1 reakcí na tento příspěvek Automat nebo manuál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
Harry007 píše: já mám omezovač v 9500
To je o více než 1500 než u mě
2 reakcí na tento příspěvek Automat nebo manuál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
Harry007 píše: njn... dvouhrnec do véčka a ještě k tomu otočenej pičmo... co bys víc chtěl automat?
automat mám na babettě a není to žádná sláva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
Harry007 píše: njn... dvouhrnec do véčka a ještě k tomu otočenej pičmo... co bys víc chtěl automat?
co je otocenej picmo ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
Naposledy editováno 23.10.2015 01:01:44
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
kubacech píše: Dráťa, Harry007> to nemáte špatné. Mi to pod 1500 otáček už nechce jet a řadit musím
kubacech píše: To je o více než 1500 než u mě
To se mi nějak nezdá, že by dvouventilový Norge bylo točivější než Sport se stejným motorem? Mě to při větším přidání plynu škube už pod 2000 a na 8000 teprve bliká dioda - sice už to vadne tak to posunu níž ale omezovač by měl být "až" na 8500.
Naposledy editováno 27.08.2015 14:52:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
stráťa píše: To se mi nějak nezdá, že by dvouventilový Norge bylo točivější než Sport se stejným motorem? Mě to při větším přidání plynu škube už pod 2000 a na 8000 teprve bliká dioda - sice už to vadne tak to posunu níž ale omezovač by měl být "až" na 8500.
TO nema na Ducati ST4, tam to skube uz pod 3500 otacek.
stráťa píše: To se mi nějak nezdá, že by dvouventilový Norge bylo točivější než Sport se stejným motorem? Mě to při větším přidání plynu škube už pod 2000 a na 8000 teprve bliká dioda - sice už to vadne tak to posunu níž ale omezovač by měl být "až" na 8500.
To jsem právě nikde nenašel. Všude psali max na cca 8000. A dioda se dá nastavit tuším od 6000
Ale 50 v obci na 6 točí cca 1700, ale to už je trápení a člověk slyší každý zážeh
Naposledy editováno 27.08.2015 16:00:47
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
prozradím ti... když to občas zahulí do vejfuku černě...a nejede to na/ pod hranicí chudoby... necuká to ani pod 3trpm...
Asi založím "mám si koupit enfielda nebo kachnu" Nakonec to bullet vyhrál.
Naposledy editováno 19.09.2015 11:18:42
E:akorát to musíš mít v ruce, né jak u homo 4válu na 6ku v 50km/h, kde si dokáže vrnět a poté se i se sílou rozjet (CBR 954), byť ta rychlost má rozsah až do cca 300km/h. Nicméně dávát 6ku pod 100km/h je barbarství (u Véčka)
Naposledy editováno 29.08.2015 21:15:50
1 reakcí na tento příspěvek Automat nebo manuál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
CBF600SA_300SHi píše: Mam NC 750X DCT a nemenil bych. Jsem rad, ze jsem vzal automat. Ve meste jezdim v automatickem rezimu. Kdyz vyrazim ven, tak zase jen v manualnim rezimu. Automat je tam nepouzitelny. Je treba mit pod kontrolou zarazene rychlosti, zejmena podrazovani pred zatackama. DCT tedy mohu doporucit prave kvuli moznosti manualniho razeni, coz u variatoru nelze. Uvital bych ale nejakou moznost sw. customizace programu automatu. Me treba vadi, ze kdyz jsem v manualnim rezimu na max. otackach, zaskube omezovac namisto aby tam kopl vyssi kvalt. Dole naopak podrazuje aby se to nezakuckalo. Tohle bych rad zmenil napriklad.
resit u variatoru ze nelze manualne radit je dost blbost, kdyz se tam vubec neradi ..
a pochvalovat si manualni rezim , ale stezovat si, ze nezaradi automaticky, to uz mi prijde dost uchylne .
Veverčák píše: resit u variatoru ze nelze manualne radit je dost blbost, kdyz se tam vubec neradi ..
a pochvalovat si manualni rezim , ale stezovat si, ze nezaradi automaticky, to uz mi prijde dost uchylne .
Jo, to jsou přesně majitelé NC. Jeden brečí, že mu to v manuálním režimu neřadí samo, a druhej spatřuje největší výhodu automatu v tom, že může přeřadit ručně
1 reakcí na tento příspěvek Automat nebo manuál
art007 píše: to nevím, jak mi při průjezdu Prahou ve špičce pomůže krouťák... :)
Než dojedu z jednoho konce na druhý, bolí mě ruka.. :) a moc si to neužiju....
Myslím, že než krouťák do XX NM by bylo lepší, kdyby někdo vynalezl možnost jak na motorce řadit jako v autě - neutrál odkudkoliv... takhle, sotva se člověk rozjede, už musí zase podřazovat.. a tak pořád do nekonečna.. Kdyby někdo vymyslel, jak tam dostat N odkudkoliv, bylo by to možná zajímavější a přínosnější než automat... ale bohužel se bojím, že jednou budou automaty naprosto ve všem... i v lidech :) :) :)
t_freedom píše: Bubrak-ZX10R> ...a víš proč... ? že?
prozradím ti... když to občas zahulí do vejfuku černě...a nejede to na/ pod hranicí chudoby... necuká to ani pod 3trpm...
ne nevim proc, ta "cestovni" motka to dela z tovarny, narozdil od jinejch V2 litru ktery sem zkousel
-údržba/servis
-případná neopravitelnost mimo civilizaci (adventure bikes)
-hmotnost
-cena
Argument zábavnosti je pro mě mimo, řazení není nic co by mě mělo bavit, je to otravná věc (pro mě). Ale chápu že to má každý jinak. Celkově mě ale od automatu na moto odrazuje právě ten servis/neopravitelnost a hmotnost navíc. Například auto bych už jiné než s automatem nekoupil a vždy se směju argumentu lidí kteří to pořádně nikdy neřídili a do krve se budou hádat že jsou těmi lepšími "pravějšími" řidiči a že si raději "řadí a vychutnávají jízdu s řazením" to mě vždy pobaví. (ferarri 99% v automatu) Stejné to bude asi u motorky kdy 99% kritiků žádnou moto s automatem neřídilo ale mají předem jasno, stejně dětinské jako když děti křičí "tu polívku jíst nebudu, je hnusná" ale ani si jí nelízli. Je mi jasné že každému vyhovuje něco jiného, ale soudit něco předem, co jsem ani nevyzkoušel je přinejmenším krátkozraké. Podívejte se kam se posunuly aut.převodovky v automobilech za posledních 20 let, Auto s automatem jede lépe, žere méně, řadí lépe. Pokud by někdo nabídl do moto automat za super cenu se super životností a minimální hmotností navíc, myslím že by prodeje ukázali jak je to s tou "pravou" motorkou doopravdy :D
a teď do mě.
Naposledy editováno 13.04.2017 16:01:29
1 reakcí na tento příspěvek Automat nebo manuál
cili mam oboje a to dost dostatecne a rikam ze manual je LEPSI, protoze mas lepsi a primejsi kontrolu nad autem a to predevsim pri rozjezdu kdy potrebujes mit napr. v uzkych prostorach vetsi kontrolu nad tim 'jak' prudce se auto rozjede, to proste s automatem nikdy nebudes mit, ten se rozjede vzdy podle sebe.
automat je pohodli v zacpe, obecne ve meste, tempomat si "sam preradi" a mozna dalsi, ale porad je to o tom, ze se vic vezu, nez sam ridim a ovladam vozidlo.
takze se smejes dobre, ale na spatnym hrobe.
1 reakcí na tento příspěvek Automat nebo manuál
- stojí menej
- lacnejšia pravidelná údržba (oleja v prevodovke nie je moc - teda v aute, kde je to oddelené; v automate je ho viac)
- lacnejšie opravy (keď sa niečo poserie)
- v priemere menšia spotreba (väčšina automatov má už +/- rovnakú, ale stále ich má dosť väčšiu a nemôžeš si vybrať, jedine iný typ vozidla alebo značku)
- lepší výkon (tu platí niečo podobné ako o riadok vyššie), teda na to nemusím toľko šlapať a znížim spotrebu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
p.s. s tím rozjížděním nesouhlasím... stačí pustit brzdu a rozjedeš se tak plynule a jemně
Naposledy editováno 15.04.2017 15:10:32
1 reakcí na tento příspěvek Automat nebo manuál
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X | stafler | 11 | Včera v 20:44 stafler |
Výměna zapalovacích svíček Honda VF... Honda VFR 1200F, Honda VFR 1200X Crosstourer | sydy | 17 | 3.4.2024 v 23:23 Deadman |
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 | HALLU | 54 | 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK |
HondaNC 750X rv2019 model 2020 Honda NC 750X | 0Storm1 | 7 | 12.3.2024 v 10:25 0Storm1 |
Padaci ram z iron-skill Ukrajina Honda NC 750X | skulo | 2 | 22.2.2024 v 13:39 Pavel_NC750XD |