globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki DL 650 V-strom XT
20.9.2015 v 11:31
Ahoj.
Nějaké čerstvé zkušenosti s letošním modelem?
Díky

Naposledy editováno 20.09.2015 11:46:07

Suzuki DL 650 V-strom XT

20.9.2015 v 17:52 | Nahoru | #1
Já ho tedy ještě nestudoval, ale krom vyplýtaných kol a zobáku tam moc změn podle mě nebude. Ale rád se poučím.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL 650 V-strom XT

20.9.2015 v 18:37 | Nahoru | #2
právě vybírám o čem píšete. Jsou tam jenom kola, zobák jde namontovat i na normálního, třeba ve slušovicách ho mají na modrým. podvozek je stejný. Budu kupovat ale s litákama. Někde na netu už jsou modely 2016 a změny nevidím ani ty slevy na ty 2014. Suzuki prý se moc dobře nechová k dealerům a je to vidět, že jich je čím dále méně.Doba je asi pryč aby nový v-strom stál pod 150 a gladius 138tkč jak v 2011.

Suzuki DL 650 V-strom XT

20.9.2015 v 22:52 | Nahoru | #3
Mám ho 14dní v garáži, zatím najeto cca 350km a bez problému. Proti standartnímu modelu jsou jen dráťáky a zobák, jinak je všechno myslím stejné.
Právě ty dráťáky (ráfky jsou udělané jak na Superteneré - bezdušáky) rozhodly, že jsem šel do Stroma, protože ty třípaprskové liťáky jsou tak hnusné, že bych ho jinak nekoupil.
Já ho měl se slevou (cca 10tis)a hned potom šla cena výš na 219tis.

Suzuki DL 650 V-strom XT

21.9.2015 v 11:07 | Nahoru | #4
Od kvetna najazdene cca 7tis.bez problemov cestou necestou,Alpy,obcas sotolina,ale aj blatko a Alpsky vydatny dazdik absolvovany bez straty kyticky,minimum dialnic pac je neznasam,spotreba vyborna,ergonomia posedu vyborna,prejazdnost v offroad jazdeni dostacujuca.Rozdiel proti social verzii okrem zobaku a kol ziadny uz od roku 2012 myslim.Akurat servisny interval oleja pre XT 2015 zmeneny na 12000km.Ako to dosiahli a cim netusim,asi len marketingovy tah,takze ja zostavam pri standartnej vymene vzdy na podzim ako u vsetkych mojich moto.

Naposledy editováno 21.09.2015 11:07:41

(reakce na) Suzuki DL 650 V-strom XT

21.9.2015 v 14:10 | Nahoru | #5

petrumr píše: právě vybírám o čem píšete. Jsou tam jenom kola, zobák jde namontovat i na normálního, třeba ve slušovicách ho mají na modrým. podvozek je stejný. Budu kupovat ale s litákama. Někde na netu už jsou modely 2016 a změny nevidím ani ty slevy na ty 2014. Suzuki prý se moc dobře nechová k dealerům a je to vidět, že jich je čím dále méně.Doba je asi pryč aby nový v-strom stál pod 150 a gladius 138tkč jak v 2011.



Hele tak ho kup s drátama a já to s tebou vyměním za liťáky + nějakej doplatek.(třeba 10tisíc) co ty na to.

Suzuki DL 650 V-strom XT

21.9.2015 v 16:12 | Nahoru | #6
Já do toho moc vrážet nehodlám, sice za gs nějaký penízky jsem dostal, ale na xt to nebude stačit.Chci nějakou malo jetou ojetinu aspon se základní výbavou. Jak si pojedu do mcf pro přilbu( skorpionka v reklamaci, odlepená ta guma), tak se zeptám na ten interval toho oleje...ale jak čtu jirku, že ty litáky jsou hnusný, možná stříbrný by nebyly tak hnusný, tak ty špice asi nekoupím. Jsem zvědavéj, jestli je to chráněný proti český zimě. Rozepište se na téma turbulence, krytí proti větru.

Suzuki DL 650 V-strom XT

22.9.2015 v 11:48 | Nahoru | #7
Ten interval oleje je dle mě stále 6000km. Ptal jsem se na to u dvou prodejců. Vzhledem k tomu, že XT je to samo, co běžný Strom, tak ani nevidím důvod, proč by to mělo být jinak. Za týden budu mít XTčko doma, tak uvidím. Akorát nový litrový Strom má 10k.

Naposledy editováno 22.09.2015 11:50:06

Suzuki DL 650 V-strom XT

22.9.2015 v 17:18 | Nahoru | #8
o intervalu 12tkm u všech 2015 (kromě malorážek,skútrů,supersportů) píše třeba německý importér nebo franc.tisk:
https://news.suzuki....t-wartungsintervalle

http://www.moto-stat...om/article90683.html

(přeložit v googlu, zajímalo by mě co ve výrobě změnili)

Suzuki DL 650 V-strom XT

22.9.2015 v 17:26 | Nahoru | #9
Jako zní to sice pěkně, ale je divné, že by o tom v autorizované prodejně nevěděli, dokonce ve dvou různých. Stromka přebírám koncem týdne, 2015 výroba, tak uvidím :) Ale moc tomu něvěřím. I když by mě to potěšilo, protože krátký interval je jedním z mála mínusů.

Naposledy editováno 22.09.2015 17:28:46

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL 650 V-strom XT

22.9.2015 v 19:34 | Nahoru | #10
XT byl pro mne opravdovým překvapením. Mám starého smrka 650 a od zkušební jízdy jsem nečekal vůbec nic - jen faceliftovanou mojí motorku... a ono ne...
Po návratu z projížďky jsem okamžitě sedl na mou abych si porovnal jestli se mi to nezdálo...

Nový strom jde líp do otáček, líp brzdí a celkově sem z něj byl fakt nadšenej. Když sedím na mém tak mám velkou loď co nejede, novej je jak kolo - když jsem na něm jel tak sem si řikal - a k čemu jako vlastně litra? ( p.s.: toho nového litra jsem projížděl ten den taky...)

Myslím že poznatky platí i ne-XT verzi. Fakt jsem čuměl... Jen mne sraly podsedlové plasty - když se ve stupačkách posunu dozadu tak mne dřou do lýtek - ale prý V-Strom není motorka do terénu povídali zástupci Suzuki

(reakce na) Suzuki DL 650 V-strom XT

22.9.2015 v 19:38 | Nahoru | #11
Meli> Hold už to není smrk ale borovica

Nemůžu posoudit, protože jsem na starým nejel, ale jak píšeš, mě ten novej plně vyhovuje Snad to nebude číst Seikos

(reakce na) Suzuki DL 650 V-strom XT

23.9.2015 v 04:35 | Nahoru | #12
Meli> potvrdzujem tvoje slova.Isiel som si po litra a vratil sa so 650
Ano,pred zarukou Strom do terenu nepatri ale po skonceni zaruky uz ano
Ubezpecujem vsetkych ze Vstrom prejde to same co ine radoby cestovne endura dnesnej doby,snad len nie v takom tempe.Je to len o jazdcovi a odvahe.A este poznamka ku pneu.V inom fore sa preberali Bridgestone tw montovane z prvovyroby .Za mna mozem povedat ze funguju spolahlivo aj v dazdi,aj na suchu a zvladnu aj sotolinu so ctou.Vzadu som uz bez poserprouzku a doteraza ziadna krizovka.....,chvalabohu

Naposledy editováno 23.09.2015 04:43:49

Suzuki DL 650 V-strom XT

25.9.2015 v 11:31 | Nahoru | #13
Taky jsem se zvezl na novem v stromu XT a musím uznat že jede vážně dobře a uměl bych si ho představit v garazi jen to prostě není enduro posez mi přišel spíš jak na nahaci a docela na mě dost foukalo což me dost překvapilo a to vazne nejsem žádnej obr proto jdu na další sezónu do versyse já vím že to není už vůbec enduro ale aspoň je na tom sranda a posez mi vyhovuje víc

Suzuki DL 650 V-strom XT

25.9.2015 v 15:25 | Nahoru | #14
měls plégo v jaké poloze?

Suzuki DL 650 V-strom XT

25.9.2015 v 19:08 | Nahoru | #15
Tuším že na prostřední poloze ale foukalo úplně všude nohy tělo hlava z toho jsem byl docela zklamanej ale motor byl super

Suzuki DL 650 V-strom XT

25.9.2015 v 20:16 | Nahoru | #16
Musel foukat značný boční větr, v testech i srovnávání je na tom dobře. V kolika km tos pocitoval?

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL 650 V-strom XT

25.9.2015 v 21:01 | Nahoru | #17
Vítr nefoukal jel jsem normální silnice 1-2 třídy a bylo to od rozjezdu až do mých vyzkousenych 160 právě já taky čekal že to spíš nebude foukat ale asi jsem moc rozmlsanej z mého BMW

Suzuki DL 650 V-strom XT

25.9.2015 v 21:49 | Nahoru | #18
Já jsem zase prodal bmw, že to tam foukalo s turbulencí do ramen a právě v-strom je ve výběru.

(reakce na) Suzuki DL 650 V-strom XT

26.9.2015 v 07:24 | Nahoru | #19
klondajk> ja mam origo plego v najvyssej polohe nemam pocit ze by mi nejake vyrazne fukalo alebo by som mal nejake neprijemne turbulencie?/meriam 177cm/ S deflektorom alebo vyssim turistickym plexi to musi byt este lepsie,ale mne staci aj origo /co som ocenil pri teplotach 28°C a viac/.Na usmernenie naporoveho vzduchu na mojom XT maju urcite vplyv a podiel aj origo chranice ruk,ktore svojim tvarom a objemom odklanaju vzduch nad ramena a padaky ktore zase odvadzaju zmiernuju napor vzduchu od kolien .Mam skusenost,ze po 20min. jazdy v miernom dazdi som mal rukavice suche,kolena a stehna som mal mierne mokre,takze nadrz a plasty okolo tiez urobili svoju sluzbu.
Treba poznamenat,ze na testovanej motorke zo showroomu neboli ziadne prvky ochrany a tam to obtekanie vzduchu okolo moto nebolo tak efektivne.

Naposledy editováno 26.09.2015 07:45:43

Suzuki DL 650 V-strom XT

26.9.2015 v 08:06 | Nahoru | #20
No já jel stejný den Litra a 650XT a teda na litru jsem mohl dělat co jsem chtěl s tim plexi a nenašel jsem polohu která by i vyhovovala. Na XT jsem byl spokojenej v základu. A to jsem zhejčkanej od svého kde mám od Marceluse nastavitelné plexi a deflektor - a měřím 187 cm

Suzuki DL 650 V-strom XT

28.9.2015 v 08:35 | Nahoru | #21
Mam momentalne stareho aj noveho - maleho Stroma.

Co sa tyka naporu vzduchu a turbulencie - tak tam je podla mna novy model na tom o dost horsie ako stary.
Nejde len o samotne plexi - a vyska ani tak problem nieje - ide skor p vzduch prudiaci bokom plexi a dolu popri nadrzi.

Kazdopadne po nastudovani na zahr, forach - hodne pomoze napr. GIVI AIRFLOW - ktore je mimo ine aj sirsie v spodnej casti.
A este si vedia ludia dorabat aj male deflektory ku nadrzi vedla svetla.

Inac v ostatnych aspektoch je novy asi vo vsetkom lepsi :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom Bocik13 4 13.2.2024 v 16:49 Bocik13
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom zahadnytajemny 72 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf


TOPlist