezdí asi 24kousků sportarda. Až nebude zájem o třindu, jawa odejde za vinetuem jako voxan nebo bude zombie jako buell, horex

1 reakcí na tento příspěvek Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR

5.10.2015 v 23:29 | Nahoru | #20
Jawu by měli srovnat se zemí a všechny lidi co s tou továrnou mají něco společného upálit, takové odporné kokotiny, napsal bych radši Yuki, ale i tak je to na Yuki urážka...
Už když si vemu jedinou "motorku" od nich ten SportRetard 660ccm a 34kW ? To na tom jezdím na rohlíky nebo kam ? Slepenec z komponent všech možných výrobců, vlastní práce žádná....

(reakce na) Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR

6.10.2015 v 00:57 | Nahoru | #21


Naposledy editováno 06.10.2015 00:57:44

Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR

6.10.2015 v 00:58 | Nahoru | #22
Defcon95> Fakt produkty z Týnce nemám rád, ale vyčítat jim, že to slepujou z komponentů různých výrobců je fakt trošku vedle. To prostě dělají úplně všichni.

Pro příklad, mám Volvo. Švédský Volvo, dalo by se říct. Vyrobeno v Nizozemí. Ve fabrice Mitsubishi. S motorem Renault. Na sklech je nápis Belgium. Takže švédský, jak jsem říkal. U motorek je to stejný.

Yamaha dost často osazuje motory Minarelli (v Jawě 660 je stejnej motor Minarelli jako v XT a MT03), Cagiva osazovala motory Ducati, Suzuki a Rotax, aspoň polovina, ne-li všechny Aprilie jezdí taky na různý motory Rotax, atd atd. U podvozkových komponent je to podobný, Ohlins dnes montujou skoro všichni výrobci do jejich dražších motorek, zbytek je Sachs, WP, Showa, KYB a spousta dalších.

Stejně tak brzdový komponenty jsou většinou Brembo, Nissin, Tokico. Elektrický komponenty jsou u japonců skoro vždy Denso.

Automobilka (motovárna, chcete-li) vyrábí rám.

Naposledy editováno 06.10.2015 01:00:10

Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR

6.10.2015 v 07:52 | Nahoru | #23
Patrioti exhumují mrtvolu.

3 reakcí na tento příspěvek Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR

6.10.2015 v 11:16 | Nahoru | #24
Já mám patrně zatím poslední vyrobenou 660, přesně ji mám doma měsíc, a je to výrobní číslo 54, od roku 2011..

(reakce na) Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR

6.10.2015 v 11:38 | Nahoru | #25
hrnous> Ta se teda vůbec neprodává, jednou to bude cenný sběratelský kousek. I když je to ošklivý, čekal jsem větší úspěch než předchozí 650-ka.

(reakce na) Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR

6.10.2015 v 14:03 | Nahoru | #26

hrnous píše: Já mám patrně zatím poslední vyrobenou 660, přesně ji mám doma měsíc, a je to výrobní číslo 54, od roku 2011..


Kolik stála takhle nová?

(reakce na) Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR

6.10.2015 v 14:39 | Nahoru | #27

hrnous píše: Já mám patrně zatím poslední vyrobenou 660, přesně ji mám doma měsíc, a je to výrobní číslo 54, od roku 2011..



Tak, zas máš jistotu, že máš vysoce originální přibližovadlo, který jen tak nepotkáš (i do budoucna)...

2 reakcí na tento příspěvek Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR

6.10.2015 v 15:56 | Nahoru | #28
copak Jawa, ale je mi spíš smutno z toho, jak utichla výroba Blata - tedy alespoň, co se týče modelů pro veřejný provoz. Mělo dojít k uvedení 250cc a místo toho se zmrazila i výroba 125 :(

Blata je podle mě jediná ČR firma, která mohla reálně sériově vyrábět dobrý motorky pro smrtelníky. kéž by se to znovu rozjelo

Naposledy editováno 06.10.2015 15:58:01

(reakce na) Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR

6.10.2015 v 17:05 | Nahoru | #29
callowsick> Asi to nikdo nekupoval.

Opakované téma...Co česká scena Jawa, VM, FGR

6.10.2015 v 20:10 | Nahoru | #30
mám časák z roku2011 a je tam reklama na jawu 660 za 136000kč a článek se ŠÍMOU jak to testuje.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výběr skútru či motorky Jawa 1000/837 Anna_per 11 30.11.2022 v 22:20 Borntobewild
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
Kdo má foto nové Jawy:-))))) [1 ... 52, 53] Jawa 1000/837 yannick 1564 19.11.2019 v 07:51 FILODENDRON
JAWA 1000 [1, 2, 3, 4] Jawa 1000/837 Che 92 2.4.2019 v 09:38 Sofía


TOPlist