Téma: jeden válec nepálí
24.7.2015 v 16:45
Zdravim,
podle názvu téma je jasný, co mně trápí. Moto fungovala na oba, pak jsem se v tom povrtal (kontrola všeho možnýho po koupi a zprovoznění) a už zas nefunguje (zkráceně). Co sem prováděl:
-seřizoval sem ventilový vůle
-čistil karbec, dával novej ventil, pošolichal hladinu plováků.
-dával příruby ke karbecům
-nastavil vodtrh kladívek a čas zapalování
-proměřil cívky
-kondenzátory asi dobrý, nijak hrozně to nejiskří na kladívkách a jiskra dobrá (prohodil sem i cívky a problém zůstal)
Pro klid duše sem prostě takhle chtěl dopřát motorce běžnou údržbu a teď nic. Divný, že se to stalo po tom, co sem nechával eště pro sichr nazvučit karburátory. Motor nechtěl padat z otáček, ale na prostřik startspreje kolem karbecu to nepřisává faleš. Rozebral sem karby zas asi 10x a profoukal, pročistil, zkoušel jiný hladiny plováku v komoře a jedinnej výsledek byl, že levej válec brblá jak má, ale pravej pufe většinou leda vzduch.
Přitom svíce neni černá, ani nijak extra mokrá. Vypadá to normálně.
Nemáte někdo rozumnej tip, po čem se ještě podívat, nebo na co sem zapomněl? Ještě dodám, že šroub bohatosti směsi na volnoběhu sem vyndal až při zvučení, ale nastavil sem ho zpět do továrního nastavení. Stejnak by měly voba válce makat stejně, při stejnym nastavení a jeden z nich jede. Karburátor je mikuni BS 34 s konstantní rychlostí - žádný gumový o-kroužky, na který bych zapomněl, nebo by někam ulítly při profukování...
podle názvu téma je jasný, co mně trápí. Moto fungovala na oba, pak jsem se v tom povrtal (kontrola všeho možnýho po koupi a zprovoznění) a už zas nefunguje (zkráceně). Co sem prováděl:
-seřizoval sem ventilový vůle
-čistil karbec, dával novej ventil, pošolichal hladinu plováků.
-dával příruby ke karbecům
-nastavil vodtrh kladívek a čas zapalování
-proměřil cívky
-kondenzátory asi dobrý, nijak hrozně to nejiskří na kladívkách a jiskra dobrá (prohodil sem i cívky a problém zůstal)
Pro klid duše sem prostě takhle chtěl dopřát motorce běžnou údržbu a teď nic. Divný, že se to stalo po tom, co sem nechával eště pro sichr nazvučit karburátory. Motor nechtěl padat z otáček, ale na prostřik startspreje kolem karbecu to nepřisává faleš. Rozebral sem karby zas asi 10x a profoukal, pročistil, zkoušel jiný hladiny plováku v komoře a jedinnej výsledek byl, že levej válec brblá jak má, ale pravej pufe většinou leda vzduch.
Přitom svíce neni černá, ani nijak extra mokrá. Vypadá to normálně.
Nemáte někdo rozumnej tip, po čem se ještě podívat, nebo na co sem zapomněl? Ještě dodám, že šroub bohatosti směsi na volnoběhu sem vyndal až při zvučení, ale nastavil sem ho zpět do továrního nastavení. Stejnak by měly voba válce makat stejně, při stejnym nastavení a jeden z nich jede. Karburátor je mikuni BS 34 s konstantní rychlostí - žádný gumový o-kroužky, na který bych zapomněl, nebo by někam ulítly při profukování...
cau, "nazvucit" je co? chvili sem musel myslet -- jakoze ultrazvukem vymejt karbce??
no pak by to chtelo krom tovarniho nastaveni vsech veci /tj. ventily, sroubky v karbech, veci ohledne zapalovani/
taky udelat synchronizaci karburatoru za behu motoru.. pac muzou bejt sebelip nastaveny nasucho,,, ale za behu motoru je to vmice..
no pak by to chtelo krom tovarniho nastaveni vsech veci /tj. ventily, sroubky v karbech, veci ohledne zapalovani/
taky udelat synchronizaci karburatoru za behu motoru.. pac muzou bejt sebelip nastaveny nasucho,,, ale za behu motoru je to vmice..
Vypadá to na karbec, koukni na pravou membránu jestli není děravá a pak prohoď volnoběžné trysky.
Osobně sázím na ucpanou trysku. Na mojí prababičce jsem čistil karburátory pětkrát než jsem na to přišel, vzduchem, ultrazvukem, čističem na klapky...
Přes trysku bylo vidět takže jse ji považoval za průchozí. Až kamarád mě přesvědčil že ji mám natvrdo projet drátem. Po 28 letech co to nikdo nečistil tam byly strašně odolné usazeniny.
PS: drátek seženeš rozpletením vhodného elektrokabelu
Osobně sázím na ucpanou trysku. Na mojí prababičce jsem čistil karburátory pětkrát než jsem na to přišel, vzduchem, ultrazvukem, čističem na klapky...
Přes trysku bylo vidět takže jse ji považoval za průchozí. Až kamarád mě přesvědčil že ji mám natvrdo projet drátem. Po 28 letech co to nikdo nečistil tam byly strašně odolné usazeniny.
PS: drátek seženeš rozpletením vhodného elektrokabelu
Je to 100pro karbec. Když dám ten, co mixuje dobrej drink na ten nepálivej hrnek, de to dobře. Prohodil sem volnoběžný šrouby a nic. taky sem prohodil veškerý střeva a taky nic. Tak to bude někde v těle toho karbecu. Prostřík sem ho znova a profouk a furt smůla, do pytle....
Jo a membrána je dobrá určitě - dal sem si jí na hubu a foukal do ní, nikde to nefičí. Pak sem si teda musel dát pivo, protože BA95 mi zrobilo v hubě nekázeň
Naposledy editováno 25.07.2015 20:55:48
Jo a membrána je dobrá určitě - dal sem si jí na hubu a foukal do ní, nikde to nefičí. Pak sem si teda musel dát pivo, protože BA95 mi zrobilo v hubě nekázeň
Naposledy editováno 25.07.2015 20:55:48
cau,, kam si strkal hadice na serizeni podtlaku?,
... a jak si pak upchal ty otvory na hadice k podtlakum? hadici na podtlak nekam-kam?-do sani? anebo zaslepkou...
opet se jen ptam, a hlavne doufam, ze xs400 je dvouvalec... pac jestli ne, tak sem opet vorech numero uno...
... a jak si pak upchal ty otvory na hadice k podtlakum? hadici na podtlak nekam-kam?-do sani? anebo zaslepkou...
opet se jen ptam, a hlavne doufam, ze xs400 je dvouvalec... pac jestli ne, tak sem opet vorech numero uno...
Hadice , dyž sem seřizoval podtlaky sem cpal do hoummejd vokazatelů, co sem vyrobil z flašek, to funguje celkem gut, seřizoval sem s tim mý CBR kdysi. Napojil sem je na příruby sání - vobě maj vyvedenej otvor ven, taky kvůli nepojení na nádrž. Noa když tam nemám můj superměřák, cpu tam buď nšjaký záslepky, nebo hadici k tý nádrži.
Vořech nejsi, bo je to fak dvouhrnec...
Vořech nejsi, bo je to fak dvouhrnec...
no me zajimaly prave ty "mista" kam si strkal ty hadice na podtlaky, jestli si je pak dobre utemoval--pac jestlis tam nacpal naky hadice k nadrzi, nebo nekam do sani, tak ti treba zpuchrelosti/nebo jinak/ prisavaj falesnak a je to vmice..
..a jinak-- dvouvalce na podtlaky serizuju vzdy hadicej s vodou a potrav. barvivem nabouchanej na prkne, a redukci ohledne prisati do valcu mne delaj jehly z lekarny... menim asi 3prumery -- proste "vodni" serizeni je jistota
a mj. mam to i pro 4val... akorat tech hadic metry..
..a jinak-- dvouvalce na podtlaky serizuju vzdy hadicej s vodou a potrav. barvivem nabouchanej na prkne, a redukci ohledne prisati do valcu mne delaj jehly z lekarny... menim asi 3prumery -- proste "vodni" serizeni je jistota
a mj. mam to i pro 4val... akorat tech hadic metry..
Mno... měl sem to taky na 4vál, taxem ubral dvě sklenky. Mám na nich stupnici. Hadice tesněj, se ví... a i kdyby ne, synchro "na sucho" by mělo docílit aspoň toho, že v hrnku nějak hoří.. v mojim ale nechce. Mám novej bastl na měření komprese (starej se nějak dojebal - kupoval sem manometr s příslušenstvim ve firmě Everfit ve Strašnicích - doporučuju), tak se uvidí. Zalapoval sem ventile, ale stejnak malinko prosakujou. Možná to vezmu eště jednou. Páč když nebude stejná komprese, nemůžu přece seřídit podtlaky - sou v každym hrnci jiný a nedá se to seřídit. Tož sa uvidí, po vejkendu. Ve čtvrtek na to zas vlítnu, do tý doby sem bez času :(
Debilní je, že sem tam už zas naspal pružiny k ventilům a budu to muset sundavat - voser hroznej. A taky doufám, že při tom nezkurvim gufírka....
A ty hadičky sem cpal na příruby karbů - je tam na to vejvod takovej
Takle sem seřizoval cébro, pro představu.
Naposledy editováno 06.08.2015 09:39:17
Debilní je, že sem tam už zas naspal pružiny k ventilům a budu to muset sundavat - voser hroznej. A taky doufám, že při tom nezkurvim gufírka....
A ty hadičky sem cpal na příruby karbů - je tam na to vejvod takovej
Takle sem seřizoval cébro, pro představu.
Naposledy editováno 06.08.2015 09:39:17
Tak jen tak voživení... Ventil jeden novej, páč byl rejplej nějak a prosakoval. Komprese stejná na vobou hrncích. Pořád se zdá, že někde přisává vzduch... Neni kde (až na gufírka kolem klapek karbce, což dneska zkusim). Takže furt nepálí, nebo pálí naprd a nepadá z votáček... tipy, co zkusit?
První jiskra, pak benzín. když nic, tak zkusit, jestli někde nepřisává. Když nic, tak časování zapalování. Když nic, tak rozdělat karbec(vyčistit a pod) . Nastavit tovární hodnoty. Když nic, tak pak už je to blbý... můžeš prubnout vyměnit svíci, proměřit cívky, vyměnit kabely vod cívek....
Jak vypadá svíce na tom nepálivym hrnku?
Jak vypadá svíce na tom nepálivym hrnku?
Takze, sviecka hadze iskru. Cievky som prehodil medzi sebou aj s kablami, a stale lavy nepali aj pred aj po prehodeni cievok. Dalej benzin tam je az mam mokru ciernu prirubu na vyfuku. Skusali sme aj druhy kondenzator a nic. Myslim si ze problem bude v odrehovych ramienkach, uz sme ich aj par x nastavovali a islo to fajn a zas to iste dookola. Nejaka rada, az nemusim kazdych par km nastavovat odtrhy? Az sa nepovoluju ramienka?
Prip. Mohla by pomoct vymena ramienka? Sice vypada v poriadku aj kontakty na ramienku ale stale sa mu nechce... zvazoval som dat aj na zavit lepidlo len ci by to nevadilo?
Dik
Prip. Mohla by pomoct vymena ramienka? Sice vypada v poriadku aj kontakty na ramienku ale stale sa mu nechce... zvazoval som dat aj na zavit lepidlo len ci by to nevadilo?
Dik
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha xs 400 - uložení čepu vahadl... Yamaha XS 400 | T_O_M | 19 | 1.7.2023 v 08:01 jdu900fire_blejt |
Yamaha XS 400 motor - prasklý karter Yamaha XS 400 | Ferryouda | 8 | 27.9.2021 v 22:23 Ferryouda |
Osvětlení SPZ Yamaha xs400 1981 Yamaha XS 400 | Semifoxxa | 5 | 9.3.2021 v 01:35 Massakra |
Výroba laminátového krytu - dotaz Yamaha XS 400 | Kylarek | 22 | 8.1.2021 v 17:22 krokoš |
Yamaha XS 400 DOHC drátěné kola Yamaha XS 400 | sekáčmagor | 23 | 3.6.2020 v 00:46 assassin |