Téma: Husqvarna SM 610 E rv. 2000 - Problém se startováním
17.7.2015 v 22:59
Zdravím,
již v předchozím příspěvku jsem psal že mám problém se startováním. Nyní bych to chtěl podrobněji sepsat co jsem všechno udělal atd... a není možný aby mi tu nikdo neporadil mezi odborníky !
Popis závady:
Když chci nastartovat motorku, musím ji hooodně přemlouvat. Někdy tu kočku ani nepřemluvím. V motoru je nainvestováno přes 40K a mám od toho faktury z firmy pptmoto. Bohužel bych tento problém chápal když je motorka studená (se zavřenýma očima), ale nechápu ho když motorku nechám zahřát tak že po vypnutí motoru fouká ještě větrák na chlazení dalších 5 sekund po vypnutí moto. Když chci motorku nastartovat hned tak prostě nejde když je studená a i když je ohřátá.
Udělal jsem:
- Rozebral jsem motorku
- Pošteloval trošku elektriku
- Zkontroloval jestli háže jiskru svíčka (Háže, ale moc ne se mi zdá, byl jsem zvyklej na větší)
- Zkontroloval jsem karburátor 2/3 trysek jsou volné, třetí je jaksi ucpaná ale nejsem si jistý jestli to není schválně.
- Karburátor byl naprosto čistý
- Pojistky jsou také ok
- Půjčil jsem si novou baterku na vyzkoušení
- Nový benzín v nádrži
- Nová svíčka
- Nová fajfka
Další info:
- Psal jsem si s borcem z bulharska a ten mi psal že měl podobný problém a že měl v háji magnety, ale to by mi přece svíčka neházela jiskru vůbec ne ?
- Další nápad byl že jsou špatně seřízené ventily a že se netahá benzín (Benzín na svíčce byl)
Už si vážně nevím rady co s tou kočkou mám dělat, jak nastartuje tak je znát že je motor po GO protože jede jak splašená, ale potřeboval bych vždycky nastartovat a né ji půl hodiny přemlouvat u Kauflandu s laděnímy výfuky když na vás čučí parta důchodců a smějou se že jim div nevypadnou protézy a pak začnou nadávat že tam dělám hluk.
Budu velmi rád za každé info !!! a kdo by chtěl se na ni přijít podívat osobně tak platím zlatem !
Okres: Olomouc
Město: Zábřeh na Moravě
již v předchozím příspěvku jsem psal že mám problém se startováním. Nyní bych to chtěl podrobněji sepsat co jsem všechno udělal atd... a není možný aby mi tu nikdo neporadil mezi odborníky !
Popis závady:
Když chci nastartovat motorku, musím ji hooodně přemlouvat. Někdy tu kočku ani nepřemluvím. V motoru je nainvestováno přes 40K a mám od toho faktury z firmy pptmoto. Bohužel bych tento problém chápal když je motorka studená (se zavřenýma očima), ale nechápu ho když motorku nechám zahřát tak že po vypnutí motoru fouká ještě větrák na chlazení dalších 5 sekund po vypnutí moto. Když chci motorku nastartovat hned tak prostě nejde když je studená a i když je ohřátá.
Udělal jsem:
- Rozebral jsem motorku
- Pošteloval trošku elektriku
- Zkontroloval jestli háže jiskru svíčka (Háže, ale moc ne se mi zdá, byl jsem zvyklej na větší)
- Zkontroloval jsem karburátor 2/3 trysek jsou volné, třetí je jaksi ucpaná ale nejsem si jistý jestli to není schválně.
- Karburátor byl naprosto čistý
- Pojistky jsou také ok
- Půjčil jsem si novou baterku na vyzkoušení
- Nový benzín v nádrži
- Nová svíčka
- Nová fajfka
Další info:
- Psal jsem si s borcem z bulharska a ten mi psal že měl podobný problém a že měl v háji magnety, ale to by mi přece svíčka neházela jiskru vůbec ne ?
- Další nápad byl že jsou špatně seřízené ventily a že se netahá benzín (Benzín na svíčce byl)
Už si vážně nevím rady co s tou kočkou mám dělat, jak nastartuje tak je znát že je motor po GO protože jede jak splašená, ale potřeboval bych vždycky nastartovat a né ji půl hodiny přemlouvat u Kauflandu s laděnímy výfuky když na vás čučí parta důchodců a smějou se že jim div nevypadnou protézy a pak začnou nadávat že tam dělám hluk.
Budu velmi rád za každé info !!! a kdo by chtěl se na ni přijít podívat osobně tak platím zlatem !
Okres: Olomouc
Město: Zábřeh na Moravě
Wirus> Zravna tam ji mam tedka na servis. Dneskem cekam kazdou chvilkou nejake info. V patek uz ji rozbehal, bere na prvni tuknuti.. Jako jsou tam sikovni kluci, jen toho maji celkem dost. Takze se clovek musi obrnit trpelivosti a nebo tam kazdej den volat.
1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna SM 610 E rv. 2000 - Problém se startováním
Rád bych to napsal, ale borec řekl že je to jeho tajemství. Já osobně ho nevím.... Sorry kluci
Tak v servisu v Prestige moto se kluci vytáhnuli. Ve čtvrtek jsem si byl pro motorku, nastartujeme ji, vše ok. Vysolím peníze a jedu domů. Po cca 25km z motorky lezou zvuky, jak když mlátíte lžičkama o sebe. Zastavil jsem na benzínce, koukam na olej a ten nikde. Letím na benzínku pro olej, dolejvám, dojíždím krokem domů. Drůhy den polkla motorka ještě další 2,5dl oleje. Celkem jsem dolil 0,5l oleje potom co sem si motorku vyzvednul ze servisu. Výsledkem je patrně přidřené ložisko na vačce, zatím vůbec nevíme. Volal jsem do servisu a ptám se: "mohu vědět, kolik jste mně tam nalil oleje?" odpověď: "dal jsem vám tam jeden (1L) litr a bylo to na ryskách. Kontroloval jsem to". Když sem se optal, kolit tam ale má být ve skutečnosti, tak to musel hledat v manuálu a pak mně říkal, že 1,6l. Na optání co udělá motor motorky, když v ní bude místo 1,6l oleje jen 1l oleje mně odpověděl, že mně určitě špatně funguje olejové čerpadlo, že je přicpané silikonem. Jedinej silikon co na motorce je, je ten modrej od nich ze servisu.
Zde krásný čistý šepot motorky, která prošla servisem a výměnou oleje v Prestige Moto. Lámat ruce.
Zde krásný čistý šepot motorky, která prošla servisem a výměnou oleje v Prestige Moto. Lámat ruce.
No vidíš to, jak jsou šikovní. Tak to odvez na káře zpátky a hezky bych jim to nechal opravit na vlastní náklady. Mimojiné, ani ventily neudalali správně, páč to zvrdliká. No a ty rány, to je hezký no. Jestli máš papír, tak oni musí dát záruku na dílo. Neser se s nima a vez to zpět, pěkně za tepla. A klidně se oháněj čoikou, soudama a všim možnym. Prostě ti to dojebali. a byl bych u tý opravy, až ti ukáže, že je špatný čepadlo. Na to máš ze zákona taky právo, být u provádění oprav. Proto si radši dělám všechno sám. Přesně tohle je ukázkový případ.
Borec říkal že se dělají každých 5000Km, je pravda že mi mohl kecat a ventily už třeba 8000 nikdy nešteloval nebo tak. Protože mám faktury na servis motorky cca 40 000 a říkal mi při koupi že ty ventily takhle hrají normálně atd... takže mě asi pojebal co ?
Další otázka: Koupil jsem si nové blinkry LED, ale když je zapojím tak svítí všechny 4 za ráz. Když dám dozadu 2 blinkry s žárovkou tak v pohodě fungují, ale jak jsou všechny LED tak blikají všechny. Má s tím někdo zkušenost ? Jestli se tam nemá koupit nový odpor nebo tak něco ? Četl jsem si o tom jednou, ale chtěl bych info přímo od majitelů Husqvaren :))
Další otázka: Koupil jsem si nové blinkry LED, ale když je zapojím tak svítí všechny 4 za ráz. Když dám dozadu 2 blinkry s žárovkou tak v pohodě fungují, ale jak jsou všechny LED tak blikají všechny. Má s tím někdo zkušenost ? Jestli se tam nemá koupit nový odpor nebo tak něco ? Četl jsem si o tom jednou, ale chtěl bych info přímo od majitelů Husqvaren :))
S led nevim, ale co jsem tehdá hledal, tak samotný ti nepůjdou. Musí být něco před, možná ten odpor. Ventily se mají dělat po 5000km s olejem a vlastně vším, včetně kontroly. Ale já to do tý doby udělám tříkrát. Olej kontorluj při rovný motorce. Logicky. Auto taky nekontroluješ na kopci... Po jízdě opři o zeď, nech deset minut a za brzdou máš olejoznak...
Hej borci, dotaz. Nemá někdo na prodej šrouby jako na levou stranu motorky jak se nachází magneto ? Vím že budu vypadat jako imbecil, ale zalomil jsem ho tam. Nrval jsem ho tam jako vůl, šel lehce a pak křupl. Díky za info:) Nebo jestli ví jakej je to přesně šroub a jestli se dá koupit v železářství třeba :).
Vole, tak si vyndej šroub vedle a dojdi do železářství asi ne? Je to normální 6ka imbus. Kup delší a pak si uřízni kolik třeba. X krát sem píšu nervěte ty šrouby, praskne dekl. A von ho dojebe Máš štěstí. Příště třeba rupne
Díky za radu :) přišlo mi jako by ten šroub byl nějak ruplej a já jsem ho nejspíše dorazil :(( No nic, vytahovák to jistí :) Ještě se chci zeptat, kolik máte zubů na zadní rozetě ? a jakou máte maximálku ? Borec tam má rozetu do síly, někdy je to dobrý, ale to bych neměl jezdit s borcema co mimo vesnice jezdí 160. Teď z toho vytáhnu maximálně 150, ale jsem už v omezovači, takže nějaká normální rychlost abych zbytečně neměl moc vytočenou motorku je 120, což je opravdu málo. Díky za každý info :) Chtěl bych aspoň dosáhnout rychlosti 180 na 120 jsem snad za 5 sekund :D
1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna SM 610 E rv. 2000 - Problém se startováním
Prosim stalo se nekomu? Klinek nasazenej utazena matka plech ohlej. Po cca 5 min chcipla a nesla nastartovat protoze ta matka se zase povolila a povyjelo kolecko. Jak docilit toho aby drzela? Uz se mi to stalo po 2
salik1979 píše: Prosim stalo se nekomu? Klinek nasazenej utazena matka plech ohlej. Po cca 5 min chcipla a nesla nastartovat protoze ta matka se zase povolila a povyjelo kolecko. Jak docilit toho aby drzela? Uz se mi to stalo po 2
Čau, teda neviem presne o čom je reč, ale tipujem , že píšeš o rotore alternátoru a si menil to perko, lebo ti ho strihlo. Ak je reč o tomto, tak pri strihnutí pôvodného pera ti poškodilo dosadací kužeľ na kľuke a na rotore. Ono to perko tam nie je na prenášanie momentu, ale iba na ustavenie správnej polohy.Na prenášanie momentu slúži tá dosadacia kužeľová plocha. Viem, tiež mi to strihlo dva krát. Riešil som to nasledovne, rozobral, perko vybral a nasadil bez pera. Po nasadení to musí držať, demontovať sa to musí sťahovákom. Nasadiť mislím normálne priložiť rukou a musí to držať. Ja som mal poškodené kužele na rotore aj na kľuke. Dal som tam brúsnu pastu na ventily a olej a točil s tým rotorom a zalapoval tie dosadacie plochy. Pozor trebaa dávať,lebo pri zalapovaní ide rotor hlbšie k bloku. Držím palce pri oprave.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Řetězové kolco Husqvarna Husqvarna SMR 610S/TE 610E | Ivaan | 4 | 27.9.2023 v 20:31 Kohlstein |
Husqvarna TE610E množství oleje Husqvarna SMR 610S/TE 610E | PPKP | 7 | 19.9.2023 v 16:44 Djpepe |
Přehrávání motoru při volnoběhu Husqvarna SMR 610S/TE 610E | Djpepe | 5 | 15.9.2023 v 18:36 kawar125 |
Husqvarna TE 350 1992 Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna TE 350 | AndyEnd5 | 4 | 8.8.2023 v 21:04 Samuel738842 |
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S | Fenome753 | 39 | 8.8.2023 v 14:03 400xr |