Téma: Kolísání volnoběhu
20.7.2015 v 15:29
Ahoj,
poradil by mi někdo, co by mohlo způsobovat kolísání volnoběhu FZ6ky rok 2005, najeto 70 000 km ?
Studený motor je horší - otáčky kolísají cca o 150 ot/min , když je teplý motor, tak je to o něco lepší. Ale ani potom se mi nelíbí chod motoru na volnoběh podle zvuku, prostě takový kolísavý, rozhádaný.
Již jsem na motorce dělal a tím to tudíž nebude :
- výměna rozvodů včetně napínáku
- výměna vzduchového filtru
- dělal jsem hlavu vč. přebroušení, výměny gufírek na ventilech apod. , přičemž jsem prošel airbox atd., kde jsem kontroloval, jestli nepřisává falešný vzduch, vačku jsem měřil mikrometrem (je jako nová i po 70tis km)
- čidlo TPS měněno za funglovku, protože po delší jízdě chcípala (bylo ještě originál čidlo), od té doby pokoj
- seřídil jsem si podtlaky na sání
- baterka nová, regulátor nový
- volnoběh seřízen při teplém motoru na cca 1350 ot
- je tam od původního majitele laďák Scorpion, který ale nepředpokládám, že by měl mít na tohle vliv, ale to nevím
- vůle ventilů jsem měřil a jsou v toleranci (i když na dvou výfukových je na horní hranici, ale jinak ok)
Jinak motor jde jako hodinky, výkonově bez problémů, starty bez problémů, spotřeba super....
Jen už mě napadá vstřikování (vstřiky, popř. ventil, do kterého jde chladící kapalina a zvyšuje volnoběh při zahřívání). Na bazaru je kousek od baráku celé komplet vstřikování za 1990,- Kč, tak mě napadá zkusit celý přehodit. Jinak už fakt nevím.
Napadá někoho něco ? Díky za nápady a rady. Popř. můžu natočit video, jak se motor chová...
Tomáš
poradil by mi někdo, co by mohlo způsobovat kolísání volnoběhu FZ6ky rok 2005, najeto 70 000 km ?
Studený motor je horší - otáčky kolísají cca o 150 ot/min , když je teplý motor, tak je to o něco lepší. Ale ani potom se mi nelíbí chod motoru na volnoběh podle zvuku, prostě takový kolísavý, rozhádaný.
Již jsem na motorce dělal a tím to tudíž nebude :
- výměna rozvodů včetně napínáku
- výměna vzduchového filtru
- dělal jsem hlavu vč. přebroušení, výměny gufírek na ventilech apod. , přičemž jsem prošel airbox atd., kde jsem kontroloval, jestli nepřisává falešný vzduch, vačku jsem měřil mikrometrem (je jako nová i po 70tis km)
- čidlo TPS měněno za funglovku, protože po delší jízdě chcípala (bylo ještě originál čidlo), od té doby pokoj
- seřídil jsem si podtlaky na sání
- baterka nová, regulátor nový
- volnoběh seřízen při teplém motoru na cca 1350 ot
- je tam od původního majitele laďák Scorpion, který ale nepředpokládám, že by měl mít na tohle vliv, ale to nevím
- vůle ventilů jsem měřil a jsou v toleranci (i když na dvou výfukových je na horní hranici, ale jinak ok)
Jinak motor jde jako hodinky, výkonově bez problémů, starty bez problémů, spotřeba super....
Jen už mě napadá vstřikování (vstřiky, popř. ventil, do kterého jde chladící kapalina a zvyšuje volnoběh při zahřívání). Na bazaru je kousek od baráku celé komplet vstřikování za 1990,- Kč, tak mě napadá zkusit celý přehodit. Jinak už fakt nevím.
Napadá někoho něco ? Díky za nápady a rady. Popř. můžu natočit video, jak se motor chová...
Tomáš
vím, že každá trochu kolísá, ale tohle už mi přijde na můj vkus moc... Zkusím to zítra natočit a hodím to sem, to bude nejlepší...
Koncovka to samozřejmě může být, ale bohužel nevím, jak se motorka chovala s originál výfukem a jak s tímto laďákem, už jsem to tak koupil a nemám možnost vyzkoušet dát originál
Koncovka to samozřejmě může být, ale bohužel nevím, jak se motorka chovala s originál výfukem a jak s tímto laďákem, už jsem to tak koupil a nemám možnost vyzkoušet dát originál
1 reakcí na tento příspěvek Kolísání volnoběhu
Ahoj, výčet servisu hezký ale co svíčky ? Ty nikde nevidím jak je tam máš dlouho ?
ps.: nevím jak u FZ6 ale přes budík jde nastavit bohatost směsi ( u XT660 to odstranilo klepání v nízkých otáčkách a zlepšilo reakci na ply)
ps.: nevím jak u FZ6 ale přes budík jde nastavit bohatost směsi ( u XT660 to odstranilo klepání v nízkých otáčkách a zlepšilo reakci na ply)
Kamikadze-Ace> Ahoj,
tak svíčky jsem úplně zapoměl napsat. Taky jsem teď dával nový orig. NGK...
S tou nastavení bohatosti je to dobrý nápad. Na display lze nastavit nějaký parametr, můj názor je, že to asi opravdu bude bohatost směsi. Je to v servisním manuálu nazváno jako "Adjusting exhaust gas volume" , ale celou tuhle kapitolu moc nechápu...
Má s tímto nastavováním někdo zkušenosti a dokázal by to vysvětlit ?
tak svíčky jsem úplně zapoměl napsat. Taky jsem teď dával nový orig. NGK...
S tou nastavení bohatosti je to dobrý nápad. Na display lze nastavit nějaký parametr, můj názor je, že to asi opravdu bude bohatost směsi. Je to v servisním manuálu nazváno jako "Adjusting exhaust gas volume" , ale celou tuhle kapitolu moc nechápu...
Má s tímto nastavováním někdo zkušenosti a dokázal by to vysvětlit ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Řídítka Yamaha FZ6 Fazer 2005 Yamaha FZ6 Fazer | BohusStejskal | 4 | 20.12.2023 v 17:47 nevo7 |
Ukazatel Gipro FZ6 Yamaha FZ6 Fazer | Dančák | 16 | 22.9.2023 v 18:46 Radekkkkkkk |
Středový stojan na FZ6 Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... | matesh13 | 7 | 9.9.2023 v 21:06 _Michal |
Zustava viset plyn Yamaha FZ6 Fazer | petnek | 6 | 13.7.2023 v 17:18 ja1 |
Držák SPZ Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... | Sicco | 16 | 1.7.2023 v 20:42 Střapoč |