globalmoto_nolan Přidat reklamu

3.8.2015 v 19:57

Naposledy editováno 10.07.2023 07:45:36

3.8.2015 v 20:34 | Nahoru | #1
mam kosulu od Foxe a nemuzu si ji vynachvalit

3.8.2015 v 23:13 | Nahoru | #2

KubaLC8 píše: mam kosulu od Foxe a nemuzu si ji vynachvalit

taky mám a paráda

Enduro/Motokros brnění

3.8.2015 v 23:20 | Nahoru | #3
Na kolena maj kamosi ty kloubovy od leatt a strasne si je chvali ... Ja premyslim jestli ty a nebo se placnu pres kapsu a poridim ortezy....
Jo a vestu jsem si ted koupil od leatt - jen hrud a zada... Ramena/lokty jsem si jeste nikdy nenaboural, tak kvuli lehkosti... Ty full brneni uz jsou strasne tezky :(

Naposledy editováno 03.08.2015 23:20:26

4.8.2015 v 08:15 | Nahoru | #4
Stejně tak citlivá jsou žebra z boku, některé chrániče je nekryjí a pak stačí lehký pád, kdy letíš s rukama před sebou a dvě žebra jednou ranou (taky vlastní zkušenost).

4.8.2015 v 08:15 | Nahoru | #5
Dva kluci od nás si teď koupili tohle http://www.zrmoto.cz/chranic-hrudi-ktm-gladiator-protector/ a jsou maximálně spokojeni. Pohyblivost prý úplně výborná,nikde nic neomezuje, k tomu mají nějaké návleky na lokty a hotovo.

4.8.2015 v 11:41 | Nahoru | #6

PetrXX píše: assassin> na lokty bacha, pane... ramena kolem sebe mají svalovinu, ale loket nemá nic, mě už se povedlo po ustřelení předního kola se sklouznout loktem po kamenech a můžu zodpovědně říct, že to je hrozná bolest - a to jsem měl kliku, že jsem si nic neuštípl.

verim, ale na kole jsem s tim nikdy nemel problem a na moto se taky jen tak vozim, ze me uz zavodnik nebude... klidne pak prikoupim nejaky festovnejsi brneni, ale tohle je lehoucky a muzu to vzit i na kolo, ty full brneni uz jsou neskutecne tezky :( navic mam ted prevazne naordinovanej trenink na trati, prej dokud neumim zatacet, skakat a tak nejak vlastne nic, nemam se vocasit v lese... to je peklo si domluvit trenera

Naposledy editováno 04.08.2015 11:41:44

5.8.2015 v 07:26 | Nahoru | #7
--tomas--> do takového chrániče bych klidně šel ale jde mi hlavně o to jestli je to schopno při pádu ochránit páteř nebo ne... přeci jen páteřák je páteřák Řeším to proto protože jsem jednou vystoupil na trati motorky bokem a bez chrániče jsem letěl přímo na spodní část zad a pěkně jsem si je odrazil a měl dost problémy, jak v práci tak normálně... Třeba tohle od firmy forcefield se mi docela líbí, ale včera jsem to měl v ruce a připadá mi to celé takové měkké Chráničovou vestu na tenhle způsob bych bral (bez sítky) Ty návleky na lokty jim drží? každej říká že padají... i Helmich mi to říkal že padaj