globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki SV 1000S umřela
25.7.2015 v 18:23
Zdravim Vás, potřebuji poradit.

Dnes jsem vyjel z garáže že se pojedu projet, moto(suzuki sv 1000s) chytla cca po měsíci nadrc, tak sem ji nechal zahřát trošku a vyjel jsem, cca po 2km jsem zastavil na Beznzině, natankoval plnou a že pojedu dal, otočil jsem kličkem do polohy ON rozsvítili se světla kontrolky, rozběhlo se čerpadlo, ale nestačilo ani dojet a moto zhasla, uplně umřela. (čerpadlo běžel cca 1-2 sekundy).

Baterka po napichnutí na nabiječku ukazuje 12,6V, když zamknu řídítka a otočím ještě kličkem na parkovačku tak ta se normalně rožne, jinak nic.
Když jsem natahl na motorku startovací kable z auta od baterky k baterce a otočil kličkem do polohy ON, rozsvítili se světla, rožly se kontrolky, rozběhlo se čerpadlo a načerpalo. Zmačknu spojku a start....buď točí hrozně pomalu ale stejně nechytne a nebo jen cvaká nějaké relátko vedle baterky a netočí vůbec, přitom se ještě začne vždycky kouřit od kleští startovacího kabelu mínusu.

Napadá prosím někoho čím by to mohlo být????

Naposledy editováno 25.07.2015 18:32:09

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 1000S umřela

25.7.2015 v 18:36 | Nahoru | #1
Baterie KO

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000S umřela

25.7.2015 v 18:45 | Nahoru | #2
petrapet> Jen tak z ničeho nic že by uplně umřela? (má asi dva roky, a přes zimu dobijená)

a naměřil jsem na ni 12,6V

a přes auto se kontrolky, cerpadlo a světla rozběhli

Naposledy editováno 25.07.2015 18:45:53

Suzuki SV 1000S umřela

25.7.2015 v 18:54 | Nahoru | #3
KO baterka, ma skratovany clanek ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000S umřela

25.7.2015 v 18:56 | Nahoru | #4

Jirka125 píše: petrapet> Jen tak z ničeho nic že by uplně umřela? (má asi dva roky, a přes zimu dobijená)

a naměřil jsem na ni 12,6V

a přes auto se kontrolky, cerpadlo a světla rozběhli



změř jí až zastartuješ, to že má 2 roky nic neznamená

(reakce na) Suzuki SV 1000S umřela

25.7.2015 v 19:01 | Nahoru | #5
A kolik by měla mít až zastartuju? zitra to zkusim,

Je divny že třeba ta parkovačka se rozsviti normalně uplně, ale jinak ani jedna kontrolka a ani nepootočí.

nerad bych koupil druhou, dal ji do moto a aby ju třeba něco odrovnalo hned zase...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 1000S umřela

25.7.2015 v 19:02 | Nahoru | #6
najdi si tady témata dobíjení, jsou tam i schémata jak vše proměřit a tak zjistit závadu

jo a klidně si tam najdi moje příspěvky

Naposledy editováno 25.07.2015 19:03:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000S umřela

25.7.2015 v 19:12 | Nahoru | #7
poslal by si mi prosim link? nemuzu to najit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000S umřela

25.7.2015 v 19:15 | Nahoru | #8
http://motoride.sk/c/418/testovaci-diagram-kontroly-dobijania-motocyklovych-baterii.html

Jirka125 píše: poslal by si mi prosim link? nemuzu to najit

(reakce na) Suzuki SV 1000S umřela

25.7.2015 v 19:19 | Nahoru | #9
o5zpět> diky

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 1000S umřela

25.7.2015 v 21:05 | Nahoru | #10
Ještě je otázkou, zda byly použity skutečně solidní startkáble a ne zvonkové dráty v tlusté gumě, z pumpy, nebo obchoďáku. Všechno je to podvod na kunčafty a jediné pořádné štartkáble jsou ty, co si člověk vyrobí sám. A při podezření na baterku odpojit jeden její pól a na odpojený kabel (lépe odpojit (-)) připojit kleště startkabelu. Vyloučí se tak zbytečné zatížení startkabelů a pomocné baterky svodem v baterce motorky. Pak se uvidí, co dál.
A jinak ano - i dva roky stará baterka klidně může odejít "náhlou smrtí"... bohužel s přibývajícím letopočtem jde kvalita do kopru.

Suzuki SV 1000S umřela

25.7.2015 v 21:06 | Nahoru | #11
Změř tu baterku zátěžovým voltmetrem. Jestli máš tam zátky, tak změř elektrolit hustoměrem, vše před dobíjením.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000S umřela

25.7.2015 v 21:52 | Nahoru | #12

J.M.K. píše: Ještě je otázkou, zda byly použity skutečně solidní startkáble a ne zvonkové dráty v tlusté gumě, z pumpy, nebo obchoďáku. Všechno je to podvod na kunčafty a jediné pořádné štartkáble jsou ty, co si člověk vyrobí sám. A při podezření na baterku odpojit jeden její pól a na odpojený kabel (lépe odpojit (-)) připojit kleště startkabelu. Vyloučí se tak zbytečné zatížení startkabelů a pomocné baterky svodem v baterce motorky. Pak se uvidí, co dál.
A jinak ano - i dva roky stará baterka klidně může odejít "náhlou smrtí"... bohužel s přibývajícím letopočtem jde kvalita do kopru.



Ono to nebude tak horky, ted jsem startoval 1.4golfa z modelarsky baterky pres vodice co pouzivam v RC modelech (AWG 12 - tzn prumer asi 2mm) pres konektor kterej ma rating asi 50A a uplne v poho...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000S umřela

25.7.2015 v 22:04 | Nahoru | #13
assassin> pochopil jsem správně že si nastartoval auto baterií do autíčka na dálkové ovládání??
edit: už mi to došlo... jenom kabely jsi použil...no nic, zase mi něco hned nedošlo no

Naposledy editováno 25.07.2015 22:06:26

(reakce na) Suzuki SV 1000S umřela

25.7.2015 v 22:11 | Nahoru | #14

danecek099 píše: assassin> pochopil jsem správně že si nastartoval auto baterií do autíčka na dálkové ovládání??
edit: už mi to došlo... jenom kabely jsi použil...no nic, zase mi něco hned nedošlo no



Rekl bych, ze to staroval tou baterkou. Taky sem to uz delal.

E: Jinak jeste tip: Mne se ted nedavno motorka chovala podobne. Vsechno fungovalo (kontrolky, svetla svitily normalne) dokud sem nezmackl tlacitko starteru. Pak najednou vsechno umrelo a baterka spadla na 2V. Stacilo rozdelat a vycistit starter a bylo po problemu....ale to asi nebude tvuj pripad.

Naposledy editováno 25.07.2015 22:17:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000S umřela

25.7.2015 v 22:40 | Nahoru | #15
assassin> Je to sporné, záleží hodně právě na štekrech, potažmo krokodýlech. Viz mé vlákno o štartkáblech - těmi hajzlíky z Agipu, co tam uvádím (včetně ukázky, jak reálně žíla vypadá), jsem motor 1.1 s dosluhující baterkou nenatočil ani náznakem - sotva se to převalovalo. Po předělávce na kabel CYA 35mm2 to i s těmi "papírovými" krokodýly točilo jako divé.

Suzuki SV 1000S umřela

25.7.2015 v 23:39 | Nahoru | #16
kontakty baterek a kabelů máš dotažené?

(reakce na) Suzuki SV 1000S umřela

26.7.2015 v 00:31 | Nahoru | #17

danecek099 píše: assassin> pochopil jsem správně že si nastartoval auto baterií do autíčka na dálkové ovládání??
edit: už mi to došlo... jenom kabely jsi použil...no nic, zase mi něco hned nedošlo no



I vodice i baterka byla z RC modelu... Ale v tom RC aute mam motor neco pres 1000W takze ta baterka neni tak uplne obyc...

(reakce na) Suzuki SV 1000S umřela

26.7.2015 v 00:35 | Nahoru | #18

J.M.K. píše: assassin> Je to sporné, záleží hodně právě na štekrech, potažmo krokodýlech. Viz mé vlákno o štartkáblech - těmi hajzlíky z Agipu, co tam uvádím (včetně ukázky, jak reálně žíla vypadá), jsem motor 1.1 s dosluhující baterkou nenatočil ani náznakem - sotva se to převalovalo. Po předělávce na kabel CYA 35mm2 to i s těmi "papírovými" krokodýly točilo jako divé.



No jak rikam, konektory XT60 - modelarskej konektor na 60A a na na vodicich ocka s dirou 6mm ty byly na baterku v aute pritazeny M6 matkou ... Tzn o prurezu vodice to neni...

Mel jsem taky kdysi problem s levnym kablem od benzinky, ale ten nemel obvod vubec, kombinackama jsem "dokrimpoval" konce v krokodylech a uz to makalo...

Suzuki SV 1000S umřela

26.7.2015 v 06:01 | Nahoru | #19
to školení co dostaneš ti nezávidím

Suzuki SV 1000S umřela

26.7.2015 v 09:32 | Nahoru | #20
Měl jsem podobný problém taky jsem nevěřil a bylo to fakt baterkou

Suzuki SV 1000S umřela

26.7.2015 v 17:55 | Nahoru | #21
Přidávám se k ostatním, baterka. Navlas stejná situace loni, baterka stará 2 roky a nenahodil mě ani tranzit, kabely půjčené od hasičů, těma v nouzi nahodí i náklaďák. Kamarád mi přinesl starou, rok nepoužívanou baterii z jeho bourané mašiny a i když nebyla úlně v kondici, po několika chabých otáčkách motor nahodila. Napětí té staré jsem už neřešil, ale před tím, než zkolabovala, absolutně žádné varování, (horší start, menší otáčky starteru).

Naposledy editováno 26.07.2015 18:00:11

Suzuki SV 1000S umřela

26.7.2015 v 18:58 | Nahoru | #22
Baterka navíc klidně může kleknout "náhlou smrtí". A vznikne-li v článcích zkrat, pak pochopitelně nepomůžou ani kabely - leda při startu baterku jedním pólem odpojit, ale pak startkabel odpojit až po připojení svorky zpět na baterku. Ale pokud je částečně zkratovaná, obvykle "sežere" výkon magneta a motor zhasne. Pak právě pomůže nasazení klidně vybité baterky, ale ta nesmí mít zkraty.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 1000S umřela

27.7.2015 v 17:42 | Nahoru | #23
DEKUJI VŠEM ZA RADY....PROBLÉM VYŘEŠEN.....BATERIE BYLA KO

(reakce na) Suzuki SV 1000S umřela

15.8.2015 v 22:52 | Nahoru | #24
Jirka125> tak to moc nevydržela já ji letos měnil na SV po deseti !!! letech, sám sem tomu nevěřil, že tolik vydržela a to parkuju v kůlně kde v zimě mrzne a posledních 5 let sem ji už ani nevyndával a jen čekal kdy zdechne...

Suzuki SV 1000S umřela

16.8.2015 v 11:39 | Nahoru | #25
Baterky jsou dneska každý pes, jiná ves, některé vydrží deset let, některé kleknou po roce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
SV 1000 S K3 nestartuje občas Suzuki SV 1000S misan26 13 1.11.2022 v 09:49 StB
Suzuki SV1000 - cukání Suzuki SV 1000S Arsener 14 10.6.2022 v 11:34 Arsener
A pak že Svčko 100tis nedá :-) [1, 2] Suzuki SV 1000S PetrSV 41 22.4.2021 v 17:33 PetrSV
Sv1000 distanční podložka [1, 2] Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S MarkusRetrp 33 14.9.2020 v 08:45 Maxipes_Fík


TOPlist