globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co vsetko mam menit?
Nazdar!

prosim pozrite na foto. Retaz je asi vytahana. Nemam s tym ani najmensiu skusenost.
Prosim poradte co vsetko mam vymenit ked to chcem dat do poriadku?

Dakujem mockrat







Co vsetko mam menit?

Skvělá odpověď, děkuji! 19.8.2015 v 15:51 | Nahoru | #1
Doufám, že jsi to slůvko "ASI" myslel jako legraci

Každopádně vyměnit. Řetěz můžeš koupit třeba u f. Contra - rovnou ti ho i snýtují.
Obhlédni i zuby. Z fotky to není vidět. Pokud nemáš hluboko do kapsy, tak neuškodí ani výměna koše a primárního kola.

1 reakcí na tento příspěvek Co vsetko mam menit?

Skvělá odpověď, děkuji! 19.8.2015 v 16:16 | Nahoru | #2

podle mě je blbos měnit jen řetěz a nechat stará kolečka pokud jsou ošoupaná. Je jasný, že při vytahaným řetězu jsou omletý
i zuby, takže dávat novej řetěz na takový stav zubů je přinejmenším kravina.
Vyměnil bch kolečko tak i ten koš. Zkus si na starý kolo dát nový řetěz
bez výměny ozubení a uvidíš, jak se ti to bude hádat. to je můj názor.

(reakce na) Co vsetko mam menit?

19.8.2015 v 16:44 | Nahoru | #3
mira592> No já to tak myslel taky, ale bál jsem se to říct na plnou hubu - že budu za zbohatlíka rozdávajícího knížecí rady

Kluci s Jawama mají často dost hluboko do kapsy....

Naposledy editováno 19.08.2015 16:44:53

1 reakcí na tento příspěvek Co vsetko mam menit?

Skvělá odpověď, děkuji! 19.8.2015 v 17:43 | Nahoru | #4
Určitě vyměnit vše co se týče primárního převodu, tak jak píše docent. Pokud tedy vše seženeš. Doporučuju i přeměřit spojkový pružiny a závlačky pružin, je to malá finanční položka. Jen když sleduju ty zuby na koši, tak jsou stejně v prdeli, mají mít nahoře plošku cca 1-2mm, ty je máš do špice.

docent: Jen tak k tématu, tento řetěz se nenýtuje, je již hotový. Když máš kolikrát sehnat spojkovej koš třeba na 350/354, tak do kapsy hluboko mít nemůžeš, jelikož je to nesehnatelné zboží a když ho seženeš tak vyplázneš třeba 2500Kč, jelikož se už nevyrábí. Toť má zkušenost s generálkou motoru na veterána.

Co vsetko mam menit?

Skvělá odpověď, děkuji! 19.8.2015 v 17:46 | Nahoru | #5
ty zuby na kosi jsou podle fotky jednoznacne vylamany. Takze kos, maly kolecko, retez. Spojku budes stejne roebirat, takze premerit lamely, pruziny - viz bible Jawaku: Dockal

Naposledy editováno 19.08.2015 17:47:11

Co vsetko mam menit?

19.8.2015 v 17:52 | Nahoru | #6
Zuby jsou ještě v pohodě to by jste se hoši divili na čem jde všem jezdit

Co vsetko mam menit?

19.8.2015 v 18:10 | Nahoru | #7
Neřešil bych, vyměnil bych jenom řetěz... Věc názoru

Co vsetko mam menit?

Skvělá odpověď, děkuji! 19.8.2015 v 18:11 | Nahoru | #8
vymen primarni retez, stoji ca 10€ a bud vklidu,,, jawu pojezdej jeste tvoje deti..

.. a priste to vyfot kolmo na kola, aby byly videt zuby, jak sou jety,,

.. jestli to mas postaveny ve stavu 1A, tak urcite casem sezen lepsi kos a primarni koleso,,, jinak vymen ten primarni retez a jezdi

..pruves na retezu je,,,, ale kdyz je retez nakasi-jakoze nasracku vytahlej, tak sem vzdy videl omletej ten hlinikovej vystup na sroub, co mas vlevo pod prstem--pokud je vystup na sroub ok, tak bych se nebal...

Co vsetko mam menit?

19.8.2015 v 20:43 | Nahoru | #9
tady borci mají svým způsobem pravdu, ale ať se na zuby mrkne strojař a pokud řekne že jsou OK. tak vyměnit jen řetěz. Asi se vytahal.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vsetko mam menit?

19.8.2015 v 21:29 | Nahoru | #10
ffugas> To víš - já mám Jawy nesériové Takže řeším problémy od základu. Na soutěžáku mám dvojitý primár, takže nýtuju.

mira592> Nafoukaně bych si dovolil říct, že strojař tak trochu jsem a ffugas má naprostou pravdu. Vyměnit. Zuby jsou ojeté.

ZombiRider> Máš pravdu. Jezdit se dá na lecčems. To ale neznamená, že to je dobře. Spuchlinu zajímalo jak to uvést do cajku - né jestli to ještě 20 km vydrží

(reakce na) Co vsetko mam menit?

19.8.2015 v 22:33 | Nahoru | #11
docent> na čem já jezdím už 11 000 km by stálo za foto ale rozdělávat dekl teď nebudu

Co vsetko mam menit?

19.8.2015 v 23:01 | Nahoru | #12
Nechat tenhle, průvěs je malý. Tohle ještě pár tisíc km najede bez problému. Nový řetěz se stejně po pár stovkách km vytahá na "provozní" míry a bude na tom podobně. Navíc ti ty ojeté zuby řetěz stejně zkurví, takže samotný řetěz měnit je k ničemu. Já bych to zadekloval a jezdil. Sehnal bych si postupně nový koš, primár a řetěz a vyměnil přes zimu.

(reakce na) Co vsetko mam menit?

20.8.2015 v 08:58 | Nahoru | #13
docent> To mě nenapadlo, ty bys tam ten primár vlastně jinak nedostal. U jawy to zvládne cvičená opice

Co vsetko mam menit?

20.8.2015 v 10:51 | Nahoru | #14
Dakujem chalani za vsetky rady ohladne mojho problemu. Je pobzbudive ze to zvladne aj opica . Je ale viac ako pravdepodobne ze sa este poradm s vami.

Peniaze nie su problem, Panelku som kupil pretoze sa mi paci a rad by som ju nechal v povodnom stave, len nech motor ide dobre.
Vymenim retaz aj kolecka. Co sa tyka spojky to asi budem musiet tiez zreparovat, tazko sa hlada neutral a kontrolka tiez potom nesvieti (ziarovka je OK).

Zatial ahoj.

1 reakcí na tento příspěvek Co vsetko mam menit?

20.8.2015 v 12:14 | Nahoru | #15
Řetěz vyměnit, neber v potaz hlášky o tom že je tento OK,..jak ti poté vydere kartery tak se s ním můžeš šlehat po zádech.
Hotové primáry na míru na konkrétní typ (najdi si kolik máš mít čláků nebo označení řetězu v literatuře) se dají koupit kolem 300.
Kolo primáru a originál spojkový koš neměnit, ten vydrží ještě v pohodě dalších 20000. A spojkový koš na 350/354 jak je zde napsáno je úplně stejný jak na 250/353 a podobně )pérák 250/11 a 350/18)...takže báje oc cenách kolem 3000 neber v potaz. Repliky košů nejsou moc OK,..někdy hází (skladováním?) někdy stojí dost zaprd materiálem a zuby jsou po 3000 km jak ploutve od žraloka,.... Pokud na něm nemáš záseky v drážkách kudy suvně chodí lamela tak je koš OK.
Prostě pokud Ti doposud spojka spojkovala Ok tak maximálně přehaž zadní lamely dopředu a přední dozadu. Ojíždějí se nestejnoměrně a celkem to pomůže :D. Jinak nemusíš dělat nic. max dej nový olej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vsetko mam menit?

20.8.2015 v 13:13 | Nahoru | #16
Dolin> Nezlob se na mě ale koš a primární kolečko není stejný jak pro 250/353 tak pro 350/354 a pokud ho dokážeš sehnat za litra tak mi dej typ, rád si ho koupím. Podstatný rozdíl je počet zubů. Stačí si zavolat do jawa shopu do Kladna, tam bych řekl tomu rozumí docela dost a hodně mi pomohli s řešením problémů.

spuchlina: měnit pouze řetěz je totální nesmysl, je to stejné jako když měníš sekundární převod (taky kompletní), není to jen proto, aby si utratil peníze, ale aby si nemusel z chvíli kupovat opět nový řetěz, jelikož ten řetěz si upraví rozměr dle již vyjetých zubů.

Co vsetko mam menit?

20.8.2015 v 20:52 | Nahoru | #17
Já nevim, ale v katalogu co mám doma na péráky i kývačky mají spojkové koše jak pro 250 tak pro 350 určitě nabeton stejné čísla položky,.....jak pérák tak kývačka. Prostě vemeš koš z 350/18 a v poodě ho dáš do 250/353,..nebo obráceně,... Mám to jít i hledat?
A liší se jen primár.kolo na vývodu kliky (22 a 27 zubů tuším) - ale záměnné jsou!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vsetko mam menit?

20.8.2015 v 20:54 | Nahoru | #18
ffugas> zda sa mi logicke co hovoris. Kupim vsetko nove nech mam pokoj, Mrknem na to Kladno. Maju aj online predajnu?
Dakujem

(reakce na) Co vsetko mam menit?

Skvělá odpověď, děkuji! 21.8.2015 v 08:59 | Nahoru | #19
spuchlina> http://www.jawadily.cz/ - nebo ještě pan Jakuba - www.motokramek.cz - ten taky ví o tom dost, lepší je mu napsat e-mail co chceš, on ti poradí.

dolin: Hledat to nemusíš, já to opravdu řešil tak to vím, jinak bych to nepsal. A přesně jak si psal, je tam jinej počet zubů a to je docela podstatný. Určitě bych to nezaměňoval i když záměnné jsou.

Co vsetko mam menit?

21.8.2015 v 13:32 | Nahoru | #20
No kolo primáru ano ale koše tvrdím, že jsou stejné,...pro všechny Jawy 250 a 350

Co vsetko mam menit?

21.8.2015 v 16:08 | Nahoru | #21
koš je také zaměnitelný, ale musíš koupit kompletní koš se vším všudy. A to seš potom taky na jinej ceně. Nějak mi říkaly že tam jde myslím z 639, ale tam je tuplovanej řetěz a musíš to měnit komplet vše. To byl ten problém a ten největší byl ten, že jsem to ostatní měl již nakoupené a chyběl mi jen koš. A mít to v originálu je nejlepší, než improvizace.

Co vsetko mam menit?

21.8.2015 v 20:49 | Nahoru | #22
Ale asi si nerozumíne nebo co. Já tvrdím. že koše pro péráka, kývačku a tak jsou zaměnitelné i pro kubatury 250/350, tedy je jedno jaký koš koupí pokud to bude na velkou kývačku. Nebavíms e duplexech na 634 a 638,..... I výše jsem psal typ 11 a 354 a podobně!

Co vsetko mam menit?

22.8.2015 v 12:30 | Nahoru | #23
U péráka možná jo. Ale mezi 250 a 350 si nejsem moc jistej. Ale podle toho co jsem zjistil na netu, tak máš asi pravdu. Nikde nenajdeš na prodej koš na 250 ani 350. Pokud se ti to povede, hoď mi link.

Co vsetko mam menit?

22.8.2015 v 20:37 | Nahoru | #24
bejvávaly časy, kdy vám borci v tos-ce zuby udělaly nový (prstenec) a navařili za pár stovek, dneska už by to asi fabrikou neprošlo
já jezdím na takové rozetě, ale už bych ji dnes spíš nesehnal. M.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3868, 3869] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116051 Dnes v 16:12 kuba350
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 Dnes v 08:04 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 5 Dnes v 07:51 cmiral
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist