globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bandit cuká nad volnoběhem podruhé
 
7.8.2015 v 08:53
Dobrý den všem,
měl jsem loni s Banditem problémy s pocukáváním při lehkém přidání plynu do tahu. Konečně jsem našel trochu času se v tom povrtat a protože to nepomohlo, dávám to sem a prosím o další rady než to odvezu do servisu, kterým vůbec nevěřím.
Projev je takový, že motorka drží stabilní volnoběh, jde nastartovat na otočení za tepla/studena. Od 1/5 plynu táhne plynule až do omezovače bez děr, nechá se vytáčet, otáčky padají rychle k volnoběhu, jede maximálkou, co tachometr dovolí. Akorát těsně nad volnoběhem do tahu vynechává, pocukává, prostě nepravidelný chod. Na jednom vnitřním válci je po 50km úplně černá svíčka.
Zajímavost: zastavím na přejezdu, nechám běžet motorku 3min na volnoběh a pak to pár set metrů nedělá. Zastavím u krajnice, párkrát to na místě protočím a zase je to pár set metrů v pořádku.
Aktuálně jsem už vyzkoušel a nepomohlo to: kompletní vyčištění nádrže kyselinou, vyčištění kohoutu, UZV vyčištění karburátorů, ten byl rozebrán jeden po druhém do šroubku, všechno bylo v čističce, měření hladiny plováku podle manuálu, dány originální nové jehly a hlavní trysky (byl tam dynojet s KN a otevřeným laďákem), nový filtr, šroub bohatosti nastaven podle manuálu, namontovaná homovložka v laďáku, svíčky original nové 500km, seřízené ventily před 1000km, kontrola násosek u karburátorů, jestli tam není díra, řetěz ke kolu napnutý a namazaný. Svíčky mimo motorku na startér pálí všechny stejně i na tom blbém válci, nevynechávají ani za tepla. Pístek sytiče těsní. Membrány v karbcích OK. Svíčky jsem přehazoval mezi sebou. TPS nastaven podle manuálu. Nový rozvoďák. Spotřeba 7-8l s dynojetíma tryskama, s originálem to bude asi lepší.
Nezkoušel jsem: měřit tlaky ve válcích, přes rám tam nedostanu budík, po čištění není uděláno pořádně synchro, dělal jsem jen podtlakem z vysavače a budíkem s karbcema venku z motorky, neměřil jsem zatím elektriku v zapalování, baterka OK, dobíjení OK. Nezkoušel jsem prohazovat cívky, jestli se problém nepřesune na jiný válec z důvodu blbé elektriky. Nezkoušel jsem měřit hladinu benzínu na plováku rovnou na motorce.
Napadá někoho rozumný nápad, co ještě vyzkoušet? Chyba je asi jen na tom jednom válci, podpálené ventily, ztráta komprese, něco v karburátoru, čeho jsem si nevšiml a co jsem nekontroloval? Vynechávající zapalování jen na volnoběhu?
Je kolem Horoměřic + 30km dílna, kde by to za 2-3k dokázali diagnostikovat, seřídit, pořádně by to vyzkoušeli a neojebali mě nebo domrvili motorku ještě víc než je? Nebo někdo z okolí na pokec nad motorkou s pivem v ruce se zkušenostma?

Díky za odpovědi a omlouvám se za delší psaní.

Naposledy editováno 07.08.2015 08:58:19

Bandit cuká nad volnoběhem podruhé

7.8.2015 v 11:00 | Nahoru | #1
Základem bude změřit znovu hladinu na tom špatném válci, zkontroluj jestli těsní jehlový ventil nebo není děravý plovák. Zkontroluj velikost volnoběžné trysky, čistotu a průchodnost vzdušníku. Ještě mě napadá jestli není prasklá pružina nad membránou.

Na své prababičce jsem čistil karbec asi pětkrát než jsem přišel na problém (hned poprvé ultrazvukem a to vůbec nepomohlo).

Bandit cuká nad volnoběhem podruhé

7.8.2015 v 12:51 | Nahoru | #2
vlastně sis odpověďel sám (černá svíčka) problém bude v příliš bohaté směsi nebo nepravidelnosti zapalování osobně bych zkusil prohodit cívky mezi sebou tak jak jsi psal a ještě jednou bych rozebral karbce hlavně teda ten co je na "špatném" válci prohodil bych mezi sebou ventilky co uzavírai palivo a samozřejmě všechno ještě jednou vyčistil a pořádně vyfoukal vzduchem stačí malá nečistota ventilek úplně nezavře karbec se přeplaví a do válce se dostává víc benzínu než by mělo

Bandit cuká nad volnoběhem podruhé

7.8.2015 v 14:24 | Nahoru | #3
zkus nastartovat za tmy, jestli ti vn kabel od válce s černou svíčkou neprobíjí...zbytek už byl napsán
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist