2 reakcí na tento příspěvek Přední vidle
kubacech píše: Zkus napsat někomu z VŠB. Ti se tím teď zabývají. A když už chceš provádět tak velký zásah do konstrukce rámu, tak proč to hned neudělat měnitelné?
On se ptal, zda s tím má někdo zkušenost či nikoliv. Jiné odpovědi ho nezajímají. Takže ANO/NE a šmitec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední vidle
kubacech píše: Zkus napsat někomu z VŠB. Ti se tím teď zabývají. A když už chceš provádět tak velký zásah do konstrukce rámu, tak proč to hned neudělat měnitelné?
v okamžiku, kdy potřebuješ kratší rozvor a strmější úhel řízení (klasicky okruh, gymkhana, atp.) si zvedneš předek a ve chvíli, kdy chceš mít delší rozvor (cestování), si předek snížíš - což by chtělo naopak.
vím, že to řeší o chlup delší tluniče a při strmější geometrii popustit a naopak...ale pak už to není "na tlačítko", co vypadalo jako hlavní vtip téhle úpravy
jinak samozřejmě výborný
víc jsme neřešili, pak jen odladit pérovaní a tlumení, páč vidle fungovala pod jiným úhlem jinak (a vypadala, kromě těch crossových vidlic, poddimenzovaně)
mariano píše: v okamžiku, kdy potřebuješ kratší rozvor a strmější úhel řízení (klasicky okruh, gymkhana, atp.) si zvedneš předek a ve chvíli, kdy chceš mít delší rozvor (cestování), si předek snížíš - což by chtělo naopak.
vím, že to řeší o chlup delší tluniče a při strmější geometrii popustit a naopak...ale pak už to není "na tlačítko", co vypadalo jako hlavní vtip téhle úpravy
jinak samozřejmě výborný
Ale to za jízdy neuděláš
To je první prototyp . Do budoucna to chtějí nějak automatizovat, že se ti to snad bude měnit na základě rychlosti. Ale všechny informace mám z netu, takže jak to pokračuje netuším.