Téma: Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.
11.8.2015 v 11:00
Cus lidi, prodavam svoji lasku KLR a chci lehkou motorku. Potrebuji poradit. Chci moto na SPZ a z dlouhými intervaly servisu ( cca 2 000km na olej ). Jezdim kazdy den cca 40 km ( teren + silnice ). Muzete mi neco doporucit ? Cena do 100 000 Kč.
1 reakcí na tento příspěvek Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.
super moto, ale vykon :-/
hele, servisni intervaly vyzaduji proto, ze jezdim kazdy den a docela hodne. Nekoupim si preci stroj kde se meni olej po 500km. to bych menil kazdy druhy tyden. Tech 2 000km je idealni. Napriklad AJP pro5 se mi libi, ale to je zase slabe....
1 reakcí na tento příspěvek Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.
S tou WR 250R? sem byl jednou pojezdit v lese a to je prostě cesťák, co se musí točit aby to jelo, strašně dlouho trvalo než se to vytočilo před kopcem a brzo umíralo. Vypadá pěkně, ale je těžší než třeba PR5 možná by to chtělo převod do síly- kluk to měl i do města, tak nechal sérii. Tuším říkal 21KW,tj jako PR 5 a i s novejma maxxisama nevyjel v lese ani 30% co já.
Záleží jakej terén chceš nebo jezdíš.Pokud ti stačí šotoliny a nebo kličkování po lese na rovině, tak to stačit bude
Záleží jakej terén chceš nebo jezdíš.Pokud ti stačí šotoliny a nebo kličkování po lese na rovině, tak to stačit bude
1 reakcí na tento příspěvek Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.
Mě DRZ 400E silnější a lehčí než E-čko na silnici uplně vyhovovalo...Výkon v lese až moc (1/4 bych klidně nemusel mít)...Jen mohla mít -30kg , bez chladiču s kickem...Takže AJP PR 4 240! Yes
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.
COMATIK> v tomto máš pravdu,...v originále má WR250R převod 13/43 který je do rychlosti,...motard verze X má převod 13/42 a jak říkáš chvilku to trvá než se to rozjede,..ale vše je o tom jak ji umíš točit a správně řadit,...na enduro kolách mám převod 13/50, vyjel jsem s tím zatím vše a reakce na plyn o dost lepší,..třeba na CC dráze úplnou kolmici a šlo to krásně na dvojku,...až v kopcích jsem ocenil převod do síly,....jinak výkon to má 23kw,..a s uplnýma úpravama (laděná koncovka, úprava map vstřikování, otevřený airbox a odstranění AIS) se dostaneš na nějakých 27kw,....ale jak už si zmínil WR je těžší (126kg) a AJP PR5 má 115kg a lepší spodek otáček (asi díky převodu 12/50),..což s něj dělá lepší stroj do terénu,...
Rischwon> já mám převod 12/52 a šplhá to po zdi.. Ale není to tak převodem jako motorem, ten prostě tahá od nuly. Dole je silnej tak, že před výjezdem seš schopné z místa kopnout dvojku a palba, což s tou WR musel fest roztočit jedna a rychle dva, aby se to chytlo, strašný točky, zadek furt šudlal hrabanku a trakce nula, jak zaklapl, končil... Jasný, je to všechno o nastavení a rukách, jinej bezmozek by mě třeba pojezdil
Tady třeba kámoš nevyjel s DRZ 400
Naposledy editováno 11.08.2015 16:49:19
Tady třeba kámoš nevyjel s DRZ 400
Naposledy editováno 11.08.2015 16:49:19
1 reakcí na tento příspěvek Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.
jo něco jsem o tom četl že to AJP je velice silné už od spodku,...jinak pěkně si to dáváš,..koumal jsem nějaké videjka na tvé profilu,....borec s DRZ má trošku problémy,...vypadá to dost prudce,...kdoví jak bych se válel já
jinak s tou hrabačkou jsem zatím problém neměl, ale zase na druhou stranu pravda je že sem v pořádném terénu odjezdil pár hodin,...
jinak s tou hrabačkou jsem zatím problém neměl, ale zase na druhou stranu pravda je že sem v pořádném terénu odjezdil pár hodin,...
Rischwon> ono asi záleží co je pod kolem, měl tam nějaký maxxisky, špunty jak kráva a les vyprahlej, v měkčím, kde by se dalo opřít, asi by to vypadalo jinak. Takto si všechno vyházel, držel plnej a doufal že se vyškrábe.
Nejel sem na tom,jen tak dedukuju, co sem viděl. A vlastně sem taky začátečník, nikdy sem předtím offroad nejel,takže se učím
Nejel sem na tom,jen tak dedukuju, co sem viděl. A vlastně sem taky začátečník, nikdy sem předtím offroad nejel,takže se učím
1 reakcí na tento příspěvek Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.
no jasne, ta WR250 je asi nejlepsi volbou kolem a kolem.... kazdopadne pokud pustim chlup, dobre prodam aktualni moto, tak se mi dostala nabidka gas gas ex 300 R po komplet GO, vonavka, ani skrabanec, vse po GO. Majitel tvrdil, ze asi hodina nastartovaneho motora je cca 0,4 MTH. Takze to nezni tak zle, hlavne vaha 98 KG ( full ) Kazdopadne za cenu 85K je to asi nejlepsi 2T co je aktualni v nabidce...
Kenobi píše: no jasne, ta WR250 je asi nejlepsi volbou kolem a kolem.... kazdopadne pokud pustim chlup, dobre prodam aktualni moto, tak se mi dostala nabidka gas gas ex 300 R po komplet GO, vonavka, ani skrabanec, vse po GO. Majitel tvrdil, ze asi hodina nastartovaneho motora je cca 0,4 MTH. Takze to nezni tak zle, hlavne vaha 98 KG ( full ) Kazdopadne za cenu 85K je to asi nejlepsi 2T co je aktualni v nabidce...
Ja mam EC 300 bez R a i ten je na silnici na hovno, tak co teprve R. To je motorka 100% teren, 0% silnice.
1 reakcí na tento příspěvek Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.
jasne no, proto se ptam. Sel bych mozna i do WR 450 f, ale ten nevim, zda je to vhodna moto na denni jezdeni. Skoda ze WR 250 ma slabej vykon... proste nechci z 35KW presedlat na 23 KW....
1 reakcí na tento příspěvek Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.
chlapy vysvětlete mu někdo že tu nejde o měření pindíků kdo nebo co má víc kW,....ale o výkon celkově,...a že i ta "blbá" WR250R má lepší výkon než KLR,...a KLR rok 2002 má 31kw, ne 35,..když uděláš výpočet výkon ku váze tak ti vyjde že i kdybys přesedlal na "slabé" WR250R či AJP PR5 bude to přechod na silnější,........jak říkal Comatik bud chceš dělníka na denní ježdění s levným provozem nebo ostrý překoňovaný závodák se svými negativy (na silnici nevhodné, servis každou chvilku, atd atd),... kup si co se ti líbí a co chceš ale neříkej o mojí wrrrrr že je slabá šak uvidíš až to projedeš,...
1 reakcí na tento příspěvek Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.
WR 2pade a AJP na výjezdu... PR5ka na dvojáka, yama musela jedna...
Ale je to hodně o převodu
Naposledy editováno 23.08.2015 23:50:34
Ale je to hodně o převodu
Naposledy editováno 23.08.2015 23:50:34
COMATIK> jestli to má převážně na enduro ježdění,..tak aspon 46z rozetu neli 48 - 50,...a taky doporučuju dát laděný výfuk,...je pravda že v lese chce byt člověk diskrétnější,..ale ten zvuk stojí za to,..a nějakého toho koníka navíc to taky hodí,...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Yamaha wr 450f omezovač otačok Yamaha WR 450F | Yamahawr | 10 | 19.7.2023 v 21:28 Jenecek |
Za kolik prodat Yamaha WR 250X | mikouš | 23 | 17.7.2023 v 14:44 Gahan37 |
Řidičák A1 jízda se silnější moto... Yamaha WR 450F | Zabra | 23 | 2.6.2023 v 07:23 cmiral |
Yamaha WR 250X + WR 250R a další 25... [1 ... 60, 61] Yamaha WR 250X, Yamaha WR 250R, Honda CRF 250L | Dovi | 1815 | 27.1.2023 v 13:31 cross119 |