Jak je to (především v zahraničí) s přepravou motorek na Pickupu - mám na mysli 4x4 Double CAB což v mém konkrétním případě znamená že motorka (CB 1300) + nějaká druhá po umístění na ložnou plochu má osu zadního kola na konci otevřených 5tých dveří tj asi bych řešil nějakou kolejnici jako výztuhu a malé prodloužení ložné plochy . Otevřenou plochu tedy přesahuji odhadem o 40cm.
Tak zkušenost? ..Strážníci ? postoje Němců ?
...napadla mne i možnost shodit přední kolo a fixovat motku na nějaký držák za kabinou - nicméně díky blatníku a kapotám tím získám odhadem tak 20cm při dost krkolomné montáži.
...možná něco málo ušetřím při fixování předního kola v rejdu, ale to jsem neřešil
Nepotřebuji rady typu "kup King Cab" nebo tipech na výběr auta - aktuálně mne zajímá jak vyřešeit přesun 2x ročně 2 motorek s posádkou kdesi po evropě, balkánu atd . Pokud bych vezl i valník asi bych se tím moc nezabýval, jdem mi o jízdu bez něj.
Děkuji
PS: nosnost neřeším, v papírech je 1000kg
E: dotazy proč nejedu po ose apod - mám po ose najezdíno vcelku dost, takže mi věřte že mám důvody a nebudeme je rozebírat :) děkuju
Naposledy editováno 19.09.2015 10:59:32
Jirka.46 píše: U těch pickupů mi přijde ta nosnost přehnaná na to,jak malou a moc vzadu maji korbu.Třeba co jezdim s náklaďáčkem Nissan Cabstar,ten má podobnou nosnost 1100 kg,ale má korbu,že se ta hmotnost rozloží i na předek.Jinak ten zadek má taky lehoučkej,v zimě to prázdný pořád hrabe a driftuje
edit:písmenko
Mám v.zadu samosvor. Driftuji po lehkém dešti. Není problém to na kulataku otočit do protisměru ale na sněhu 4X 4 a jedu jak tank
1 reakcí na tento příspěvek PickUp Double Cab vs 2 mašiny
Naposledy editováno 23.10.2019 16:20:59