Potřeboval bych vědět, jestli v případě reklamace zboží koupeného na eshopu a vrácení peněz. Mám nárok požadovat proplacení poštovného tam i zpět. Tzn. doručení ke mně a doručení k prodávajícímu.
Na internetu se hovoří o proplacení poštovného zpět. Ale upřímně nevidím důvod platit kilo za to, že mi dodal nefunkční zboží neodpovídající popisu.
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace
FiZzeR píše: Záleží co je v obchodních podmínkách, který jsi nejspíš při odeslání objednávky odsouhlasil. Obvykle tam bejvá, že doprava zboží v souvislosti s reklamací jde na vrub kupujícího, čili tvůj...
Je tam že doprava zboží spojená s reklamací jde na vrub prodejce. A co jsem si včera četl zákony. Tak toto je v obchodních podmínkách neupravitelné, tzn. i kdyby to tam měl je to neplatné. Ale nikde jsem se zatím nedočetl, jestli nese i náklady za dodání zboží ke mně.
Jako bych nic neřekl.
každopádně pokud je tam něco ve smyslu, že máš právo na úhradu účelně vynaložených prostředků spojených s reklamací, tak by to mělo platit na dopravu (poštu nebo jiný "nejlevnější" způsob) k prodejci i zpět k tobě, pokud byla reklamace uznána.
Naposledy editováno 24.09.2015 10:13:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace
Twister píše: Je tam že doprava zboží spojená s reklamací jde na vrub prodejce. A co jsem si včera četl zákony. Tak toto je v obchodních podmínkách neupravitelné, tzn. i kdyby to tam měl je to neplatné. Ale nikde jsem se zatím nedočetl, jestli nese i náklady za dodání zboží ke mně.
ANO, ale jen do výše nejlevnějšího možného dodání - pokud sis třeba "připlatil" za českou poštu a PPL by vyšlo levněji, měli by ti vrátit maximálně sumu za to ppl
sharkis píše: ANO, ale jen do výše nejlevnějšího možného dodání - pokud sis třeba "připlatil" za českou poštu a PPL by vyšlo levněji, měli by ti vrátit maximálně sumu za to ppl
Tak ke mě to šlo uloženkou. A cestou zpátky to půjde asi jako balík do ruky. Levnější kombinaci si už asi neumím představit.
Naposledy editováno 24.09.2015 10:15:37
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace
Bohužel se dívám, že je to jako se vším, kdy na obchodníka a zákazníka není pohlíženo jako na rovnocenné smluvní strany, ale je třeba ochránit "chudáka" zákazníka (kterej si na 14 dní přes Vánoce objednal telku, aby se měl na čem dívat na pohádky) zákonem a zlý podnikatel to musí zacálovat
Naposledy editováno 24.09.2015 11:55:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace
Danny350 píše: V případě reklamace, tedy dodání vadného zboží celkem chápu, že zákazník chce zpět i poštovné. Už to moc nechápu u odstoupení od smlouvy bez udání důvodu, tedy pokud zboží nic není. Tady si osobně myslím, že by bylo morální, aby náklady na dopravu nesl kupující, páč tato doprava se uskutečnila a dostal to co si objednal.
Bohužel se dívám, že je to jako se vším, kdy na obchodníka a zákazníka není pohlíženo jako na rovnocenné smluvní strany, ale je třeba ochránit "chudáka" zákazníka (kterej si na 14 dní přes vánoce objednal telku, aby se měl na čem dívat na pohádky) zákonem a zlý podnikatel to musí zacálovat
Jenže todle není můj případ. Já koupil zboží, které bylo údajně jen vystaveno na prodejně a je zaručeně ve 100% stavu. Po rozbalení balíku jsem našel zboží s ulomeným tlačítkem (což mi nejde do hlavy jak to šlo vylomit, aniž by se to někdo pokoušel rozebrat, ale to už stejně neřeším). A nese známky běžného užívání. A displej taky vypadá, ze už má to nejlepší za sebou. Osobně se domnívám, že jde spíše o nějaký reklamovaný kus. A jako bonus, nezobrazuje korektně české znaky. Informaci o tom, že zboží reklamuji a žádám vrácení peněž jsem prodávajícímu podal asi 2 hodiny po obdržení balíku. K jeho cti, zatím aktivně komunikuje a vychází vstříc. Tak uvidíme...
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace
PremeT_woe píše: ještě sem dej s jakým eshopem je taková zkušenost?
No dneska jde komentář na aukro. Čekám jestli se pak k tomu postaví trošku jinak než prdelí ke zdi. A pak si asi udělám čas na tu ČOI. Jde mi spíš zjistit, co všechno můžu ČOIce poslat, jestli i emailovou komunikaci apod. A jestli ČOI jedná anonymně (tzn. nesdělí, že ten a ten a todle a todle), upřímně nechat si kvůli 145Kč pak nechat rozbít hubu netoužím. Informace o této společnosti jsem pak napíšu.
http://slymak.com/acshop/
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace
Na strankach maji E- podatelnu, vyplníš kontakt na sebe, popises problem a muzes pridat prilohy: třeba emaily, nahravky telefonatu, skeny dokladu atd.
Na každý podnět musí reagovat do 30 dní a opravdu se tím zabývají
edit:
kdyžtak tady:
http://www.coi.cz/cz/e-podatelna/
držím palec
Naposledy editováno 26.10.2015 14:59:51
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace
Já si radši připlatim a elektroniku jdu koupit do ověřenýho kamenýho obchodu... na todle bych neměl čas a nervy...
All píše: Chápu tvoji nasranost ale já bych takle nic nekupoval... ted mi řekni jak se to vyplatí? kolik stojí ta věc nová jestli řekneš o co jde?
Já si radši připlatim a elektroniku jdu koupit do ověřenýho kamenýho obchodu... na todle bych neměl čas a nervy...
Jo nakonec jsem koupil Čtečku v datartu. Vyšlo by to asi tak na půlku. A přijde na to jak kdy. Hodně nakupuju věci i že zahraničí apod. Ale tendle prodejce se dle hodnocení zdál být OK. Problém je ten že zboží skutečně dodal rychle. Kdyby to fungovalo nikdy bych jako ostatní nepřišel na to jak se staví k reklamacim. Jinak kamenný obchod taky není záruka solidniho jednání. V poslední době se prakticky všechny obchody snaží mermomoci nevyreklamovat nic. Což je pro mě dost nepochopitelny přístup..