Téma: Autovlak
Ahoj,

máte někdo nějakou blízkou zkušenost s autovlakem z Prahy do Košic, hlavně s přikurtováním motorky. Mám vzadu širokou gumu a nejsem si jist zda 2 kurty stačí. Dík za odpověď Jirka
1 2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autovlak

29.7.2015 v 12:42 | Nahoru | #31

selkie píše: Deadman> tak za nás asi šetřili, žádná klima, žádná WiFi. Podotýkám, že jsme jeli přes noc, tudíž spacím vlakem, resp. vagónem

My jsme klima taky neměli. Ale já usnu všude, takže mi to nevadilo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autovlak

31.7.2015 v 23:03 | Nahoru | #32

1.8.2015 v 09:28 | Nahoru | #33

docent píše: My jsme klima taky neměli. Ale já usnu všude, takže mi to nevadilo

hluk mi nevadil, ale vedro bylo hnus...a okno se furt zavíralo takže celou noc jsem vstával, otevíral ho a modlil se, aby zůstalo otevřený aspoň hodinu...

1.8.2015 v 09:30 | Nahoru | #34

Deadman píše: Nevím jak letos, ale dřív motorky v noci nevozili. Nevím proč, jezdí to stejné vagóny ve dne i v noci. Takže lůžkáčem jsem nikdy nejel. To jedině, že bych to někdy jel s dětmi s autem.

co vím, tak předloni jezdili jenom do Prešova, do Košic jenom auta. Teď už jezdí všechno až do Humenného.

Lůžkáč je super, devět hodin válení se, ráno snídaně do postele super začátek dovolený

3.8.2015 v 01:03 | Nahoru | #35

docent píše: plasťák + Bagu>
...................Ať si ikač posoudí a vybere sám, jak ji přiváže...

Souhlasím s Tebou. I já to tak dělám.

3.8.2015 v 15:45 | Nahoru | #36
Deadman> Ale i dříve jezdily motorky v noci. Jak do Popradu, tak do Košic. A dnes i do Humenného. Poprvé jsme takhle jeli před šesti roky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autovlak

3.8.2015 v 15:54 | Nahoru | #37
docent> Osobně to vážu třema gurtama. Mašinu na hlavní stojan, sundám sedlo, gurta napříč, dám sedlo. Za přední padáky gurta na trojúhelník dopředu, za kyvku opět na trojúhelník dozadu. Jel jsem takhle už asi pětkrát nebo šestkrát, a nikdy se nic nestalo, mašina stojí jako přišitá. Stejně tak gurtuju i na trajektech.
Jinak s technikama při navagónování žádnej problém, jsou to pohodoví lidi, a třeba letos nás ještěrkou dovezl nejprve do Billy pro chladný pivko a pak s báglama ke spacímu vagonu, viz
Polsko 2015
A u vagónu záleží na tom, co zrovna přistaví. Někdy je to vagon s klimou (ale ta stejně začne fungovat až se vlak pohne), nebo (jako letos) třicet let stará klasika z RVHP. Čisto, fajn, ale bez klimy. Takže stačí po odjezdu založit okno novinama a větrá se taky.

3.8.2015 v 19:31 | Nahoru | #38
JiB> Jesti Ty nejseš taky ten šiřitel internetových fám. Asi s Tebou přestanu jezdit na dovolenou, páč přepravuješ motorku na hlavnim stojanu. Ale omlouvá Tě zřejmě nedostatek moto zkušeností.

1 reakcí na tento příspěvek Autovlak

10.8.2015 v 16:13 | Nahoru | #39
Ahoj všichni, tak jsme se vrátili z výletu po Slovensku, kde to bylo mimo jiné super a použití autovlaku v pohodě. Byl jsem překvapen množstvím motorek které jeli do Košic sca 30, nakládka i kurtování proběhlo v pohodě, použil jsem 3 kurty a trochu selského rozumu a vše dopadlo tak jak mělo. Škoda že neexistuje na obou nákladních místech místo pro zapůjčení či uskladnění kurtů, takhle jsme si to museli zajistit, což nebylo nic moc navíc ale klidně bych si za připlatil.

11.8.2015 v 13:47 | Nahoru | #40
ikac> tak hlavně že to dobře dopadlo. Jak říkáš, trocha selského rozumu a jde to bez problémů.

1 reakcí na tento příspěvek Autovlak

11.8.2015 v 15:54 | Nahoru | #41
Tak gurty se nemusej nutne vozit jenom s sebou. Daj se i prakticky vyuzit

A ikdyz jsem zatim vlak jeste nevyuzil, tak tenhle zpusob upevneni pouzivam radsi nez pavouky.

17.8.2015 v 09:57 | Nahoru | #42
Alexanderovic> Tý jo - to jsou ty pěti tunový kurty
Jen dávej pozor, abys je nepřetáh !!! Aby sis nezplacatil motorku
1 2
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ubytování Východní Slovensko Harley Davidson FXCWC Softail Rocker C ikac 9 7.8.2020 v 20:10 convoy
Dotaz na lakyrniky Harley Davidson FXCWC Softail Rocker C Honza-1400 8 2.1.2014 v 12:01 Honza-1400
Rocker / po úpravě/ Harley Davidson FXCWC Softail Rocker C ChopTop 14 4.5.2010 v 14:15 Krouta