globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přední vidle
 
24.8.2015 v 08:56
Zdravím, máte někdo zkušenost s přeuhlováním (podkopnutím) přední vidlice? Myslím výrobu.. Komentáře typu: vy... se na to, jede se s tím na h... a nebo dělá to ta a ta firma mě nezajímají Dík :)

Přední vidle

24.8.2015 v 09:57 | Nahoru | #1
Ne, nacem proboha ?

2 reakcí na tento příspěvek Přední vidle

24.8.2015 v 10:34 | Nahoru | #2
Zkus napsat někomu z VŠB. Ti se tím teď zabývají. A když už chceš provádět tak velký zásah do konstrukce rámu, tak proč to hned neudělat měnitelné?

(reakce na) Přední vidle

24.8.2015 v 10:39 | Nahoru | #3

kubacech píše: Zkus napsat někomu z VŠB. Ti se tím teď zabývají. A když už chceš provádět tak velký zásah do konstrukce rámu, tak proč to hned neudělat měnitelné?



On se ptal, zda s tím má někdo zkušenost či nikoliv. Jiné odpovědi ho nezajímají. Takže ANO/NE a šmitec

Přední vidle

24.8.2015 v 11:17 | Nahoru | #4
Samozřejmě mě toho zajimá víc než ANO, NE jedná se o podkopnutí vidle u introše..

Přední vidle

24.8.2015 v 11:23 | Nahoru | #5
Zeptej se Klobouka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední vidle

24.8.2015 v 13:21 | Nahoru | #6

kubacech píše: Zkus napsat někomu z VŠB. Ti se tím teď zabývají. A když už chceš provádět tak velký zásah do konstrukce rámu, tak proč to hned neudělat měnitelné?



v okamžiku, kdy potřebuješ kratší rozvor a strmější úhel řízení (klasicky okruh, gymkhana, atp.) si zvedneš předek a ve chvíli, kdy chceš mít delší rozvor (cestování), si předek snížíš - což by chtělo naopak.
vím, že to řeší o chlup delší tluniče a při strmější geometrii popustit a naopak...ale pak už to není "na tlačítko", co vypadalo jako hlavní vtip téhle úpravy

jinak samozřejmě výborný

Přední vidle

24.8.2015 v 13:26 | Nahoru | #7
kdysi jsme jawy předělávali na choppery a cruisery - ve chvíli, kdy dáš o 10-20 cm delší tlumiče (typicky z crossky, nebo nastavit vidlice současné), úhel se ti změní sám a motorka "se natáhne".

víc jsme neřešili, pak jen odladit pérovaní a tlumení, páč vidle fungovala pod jiným úhlem jinak (a vypadala, kromě těch crossových vidlic, poddimenzovaně)

(reakce na) Přední vidle

24.8.2015 v 13:35 | Nahoru | #8

mariano píše: v okamžiku, kdy potřebuješ kratší rozvor a strmější úhel řízení (klasicky okruh, gymkhana, atp.) si zvedneš předek a ve chvíli, kdy chceš mít delší rozvor (cestování), si předek snížíš - což by chtělo naopak.
vím, že to řeší o chlup delší tluniče a při strmější geometrii popustit a naopak...ale pak už to není "na tlačítko", co vypadalo jako hlavní vtip téhle úpravy

jinak samozřejmě výborný



Ale to za jízdy neuděláš

To je první prototyp . Do budoucna to chtějí nějak automatizovat, že se ti to snad bude měnit na základě rychlosti. Ale všechny informace mám z netu, takže jak to pokračuje netuším.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist