koupil jsem ojetý V-Strom, motorka je v cajku, akorát pneu se mi po bližším ohledání zdají být nějaký podezřelý (Battle Wing W-502, ale to je asi druhotný). Podle DOT kódu jsou vyrobený už v roce 2010 (každá v jiným týdnu a jiným závodě, takže asi nebyly měněný současně). Vzorek mají jako skoro jako novej, ale barva po stranách je taková vyšisovaná a celý jsou takový divně lesklý. Laicky si dokážu představit, že takhle nějak vypadá pneumatika, co 3 roky po sobě přemrzla v nějakým skladu. Asi nemusím říkat, že bych si nerad ve 105. zatáčce někde ustlal Prosím o praktický postřehy, články o životnosti a stáří pneumatik jsem přečetl už asi skoro všechny.
Dík, Lukáš
Naposledy editováno 20.09.2015 21:41:19
Napr. metzeler tourance - prednu zozenes aj GERMANY - zadnu uz len CHINA - ale kvalita je rovnaka (odskusane)
2. Zrovna tie original battle-wingy su dost naprd gumy - sice maju velky najazd ale bohvieako nedrzia - cize ak nemaju moc nabehane moze byt stale dost vzorku.
3. A co sa tyka lesklosti - je mozne ze len predavajuci pred predajom gumu nastriekal nejakym sprejom na ozivenie lesku plastov ci gumy - coz sa bezne robi v autosalonoch ...
Inac co sa tyka mrazu - co by sa ako malo s tou gumou na mraze stat ? - To iste ako na aute ci aj moto v nevykurovanej garazi - cize nic ;)
1 reakcí na tento příspěvek Pneu na ojeté motorce
1 reakcí na tento příspěvek Pneu na ojeté motorce
Humusus píše: Stále dokola ta histerie okolo DOT, kdyby to bylo 15 let starý tak neřeknu, ale z roku 2010? To už je moc....
jo, já teď na jedné motorce dojezdil Pirelli MT-30, která se přestala vyrábět před 25-ti lety A docela v pohodě držela1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu na ojeté motorce
FishX3 píše: jedu a cítim jak se chová - co chceš řešit ? jedu rozum a postupně přidávám...
.... a pak už je to jen na Čičiho že
1 reakcí na tento příspěvek Pneu na ojeté motorce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu na ojeté motorce
HornisGSX píše: Skoda jen ze na prc gumach neni dot....
máš na krabičce
Naopak pneu vadí teplo a slunce.
Jinak já bych třeba na pneu starších 5ti let nejezdil ani na autě.
Na závodních gumách poznáš docela dost, že jsou i z minulé sezony.
Dnes výrobci docela dost šetří na směsi a po pěti letech provozu je zpuchřelá a tvrdá.
To nemluvím vůbec o tom že jestli to stálo delší dobu na místě tak ty gumy jsou navíc přeleželý...
Jinak starší pneu se chová tak že drží, drží a najednou Tě zahodí absolutně bez varování.
Tim netvrdím, že musejí být špatný, ale i za předpokladu že byly uskladněny v chladu suchu a ve tmě tak kvalit nové pneu nedosahují.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom | Bocik13 | 4 | 13.2.2024 v 16:49 Bocik13 |
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom | zahadnytajemny | 72 | 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf |