bmw_r1300gs_cartec

Téma: setkání se zajímavými lidmi na cestách

18.9.2015 v 14:26
Před týdnem jsme se s kolegou spolucestovatelem Petrem vrátili ze 14denní cesty po Francii,navštívili Aguille du Midi,Millau,Camargue,Vercor,Verdon,Avignon,Mont Ventoux,Bonnette,projeli RDGA a spoustu dalších krásných míst. a setkali se s neuvěřitelnýma lidma.Pod Mont Blancem potkali Australana,který skoro rok cestuje po světě,v jedný zapadlý vesničce v Camargue potkali Čecha na 80let starým,neskutečně nabalenym kole,který cestoval do Santiaga de Composteli a byl na cestě zpět ,v nohách zatím 4100 km a na odpočivadle někde v Italii jsme potkali Jihokorejce,který z Istanbulu jde pěšky do Španělska,na cestě byl 176 dní a jak se vyjádřil,obejde si Mont Blanc,protože má hory rád.A tak jsem si říkal,že by mě mohlo překvapit už snad jenom to,kdyby vedle mě přistálo UFO,vyskočil zelený mužíček a perfektní češtinou mě požádal třeba o půjčení nabíječky na telefon.Takže jsem se rozhodl založit toto téma : s jakými zajímavými lidmi jste se na svých cestách potkali a kde?
P.S. Tímto ještě jednou díky Petrovi za perfektní naplánování cesty.

18.9.2015 v 19:06 | Nahoru | #1
sice to nebude asi nic extra, ale v létě jsme jeli do Adršpachu a dopoledne jsme potkali 2 babetáře u Velké Bíteše a odpoledne jsme je potakli znovu u Adršpachu, říkali že jeli z Pálavy, u mě maj rozhodně obdiv

18.9.2015 v 20:39 | Nahoru | #2

Naposledy editováno 18.09.2015 20:40:28

18.9.2015 v 20:40 | Nahoru | #3
Sice to asi taky není nic extra, ale třeba když jsem potkal na Nordkappu španěly na kolech

18.9.2015 v 23:13 | Nahoru | #4
Já jsem potkal na Sacre Coeur černocha, kterej mě z baziliky vyhodil kvůli psovi ....

1 reakcí na tento příspěvek setkání se zajímavými lidmi na cestách

19.9.2015 v 00:21 | Nahoru | #5
My jsme letos potkaly u Nové Gradišky taky Australana, byl to takový starý děda, který mi líčil svůj příběh. V Anglii si koupil fungl novou MV Augustu - sporta, objezdil podniky jako TT a BSB a pak přejel do Francie a od té doby objíždí evropské Moto GP. Zrovna byla ta měsíční přestávka, tak si zajel do Chorvatska a že chce nakouknout na Ukrajinu a do Rumunska, protože čeká na Brněnskou velkou cenu. Jeho kámošovi se nechtělo do těchto "vesnic", tak že se ten měsíc válí v Itálii u moře, ale jeho, že to nebaví, tak jezdí. Podotýkám, že mohl mít tak 70 let! Prostě borec!! Jo a že má v plánu po Brnu jet zpět do Anglie, tuhle motorku poslat domů do Austrálie a přeletí do USA, kde má už vybraného Indiana Cafe racer a objezdí si státy USA... Typický důchodce
A prý, když taky tak cestujem, máme si zajet do Austrálie, že je tam krásně
Možná někde najdu fotku, červená augusta s č. 27 Cayseyho + nálepky ze závodů co navštívil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) setkání se zajímavými lidmi na cestách

19.9.2015 v 10:15 | Nahoru | #6

kachna1403 píše: My jsme letos potkaly u Nové Gradišky taky Australana, byl to takový starý děda, který mi líčil svůj příběh. V Anglii si koupil fungl novou MV Augustu ....

(reakce na) setkání se zajímavými lidmi na cestách

19.9.2015 v 19:37 | Nahoru | #7

tricetsest píše: Nechci být hnidopich, ale spousta lidí ten název, nejspíš nevědomě, kurví. Je to MV AGUSTA. Jinak pánovi respekt, taky bych si chtěl takhle užívat důchod

Sorry - mám to blbě zafixované, dík, třeba se to přeučím

1 reakcí na tento příspěvek setkání se zajímavými lidmi na cestách

19.9.2015 v 20:00 | Nahoru | #8
To ja potkal taky plno blazn...

Co si tak ted vzpomenu : Japonec Shin , potkali jsme se na Turecko-gruzinskych hranicich, mel suzuki 250, vracel se domu z tříletého výletů kolem světa..rikal, ze mel fajn práci atd , ale opustila ho přítelkyně, tak nevěděl co ma delat...koupil motorku, kufry, mapy a jel... no a protáhlo se na tri roky :) byli jsme spolu v hostelu , prokecali celou noc, mel spousty zážitků... btw, jezdil na Mitasech 07

Potkal jsem kluka z Francie, na srbských hranicich, mel to "ležící" kolo.. byl cely špinavý, bez penez a mel hrozne obavy, ze vjizdi do srbska - udajne si ve Francii mysli, ze tohle uz je vrchol divočiny :) jel z Paříže do Istanbulu

V Turecku jsem narazil na kluka z Kanady, jel z Barcelony do Istanbulu na kole..mel jen spacak a batoh.., taky blazen :)

(reakce na) setkání se zajímavými lidmi na cestách

19.9.2015 v 22:19 | Nahoru | #9
Aby byly i nějaké obrázky...

V roce 2002 jsme potkali u Soběslavi čtyři Švédy - dva na Indianech, jeden měl AJS a jeden nezajímavého zánovního Harleye. Jeli domů ze severu Afriky přes Řecko a Balkán a mířili do Dánska. A když jsme se podivovali, že nevezou skoro žádnou bagáž, prozradili, že za nimi jedou manželky s velkou dodávkou Ale i tak si to za řídítky odsedět museli. Co se nám zalíbilo byla vychytávka, že každé lanko s bowdenem měli vedené dvojitě, takže když se někomu lanko urvalo stačilo na obou koncích přehodit koncovky a jelo se za pár minut dál. A večer pak urvané lanko vyhodili a nahradili novou zálohou.

O rok později jsme narazili na devatenáctiletého Němce, který si to mastil se sajdou z Balkánu, z oblastí, kde se ještě nedávno bojovalo. Urazil za den spíše desítky než stovky kilometrů, ale coby študák měl času dost Líbilo se nám, jak ráno balil - všechno doslova namrdal do sajdy a vyrazil A dobře si notoval s kámošem který vlastní velmi podobný stroj, takže si společně zanadávali na shodné problémy a poruchy

3.10.2016 v 10:31 | Nahoru | #10
tak nám ta sezona pomalu končí, co tento rok ,určitě něco bylo !

3.10.2016 v 11:56 | Nahoru | #11
Hubert Kriegel jezdí již 12 let po světě.Měl jsem tu čest se s ním potkat před pár lety na evropském srazu Uralů.Předloni i přes velmi závažné onemocnění dokončil cestu přes Afriku do Indie.Kdo má čas a chuť může se podívat tady:

11.10.2016 v 01:00 | Nahoru | #12
v Chile jsem potkal Alexe ze švýcarska co už 4. jede kolem světa.. původně vyjel jen do Mongolska, pak jel dál.. poté potkal lidi, co mu nabídli přepravu motorky do Australie, tak nabídku přijal.. byl tam více jak půl roku.. no a tak pokračoval a pokračoval a je pořád na cestě. Peníze vydělává při tom.. děla construciton a nebo potápěče - takže defakto může dělat kdekoliv.

V Chile jsem taky potkal Holandana co jezdí už více než 7 let na africe po světě... taky vydělává kde se dá a pak pokračuje..

Němce, co pracuje na dálku - každou sobotu musí sednout k počítači a dělá účetnictví pro pár firem - to mu stačí na veselé cestování.. už je skoro rok v Jižní Americe