globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kvalitní a poctivý servis pro starší Suzuki GSX 1100g
7.8.2015 v 16:40
Ahoj motorkáři,

hledám poctivý servis pro svojí Suzuki GSX 1100G – je starší a tím i poruchová, nicméně jsem do ni již tolik investoval, že prodávat ji se nevyplatí a hlavně se mi stále moc líbí. Motorku jsem měl již v několika servisech a poté stačilo ujet např. 200km aby se objevila nová vada, většinou drobná kterou si myslím, že šlo odhalit. Na co nejvíce trpí je zanášení palivového filtru díky rezavé nádrži a kardanová hřídel (již mi 2x praskla po každé na jiném místě) Hledám tedy touto cestou kvalitní a poctivý servis nejlépe v Praze kde mi pomohu, abych si konečně vychutnal sezónu bez různých závad, které mne nechají trčet někde na okresce.

Předem Vám děkuji za rady a zkušenosti.

Kvalitní a poctivý servis pro starší Suzuki GSX 1100g

7.8.2015 v 16:48 | Nahoru | #1
Nadr si nech vylejt kaucukem, v jakem miste praska ten kardan?

1 reakcí na tento příspěvek Kvalitní a poctivý servis pro starší Suzuki GSX 1100g

7.8.2015 v 17:18 | Nahoru | #2
Zdar,

nepises jak moc to mas stary to mas ani ty zavady co se daly odhalit, takze tezko hodnotit jestli ti natom nekdo delal ci nedelal neco poctive.
Ja stary motorky delam, nemam stim problem, ale proste jako majitel musis pocitat stim ze je mozny ze se neco vysere. Ale kdyz to dopredu nastavis tak ze hledas poctivej servis pak to vypada ze ty predtim byly nepoctivy, tak nepocitej ze se ti do ty stary vrany nekdo supem pozene, ocekavajic ze ho zdrbnes na netu .

To ber jen jako nazor z druhy strany ponku.

1 reakcí na tento příspěvek Kvalitní a poctivý servis pro starší Suzuki GSX 1100g

7.8.2015 v 17:18 | Nahoru | #3
Nebo stačí mezi nádrž a karby dát filtr a pravidelně kontrolovat a měnit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalitní a poctivý servis pro starší Suzuki GSX 1100g

7.8.2015 v 17:32 | Nahoru | #4
gugo> Ahoj,

chápu Tvuj postoj, nicméně v jednom servisu jsem prodělal cca 4 opravy, než mi zjistili že když po delší jízdě zatáhnu za plyn a motorka mi chcípne že za to může bordel v nádrží, který brání plnému průtoku benzínu. Já jsme laik, tak tomu nerozumim, nicméně hledali všude i v elektrice. V dalším servise jsem si nechal prohlédnout kardanovou hřídel, protože mi již jednou praskla a poté co jsem odjížděl ze servisu tak se mi na 15km, vysypal kardan u motorové části, bloknul se tam a rozbil i ozubení uvniřř a ještě vyjel z ochranného pouzdra (sorry za termíny, jsem laik). V dalším servise jsem si nechal vyčistit nádrž, kdy pán řekl že je vše Ok a po 50km mi motorka opět chcípla - zanesená. Poté jsem zkoušel vesnické servisy kde prozměnu mi zapomněli nandat drát na tachometr a otáčkoměr, nefungovali mi světla apod. No a poslední servis kde jsem byl, tak mi motorku seřídili tak, že na volnoběh mi chcípá, nemá dostatečný tah - když jsem pánovi volal, tak mi řekl že je to stará motorka a hlavně že se na cicích motorkách neprojíždí. takže nemohl vyzkoušet!!! Zaměrně jak vidíš, tak zde ani v topicu, žádný servis ani konkrétní jména neuvádím.. Jen asi hledám fandu, který motorku poctivě rozebere, vědom si častých neřestí u motorek tohoto typu, vyřeší nádrž a motorku dále projede, ayb zjistil zda je vše odladěné a nikde mne nenechá kvuly kravině.

P.S: naposledy jak mi prasknul ten kardan, tak to bylo o hubu, protože jsem předjížděl - octl se v protisměru a do toho prásk a bloklé zadní kolo - takže aby mi dotyčný pohlídal i případně takové průsery, které mne mohou ohrozit na životě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalitní a poctivý servis pro starší Suzuki GSX 1100g

7.8.2015 v 17:35 | Nahoru | #5

ST-M píše: Nebo stačí mezi nádrž a karby dát filtr a pravidelně kontrolovat a měnit...



JJ, dokonce filtr tam mam, ale neni komfortní po xx kiloemtrech zastavit, rozebrat kapotu, vše vyčistit a jet dál. To pak neni jízda, ale spíše opruz. Asi si dovedeš představit, když jedeš s holkou a tohle budeš řešit 4x během vyjíždky.

(reakce na) Kvalitní a poctivý servis pro starší Suzuki GSX 1100g

7.8.2015 v 18:07 | Nahoru | #6
Mr_Mexx>

No to se dá pochopit, nevím jak má tvoje motorka kapoty (hoď sem fotky), ale dá se to obskočit tím, že dáš delší hadičku od nádrže tak, abys měl "po ruce" filtr a mohl ho zkontrolovat a případně vyměnit...

Pokud ten filtr vydrží do zacpání jen pár kilometrů, je potřeba IHNED pořádně vyprat nádrž... Sundat nádrž, nalít trochu benzínu, nasypat matičky (před i po praní spočítat) a třást a třást a třást, pak vysypat a vylít bordel, propláchnout a tak několikrát dokola... dokud toto nebude, málokdo ti solidně seřídí karburátory...

Někdo nechává nádrž vylít kaučukem, někdo epoxidem atd. já teda vím o dvou nádržích, kterým "vylívání" jen ublížilo.

Podle mě pořádně vyprat nádrž, ale fakt pořádně... pak bude stačit párkrát za sezonu vyměnit palivový filtr a máš pokoj.

Filtr stačí TENTO

Kvalitní a poctivý servis pro starší Suzuki GSX 1100g

7.8.2015 v 18:18 | Nahoru | #7
No se starými motorkami je fakt problém, s tím si musel počítat, když sis ji kupoval. Ta tvoje Suzuki GSX 1100G je skutečně nádherná a super. Mám pro tyto motorky slabost a proto taky vrážím prachy do staré vrány, ale lepší na světě není. Ovšem takovou motorku si musíš koupit, jen pokud si na tom dokážeš udělat spoustu věcí sám, jinak na tom proděláš bot. Taky neumím všechno, ale takové věci, jako je vyčištění palivového systému a nějaká další údržba, to by ses měl naučit, není to až takový problém pochopit jak co funguje, najít manuál a dělat podle toho. Myslím, že nikdo nebude opravovat starou motorku s tím, že ti na všechno dá záruku, tam je prostě spousta aspektů, které ovlivňují poruchy a závady a tak, kdyby jsi chtěl eliminovat vše, tak by jsi musel udělat kompletní GO a uvést moto do stavu, jak vyjelo z výrobní linky. Pravda je, že mi nejvíce pomohli garážoví opraváři s věkem 50+, od nich jsem načerpal nejvíce rozumů a děkuju jim za to. Měl by sis v okolí taky najít nadšence a s nimi se spojit. Klasické servisy ti do toho moc nepůjdou, právě proto, že můžou kvalitně udělat jednu věc a vysere se další, za což nebudou moci, ale na netu se rozmázne, z čehož mají strach, aby si nezkazili jméno . Tak to prostě je, to jsem zjistil ze zkušenosti.

(reakce na) Kvalitní a poctivý servis pro starší Suzuki GSX 1100g

7.8.2015 v 18:59 | Nahoru | #8
Mr_Mexx> Hele chapu ... jako oni takhle lidi nadavaj na servisy a nemusej mit takhle starou motku. Je spousta servisu, ktery fakt motky neprojizdej. Ja projizdim vetsinu motorek, kazdopadne ty co se na nich nejak zasahovalo do brzd, podvozku a pokud to vyzaduje druh opravy.
Nedavno jsem tu mel TA kterej prej obcas zacuka, zakaznikovi to udelalo prej pri ceste ke me. Ja natom najezdil 110 km a jelo to jak vino.

Stim kardanem tezko rict, netusim co ti natom delali, je divny ze se to vysype kdyz odjede od tebe.
Pokud sis nechal vycistit palivovej system a von nejni cistej tak to reklamuj.
JInak mas asi vorezlou nadrz pokud to dela i po cisteni a nic jinyho nez nejaka povrchova uprava uvnitr ti nepomuze.

Kvalitní a poctivý servis pro starší Suzuki GSX 1100g

7.8.2015 v 20:33 | Nahoru | #9
Kolegové mají pravdu,když pořídíš starší věc,počítej že musíš opravovat nebo platit za opravy.Po dlouhém přemlouvání jsem vzal do opravy babetu,výměna startovacích paken.Vyměním pakny,chci nastartovat a upadne šlapka.Opravím šlapku,rozšlapu,praskne řetěz.Opravím řetěz,zjistím že se přeplavuje karburátor,rozeberu vyměním děravý plovák,přetěsním a seřídím karburátor,rozšlapu babetu,chytne,jedu zkušební jízdu,upadl výfuk,opravím výfuk,jedu další zkušebku,prasklo brzdové lanko.Říkám zákazníkovi,pane odvezte si to prosím,zaplatte pakny a příště se obracejte na konkurenci.Nemám na to čas a cena kompletní GO je značně jinde,proti ceně babety.Starší stroj ano ale jako koníček a s dostatkem financí.Tím nehájím postup opravny ale je to podobné.Zdar

Kvalitní a poctivý servis pro starší Suzuki GSX 1100g

8.8.2015 v 13:43 | Nahoru | #10
Koukám,že je to jak s inazumou,některejm nádrže rezli,jinejm ne.Géčko sem měl asi 8 let a byla to nejspolehlivější motorka co sem zažil.Nádrž bez rzi a kardan nebyl ani vymačkanej na kříži.Koupil sem jí od kluka co se o ní fakt staral,to měla tak 70000 a já jí prodával s 250000.Jediný co sem dělal byla spojka a ve 200000 gufero kardanu,alo ložisko bylo dobrý.Teď jí má kámoš a odešlo mu ložisko na předložný hřídeli,tak dělal rovnou generálku motoru+ ložiska kardanu.Na ten kardan už bohužel nevyráběj distanční plechy.Ten prasklej kardan moch mít vadu už z výroby,jinak praskaj kříže.A tu tyč nemá cenu vařit,to bude praskat furt.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki vzduch olej 1100 nejede do 3tis [1, 2] Suzuki GSX 1100 G Dolík.... 31 26.7.2022 v 15:13 Kudla
Přístup k baterce Suzuki GSX 1100 G MEDVÍD 3 28.5.2022 v 17:33 udinar
Padáky Suzuki GSX 1100 G Suzuki GSX 1100 G juragsx 14 12.4.2020 v 06:59 HlavaXBR
Ochotný domácí kutil či mechanik v ... [1, 2] Suzuki GSX 1400, Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX-R 750, ... Tomas463 40 11.7.2018 v 21:09 Julip
Motorka se při rozjezdu zadušuje Suzuki GSX 1100 G Přemek-GSX 2 30.7.2017 v 09:44 kuzmič

TOPlist