Téma: Padáky na V-Stroma
26.8.2015 v 13:40
Zdravím, máte prosím někdo nějakou zkušenost s padáky Givi na malýho V-Stroma? Fungují alespoň trochu? Jde mi o to, aby ochránily motorku při pádu při manipulaci na místě či v minimální rychlosti. Předem děkuji za seriózní informaci. Ládis
1 reakcí na tento příspěvek Padáky na V-Stroma
Koukni na vstromklub.cz, najdi tam uzivatele Bartus. Od nej mam padaky ... a jsou fakt bytelny a za dobrou cenu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky na V-Stroma
JirikM píše: Koukni na vstromklub.cz, najdi tam uzivatele Bartus. Od nej mam padaky ... a jsou fakt bytelny a za dobrou cenu.
Bartuse jsem mu taky v příspěvku nahodil
2 reakcí na tento příspěvek Padáky na V-Stroma
Jirka_S> pokud ta kovová trubka, do které je hadice upevněná jenom nějaký mezikus a není spojená napevno s motorem, tak bych se tím netrápil. při deformaci trubky při pádu to má kam uhnout a nic se neděje. pokud je napevno spojená s motorem a je to hrdlo vodní pumpy, pak bych jim to vrátil, protože hrozí, že se to při pádu ulomí a v tom případě jsi dojel.
To hrdlo je "dekl" vodní pumpy, je to jeden kus.
https://www.google.c...rc=38_JH7keGMC2DM%3A
https://www.google.c...rc=38_JH7keGMC2DM%3A
Jirka_S> mám to jak ty, ale nic neřeším, ty trubky jsou dost pevný, už mě spadla v albánských horách a nic se nestalo(padáky se ani nehly). Jestli bude pád v malé rychlosti, tak si myslím, že to v pohodě vydrží, a když to bude na silnici v rychlosti, tak podle mě už ti bude celkem jedno, jestli rozbiješ i víčko u pumpy, když budeš mít třeba ohlý šavle.
A ještě jeden postřeh-u mě ta trubka končí těsně u rámu Sw-motech, takže by to mělo ustát. To už by musel být fakt hodně blbej pád aby se to urvalo. Ale ber to jako jen můj pohled na věc.
A ještě jeden postřeh-u mě ta trubka končí těsně u rámu Sw-motech, takže by to mělo ustát. To už by musel být fakt hodně blbej pád aby se to urvalo. Ale ber to jako jen můj pohled na věc.
Takže to vypadá, že to SW Motech špatně navrhnul. Podle mě by měly být rozpěrné vložky, které jsou mezi rámem motky a padákem o nějaký ten mm delší a zároveň též propojovací tr. mezi levým a pravým padákem. Takhle to podle mě rozhodně nemůže být už z toho důvodu, že je motor natvrdo opřený do padáku - jo je to opřené tou hadicí, ale hned za tím nátrubkem vodní pumpy takže vpodstatě natvrdo. Budu to reklamovat - už slyším jak říkají, že je to normální a nic se neděje.
reklamovat to je ztráta času, jak správně předpokládáš. To, že výrobku ze svého konstrukčního hlediska nedůvěřuješ není legitimní důvod k reklamaci. ale třeba budeš mít štěstí a prodejce ti vyhoví:)
ale mám podobný názor jako ty, při deformaci padáku to může buď poškodit hadici když je to tak blízko hraně toho náhubku nebo ho to může ulomit.
ale mám podobný názor jako ty, při deformaci padáku to může buď poškodit hadici když je to tak blízko hraně toho náhubku nebo ho to může ulomit.
Presne na tento problem s konstrucne zlym navrhom u SW ma upozornil predajca v Suzuki a doporucil mi radsej GIVI i ked ani ten by som nerad testoval /vraj kvoli slabsiemu materialu/.Kazdopadne u SW hrozi pri pade ustrihnutie hadice v lepsom pripade ale aj to staci aby bola moto prakticky nepojazdna.
1 reakcí na tento příspěvek Padáky na V-Stroma
co jsem tak rychle hledal na webu, tak u GIVI měl někdo asi opravdu více rozumu při návrhu konstrukce
vs
Jinak ona je otázka, jestli jsou pevné padáky až takové plus - už jsem četl o tom, že měkčí padáky pohltí náraz právě tím, že se deformují, zatímco příliš tuhý padací rám přenese energii nárazu do rámu motorky samotného a tím hrozí jeho deformace/prasknutí atd.
vs
Jinak ona je otázka, jestli jsou pevné padáky až takové plus - už jsem četl o tom, že měkčí padáky pohltí náraz právě tím, že se deformují, zatímco příliš tuhý padací rám přenese energii nárazu do rámu motorky samotného a tím hrozí jeho deformace/prasknutí atd.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky na V-Stroma
fockewulf> k té posledné větě - je to pravda, stačí se podívat mezi kaskadéry na letiště, kde se používají extrémně pevné rámy a urvaný držák motoru jsem viděl od rámu už několikrát včetně jedou u sebe:)
RUTAN píše: fockewulf> k té posledné větě - je to pravda, stačí se podívat mezi kaskadéry na letiště, kde se používají extrémně pevné rámy a urvaný držák motoru jsem viděl od rámu už několikrát včetně jedou u sebe:)
je to presne ako pises.Prvotna uloha chranica/padaka je ochranit motor a jeho najcitlivejsie sucasti ako vodna pumpa,spojka,chladice,proste zachovat pojazdny motor,pripadne ochranit aj nadrz.Plasty,stupacky,smerovky su spotrebak.Zaroven teda sluzi aj ako deformacna zona a preto nie je treba aby bol tvrdy a pevny ako z roxoru,pretoze moze dojst k poskodeniu ramu alebo jeho uchytov.Ja som aj chranice ruk na zavodnych motorkach pouzival bez duralovych vystuzi,len kvalitne plastove a chranili dostatocne spolahlivo.
Je to nieco podobne co plati aj pre klbovu ortezu na koleno ktoru sme pouzivali na MX a enduro zavodoch.Vela chalanov pouzivalo ortezu preventivne proti vyklbeniu kolena.Bohuzial niektorym sa pri padoch koleno nedislokovalo,pretoze orteza to nedovolila,ale zato si ukrutili nohu v stehennej kosti a sposobili si spiralovu zlomeninu.
Naposledy editováno 07.09.2015 16:47:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky na V-Stroma
RUTAN píše: fockewulf> k té posledné větě - je to pravda, stačí se podívat mezi kaskadéry na letiště, kde se používají extrémně pevné rámy a urvaný držák motoru jsem viděl od rámu už několikrát včetně jedou u sebe:)
No jo, ale ty jseš Teplouš a v tom je podstatnej rozdíl ... škoda že Vám nevyšel ten Prasečírek, dokonce mi museli volat sanitku, píchla mě včelička do prstíku a "lehce" jsem začal kolabovat
S padáky GIVI na 650 V-Stroma mám docela čerstvé praktické zkušenosti Motorka mi spadla při otáčení na silnici v kopci....... Moje blbá chyba.
Největší škodou je rozbitý přední blinkr. Jinak trošku odřený padák, odřená stupačka spolujezdce (na padáku a stupačce spolujezdce zůstala motorka ležet) a odřený plastový kryt ruky na řídítkách. Kapotáž ani jiné části motorky nebyly vůbec poškozeny! Padák se ani trošku neohnul. Odřeniny jsem už opravil, blinkr je objednán
Takže podle mě padák GIVI funguje velmi dobře! Měl jsem štěstí, protože padák jsem namontoval týden před tím pádem. A zrovna jsem ho vyzkoušel. Doufám, že naposled....!?
Ale určitě budou dobře fungovat i padáky podobné konstrukce od jiných výrobců. Chtěl jsem hlavně říct, že padáky jsou rozhodně praktickým doplňkem každé motorky.
Naposledy editováno 13.09.2015 20:28:06
Největší škodou je rozbitý přední blinkr. Jinak trošku odřený padák, odřená stupačka spolujezdce (na padáku a stupačce spolujezdce zůstala motorka ležet) a odřený plastový kryt ruky na řídítkách. Kapotáž ani jiné části motorky nebyly vůbec poškozeny! Padák se ani trošku neohnul. Odřeniny jsem už opravil, blinkr je objednán
Takže podle mě padák GIVI funguje velmi dobře! Měl jsem štěstí, protože padák jsem namontoval týden před tím pádem. A zrovna jsem ho vyzkoušel. Doufám, že naposled....!?
Ale určitě budou dobře fungovat i padáky podobné konstrukce od jiných výrobců. Chtěl jsem hlavně říct, že padáky jsou rozhodně praktickým doplňkem každé motorky.
Naposledy editováno 13.09.2015 20:28:06
2 reakcí na tento příspěvek Padáky na V-Stroma
Moje zkušenost s padákama od Bartuse:
Frčím po asfaltu, cca 40-50 km/hod.. Štěrk na cestě, pád a kloužu cca 15 metrů po pravém boku.
Výsledek: Ohnutá páka zadní brzdy, pravý přední blinkr na kaši a pár odřenin.
Závěr: Nedovedu si představit jak by mašina vypadala, kdyby tam byly padáky od GIVI, nebo podobný "krátký" bláta. Za mě .
Frčím po asfaltu, cca 40-50 km/hod.. Štěrk na cestě, pád a kloužu cca 15 metrů po pravém boku.
Výsledek: Ohnutá páka zadní brzdy, pravý přední blinkr na kaši a pár odřenin.
Závěr: Nedovedu si představit jak by mašina vypadala, kdyby tam byly padáky od GIVI, nebo podobný "krátký" bláta. Za mě .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky na V-Stroma
Heny22> Tak, a teď tu o karkulce
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky na V-Stroma
titus píše: Heny22> Tak, a teď tu o karkulce
Nemám potřebu tě přesvědčovat. Ten kdo u toho byl ví
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky na V-Stroma
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom | Bocik13 | 4 | 13.2.2024 v 16:49 Bocik13 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 5 | 12.2.2024 v 19:03 elvis78 |
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom | zahadnytajemny | 72 | 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf |