barth_duben




Téma: Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.
Cus lidi, prodavam svoji lasku KLR a chci lehkou motorku. Potrebuji poradit. Chci moto na SPZ a z dlouhými intervaly servisu ( cca 2 000km na olej ). Jezdim kazdy den cca 40 km ( teren + silnice ). Muzete mi neco doporucit ? Cena do 100 000 Kč.

Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.

11.8.2015 v 11:03 | Nahoru | #1
WR 250 R

1 reakcí na tento příspěvek Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.

11.8.2015 v 13:26 | Nahoru | #2
super moto, ale vykon :-/

(reakce na) Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.

11.8.2015 v 13:40 | Nahoru | #3
Kenobi> tak co takhle wr250f, to uz lita pekne

Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.

11.8.2015 v 13:54 | Nahoru | #4
a co intervaly servisni ? To uz bych asi uvazoval o WR450

Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.

11.8.2015 v 14:15 | Nahoru | #5
Ja bych to videl na brutalne upravenou offroad jawu 350 :) servisni interval mezi 20-30 lety :)

Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.

11.8.2015 v 14:53 | Nahoru | #6
hele, servisni intervaly vyzaduji proto, ze jezdim kazdy den a docela hodne. Nekoupim si preci stroj kde se meni olej po 500km. to bych menil kazdy druhy tyden. Tech 2 000km je idealni. Napriklad AJP pro5 se mi libi, ale to je zase slabe....

Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.

11.8.2015 v 15:04 | Nahoru | #7
Slabý... No dá se z toho vyšlapat nějakých 26-27KW což mě slabý nepřijde. Na tu váhu a hlavně použitelných otáček, kdy to tahá od volnoběhu. Buď chceš "slaby- tupý" nebo ostrou a servisovat každé víkend

Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.

11.8.2015 v 15:12 | Nahoru | #8
No kamarad ma WR250 civilni, a chtel bych jeste cca o par koniku vice. Bohuzel u WR 450f budu uz tam kde nechci kvuli intervalu.

1 reakcí na tento příspěvek Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.

11.8.2015 v 15:52 | Nahoru | #9
S tou WR 250R? sem byl jednou pojezdit v lese a to je prostě cesťák, co se musí točit aby to jelo, strašně dlouho trvalo než se to vytočilo před kopcem a brzo umíralo. Vypadá pěkně, ale je těžší než třeba PR5 možná by to chtělo převod do síly- kluk to měl i do města, tak nechal sérii. Tuším říkal 21KW,tj jako PR 5 a i s novejma maxxisama nevyjel v lese ani 30% co já.
Záleží jakej terén chceš nebo jezdíš.Pokud ti stačí šotoliny a nebo kličkování po lese na rovině, tak to stačit bude

1 reakcí na tento příspěvek Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.

11.8.2015 v 15:54 | Nahoru | #10
Mě DRZ 400E silnější a lehčí než E-čko na silnici uplně vyhovovalo...Výkon v lese až moc (1/4 bych klidně nemusel mít)...Jen mohla mít -30kg , bez chladiču s kickem...Takže AJP PR 4 240! Yes

(reakce na) Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.

11.8.2015 v 16:11 | Nahoru | #11
srsen600> nevím jaký je rozdíl mezi 240 vs 250 u PR4, ale ta 250 je trága... 14.7KW je fakt málo... Má ji tchán v extreme verzi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.

11.8.2015 v 16:33 | Nahoru | #12
COMATIK> v tomto máš pravdu,...v originále má WR250R převod 13/43 který je do rychlosti,...motard verze X má převod 13/42 a jak říkáš chvilku to trvá než se to rozjede,..ale vše je o tom jak ji umíš točit a správně řadit,...na enduro kolách mám převod 13/50, vyjel jsem s tím zatím vše a reakce na plyn o dost lepší,..třeba na CC dráze úplnou kolmici a šlo to krásně na dvojku,...až v kopcích jsem ocenil převod do síly,....jinak výkon to má 23kw,..a s uplnýma úpravama (laděná koncovka, úprava map vstřikování, otevřený airbox a odstranění AIS) se dostaneš na nějakých 27kw,....ale jak už si zmínil WR je těžší (126kg) a AJP PR5 má 115kg a lepší spodek otáček (asi díky převodu 12/50),..což s něj dělá lepší stroj do terénu,...

(reakce na) Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.

11.8.2015 v 16:41 | Nahoru | #13
Rischwon> já mám převod 12/52 a šplhá to po zdi.. Ale není to tak převodem jako motorem, ten prostě tahá od nuly. Dole je silnej tak, že před výjezdem seš schopné z místa kopnout dvojku a palba, což s tou WR musel fest roztočit jedna a rychle dva, aby se to chytlo, strašný točky, zadek furt šudlal hrabanku a trakce nula, jak zaklapl, končil... Jasný, je to všechno o nastavení a rukách, jinej bezmozek by mě třeba pojezdil

Tady třeba kámoš nevyjel s DRZ 400

Naposledy editováno 11.08.2015 16:49:19

1 reakcí na tento příspěvek Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.

11.8.2015 v 17:04 | Nahoru | #14
jo něco jsem o tom četl že to AJP je velice silné už od spodku,...jinak pěkně si to dáváš,..koumal jsem nějaké videjka na tvé profilu,....borec s DRZ má trošku problémy,...vypadá to dost prudce,...kdoví jak bych se válel já
jinak s tou hrabačkou jsem zatím problém neměl, ale zase na druhou stranu pravda je že sem v pořádném terénu odjezdil pár hodin,...

(reakce na) Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.

11.8.2015 v 17:10 | Nahoru | #15
Rischwon> ono asi záleží co je pod kolem, měl tam nějaký maxxisky, špunty jak kráva a les vyprahlej, v měkčím, kde by se dalo opřít, asi by to vypadalo jinak. Takto si všechno vyházel, držel plnej a doufal že se vyškrábe.
Nejel sem na tom,jen tak dedukuju, co sem viděl. A vlastně sem taky začátečník, nikdy sem předtím offroad nejel,takže se učím

Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.

11.8.2015 v 17:36 | Nahoru | #16
hezke dik, no tech WR 250 je vic verzi, ktera bude asi nejlepsi na tenhle pomer jezdeni ?

Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.

11.8.2015 v 17:46 | Nahoru | #17
Nemuzes mit zaroven 2000km na olej, vysoky vykon a nizkou hmotnost. I DR-Z 400 E ma olej kazdych 1000km.

1 reakcí na tento příspěvek Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.

11.8.2015 v 18:32 | Nahoru | #18
no jasne, ta WR250 je asi nejlepsi volbou kolem a kolem.... kazdopadne pokud pustim chlup, dobre prodam aktualni moto, tak se mi dostala nabidka gas gas ex 300 R po komplet GO, vonavka, ani skrabanec, vse po GO. Majitel tvrdil, ze asi hodina nastartovaneho motora je cca 0,4 MTH. Takze to nezni tak zle, hlavne vaha 98 KG ( full ) Kazdopadne za cenu 85K je to asi nejlepsi 2T co je aktualni v nabidce...

(reakce na) Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.

11.8.2015 v 19:28 | Nahoru | #19

Kenobi píše: no jasne, ta WR250 je asi nejlepsi volbou kolem a kolem.... kazdopadne pokud pustim chlup, dobre prodam aktualni moto, tak se mi dostala nabidka gas gas ex 300 R po komplet GO, vonavka, ani skrabanec, vse po GO. Majitel tvrdil, ze asi hodina nastartovaneho motora je cca 0,4 MTH. Takze to nezni tak zle, hlavne vaha 98 KG ( full ) Kazdopadne za cenu 85K je to asi nejlepsi 2T co je aktualni v nabidce...



Ja mam EC 300 bez R a i ten je na silnici na hovno, tak co teprve R. To je motorka 100% teren, 0% silnice.

Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.

11.8.2015 v 20:53 | Nahoru | #20
jasne no... proto chci poradit co se aspon z 30 % da vydrzet na silnici a nemusi to byt yamaha, AJP... dik

Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.

11.8.2015 v 21:35 | Nahoru | #21
No GG 300R na denních 40km ???neblázni

1 reakcí na tento příspěvek Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.

12.8.2015 v 10:03 | Nahoru | #22
jasne no, proto se ptam. Sel bych mozna i do WR 450 f, ale ten nevim, zda je to vhodna moto na denni jezdeni. Skoda ze WR 250 ma slabej vykon... proste nechci z 35KW presedlat na 23 KW....

Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.

12.8.2015 v 10:13 | Nahoru | #23
Co Enduro R ,výkonu je dost hmotnost je o něco vyšší . EXC to nebude,ale neco to taky da. I kdyz kvalty jsou tam poskládaný zvláštně a na splhani do kopcu to uplne neni.

1 reakcí na tento příspěvek Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.

12.8.2015 v 15:19 | Nahoru | #24
v klidu, nejdřív by musel prodat klr do estoncka :D a s tímto je ten člověk snad úplně blbej

sorry, ale jiný vlákno si zamknul, když se mu to nelíbilo

Naposledy editováno 12.08.2015 15:20:56

(reakce na) Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.

12.8.2015 v 15:24 | Nahoru | #25

mi_psi píše: v klidu, nejdřív by musel prodat klr do estoncka :D a s tímto je ten člověk snad úplně blbej

sorry, ale jiný vlákno si zamknul, když se mu to nelíbilo



Hehe, od kamarada v top stavu a ona je to bouracka se svarovanym ramem Za chvili bude zamknute i tohle vlakno

(reakce na) Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.

12.8.2015 v 16:43 | Nahoru | #26
chlapy vysvětlete mu někdo že tu nejde o měření pindíků kdo nebo co má víc kW,....ale o výkon celkově,...a že i ta "blbá" WR250R má lepší výkon než KLR,...a KLR rok 2002 má 31kw, ne 35,..když uděláš výpočet výkon ku váze tak ti vyjde že i kdybys přesedlal na "slabé" WR250R či AJP PR5 bude to přechod na silnější,........jak říkal Comatik bud chceš dělníka na denní ježdění s levným provozem nebo ostrý překoňovaný závodák se svými negativy (na silnici nevhodné, servis každou chvilku, atd atd),... kup si co se ti líbí a co chceš ale neříkej o mojí wrrrrr že je slabá šak uvidíš až to projedeš,...

1 reakcí na tento příspěvek Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.

23.8.2015 v 23:46 | Nahoru | #27
WR 2pade a AJP na výjezdu... PR5ka na dvojáka, yama musela jedna...

Ale je to hodně o převodu

Naposledy editováno 23.08.2015 23:50:34

(reakce na) Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.

24.8.2015 v 12:46 | Nahoru | #28
COMATIK> jestli to má převážně na enduro ježdění,..tak aspon 46z rozetu neli 48 - 50,...a taky doporučuju dát laděný výfuk,...je pravda že v lese chce byt člověk diskrétnější,..ale ten zvuk stojí za to,..a nějakého toho koníka navíc to taky hodí,...

Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.

7.10.2015 v 20:32 | Nahoru | #29
KLX250, 2015, 119 900 Kč, Nová! A to ještě něco vyhádáš...

Naposledy editováno 07.10.2015 20:34:05

Jaké enduro ? 70% terén 30% silnice.

7.10.2015 v 20:33 | Nahoru | #30




Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha WR 250X + WR 250R a další 25... [1 ... 58, 59] Yamaha WR 250X, Yamaha WR 250R, Honda CRF 250L Dovi 1759 13.4.2019 v 11:04 Rischwon
Úprava ovládacích prvků na řídítkác... Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E voTTe 17 8.4.2019 v 13:06 voTTe
Motorový olej Motul 7100 10w40 Yamaha WR 250X MatesKopecký 6 31.3.2019 v 14:10 MatesKopecký
Motorový olej - Yamaha WR 250 X (2011) Yamaha WR 250X MatesKopecký 16 28.3.2019 v 20:44 JiriBN
Yamaha wr 250 x Padáky do os kol Yamaha WR 250X MatesKopecký 9 27.3.2019 v 20:46 4JR


TOPlist