Nějaké čerstvé zkušenosti s letošním modelem?
Díky
Naposledy editováno 20.09.2015 11:46:07
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL 650 V-strom XT
Právě ty dráťáky (ráfky jsou udělané jak na Superteneré - bezdušáky) rozhodly, že jsem šel do Stroma, protože ty třípaprskové liťáky jsou tak hnusné, že bych ho jinak nekoupil.
Já ho měl se slevou (cca 10tis)a hned potom šla cena výš na 219tis.
Naposledy editováno 21.09.2015 11:07:41
petrumr píše: právě vybírám o čem píšete. Jsou tam jenom kola, zobák jde namontovat i na normálního, třeba ve slušovicách ho mají na modrým. podvozek je stejný. Budu kupovat ale s litákama. Někde na netu už jsou modely 2016 a změny nevidím ani ty slevy na ty 2014. Suzuki prý se moc dobře nechová k dealerům a je to vidět, že jich je čím dále méně.Doba je asi pryč aby nový v-strom stál pod 150 a gladius 138tkč jak v 2011.
Hele tak ho kup s drátama a já to s tebou vyměním za liťáky + nějakej doplatek.(třeba 10tisíc) co ty na to.
Naposledy editováno 22.09.2015 11:50:06
https://news.suzuki....t-wartungsintervalle
http://www.moto-stat...om/article90683.html
(přeložit v googlu, zajímalo by mě co ve výrobě změnili)
Naposledy editováno 22.09.2015 17:28:46
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL 650 V-strom XT
Po návratu z projížďky jsem okamžitě sedl na mou abych si porovnal jestli se mi to nezdálo...
Nový strom jde líp do otáček, líp brzdí a celkově sem z něj byl fakt nadšenej. Když sedím na mém tak mám velkou loď co nejede, novej je jak kolo - když jsem na něm jel tak sem si řikal - a k čemu jako vlastně litra? ( p.s.: toho nového litra jsem projížděl ten den taky...)
Myslím že poznatky platí i ne-XT verzi. Fakt jsem čuměl... Jen mne sraly podsedlové plasty - když se ve stupačkách posunu dozadu tak mne dřou do lýtek - ale prý V-Strom není motorka do terénu povídali zástupci Suzuki
Ano,pred zarukou Strom do terenu nepatri ale po skonceni zaruky uz ano
Ubezpecujem vsetkych ze Vstrom prejde to same co ine radoby cestovne endura dnesnej doby,snad len nie v takom tempe.Je to len o jazdcovi a odvahe.A este poznamka ku pneu.V inom fore sa preberali Bridgestone tw montovane z prvovyroby .Za mna mozem povedat ze funguju spolahlivo aj v dazdi,aj na suchu a zvladnu aj sotolinu so ctou.Vzadu som uz bez poserprouzku a doteraza ziadna krizovka.....,chvalabohu
Naposledy editováno 23.09.2015 04:43:49
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL 650 V-strom XT
Treba poznamenat,ze na testovanej motorke zo showroomu neboli ziadne prvky ochrany a tam to obtekanie vzduchu okolo moto nebolo tak efektivne.
Naposledy editováno 26.09.2015 07:45:43
Co sa tyka naporu vzduchu a turbulencie - tak tam je podla mna novy model na tom o dost horsie ako stary.
Nejde len o samotne plexi - a vyska ani tak problem nieje - ide skor p vzduch prudiaci bokom plexi a dolu popri nadrzi.
Kazdopadne po nastudovani na zahr, forach - hodne pomoze napr. GIVI AIRFLOW - ktore je mimo ine aj sirsie v spodnej casti.
A este si vedia ludia dorabat aj male deflektory ku nadrzi vedla svetla.
Inac v ostatnych aspektoch je novy asi vo vsetkom lepsi :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom | Bocik13 | 4 | 13.2.2024 v 16:49 Bocik13 |
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom | zahadnytajemny | 72 | 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf |