bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CDI - ignitech vs série
7.9.2015 v 10:31
Zdravím všechny,

Má někdo zkušenosti s řídícími jednotkami naprogramovanými v Ignitechu v porovnání se sériovými CDI, na jakékoliv moto ? Rozdíl ve výkonnostní křivce oproti sériovému CDI ? Koupil jsem válec 300ccm včetně hlavy na KTM exc 250 a musím měnit i CDI, právě kvůli jiné charakteristice výkovové křivky. Originál CDI stojí 6tis, jistota. V Ignitechu ho můžou udělat za cca 3,5tis. Nevim co tam můžou naťukat a jaký to bude :)
Díky za postřehy..Zdar!

CDI - ignitech vs série

7.9.2015 v 10:49 | Nahoru | #1
z ignitechu by měla jednotka přijít se stejnou mapou jako je sériovej model, pokud jí maj. Takže jestli maj data pro exc300, měl bys dostat to samý co jde z továrny pro tenhle model. Upravit si to potom můžeš jak chceš, jen je otázka jakým způsobem, aby to mělo smysl, na samodomo to moc není

CDI - ignitech vs série

7.9.2015 v 11:25 | Nahoru | #2
Záleží na tom jakou jednotku od Ignitechu koupíš dělají více modelů, jedny jsou naprogramované natvrdo a druhé si můžeš doprogramovat na PC, takže jedině jdi do toho modelu kde si s tím můžeš ještě pohrát. Měl jsem ji na Suzuki rg125 a byla to super věc a dá se to dělat i v domácích podmínkách.Měl jsem tento model http://www.ignitech.cz/cz/vyrobky/dccdip2/

Naposledy editováno 07.09.2015 11:56:39

1 reakcí na tento příspěvek CDI - ignitech vs série

7.9.2015 v 11:43 | Nahoru | #3
2x

Naposledy editováno 07.09.2015 11:45:24

(reakce na) CDI - ignitech vs série

7.9.2015 v 11:45 | Nahoru | #4
pokud se bavíme o starých karburátorových EXC,tak tam se toho moc ladit nedá.

jediné co to počítá je předstih v závislosti na otáčkách motoru.ten samozřejmě může být dobrý,nebo špatný-když je špatný,tak ta motorka pojede nahovno,ale že by se "dobrý" předstih dal nějak výrazně ladit a upravovat tak charekteristiku,to si myslím,že moc ne.(zkoušel jsi jet s tím původním CDI?jen tak od pasu střelím,že by ten předstih až tak výrazně rozdílný být neměl,ale nevím,nikdy jsem to v praxi neřešil).

mnohem více udělá nastavení přívěry atd...

jo pokud by to byla stříkačka,tak tam už je to jiné kafe.....

Naposledy editováno 07.09.2015 11:46:01

CDI - ignitech vs série

7.9.2015 v 12:17 | Nahoru | #5
Měl jsem od nich jednotku před mnoha a mnoha lety na Yamaha FJ1200, samozřejmě karburátory. Na tý motorce to bez vady funguje doteď a to je cca 14 let.

CDI - ignitech vs série

7.9.2015 v 13:09 | Nahoru | #6
Díky za postřehy. Asi to vypadá, že se na to vykašlu, a ty prachy by za to málo, co by to dalo, asi úplně nestály.
Jinak Dolph-cz : Jde o klasickej karbec r. 2010. Na původní CDI sem to ještě nezkoušel jet, ani namontovaný to neni, čeká to v krabici až bude vše komplet.
Ono by to stim CDI z 250 určitě nějak jelo, jen by tam asi byla díra v plynu, nebo by to prostě nebylo ono, už sem to zjišťoval od kluků co mi to prodávali a jejich známej to zkoušel sladit bez origo CDI a nebylo to no..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Red Bull polepy KTM EXC 250 EXC-Rider96 12 8.3.2024 v 13:18 TomasNBK
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 Norous123 28 22.2.2024 v 13:05 premikp
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... jirka-čz 28 26.1.2024 v 09:46 Metric
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 ... KTM EXC 300, KTM EXC 300 E, KTM EXC 300 Six Days MalejMazel 14 23.1.2024 v 13:16 ktm525smerák


TOPlist