coskoro mi dorazi novy podvozok od Hyperpro a zaujimalo by ma aka je podla vas adekvatna cena prace za vymenu prednych pruzin a zadneho tlmica aj s pruzinou?
Predpokladam ze zadok bude hracka kedze tlmic by mal byt uz s pruzinou cize iba predok by mal asi zabrat viac casu kedze je v hre aj olej.
Nicmene logicky, tohle co sis koupil ti v kawasaki nenamontuji.
Servis co ti to bude instalovat samozrejme dava na svou praci zaruku. Akorat je to osemetne s tim, kdyz si dodas svoje dily.
Uvedu priklad.
Rozhodnes se pro komplet a budes menit aji gufera. Gufera dodas ty, servis je namontuje a oni ti zacnou za 5 mesicu tect. Servis se k tomu pravdepodobne postavi tak, ze jsi dodal nekvalitni dil a ze chyba neni v montazi daneho dilu, nybrz primo v tom dilu a za to oni neruci. Protoze montaz byla provedena spravne.
Vec kterou by si co se tyka montaze dokazal uhadat, je ta, ze by servis to gufero namontoval treba obracene, ale musel by to delat jiny servis s prizvanym znalcem. A to za tach par stovek nestoji. Takze se da rict, ze na to vlastne zaruku nemas.
Druha strana veci. Gufero nasledne muzes reklamovat tam kde jsi ho nakoupil, ale budes potrebovat papir o odborne montazi. Opet spousta handrkovani za par set korun. (nestoji to za to)
A jinak, z hlediska pro kawasaki bude provaden "neodborny" zasah pouze do podvozku motorky, cili se domnivam, ze zaruka od kawasaki na funkcnost motoru by zaniknout nemela.
Ovsem ono je to stejne jedno, staci si vymenit sam olej a nejezdit na predepsane garancni prohlidky a ani u kawasaki se zadrenym motorem nasledne nepochodis.
Musel by si jim tam totiz nechavat penize uplne za vsechno. Aby tam meli zkratka zaznam kazdejch 10 000km o vymene oleje, filtru atd atd. Takze ono je to krasne, ze mas na to zaruku, ale ...
co se tyka funkcnosti tech povdozkovejch komponent. Tak v tom nehledej zadnou vedu. Pruziny proste fungovat budou, tam se nema co rozbit. Leda by praskla a pak je to jednoduche.
Zadni central- tam je to podobne, ono to neni nikterak slozite zarizeni aby se tam ulomila nejaka plastova vypicpacka, cili predpoklad funkcnosti delsi nez je zaruka je vic nez jasnej. Tim chci rict, ze nad tim uz moc premejslis. Jedina vec co by se mohla posrat jeste v zaruce sou prave ta gufera, jinak bych se toho nebal.
Ale gufero ti zacne chcat klidne za tejden. Staci na teleskop chytit nejakeho hmyzaka, nasledne ti zaschne na kluzaku a pak ho propasirujes pres prachovku az do gufera a bude ti tect i nove gufero. A opet nic nevyreklamujes, protoze si mel udrzovat teleskopy v cistote.
U cross masin je toto beznej jev. Staci zanedbat udrzbu a cisteni pod prachovkou a dalsi den dojdes k masine a mmas olej z tlumice vyteklej na zemi.
Tak at to jezdi ;)
1 reakcí na tento příspěvek Cena za vymenu podvozku?
Komplet rozborka vidlí by byla nutná při netěsnosti gufer nebo na vyšší zásah do planžet, tahle nová motorka stačí max propláchnout. Hyperpro to dodává i s olejem zpravidla s větší viskozitou a svým údajem o vzduchové mezeře, tyto levnojapka nemají moc možností nastavení bud to funguje nebo ne a pak začne fungovat placebo efekt podpořený vynaloženou částkou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena za vymenu podvozku?
lobo6 píše: tyto levnojapka nemají moc možností nastavení bud to funguje nebo ne a pak začne fungovat placebo efekt podpořený vynaloženou částkou.
Na to sa spolieham