bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: XJR 400 nebo GPZ 500
Dobrý den, nemohu se rozhodnout mezi těmito stroji, poradíte prosím ? + - diky
http://www.motorkari...-gpz-500-826526.html
http://www.motorkari...-xjr-400-829125.html

Děkuju

XJR 400 nebo GPZ 500

22.9.2015 v 12:18 | Nahoru | #1
GPZ, alespon trochu jede, jsou na ni ND a kde kdo ji zna

XJR 400 nebo GPZ 500

22.9.2015 v 13:00 | Nahoru | #2
měl sem gpz, dobrá motorka, pekně jezdí jednoduchá, dobře mě vyškolila

XJR 400 nebo GPZ 500

22.9.2015 v 13:05 | Nahoru | #3
Dvouválec vs. čtyřválec.
Vodník vs. vzduch.
Centrál vs. stereo.
Klasika vs. ex sporťáček...
Exot vs.lidovka...

Jde o to čemu dáváš přednost...
GPZ ka bude jednoduší a levnější na údržbu...(spousta dílů z druhé ruky a z druhovýroby-rozšířený model).

Naposledy editováno 22.09.2015 13:13:29

XJR 400 nebo GPZ 500

22.9.2015 v 13:11 | Nahoru | #4
Já bych byl taky pro GPZ, ta Yamaha je sice moc pěkná. ale byla myslím jen pro japonský trh, nevím jak to bude s díly...
Japonci mají dávno kategorii 400-vek o jakých v Evropě ani netušíme, většinou jsou to známé motorky se 400 objemem motoru (bandit, transalp...)

1 reakcí na tento příspěvek XJR 400 nebo GPZ 500

22.9.2015 v 13:27 | Nahoru | #5
pokud ti jde hlavně o co největší objem za co nejmíň peněz, tak se na to raději vybodni... necháš v tom ranec...

XJR 400 nebo GPZ 500

22.9.2015 v 13:35 | Nahoru | #6
ber GPZ, ma to blbuvzdornej motor, hlavně jede. Tu XJR jsem měl čest projet a byl jsem až "nemile" překvapeny jak liny to je.

(reakce na) XJR 400 nebo GPZ 500

22.9.2015 v 13:44 | Nahoru | #7
Harry007> nejde mi o objem jen hledám slušnou moto na začátek
jestli to je 250 a má to 30kw nebo to je 500 a má 25kw to už je mi jedno
Ps: to byl příklad

XJR 400 nebo GPZ 500

22.9.2015 v 14:28 | Nahoru | #8
Koukni se ještě na XJ 600...Celkem opomíjená motka za slušný peníze...

XJR 400 nebo GPZ 500

22.9.2015 v 15:01 | Nahoru | #9
Za tu cenu bude vrak jedno i druhé. Ale na GPZ seženeš díly. Takže z těchto dvou rozhodně GPZ.

1 reakcí na tento příspěvek XJR 400 nebo GPZ 500

22.9.2015 v 20:30 | Nahoru | #10
ber GPZ. Naopak za tu cenu (25 klacků) by to měla bejt vyšperkovaná gpztka. Vždyť je to starej hnusnej krám, tak za kolik by asi tak měla bejt.. Podle fotek vypadá slušně, ale fotky snesou všechno..

XJR 400 nebo GPZ 500

Skvělá odpověď, děkuji! 22.9.2015 v 21:42 | Nahoru | #11
Bral bych GPZ, čtyřkilo bude dole totálně mrtvé (ale záleží, co komu vyhovuje). Pokud 4v, tak bych bral 600ccm Fazera nebo Diversiona nebo Kawu ZZR 600.
U té GPZ z odkazu počítej s min. dvojnásobným nájezdem (já mám 2002 a najeto k 65tis km). Pokud budeš kupovat GPZ, zkontroluj si brzdové kotouče (tloušťku) - výměna není levná záležitost (cca 6tis. + desky), dále páčku přední brzdy (polohovatelnost, zda brzdí ve všech polohách 1-4 a zda brzda není příliš gumová = špatná pumpa = 1tis. za repasi, mírná gumovatost je ale vlastnost), přední světlo (zespod, zda funguje šroub na štelování, není prasklé světlo), na předním blatníku zda je plastové očko na náhon tachometru a brzd. hadice - obyčejně nejdou sehnat a nové stojí poměrně hodně, na to, že to je kus plastu). Dále zkontroluj, zda je pod sedlem origo nářadí (s tím se dá spravit na cestě většina závad), zda neklouže spojka (do 1tis.) a při prudkém brzdění nelupe v krku řízení (2tis.), zda jsou mezi koncovkami a svodem výfuku grafitové kroužky, totéž pod motorem mezi svody (často to lidi bastlí páskama, protože jeden stojí cca 600, ale stojí to za hovno, takže dřív či později bys to musel měnit). No a nakonec, zkus, jestli to jede rovně (podmínkou je opravdu dobrá rovná silnice) a ve vysokých rychlostech 160+ nejdou vibrace od kol (=špatné vyvážení nebo cinknuté kolo - i minimální cinknutí obyčejně jde poznat okem).

Naposledy editováno 22.09.2015 21:42:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XJR 400 nebo GPZ 500

22.9.2015 v 21:43 | Nahoru | #12

myty_fakta píše: ber GPZ. Naopak za tu cenu (25 klacků) by to měla bejt vyšperkovaná gpztka. Vždyť je to starej hnusnej krám, tak za kolik by asi tak měla bejt.. Podle fotek vypadá slušně, ale fotky snesou všechno..



Vyšperkovanou GPZku dnes koupíš za 40-50 tis.

XJR 400 nebo GPZ 500

Skvělá odpověď, děkuji! 23.9.2015 v 06:45 | Nahoru | #13
To XJR vypadá zajímavě, ale nešel bych do toho kvůli jeho "exotismu". Zato Gepina je klasika, čitelnej motor, kterej ve vrchu je až překvapivě silnej, dílů se na ní sežene dost a nestojí ranec. Navíc je každej zná.Podle mě Gepinou nic nezkazíš. ..

XJR 400 nebo GPZ 500

23.9.2015 v 15:12 | Nahoru | #14
díky moc za rady hlavně stassek
až pojedu pro moto tak si to podle toho co jsi napsal zkontroluji díky
:)

(reakce na) XJR 400 nebo GPZ 500

24.9.2015 v 21:27 | Nahoru | #15

stassek píše: Vyšperkovanou GPZku dnes koupíš za 40-50 tis.



Tak to koupí leda tak magor.. Za 50 litrů máš cbfko, což je generačně úplně někde jinde..

Měl sem gpz za podobnou cenu a byla v top stavu, najeto snad i reálných 40tkm..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Š... Kawasaki GPZ 500 blingdoogie 23 9.11.2023 v 09:07 Krautkopf
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Kawasaki gpz 500s Kawasaki GPZ 500 Novajs45 3 28.5.2023 v 14:22 Novajs45
startovaci rele pali se pojistka Kawasaki GPZ 500 dolezel 9 17.8.2022 v 06:26 dolezel


TOPlist