bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak provést synchronizaci podtlaků na XL1000 (SD02)
29.8.2015 v 13:38
Koupil jsem si Varadero z roku 2004, tedy již se vstřikováním. Mám ale velký problém s velmi nízkým volnoběhem a zjistil jsem, že seřizovací kolečko, které je vpravo pod nádrží je již úplně nadoraz takže zvýšit se nedá. Tato skutečnost je sama o sobě už dost divná. Když otočím jednu otáčku zpět, motor se na volnoběh vůbec neudrží v chodu, ani nechytne, dokud mu nezapnu trochu sytič. Prolezl jsem už dost diskuzí na internetu a dospěl jsem k názoru, že by to mohla způsobovat právě špatně nastavená synchronizace těch "startovacích ventilů", které mají vliv i na otáčky až do 3.500 ot./min, s čímž mám problémy taky a při popojíždění po městě na nižší rychlost mi přijde že motor cuká.
Vzhledem k tomu že jsem nikde na internetu ani tady na motorkářích nenašel servisní manuál na Varadero od roku 2003 které má už vstřikování, ale všude jsou jen karburátorové verze, objednal jsem si raději knihu od Haynese, ale taky jsem se nikde prozatím nedočetl, jak se tahle synchronizace správně dělá a nechce se mi teď úplně čekat až ji pošta doručí.

Prosím, poradí někdo jak na to ? Předpokládám, že postup nebude zcela shodný jako když se seřizují podtlaky karburatorů.

EDIT: návod zde

Naposledy editováno 14.08.2016 14:56:54

Jak provést synchronizaci podtlaků na XL1000 (SD02)

29.8.2015 v 16:30 | Nahoru | #1
univerzální návod na reset a nastavení ide ventilu je odpojit na noc baterku.po zapojení se znova načte poloha.

škrtící klapku si někdy čistil?

1 reakcí na tento příspěvek Jak provést synchronizaci podtlaků na XL1000 (SD02)

29.8.2015 v 17:11 | Nahoru | #2
Vstřikování a sytič? Asi mám mezeru ve vědomostech .

edit: No zmiňuju to tady právě proto, aby mi to někdo osvětlil, nebo tady se nesmí říct " nevím"?

Naposledy editováno 29.08.2015 17:50:07

Jak provést synchronizaci podtlaků na XL1000 (SD02)

29.8.2015 v 17:23 | Nahoru | #3
Asi jo no . Ale nač to zde zmiňovat? Maj to i první VFR se vstřikama. Sytič pustí víc benzínu do vstřiků a tím se zvedne volnoběh .

Jinak k dotazu. Postup je shodný jako u karbeců. Na volnoběh se musí nastavit stejné podtlaky ve všech sacích potrubích jednotlivých válců. Hadičky na měření většinou vedou do airboxu a ,,šroubky" na škrcení volnoběžného vzduchu bývaj vedle štelováku volnoběžných otáček.

Naposledy editováno 29.08.2015 17:24:23

(reakce na) Jak provést synchronizaci podtlaků na XL1000 (SD02)

29.8.2015 v 21:01 | Nahoru | #4
BohusStejskal> I bmw některá mají páčku sytiče.

1 reakcí na tento příspěvek Jak provést synchronizaci podtlaků na XL1000 (SD02)

29.8.2015 v 21:52 | Nahoru | #5
TL1000S a TL1000R mají taky "sytič", on to není ani tak sytič jako takovej, ale pootevření škrtících klapek a tím to zvýší otáčky, takovej manuální tempomat U prvních stříkaček běžná věc...

Jak provést synchronizaci podtlaků na XL1000 (SD02)

30.8.2015 v 08:37 | Nahoru | #6
nevím, jestli je to i u tvojeho stroje, ale zkus při zapnutým klíčku třikrát po sobě pomalu dát plyn na doraz, potom klíček vypni.

(reakce na) Jak provést synchronizaci podtlaků na XL1000 (SD02)

30.8.2015 v 11:51 | Nahoru | #7
dewwil> ano, včil to dělá krokový motorek na klapkách.

Jak provést synchronizaci podtlaků na XL1000 (SD02)

30.8.2015 v 19:24 | Nahoru | #8
Pánové, moc děkuji za reakci, jako na potvoru se mi podařilo najít chvilku poté, co jsem přidal toto vlákno, na uloz.to origo servisní manuál na Varadero od roku 2003 tedy se vstřikováním. Abych objasnil postup, dám sem výtah toho, jak na to:







Naposledy editováno 14.08.2016 15:10:40

Jak provést synchronizaci podtlaků na XL1000 (SD02)

2.9.2015 v 03:03 | Nahoru | #9
Jak pises, ze motor cuka... Strikacky varani pod tri tisice otacek jedou blbe a cukaji. Ve meste to chtelo co chvili jedicku. Me to natolik stvalo, ze jsem si dal dopredu mensi kolecko i kdyz to ma taky nektere negativa.

Jak provést synchronizaci podtlaků na XL1000 (SD02)

2.9.2015 v 08:20 | Nahoru | #10
Problem s cukanim vyresen prave po presne synchronizaci startovacich vantilu. Servisman mi to za 600,- nastavil na LEDkovem Synchromatu, ktery je pry mnohem presnejsi a citlivejsi nez analogove budiky. Pry to bylo brutalne rozhozene. Ted to taha krasne odspodu, jsem maximalne spokojeny ! Takze dopirucuji take zkontrolovat a nepodcenovat i takovouhle drobnost.

Jak provést synchronizaci podtlaků na XL1000 (SD02)

8.8.2019 v 14:25 | Nahoru | #11
ahoj ,prosím tě můžeš obnovit ten návod , mám úplně stejný problém děkuji

Jak provést synchronizaci podtlaků na XL1000 (SD02)

8.8.2019 v 17:01 | Nahoru | #12
to africanxrv:

Navod funguje, dnes byl jen vypadek serveru, kde jsou umisteny linky k obrazkum.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero JadaH 13 2.3.2024 v 07:15 mibor
Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v n... Honda XL 1000V Varadero mkl33 15 11.2.2024 v 21:32 Zdeník204


TOPlist