bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?
5.10.2015 v 10:49
Zdravím,

docela o XT1200Z uvažuji, ale je mi záhada, že jich je plný bazar (inzerce). Motorky tam mají vesměs málo najeto km a cenově to taky není nejhorší, když člověk vezme v potaz, že se jedná maximálně o 5 let staré motorky.

Čím to může být? Nekvalitní motorka, které se každý raději zbavuje ? Nějaké "dětské nemoci" ? Špatné jízdní vlastnosti ?

Má tady s tím někdo zkušenost ?

P.S. Procházel jsem i zdejší diskuzi o závadách a nepřišlo mi tam nic hororového, čeho by se měl člověk bát.

(reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

28.1.2016 v 19:19 | Nahoru | #181
Tech> Díky za podporu, samozřejmě každý bude chválit tu svojí, je to také o zkušenosti, přeji každému u jeho vysněnou. H.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

29.1.2016 v 07:47 | Nahoru | #182
seikos> nechci Tě chlapče urážet, buď si na XT 1200 nikdy nejel nebo nevíš co píšeš, do zatáček padá sama, jenom se stačí podívat, a psát, že starý GS nebo Stelvio jí stačí ..... bez komentáře. Nechci se dohadovat, ale napiš prosím bludy, ostatním zkresluješ info o moto. Přeji Ti hodně kilometrů na té správné motorce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

29.1.2016 v 09:59 | Nahoru | #183
Zdravím pánové,
to jsou takové neplodné diskuse. Je přece jasné, že kolik lidí tolik chutí a tolik názoru na moto.
Mám na XT1200 natočené 55 tis. a nikdy žádný problém a že ji dávám co proto.

http://asumi.rajce.i...sko_Apuseni_2015.jpg

(reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

29.1.2016 v 11:01 | Nahoru | #184
Asumi> Pravdu máš !!!!, ale někdy se člověk prostě neudrží. Ať Ti to jezdí. H.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

3.6.2016 v 17:40 | Nahoru | #185
zdeny.s> Zdravím tě, zrovna u važuji o její koupi (až po zkušební jízdě, samozřejmě), protože mi připadá z hlediska cena/užitná hodnota jako hodně dobrý stroj. Ta informace o elektronickém odbourání omezení prvních 3 kvaltů je hodně zajímavá a pokud ty výkonové křivky nelžou, může se z toho stát pěkná raketa. Nemáě nějaaké bližší informace o té firmě, která to provádí, nebo nedělá někdo něco podobného u nás v Ćechách? Údajně je to omezení stále i na nových ročnících.
Díky.

(reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

4.6.2016 v 08:27 | Nahoru | #186
spiter> či vím já tak pošleš ridici jednotku firmě do Německa kde ti ji poladi a zase vrátí. Stalo to cca 10000.Aktualni ceny neznám. Taky prý dost pomůže když propojis dráty na koncaku u páčky spojky.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

6.6.2016 v 08:14 | Nahoru | #187

(reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

6.6.2016 v 21:30 | Nahoru | #188
Asumi>
Zdravím a díky za odkaz, může se hodit, i když cena opravdu lidová není. Nicméně těch 20KN + 20 koní může udělat hodně. Pak padne i názor, že je líná. Nechápu, proč je to takhle uškrcený - životnost motoru? Ńemá s tím někdo zkušenost?

(reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

21.6.2016 v 08:13 | Nahoru | #189

seikos píše: tvá teorie ovšem pokulhává za realitou. Svez se na obou bezprostředně po sobě a pochopíš. A v tom co ukazují ty fotky, v tom spočívá přesně ta diference. Tam kde u Guzzi nemusíš v řídítkách dávat žádnou sílu, protože je osa hrku řízení v ose vidlí a veškerá síla se řeší až úplně dole v offsetu, u Yamahy musíš sílu navíc řešit už na řídítkách, protože musíš "přetáhnout" rozdíl osy vidlí s osou krku. Proto, že dole na ose v offsetu na tebe tolik nepůsobí gyroskopický efekt kola a jeho setrvačné síly. Nahoře na řídítkách u krku řízení s tím musíš bojovat svoji vlastní silou. Takže je dost propastný rozdíl v tom co píšeš, který poznáš na vlastní ruce až v momentě kdy se na tom svezeš.


Je mi jasný, že vytahuju starou diskuzi, ale docela mě zaujal tvůj názor na to, že brýle s osou vidlice v ose otáčení a předsazením osy dole se chovají jinak, než brýle s předsazením osy vidlic proti ose otáčení a nepředsazenou osou dole...při stejném úhlu a stejně dlouhé stopě? To jako fakt?

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

21.6.2016 v 08:37 | Nahoru | #190
Me by spis zajimala puvodni otazka. Momentalne totiz v inzerci v Cesku vidim 3 (slovy tri) nabizeny ojety STecka
Jo a tady v inzerci na motorkarich neni ani jedno...
http://www.motorkari...xt1200z-super-tenere

Naposledy editováno 21.06.2016 11:17:15

Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

21.6.2016 v 11:25 | Nahoru | #191
myslím,že jsem jel na kdečem,teď jezdím na 1190adv a měl jsem možnost se nedávno projet i na XT1200Z.
můj názor je,že nějaký problém s řízením je naprostý nesmysl,ta motorka jde do zatáček naprosto lehce,nebo spíše tam padá až moc lehce,ale to přisuzuji pneumatikám s kostkama co tam byly obuté.

jinak motorka dokud se nerozjede dost těžká,podvozek měký a komfortní,stejně tak sedlo široké a pohodlné.bzrdy velmi dobré a motor asi přesně k téhle motorce-silný,ale s projevem elektromotoru,táhne od 2000ot prakticky pořád stejně,tachometr stoupá rychle,ale emocí to moc nepřinese.......

pro dlouhé cesty padádní stroj,na ježdění kolem komína trošku nuda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

21.6.2016 v 13:54 | Nahoru | #192
Slávek-TDM> Nikdo je nechce, v zatáčkách se s tím musíš prát, motor slabej,těžké je to jako kráva a prd to jede. Proto jich je na inzerci tak málo,to je jasné jako facka
Osobně jsem rád za to že tuhle obludu nemá každý a podle inzerce ani zatím mít nebude

Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

21.6.2016 v 14:02 | Nahoru | #193
Pro mě je ST jednoznačně budoucím nástupcem mého TDM v garáži, ale to až za pár let, tak snad jich časem bude v nabídce více.

(reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

21.6.2016 v 19:35 | Nahoru | #194
JirkaCBR-fi>

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

23.6.2016 v 09:50 | Nahoru | #195
Jinak tady jsem nasel test, kde merili zrychleni. Popravde nic moc, stovka za 4.2s a maximalka 195km/h. Takze jiny mapy by tomu jiste prospely:

(reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

23.6.2016 v 11:19 | Nahoru | #196
Slávek-TDM> Na cestovní 260 kilové cenduro opravdu katastrofální.
Nicméně je tu záchrana v podobě přepsání řídící jednotky.Za pár kaček ji pošleš klukům nemeckejm a hop,hned máš dalších až 20HP. To už by jsi se mohl dostat i pod 4s.A maximalka se taky určitě posune

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

23.6.2016 v 11:41 | Nahoru | #197
JirkaCBR-fi> porovnavam to se svym 20 let starym kramem s objemem nizsim o 350 kubiku a vykonem (kdyz to bylo novy) 77 koni a to jede podobne... Docela bych chtel videt to porovnani po flashi jednotky (nahravaji se vsechny mapy nebo jen pro vybrany rezimy?). Cetl jsem, ze plnej vykon jde jen na 3ku a 4ku, na ostatni kvalty to buhvi proc i ve sportovnim rezimu skrti.

(reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

23.6.2016 v 16:39 | Nahoru | #198
Slávek-TDM> Já si hlavně myslím že tyhle motorky nejsou stavěné na testování maximální rychlosti a za kolik dají stovku.No řekni sám kolikrát jedeš na cestaku 200km/h?O tom tyhle motorky nejsou. Mě se na ní líbí to pohodlí, kardan,spolehlivost a nízká spotřeba.
Co přesně se tam přehrává netuším. Jinak je skrcena kvůli emisnim normám EU. V USA mají ostré verze normálně k dispozici.

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

23.6.2016 v 18:28 | Nahoru | #199
Myslím, že jsem stovku za 4 a 195 max. nikdy asi ani nejel, tak mi to snad taky chybět nebude a popravdě o ní do budoucna přemýšlím právě pro Jirkou zmíněné věci, jako pohodlí pro dva, kardan a slušná spotřeba na cestování plus je to Yamaha

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

23.6.2016 v 20:29 | Nahoru | #200
ono ten "nízký" výkon má i pozitiva-ta motorka opravdu reálně jezdí do 5litrů.pokud se přehraje soft a zalije se to benzínem,tak i ta spotřeba poletí nahoru.
myslím,že ta motorka je dobrá taková,jaká je,jako celek je velmi vyvážená....

(reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

23.6.2016 v 20:54 | Nahoru | #201
Dolph-cz> To není Rudolf, u kterého znamená víc paliva větší výkon, víme.

(reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

23.6.2016 v 21:40 | Nahoru | #202
ganmiki> osobně značku moc neřeším, projel jsem za ty roky ledacos. Jinak je to jak píšeš, zapomněl jsem na cestování ve dvou.Pro singl jezdce jsou stavěné jiné mašiny.
Co se týká zvyšování výkonu a tím pádem i spotřeby tak těžko říct co na úkor něčeho stoupne... Mě to takhle vyhovuje, ono se trema kuframa a spolujezdcem nevykouzlis nic ani se stopadesatikonovou motorkou.Ale co se Yamaze fakt povedlo je ta luxusní spotřeba, která je u cestovních masin stěžejní kritérium.

(reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

23.6.2016 v 21:42 | Nahoru | #203
Dolph-cz> asi tak....pro kutily když premosti koncak ve spojce tak to taky pojede "líp"

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

23.6.2016 v 21:55 | Nahoru | #204
Seikos: docela me zajima ta tva teorie o offsetu vidlice - ze s offsetem nahore se peres nakejma silama pres riditka, s offsetem dole ne a plus k tomu jeste gyroskopickej moment co dole pusobi vic nez nahore? To jsi od nekoho prevzal nebo si to vymyslel sam? Na zaklade ceho?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

23.6.2016 v 22:46 | Nahoru | #205
assassin> Tomuhle houby rozumím, ale vzhledem k tomu že offset dole má 99% terénních motorek, a v dnešní době upsidedown už nelze říct, že to je pro více místa na pajšl, k něčemu to dobré asi bude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

24.6.2016 v 15:14 | Nahoru | #206

ganmiki píše: Myslím, že jsem stovku za 4 a 195 max. nikdy asi ani nejel, tak mi to snad taky chybět nebude a popravdě o ní do budoucna přemýšlím právě pro Jirkou zmíněné věci, jako pohodlí pro dva, kardan a slušná spotřeba na cestování plus je to Yamaha


Tak s tim poslednim argumentem souhlasim Motorku pro 2 nepotrebuju, ale pristi rok si ke 40catinam chci koupit neco. Uz jsem to zuzil jen na 2 typy, ale zatim vede MT-09. S tou totiz nebude nuda

(reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

24.6.2016 v 16:53 | Nahoru | #207
Slávek-TDM> Každý si kupuje motorku tak aby mu co nejvíce vyhovovala. Já mám rád cestování po Balkáně a proto že cestuji ve dvou tak jsem volil XT se kterým se nemusím bát vlitnout i mimo asfalt.
Co se týká nudneho provozu tak já bych se zase nudil jízdou jen po asfaltové silnici na tom MTecku. Tak že každý to má nastavené nějak

(reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

19.7.2016 v 23:56 | Nahoru | #208

Slávek-TDM píše: Jinak tady jsem nasel test, kde merili zrychleni. Popravde nic moc, stovka za 4.2s a maximalka 195km/h. Takze jiny mapy by tomu jiste prospely:



Tu táhne akčněji... třeba vítr. třeba...



Naposledy editováno 19.07.2016 23:59:24

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

20.7.2016 v 00:49 | Nahoru | #209

Tech píše: assassin> Tomuhle houby rozumím, ale vzhledem k tomu že offset dole má 99% terénních motorek, a v dnešní době upsidedown už nelze říct, že to je pro více místa na pajšl, k něčemu to dobré asi bude.



No ja myslim ze prostoru pro vnitrnosti je stejne jak v usd tak v klasice... Tzn pokud by zdvih vyzadoval osu s offsetem u klasiky, bude to u usd stejne.
Kazdopadne ta teorie o gyroskopickych momentech me stale zajima...
Offset dole ma jasnej smysl co se prostoru pro cartridge tyka a co se funkce tyka tak teoreticky nevyhodu v tom ze pusobiste sily neni v ose - vetsi namahani futer, vetsi treni (dodatecny ohyb moment do trubek) z hlediska gyroskopickeho momentu nevidim v tom mechanismu rozdil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XT1200Z proč jich je na inzerci tolik ?

20.7.2016 v 08:52 | Nahoru | #210

assassin píše: No ja myslim ze prostoru pro vnitrnosti je stejne jak v usd tak v klasice... Tzn pokud by zdvih vyzadoval osu s offsetem u klasiky, bude to u usd stejne.
Kazdopadne ta teorie o gyroskopickych momentech me stale zajima...
Offset dole ma jasnej smysl co se prostoru pro cartridge tyka a co se funkce tyka tak teoreticky nevyhodu v tom ze pusobiste sily neni v ose - vetsi namahani futer, vetsi treni (dodatecny ohyb moment do trubek) z hlediska gyroskopickeho momentu nevidim v tom mechanismu rozdil...



mám pocit že fork offset kompenzuje větší úhel vidlice (zkracuje stopu), kterou terénní motorky potřebujou aby fungovalo tlumení. Kdyby měly ostrej úhel tak to nepochytá žádný nerovnosti. Kdyby se to dělalo na brýlích, tak se zas zvětšuje potřebná ovládací síla na řídítka.

Naposledy editováno 20.07.2016 08:53:10
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pyreneje,Sardinie,Korsika 2024 Yamaha XT1200Z Super Tenere 31081 11 14.4.2024 v 02:55 MiKXX
XT1200Z - elektrika - Blikaju pravé... Yamaha XT1200Z Super Tenere hudekd 11 4.3.2024 v 19:22 hudekd
Yamaha XT1200Z super ténéré Yamaha XT1200Z Super Tenere jannyjohn112 8 7.1.2024 v 11:03 _pat_
Teploměr vzduchu kecá Yamaha XT1200Z Super Tenere MartyBar 7 19.12.2023 v 06:30 Lopp
Spojka Yamaha XT1200Z Yamaha XT1200Z Super Tenere Boda 11 17.12.2023 v 22:59 Slávek-TDM


TOPlist