motopripravky Přidat reklamu

Téma: Baterka Litium ion
22.9.2015 v 19:18
Ahoj lidi.
Mate nekdo zkusenost s baterkou litium ion ? Nevim jakou mam koupit. Jestli gell nebo normalni nebo pustit chlup a vzit litium ale o te nevim zadne info. Ma nekdo zkusenost ?

Baterka Litium ion

22.9.2015 v 19:22 | Nahoru | #1
A co tak použít "hledat"?!
http://www.motorkari.cz/tema/?t=168248

Baterka Litium ion

22.9.2015 v 20:11 | Nahoru | #2
A co takhle pouzit to co tam patri? Nemas extremni SS, ale cestaka kde nezalezi na kazdem pulkile, ale zalezi na spolehlivosti. Obycejna olovena kyselinova baterka par let vydrzi bez problemu a stoji par stovek!!!

Baterka Litium ion

23.9.2015 v 15:37 | Nahoru | #3
Jestli dobrou baterku, moje nejlepsi zkusenosti jsou s Motobatt, jednu mam2roky a druhou 4 a zadny peoblem

Baterka Litium ion

23.9.2015 v 16:34 | Nahoru | #4
Já bych tam dal LiFeYPO, d motorek už to pár lidí dávalo, cena je vyšší ovšem vlastnosti nesrovnatelné

2 reakcí na tento příspěvek Baterka Litium ion

23.9.2015 v 19:23 | Nahoru | #5
tak jsem si přečetl ty reklamní kecy a zase je mi na blití.

výrobce lithiových baterií uvádí 4x větší startovací proud,než u baterii olověných.
v praxi to vypadá asi takhle:

obyčejná olověná kyselinovka 14Ah má startovací proud 190A
takže krát 4 je to kolik?no asi......,nemusíte počítat,napíšu vám to naprosto přesně-14Ah lithiová baterka má startovací proud 230A(a to bych měl ještě obavy,že to číslo lehce nadhodnotili,aby to nevypadlo tak blbě a byl tam alespoň nějaký rozdíl)

klamavá reklama je nejlepším varovným signálem o tom,že jde o zboží co stojí za hovno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterka Litium ion

23.9.2015 v 22:21 | Nahoru | #6
Dolph-cz: Jde o to, že těch 190A dostaneš i z LiFePo4 akumulátoru s kapacitou okolo 4Ah. Zatímco ze 4Ah kyselinovky ani omylem.

Baterka Litium ion

23.9.2015 v 22:24 | Nahoru | #7
190A? A hodláte startovat a nebo svářet?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterka Litium ion

23.9.2015 v 23:08 | Nahoru | #8

Dolph-cz píše: tak jsem si přečetl ty reklamní kecy a zase je mi na blití.

výrobce lithiových baterií uvádí 4x větší startovací proud,než u baterii olověných.
v praxi to vypadá asi takhle:

obyčejná olověná kyselinovka 14Ah má startovací proud 190A
takže krát 4 je to kolik?no asi......,nemusíte počítat,napíšu vám to naprosto přesně-14Ah lithiová baterka má startovací proud 230A(a to bych měl ještě obavy,že to číslo lehce nadhodnotili,aby to nevypadlo tak blbě a byl tam alespoň nějaký rozdíl)

klamavá reklama je nejlepším varovným signálem o tom,že jde o zboží co stojí za hovno



Kolem 200A da LIFe kolem 4Ah (mam ji v TL) tzn 14Ah LiFe bude schopna dat v podstate 4nasobek. Jen 14Ah LiFe se davaji spis do aut...
BTW ta 4Ah z motorky v pohode nastartuje golf3 1.4mpi .... Nedavno mi umrela baterka a chvili jsem jezdil na tu z TL :)

Jo a start proud nad 200A je u motorky stejne k nicemu, kdyz velky V2 bere kolem 150A

(reakce na) Baterka Litium ion

24.9.2015 v 08:49 | Nahoru | #9
assassin> tak asi se bavíme každý o jiné baterii.

tady píšou jiné čísla.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterka Litium ion

24.9.2015 v 08:51 | Nahoru | #10
1100Virago> víz odkaz pro assasina

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterka Litium ion

24.9.2015 v 09:03 | Nahoru | #11
Dolph-cz:
"Kapacita Ah/10HR : 2
Startovací proud (A) : 60"
Která dvouampérhodinová kyselinovka pustí 60 ampér?
Na tomhle odkazu máš lithiovku 3,5 Ah se startovacím proudem 200A.

assassin: Já měřil proud u Viraga stejnosměrným klešťákem a v okamžiku záběru to skočilo až na 199 Ale to je fakt maximální špička, při točení už to bylo jen 60 ampér.

Naposledy editováno 24.09.2015 09:08:11

2 reakcí na tento příspěvek Baterka Litium ion

24.9.2015 v 09:39 | Nahoru | #12
Moje praktické postřehy k "lithiovkám":
-mám je v litrové DOCATI a dvou KTM
-startovací proudy jsem neměřil, ale: i s litrovou DUC, i s jednobuchem KTM to proti olověným točí jak s mixerem a chytá na brnk
-KTM FREERIDE r.12-14 všude sklízel kritiku za problematické starty(má jen el. - nemá kick!) od modelů 2015 je v sérii lithiovka a je klid
-v enduru jsem "mrdal" víc se válím, sem někde "zakopanej" nebo lapám dech = startuju furt a ventilátor si taky neodpočine... a lithiovka drží(točí pořád stejně) a dobijení stíhá
-nemalá úspora váhy je super bonus i u 4T-KTM jsem si "lajznul" vybrakovat komplet startovací mechanismus, jen místo gufera ucpávku = další 2kg dóle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterka Litium ion

24.9.2015 v 09:48 | Nahoru | #13

1100Virago píše: Dolph-cz:
"Kapacita Ah/10HR : 2
Startovací proud (A) : 60"
Která dvouampérhodinová kyselinovka pustí 60 ampér?
Na tomhle odkazu máš lithiovku 3,5 Ah se startovacím proudem 200A.

assassin: Já měřil proud u Viraga stejnosměrným klešťákem a v okamžiku záběru to skočilo až na 199 Ale to je fakt maximální špička, při točení už to bylo jen 60 ampér.



je v tom nějaký guláš.

ta baterka co jsem odkazoval se jmenuje YTX4LBS-L,měl jsem za to,že to je 4Ah,nevšiml jsem si,že ve zkutečnosti má jen 2Ah.

zato jiná baterka YT14BBS-L zde má Ah 12 a startovací proud 135A

a aby toho nebylo málo,tak YTX14BS-L zde má 4Ah a startovací proud 240A

no prase aby se v tom vyznalo,nenapodlo mně srovnávat "stejné" baterky,koukl jsem na nahodný kousek a ten měl ampér málo.některé mají opravdu hodně....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterka Litium ion

24.9.2015 v 09:49 | Nahoru | #14
Dolph-cz> asi je rozdíl jestli je řeč o Li-Ion nebo LifePo4 baterii.

(reakce na) Baterka Litium ion

24.9.2015 v 09:51 | Nahoru | #15

PETARDAK píše: Moje praktické postřehy k "lithiovkám":
-mám je v litrové DOCATI a dvou KTM
-startovací proudy jsem neměřil, ale: i s litrovou DUC, i s jednobuchem KTM to proti olověným točí jak s mixerem a chytá na brnk
-KTM FREERIDE r.12-14 všude sklízel kritiku za problematické starty(má jen el. - nemá kick!) od modelů 2015 je v sérii lithiovka a je klid
-v enduru jsem "mrdal" víc se válím, sem někde "zakopanej" nebo lapám dech = startuju furt a ventilátor si taky neodpočine... a lithiovka drží(točí pořád stejně) a dobijení stíhá
-nemalá úspora váhy je super bonus i u 4T-KTM jsem si "lajznul" vybrakovat komplet startovací mechanismus, jen místo gufera ucpávku = další 2kg dóle



no mně právě z toho důvodu taky hodně zajímalo a byl jsem zklamaný z toho,co jsem našel za údaje u baterky,kterou jsem náhodně otevřel.....

Baterka Litium ion

24.9.2015 v 09:57 | Nahoru | #16
jedna věc mě zajímá a nenašel jsem odpověď-jak tyto baterky snášení provoz v relativně vysokých teplotách?řekněme reálně kolem 60°C??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterka Litium ion

24.9.2015 v 10:00 | Nahoru | #17

Stev píše: Dolph-cz> asi je rozdíl jestli je řeč o Li-Ion nebo LifePo4 baterii.


díval jsi se na ty odkazy?
nikde není zmínka o tom,že by se jednalo o rozdílnou technologii-všude je uvedeno "Novinka na trhu - Lithiová baterie"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterka Litium ion

24.9.2015 v 10:05 | Nahoru | #18

Dolph-cz píše: díval jsi se na ty odkazy?
nikde není zmínka o tom,že by se jednalo o rozdílnou technologii-všude je uvedeno "Novinka na trhu - Lithiová baterie"



ono je to jedno, vypadá to že Shido je LifePo4.

Tady máš reálný parametry, argumentovat tím co přepíše českej eshop není moc průkazný.
Shido Li Ion

(reakce na) Baterka Litium ion

24.9.2015 v 10:11 | Nahoru | #19

Stev píše: ono je to jedno, vypadá to že Shido je LifePo4.

Tady máš reálný parametry, argumentovat tím co přepíše českej eshop není moc průkazný.
Shido Li Ion



hmm,ti tam už takové nesmyslné čísla nemají.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterka Litium ion

24.9.2015 v 10:33 | Nahoru | #20
PETARDAK: K plusům bych kromě úspory váhy přidal i úsporu místa - stačí mít akumulátor rozměrově poloviční a do ušetřeného místa se vejde nějaký ten vercajk nebo lepení a jiné užitečnosti.
A dá se to nabíjet dost brutálně velkými proudy, takže plné nabití trvá spíše desítky minut (někdy i jednotky), než hodiny.

(reakce na) Baterka Litium ion

24.9.2015 v 10:46 | Nahoru | #21
1100Virago> jj.. to sem vynechal, že se k baterce do kaslíku vejdou páčky, lepení nebo jiný "herberk" je taky plus

Naposledy editováno 24.09.2015 10:46:32

Baterka Litium ion

24.9.2015 v 20:06 | Nahoru | #22
Dolph: jo prodejci v tom delaj gulas. Nekdy i marketing nekterych vyrobcu. 10Ah olovena baterie totiz po tom co z ni vybijes cca 5Ah uz nema na to vozidlo nastartovat. 5Ah lithiova nastartuje i tesne ored uplnym vybitim - tim padem jde jednu druhou snadno nahradit. Jenze kdyz jako vyrobce napises na baterku 5Ah - lidi ji tezko koupi jako nahradu svoji 10Ah... Protoze 99procent lidi netusi co jsou naky volty,watty, amperhodiny.... Proto vyrobci lithiovych aku udavaji jakesi "ekvivalentni" hodnoty - tzn hodnoty jake ma olovena baterka kterou ta jejich nahrazuje...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
st 1300 80 kw Honda ST 1300 Pan European zebro 5 16.6.2018 v 02:16 bertold
snímač teploty motoru Honda ST 1300 Pan European siron 2 31.3.2018 v 16:00 siron
Turistická cestovní motorka BMW K 1200 LT, Honda XL 1000V Varadero, Honda ST 130... a2s_ 28 13.2.2018 v 21:51 mulah
Po zahřátí motoru přestane vypínat ... Honda ST 1300 Pan European siron 9 25.8.2017 v 14:18 siron
Chyba FI Honda ST 1300 Pan European HansB 11 11.6.2017 v 15:55 HansB

TOPlist