bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nevím co dál
26.8.2015 v 20:40
Zdravím, tímto Vás žádám o pomoc.
Koupil jsem motocykl Daelim VS 125 s plnou nádrží benzínu. Oživil jsem baterku, nastartoval, chvilku pobafal a jel jsem to project, takových 800 metrů to jelo v pohodě, pak to začalo kuckat až to chcíplo. Vylil jsem starej benzín, zkusil to znova a dělalo to samý. Tak jsem vyčistil trysky a koupil novou svíčku. Pak už to mělo i horší startování, ale nakonec chytla. Volnoběh držel docela dlouho i do toček to šlo, ale po nejaky dobe to chciplo a kdyz jsem se rozjel z neutralu tak to chvilku jelo, pak to zacalo chcipat, obcas se to vzpamatovalo ale většinou to zase chcíplo a při pokusu to opět nastartovat to už šlo hůř a chvilku jsem musel počkat. Jinak když jsem vyndal novou svíčku po porvním zajetím tak byla černá. Nevíte co by s tím mohlo být ? Vycistit poradne karbec, Zapalovani, Filtr, nadrz, hadicky,, fakt nevím :/

1 reakcí na tento příspěvek Nevím co dál

26.8.2015 v 20:47 | Nahoru | #1




1 reakcí na tento příspěvek Nevím co dál

26.8.2015 v 20:50 | Nahoru | #2
Az to prestane jet, zkus otevrit vicko nadrze. Kdyz uslysis, ze to nasaje dovnitr vzduch nebo to zacne jet, mas pricpany "dychani nadrze" a tim se ti v nadrzi vytvori podtlak.

(reakce na) Nevím co dál

26.8.2015 v 20:55 | Nahoru | #3
Koudy01> pak by to mělo být OK ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevím co dál

26.8.2015 v 20:56 | Nahoru | #4
rancher> Jinak mám NGK a je to ta s těmi sazemi :)

Nevím co dál

26.8.2015 v 20:59 | Nahoru | #5
No jestli to s otevrenym vickem pojede, tak to bude tim a OK to bude, az ten privod vzduchu do nadrze vycistis. Coz byva nejaka trubicka nebo dirka ve vicku nebo pod vickem.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevím co dál

26.8.2015 v 21:03 | Nahoru | #6
Majkiy> Bohatá směs nebo nedovírá sytič?

(reakce na) Nevím co dál

26.8.2015 v 21:08 | Nahoru | #7
rancher> Rekl bych, ze pokud tu motorku porad startuje, nic neudeje a je vecne studena, bude ta svicka cerna vzdycky Ja bych zatim do nastaveni karburatoru ani sytice nesahal a hledal pricinu jinde.

Naposledy editováno 26.08.2015 21:09:01

(reakce na) Nevím co dál

26.8.2015 v 21:13 | Nahoru | #8
rancher> nejspíš bohatá směs, sytič jsem odpojil a dělalo to samý (jen jsem vyndal lanko)

Naposledy editováno 26.08.2015 21:14:17

Nevím co dál

26.8.2015 v 21:15 | Nahoru | #9
Daelimy měl Kafi...

Nevím co dál

26.8.2015 v 21:30 | Nahoru | #10
Myslíte, že by to mohlo být to "nejhorší" ? ventily, cdi, elektrika? ?

Nevím co dál

26.8.2015 v 21:37 | Nahoru | #11
Nejdriv zkus to vicko. Kdyz to nepomuze, zkus vytahnut z karburatoru hadicku, co vede od nadrze a zkontroluj, jestli z ni tece benzin normalnim proudem. Pokud vicko nepomuze a benzin z hadicky normalne potece, napis sem a muzem zacit spekulovat, co dal.
Vzdycky je lepsi postupovat od jednodussiho ke slozitejsimu, nez rozdelat a vymenit pul motorky a pak zjistit, ze to byla prkotina

Naposledy editováno 26.08.2015 21:38:04

1 reakcí na tento příspěvek Nevím co dál

26.8.2015 v 21:38 | Nahoru | #12
Nedolíval jsi teď někdy motorový olej, není ho tam moc ? Podobnou zkušenost už jsem měl (špatné startování, neudrží volnoběh, nadměrný kouř z výfuku, černé svíčky)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevím co dál

26.8.2015 v 21:41 | Nahoru | #13
motochod> takhle, nějakej tam byl a bylo ho tam málo tak jsem nato vylil můj :D a je tam ted tak pulka (350-400 ml)

Naposledy editováno 26.08.2015 21:42:34

(reakce na) Nevím co dál

26.8.2015 v 21:47 | Nahoru | #14
Majkiy>OK, tak snad tam máš originál měrku, a měříš to správně.

(reakce na) Nevím co dál

26.8.2015 v 22:32 | Nahoru | #15

Majkiy píše: motochod> takhle, nějakej tam byl a bylo ho tam málo tak jsem nato vylil můj :D a je tam ted tak pulka (350-400 ml)



to nějak nechápu co tvojeho ?

1 reakcí na tento příspěvek Nevím co dál

27.8.2015 v 09:41 | Nahoru | #16
Mohl by to být i špatný plovák v karburátoru. Kámošovi takhle podobně blblo Virago a po dlouhém bádání a málem generálce celého motoru se ukázalo, že plováky neplovou, tudíž se motor ulíval.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevím co dál

27.8.2015 v 21:53 | Nahoru | #17

RTourer píše: Mohl by to být i špatný plovák v karburátoru. Kámošovi takhle podobně blblo Virago a po dlouhém bádání a málem generálce celého motoru se ukázalo, že plováky neplovou, tudíž se motor ulíval.



To se stane, kdyz se prodre, je v nem dirka, naplni se benzinem a pak neplove a motor se uchlastava Staci zapajet a jede se dal Na to by se taky mohl podivat. nez zacne resit jednotku a ventily atd...

Nevím co dál

28.8.2015 v 09:35 | Nahoru | #18
Jedno poučení - buď není co zapálit, nebo čím zapálit.
Takhle se to určuje opravdu blbě - může to být přicpaná tryska nebo palivový filtr, zarostlý karburátor, spadlá jehla plováku, ucpaný filtr, nebo také nulová vůle na ventilu (po zahřátí ztráta komprese)....
Vyřeš cestu sání a dodávky paliva a vyčisti karburátor - nejlépe vyfoukej tlakovým vzduchem.

Naposledy editováno 28.08.2015 09:35:38

Nevím co dál

28.8.2015 v 11:49 | Nahoru | #19
Někdy to může být špatný dotyk (velký přechodový odpor) v elektrické instalaci.
Kór když motorka dlůho stála.
Mě například chcípl motor proto, že byl špatně ukostřený...přerušovač blinkrů (zároveň s ním de na kostru CDI).
Závada byla ve spojení káblíku s konektorem.
Než sem na to došel...na silnici tři sta kiláků od baráku a noc na krku .
Jak píše Franky - buď néni co a nebo čím zapálit...
Píšu to proto, že závada může být opravdovou záhadou a být tam, kde se nedá ani tušit.
V dřevních dobách se spojilo všecko nakrátko, bez spínačů a vylučovací metodou se závada odstranila.
Postupoval bych systematicky, páč díra v plováku se pozná jednoduše (palivo teče přepadem) a zacpaná tryska taky - motorka jede, ale blbě.
Možná, že je opravdu někde špatný kontakt a vibracema se neco potento a chvílama to blbne.
Těžko radit na dálku.
Zapalování (vinutí dole na motoru i cívku zapalování) lze proměřit a podle naměřených hodnot se dá jednoznačně určit vadný díl.
Držím palce.

(reakce na) Nevím co dál

28.8.2015 v 16:52 | Nahoru | #20
Koudy01> v tom Viragu nebyly ty plováky plechové, ale z plného materiálu, jakéhosi černého plastu, který zestárnutím začal ten benzín nasákávat. Na pohled na nich nebyl žádný problém viditelný...

Nevím co dál

29.8.2015 v 16:41 | Nahoru | #21
mam yuki v3 začala stupat teplota

Nevím co dál

29.8.2015 v 20:59 | Nahoru | #22
Když jsi to nastartoval poprvé bylo na sytič? Protože už to samo stačí, aby se svíčka začoudila.. Jestli nsataruju na sytič a po chvíli ujedu 800m, určo se svíčka nestihne očistit

Nevím co dál

29.8.2015 v 22:50 | Nahoru | #23
Mě tady chybí jedna informace... když teda na tom ten kousek ujedeš a pak ti to zdechne, vyděláš svíčku, a zkusíš jestli jiskří - jiskří nebo ne?
Pokud ne, je to cívka/cdi/elektrika, pokud jiskří, je to palivem - buď je ho moc, nebo málo.

1 reakcí na tento příspěvek Nevím co dál

30.8.2015 v 13:45 | Nahoru | #24
!!! JE TO TAM """ :DD po dlouhém trápení přišel kámoš a zapojil dva drátky u předního světla do sebe a jede jako drak

(reakce na) Nevím co dál

31.8.2015 v 16:14 | Nahoru | #25
!!! JE TO TAM """ :DD po dlouhém trápení přišel kámoš a zapojil dva drátky u předního světla do sebe a jede jako drak
No vidíš.
Stačí vědět kde jak a co a pak je to brnkačka .
Jeden by už půlil motór .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ovzdušnění brzdy Daelim VS 125 Miki32 8 10.6.2012 v 14:50 gozer


TOPlist