Naposledy editováno 06.08.2015 15:19:15
1 reakcí na tento příspěvek KTM DUKE 390 A2?
Zoy píše: Snad máš pravdu :) v autoškole mi řekli zase že to ten poměr musí i přesto splňovat a na offic. stránkách KTM píšou, že pro ten poměr 0,2kW/kg, dělají i seškrcenou verzi 30kW.. ale zas, bůhví jak je to u nás, je to zahraniční stránka.
To ti v autoškole říkali správně:
motocykly s postranním vozíkem nebo bez něj s výkonem motoru nejvýše 35 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,2 kW/kg, které nebyly upraveny z motocyklu s více než dvojnásobným výkonem,
Být tebou bych po dealerovi KTM požadoval mnohem podrobnější vysvětlení. Nová motorka není malý nákup a pokud si koupíš špatně, oni za to neručí. Z toho, co jsi napsal do skupiny A2 skutečně nespadá.
1 reakcí na tento příspěvek KTM DUKE 390 A2?
-ZDARMA.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM DUKE 390 A2?
Vincent_V píše: Seškrtit na 30kw a zapsat do TP = Oficiální informace od Importu KTM.
-ZDARMA.
Vzhledem k tomu, že mu oficiální dealer KTM napsal, že to může řídi bez úprav, tak bych byl opatrný a rozhodně uvažoval o oslovení dovozce a celý případ popsal.
1 reakcí na tento příspěvek KTM DUKE 390 A2?
1 reakcí na tento příspěvek KTM DUKE 390 A2?
Podla príspevkov na forach si to uradnici a policajti vykladajú každy po svojom
Rovnako su aj zapisované pomery do malých TP. Rôzne. Preto je najlepšie osloviť niekoho z fora kto vlastní
túto motorku, aby ti napísal ich údaj z malého TP o pomere výkonu/hmotnosti. A skús ich osloviť viac.
Medzi použivatelmi je ich viacero a určite ti odpíšu.
Naposledy editováno 07.08.2015 11:44:33
vilgatsk píše: Ak by sa jednalo o celkovu hmotnosť tak určite. Ovšem vo vyhláške v CZ sa píše iba o hmotnosti ale nie o akej .
Podla príspevkov na forach si to uradnici a policajti vykladajú každy po svojom
Rovnako su aj zapisované pomery do malých TP. Rôzne. Preto je najlepšie osloviť niekoho z fora kto vlastní
túto motorku, aby ti napísal ich údaj z malého TP o pomere výkonu/hmotnosti. A skús ich osloviť viac.
Medzi použivatelmi je ich viacero a určite ti odpíšu.
Tou hmotností se v zákoně myslí hmotnost soupravy uváděná v TP v kolonce F3.
Naposledy editováno 07.08.2015 12:54:47
1 reakcí na tento příspěvek KTM DUKE 390 A2?
-Do podskupiny A1 patria motorové vozidlá skupiny A s najväčšou konštrukčnou rýchlosťou vyššou ako 45 km/h, ktorých zdvihový objem valcov motora nepresahuje 125 cm3 a výkon nie je väčší ako 11 kW.
-Do podskupiny A2 patria dvojkolesové motorové vozidlá bez postranného vozíka alebo s postranným vozíkom vybaveným motorom s výkonom nepresahujúcim 35 kW, s pomerom výkon/najväčšia prípustná celková hmotnosť nepresahujúcim 0,2 kW/kg, ktoré nie sú odvodené od vozidla s viac ako dvojnásobkom ich výkonu.
Tak to je uvedené v slovenskej vyhláške.
Iba podľa pomeru výkon/hmotnosť (suchá-bez náplní - tj ta najnižšia) si v CZ nikto nezajazdí ani na 120 kg (alebo ľahšej) moto s výkonom 25 kW.
Zoy> tak se schválně těch dealerů zeptej, kolik kw/kg mají v tp, nebo zdejších majitelů. Možná nic, možná pod 0.2 počítané z celkové. Pak to můžeš risknout na silnici Nebo kup tu 30kw verzi, nějak to ktm a legislativci nevychytali
edit2019: v české vyhlášce o registraci vozidel je, že se kw/kg počítá z provozní hmotnosti
Naposledy editováno 13.03.2019 17:24:53
SK - https://www.slovens...odicskych-opravneni/
EU - http://www.autoskol...pravaID=4&pid=12
T.j. na SK na Duku 390 v pohode a ak prejdem do CZ možno prídem o papiere ?
EU je iba jeden veľký byrokratický bordel.
Resp. našiel si niekde dotyčnú europsku smernicu v originálnom znení a vieš dať na ňu odkaz ?
Lebo mám taký dojem, že úradníci v každom členskom štáte si preklady smerníc robia a zjednodušujú po svojom - možno je v originál smernici
naozaj "najväčšia prípustná celková hmotnosť " akurát sa to byrokratovi zdalo dlhé tak to zamenil iba za nič nehovoriacu hmotnosť - a určite väčšina
tých odborníkov a dopravákov nevie, či sa pohotovostná hmotnosť počíta s náplňami alebo bez. Aj to môže urobiť cca. 20 kg.
Dobrý den,
Pro českou verzi řidičáku A2 (respektive českou definici této kategorie) je potřeba snížit výkon na 30kW, toto je provedeno bezplatně při prvním uvedení motocyklu do provozu.
ktm racetool
Pavel Heiník
RACETOOL s.r.o.
Vrbova 19
Praha 4 - Braník
147 00
tel: 225 110 936
mob: 420 724 823 727
pavel@racetool.cz
www.racetool.cz
Problém ale trochu nastal, když jsem na motorky namontoval laďák se svodem bez katalizátoru a dal KN filter. Na začátku průběhu, když otevřu plyn je trochu znát díra v náběhu. Na 390-tkovýho Duka dává spoustu lidí laďák bez katu a otevřený filtr a nikdo o díře v náběhu výkonu nepíše. Takže to bude problém toho zavření na 30 kW, ikdyž už je plíšek dorazu klapky vyndanej. Zjistil jsem totiž, že na řídící jednotce je ISO štítek přelepenej (co jsem koukal na řídící jednotky na gůglu-na žadné jsem to neviděl) a je tam napsáno za číslem ISO, které je stejné,...tak je tam ještě číslo 30-cítka navíc. :(
Volal jsem tomu panu Heiníkovi z KTM Praha a ten říkal, že tam zřejmě italové pro dodržení nějaké jejich legislativy kolem řidičáků nahrávaj nějakou zavřenou mapu na 30 kW a že by mělo jít normálně tu řidící jednotku přemapovat otevřenou mapou. Tak jsem zvědavej,...přehrátí mapy mám domluvené někdy v půli března v KTM Vlašim, tak pak to snad bude v pohodě. Jestli ne,...doufám, že nebudu muset shánět novou řídící jednotku na KTM 390 Duke 2015.
Naposledy editováno 26.02.2019 22:27:36