Naposledy editováno 27.09.2015 17:06:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabý
Na začátku všeho byla jediná věc.Předchozí majitel vyměnil originální výfukovou soustavu za "laďáky" Silver Tail bez patřičné úpravy karburátoru.V karburátoru chyběla difúzní trubice(trubička ve které se pohybuje jehla).Buď to někdo chtěl tímhle způsobem přetryskovat.nebo mu prostě vypadla.Takže novopečený majitel jel z bazaru na šíleně přechlastávajícím se a nejedoucím stroji,a proto jel rovnou k "opravářovi".
Jinak s tim dekompresorem to je zajimavy. Uz jen protoze vypada takto:
A toto te asi ceka vevnitr. Jinak cena za kus je asi 3 tisice, takze nic moc...
Naposledy editováno 13.08.2015 14:53:48
http://partsdepot.cz...8VN1500-A9%29/53322/
Tady jasně vidíš, že automat.dekompresor mají oba válce...
Jinak při měření komprese jí změř 2x, poprvé "na sucho" a pak stříkni do válce 20ml oleje a měření opakuj, pokud je tlak vyšší napovídá to na problém: píst-kruhy-válec, pokud tlak s olejem výrazně nestoupne, je to spíš problém: ventily-sedla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabý
Anti píše: PETARDAK> Měl jsem asi "jinej oddíl",protože víko na předním válci jsem sundal s motorem v rámu ,a na zadním válci naměřil dvojnásobné tlaky.Třeba tam ten dekompresák nefungoval...
platné info (v tom kvantu motorek, už moje paměť asi kecá ) skoro bych hádal, že při předjíždění busu, vytočil motor do bezvědomí a některý ventil na př. válci si klepnul o píst a je lehce přihlý...
Naposledy editováno 13.08.2015 19:25:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabý
Slezy28 píše: Tak motor je venku hlava dole a učebnicově upálenej pravej výfukovej ventil.
Máš foto jak vypadá upálenej ventil?