bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Slabý
12.8.2015 v 23:00
Ahoj,

Naposledy editováno 27.09.2015 17:06:32

Slabý

Skvělá odpověď, děkuji! 12.8.2015 v 23:25 | Nahoru | #1
To ze se ventily zaviraji neznamena ze taky tesni dej pist do horni uvrate a dirou od svicky natlakuj valec vzduchem z kompresoru ja na to mam na konci hadice trubicku na kterou sem narazil gumovej ventilek bez vnitrku ....fouka do karbece? Saci ventil to uz nedava....fouka do vyfuku? Vyfukovej ventil ko....fouka do motoru? Pistni krouzky v riti....fouka vsude? Zastrel se je to na go....

Slabý

13.8.2015 v 06:17 | Nahoru | #2
ok to mě nenapadlo vyzkouším to dík

Slabý

13.8.2015 v 08:26 | Nahoru | #3
Podle popisu si taky myslim, ze bys mel zacit byt aktivni na eBayi! Jinak by to bylo asi opravdu na to zastreleni: Zazrakyse dejou akorat v Bibli a byzika bohuzel plati i pro motory. Hoooodne stesti!

3 reakcí na tento příspěvek Slabý

Skvělá odpověď, děkuji! 13.8.2015 v 10:26 | Nahoru | #4
Je to tak dva roky,co jsem tu měl patnáctku na opravu.Přitažena od jiného opraváře.Ten udělal to co ty.Změřil tlaky a zjistil že na předním válci jsou poloviční.Tak udělal výbrus a ejhle,mašina stále nejela.Řekl si 25 za opravu a neopravil to.Majitel to dotáhl ke mně.Já změřil tlaky a přední válec polovic.Tak kouknu do manuálu a zjistím,že na PŘEDNÍM VÁLCI JE DEKOMPRESOR!!!

(reakce na) Slabý

13.8.2015 v 10:44 | Nahoru | #5
A

Naposledy editováno 23.10.2015 01:23:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabý

13.8.2015 v 11:11 | Nahoru | #6
Anti> A proč to nejelo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabý

13.8.2015 v 12:51 | Nahoru | #7
Fück> Motorka tak nějak jela,teda spíš motor fungoval.Jet se na tom nedalo.Přitažena s tím,že předchozí "opravář" řekl že stačí udělat synchronizaci karburátorů.To se dělá ale dost blbě na verzi Classic s jedním karbecem.Ve skutečnosti ten "borec" při sestavování toho válce po výbrusu nastavil rozvody tak,že šly do sání oba válce najednou,což ten solo karbec nemohl dát.
Na začátku všeho byla jediná věc.Předchozí majitel vyměnil originální výfukovou soustavu za "laďáky" Silver Tail bez patřičné úpravy karburátoru.V karburátoru chyběla difúzní trubice(trubička ve které se pohybuje jehla).Buď to někdo chtěl tímhle způsobem přetryskovat.nebo mu prostě vypadla.Takže novopečený majitel jel z bazaru na šíleně přechlastávajícím se a nejedoucím stroji,a proto jel rovnou k "opravářovi".

(reakce na) Slabý

13.8.2015 v 14:34 | Nahoru | #8
Anti> Dík za info. Dovedu si představit, jak ses u toho "bavil".

Slabý

13.8.2015 v 14:49 | Nahoru | #9
Anti> to je hezka story. S tim karburatorem mi to trochu primomnelo moji soucasnou motorku. Tam byly taky hezky veci, no podivej se do myho profilu.
Jinak s tim dekompresorem to je zajimavy. Uz jen protoze vypada takto:


A toto te asi ceka vevnitr. Jinak cena za kus je asi 3 tisice, takze nic moc...


Naposledy editováno 13.08.2015 14:53:48

(reakce na) Slabý

13.8.2015 v 17:15 | Nahoru | #10
Anti> tak to jsem teda taky netušil ale abych se k němu dostal musím sundat hlavu a tím pádem vyndat motor z rámu že?
a ten dekompresor může být jenom zakouslej nebo je potřeba vyměnit?

Naposledy editováno 13.08.2015 17:17:20

Slabý

13.8.2015 v 17:20 | Nahoru | #11
Slezy28> nemusis sundavat celou hlavu, ale jen ventildekl. Podivej se na to video. VNko neznam, takze nevim, jestli musi motor ven z ramu, ale u vetsiny motorek nemusi - aby bylo mozny lehce kontrolovat venily. U dekompresoru muze byt praskla ta pruzinka nebo muze mit uz velkou vuli. Nevim presne, tenhle system vidim poprvy.

Slabý

13.8.2015 v 17:51 | Nahoru | #12
Ale ten dekompresor může být v pořádku,jen ty tlaky kvůli jeho funkci nenaměříš.Na přední dekl se dostaneš bez tahání z rámu.Když umře dekompresor,většinou nefunguje.Navíc by ti zřejmě udělal díru do ventildeklu.KLR má podobný a občas vyběhne...

Slabý

13.8.2015 v 18:06 | Nahoru | #13
Aha ale na zadním válci jsem naměřil dvojnásobnej tlak to by znamenalo že dekompresor je jenom na předním válci? na to videu to vypada že je na obou

1 reakcí na tento příspěvek Slabý

Skvělá odpověď, děkuji! 13.8.2015 v 18:35 | Nahoru | #14
Než ten motor "otevřeš" vždycky je dobré do něj nakouknout podle "roskresu" dílů
http://partsdepot.cz...8VN1500-A9%29/53322/
Tady jasně vidíš, že automat.dekompresor mají oba válce...

Jinak při měření komprese jí změř 2x, poprvé "na sucho" a pak stříkni do válce 20ml oleje a měření opakuj, pokud je tlak vyšší napovídá to na problém: píst-kruhy-válec, pokud tlak s olejem výrazně nestoupne, je to spíš problém: ventily-sedla

(reakce na) Slabý

13.8.2015 v 18:42 | Nahoru | #15
PETARDAK> ted na to koukám a je to tam hezky vidět, s olejem jsem to zkoušel hned jako první protože už jsem jednou podobný problém řešil a tlak zůstal pořád stejný. Vrtá mi v hlavě ten dekompresor jak zjistím že správě funguje ?

1 reakcí na tento příspěvek Slabý

13.8.2015 v 18:48 | Nahoru | #16
Vcelku nezjistíš ... pokud to neotevřeš, někde v jiném tématu, tu někdo tvrdil že víko př. válce jde v rámu sundat??? Mě paměť řiká že ne prostě, motor z rámu a pomalinku rozebírat a přemýšlet a zkoumat!!! Jen ne "hurá akci" rozebrat to do krabice a pak už nemusíš zjistit nic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabý

13.8.2015 v 18:54 | Nahoru | #17
PETARDAK> Měl jsem asi "jinej oddíl",protože víko na předním válci jsem sundal s motorem v rámu,a na zadním válci naměřil dvojnásobné tlaky.Třeba tam ten dekompresák nefungoval...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabý

13.8.2015 v 19:05 | Nahoru | #18

Anti píše: PETARDAK> Měl jsem asi "jinej oddíl",protože víko na předním válci jsem sundal s motorem v rámu ,a na zadním válci naměřil dvojnásobné tlaky.Třeba tam ten dekompresák nefungoval...



platné info (v tom kvantu motorek, už moje paměť asi kecá ) skoro bych hádal, že při předjíždění busu, vytočil motor do bezvědomí a některý ventil na př. válci si klepnul o píst a je lehce přihlý...

(reakce na) Slabý

13.8.2015 v 19:24 | Nahoru | #19
PETARDAK> Jono potřeboval jsem se tam honem vlést páč tam nebylo moc místa a dal jsem jí strašný haště ze 2jky je to dost možný ten motor už bude mít asi hodně naběháno a můžou být unaveny pružiny a nemusela stihnout zavřít ventil. Každopádně to vypada že už tenhle rok asi nevyjedu

Naposledy editováno 13.08.2015 19:25:37

Slabý

13.8.2015 v 21:05 | Nahoru | #20

Slabý

13.8.2015 v 21:09 | Nahoru | #21
Moje zkušenost, nízký tlak na studeném motoru, problém s ventily. Nízký tlak na teplém motoru problém kolem pístů ( kroužky atd)

Slabý

14.8.2015 v 13:23 | Nahoru | #22
Ventily zkontroluješ s motorem v rámu.Stačí sundat sání a výfuk a naplnit kanály benzínem.Samozřejmě v horní úvrati.

1 reakcí na tento příspěvek Slabý

3.9.2015 v 06:36 | Nahoru | #23
Tak motor je venku hlava dole a učebnicově upálenej pravej výfukovej ventil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabý

3.9.2015 v 10:55 | Nahoru | #24

Slezy28 píše: Tak motor je venku hlava dole a učebnicově upálenej pravej výfukovej ventil.



Máš foto jak vypadá upálenej ventil?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slabý

3.9.2015 v 11:11 | Nahoru | #25

dakarista píše: Máš foto jak vypadá upálenej ventil?






(reakce na) Slabý

3.9.2015 v 12:49 | Nahoru | #26
FiZzeR> ty se vyloženě nudíš

Slabý

16.9.2015 v 06:16 | Nahoru | #27
Jasný









Jinak hlavu už mám hotovou ani to nebylo tak hrozny ventli a tesnění pod hlavu 2000, nový stíráky na ventilech zabroušení sedel a práca 1500
Snad si do konce týdne najdu čas to poskládat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist