bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK Ricany - nepritel motorkaru
 
17.7.2015 v 09:06
Zdravim panove (a damy) . Tak jsem neprosel na STK
Pry mam moc vysisovany blinkr, maly predni blatnik, moc siroky riditka, moc maly zrdcatka, spz na strane atd.
Evidentne si me vychutnaval. Mam termin do mesice na opravnou ale radsi bych nekam jinam. Mohu? Nemaji to nejak centralne pres pocitac v databazi, co me vytknul? Klidne pojedu jinam i za plnou cenu (nebo neco navic ).
Diky za radu/nazor.


Naposledy editováno 17.07.2015 09:07:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru

24.7.2015 v 14:56 | Nahoru | #271
onderfaus> jedna věc je záměr, druhá věc je, jak "zamaskuješ", resp. prezentuješ to, co za peníze z toho projektu vzniklo. Navíc nutno dodat, že na spoustu dobrých projektů se peníze nedostanou, protože si na ministerstvu zpřísňují podmínky a vymýšlí další, které EU vůbec nepožaduje Navíc to, že peníze na něco jsou, se dozvíš třeba 2 týdny před uzávěrkou, ale na ministerstvu už to předtím leželo třeba půl roku. A to je, když máš udělat projekt třeba za 150 mega, trochu problém... proto se pak rvou peníze do hovadin, aby ministerstvo ty peníze, které předtím jako státní jednotka vysoutěžilo z EU, nemuselo vracet.

edit: abych to shrnul - chci tím říct to, že EU je v podstatě zástupný problém, největší problém je fungování našeho státu

Naposledy editováno 24.07.2015 15:33:15

(reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru

24.7.2015 v 15:57 | Nahoru | #272

Bubrak-ZX10R píše: .V EU jako autoritarskem režimu musíš používat sporivy zarovky, bio-sracky v palivu...



Jenže to není o EU, ale o malém českém přístupu, kdy jsme svatější než svatí. Každý stát si všeobecně daná doporučení nebo nařízení ohýbá podle svého, proto máme v Česku místo benzínu a nafty sračky, proto nemáme rum, proto jsme předposraní a jednou přijatá opatření už nikdo neruší, ač se později prokážou jako nonsens, viz biopřísady nebo "ekologické" žárovky.
V samotné Belgii, srdci Evropského konzervatismu, neexistuje STK na motocykly, u náš dojezdíš za absenci odrazky. To není Unií, to je naše vlastní blbost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru

25.7.2015 v 02:47 | Nahoru | #273

stassek píše: onderfaus> jedna věc je záměr, druhá věc je, jak "zamaskuješ", resp. prezentuješ to, co za peníze z toho projektu vzniklo. Navíc nutno dodat, že na spoustu dobrých projektů se peníze nedostanou, protože si na ministerstvu zpřísňují podmínky a vymýšlí další, které EU vůbec nepožaduje Navíc to, že peníze na něco jsou, se dozvíš třeba 2 týdny před uzávěrkou, ale na ministerstvu už to předtím leželo třeba půl roku. A to je, když máš udělat projekt třeba za 150 mega, trochu problém... proto se pak rvou peníze do hovadin, aby ministerstvo ty peníze, které předtím jako státní jednotka vysoutěžilo z EU, nemuselo vracet.

edit: abych to shrnul - chci tím říct to, že EU je v podstatě zástupný problém, největší problém je fungování našeho státu



PetrXX píše: Jenže to není o EU, ale o malém českém přístupu, kdy jsme svatější než svatí. Každý stát si všeobecně daná doporučení nebo nařízení ohýbá podle svého, proto máme v Česku místo benzínu a nafty sračky, proto nemáme rum, proto jsme předposraní a jednou přijatá opatření už nikdo neruší, ač se později prokážou jako nonsens, viz biopřísady nebo "ekologické" žárovky.
V samotné Belgii, srdci Evropského konzervatismu, neexistuje STK na motocykly, u náš dojezdíš za absenci odrazky. To není Unií, to je naše vlastní blbost.



Asi to úplně tak jednostranné nebude, dyť to píšou, že to je všude, Itálie, Portugalsko, Španělsko .... Ale jestli je tomu skutečně tak, tak ty hajzly intelektuálský vyhodit z úřadů, ale to by nesměli lidé nadávat jen na fóru, ale alespoň chodit k volbám a volit někoho jiného, než ty šmejdy zlodějské, kteří se tam točí pořád dokola. Od každého ve svém okolí slyším, že k volbám nebude chodit, že je to zbytečné, že se stejně nic nezmění a o politiku se nestarám, no a pak to tak vypadá, byrokracie, korupce, rozkrádání, lobink......... humus. Hlavně že jsou všichni krutí motorkáři.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru

25.7.2015 v 20:43 | Nahoru | #274
onderfaus> Když už se nakusuje i tento "politický" detail, tak jsem si vzpomněl, že před několika lety jsem na tomto fóru zahlédl vlákno zaměřené na myšlenku založení "strany motorkářů". Když se nad tím dnes zamyslím, teoreticky by to nebyl úplně nejhorší nápad - třeba ohledně prosazení možnosti mít na starých Jawách a Zetkách opět dobovou SPZ a ne tu dnešní "plachtu", která na těchto motocyklech působí jako pěst na oko. Dále třeba vyjednání "výjimek" ohledně toho, co zde diskutováno jest - zbytečně přísné požadavky na nedovolení úprav, které nemohou mít přímý vliv na bezpečnost provozu motocyklu.
Jenže v praxi víme, jak to chodí... Rozhodně nevyznávám taktiku "seru na volby, stejně je to k hovnu, nic se nezmění" - jenže tady je problém v tom, že Češi si svým způsobem "neumějí vládnout" - pak nevíš, koho volit, poněvadž každý naslibuje hory doly, království nebeské - ale jak se dostane ke korytu, na vše zapomene a hrabe si pro sebe, stane se "prostitutkou" = udělá vše, za co mu kdo zaplatí - prachy přeci znamenají vše. A slušný člověk "bohužel" nemá potřebu špinit si svou čest prohnilou politikou. A z minulosti máme známou zkušenost, kdy Sládek se nebál říci pravdu o cikánech a přistupovat k nim tak, jak by to udělala většina národa - jenže to se holt ostatním politickým kurvám nehodilo do krámu, a tak jej různými intrikami "zlikvidovali". Pravdě skutečně pšenka nekvete - a a tedy se důvodně obávám, aby případná "motocyklistická strana" nedopadla obdobně. Ovšem na druhou stranu v tomto někdo může vidět onu "předposranost" a vzejde z toho kritika, že to raději vzdá. Pak to naráží na hlavní problém, a sice, že je třeba přestat se handrkovat a začít táhnout za jeden špagát. Hlavně prosadit platnost případných referend - ne, že to bude tak, že vládnoucí svoloč tedy vyhlásí referendum, aby se neřeklo, ale když toto nedopadne dle jejich představ, svévolně jej anulují a vyhlásí nové. Takových případů už bylo nespočet.

(reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru

26.7.2015 v 04:20 | Nahoru | #275
J.M.K.> naprosto s tebou souhlasím a myslím si, že jediná možnost, jak v současné společnosti docílit skutečnou demokracii a prosadit většinové zájmy je cesta referend. No já jsem ještě hodně mladý a některé věci si až tak nepamatuju, ale byl jsem tak vychovaný, abych se zajímal o to co se děje a snažil se prosadit své zájmy, ať už jsem jakkoliv smýšlející. Ale to jsme z motorkářského tématu odbočili hodně daleko.

3 reakcí na tento příspěvek STK Ricany - nepritel motorkaru

26.7.2015 v 19:45 | Nahoru | #276
Vofcni jsou vofcani vazeni. A s pravdolaskarskou takzvanou demogracii se jdere v pripade STK klouzat!
Proste kazdy dopravni prostredek, pohybujici se na verejne komunikaci musi splnit urcite penzum vlastnosti, aby byl na tu komunikaci pripustenej. A jestli si nekdo mysli, ze na motorku pridela odrazku z bicyklu jako autor vlakna tak vetsinou pohori - nema Ecko! Proste primontuj na motorku jakoukoli zrudnost vcetne oslnujicich xenonu a sparavne neprojdes.
Howgh a ted do mne....mimochodem taky jsem neprosel prave s odrazkou, Ecko nemela a technik me opravnene na 15 minut vyhodil, nez jsem koupil jinou.
Edit
vzpominam jak prvni STK v Praze na Chodovci byla opravnene vysazena na kapku oleje u Skodovek, susili jsme, strikali Akutolem, ale nenadavali STKacku, naopak jsme byli radi treba za valcovou zkusebnu brzd a moc z nas tam dobrovolne jezdilo mimo poradi za stovku brzdy vyzkouset

Naposledy editováno 26.07.2015 19:50:21

(reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru

26.7.2015 v 22:26 | Nahoru | #277
sered> Ty vole co hulíš nerozumím ti ani slovo.

(reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru

27.7.2015 v 09:45 | Nahoru | #278

sered píše: vzpominam jak prvni STK v Praze na Chodovci byla opravnene vysazena na kapku oleje u Skodovek, susili jsme, strikali Akutolem, ale nenadavali STKacku



Takže jste podváděli, protože tekoucí vanu jste vysušili, zaizolovali a modlili se, aby to vydrželo přejezd, ale samozřejmě to bylo v pořádku, šimel byl nakrmen, STK mají smysl.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru

27.7.2015 v 14:23 | Nahoru | #279

sered píše: , naopak jsme byli radi treba za valcovou zkusebnu brzd a moc z nas tam dobrovolne jezdilo mimo poradi za stovku brzdy vyzkouset



A zastavovali ste sami u policajtů, aby vám dali dejchnout, že? Můžeš mi vysvětlit, co ty brzdový válce odhalí za vady, který neodhalíš ty sám při užívání vlastního vozidla? Chápu, že technik to má jako nástroj pro zkoušku, ten neví, jak to auto brzdí, ale majitel, co s tím jezdí???

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru

27.7.2015 v 16:33 | Nahoru | #280
PetrL3> Tak třeba u zmíněnějch Škodovek to smysl mělo, tam se děly takový radosti, že u prasat a pump z druhovýroby klidně vyhřezly o-kroužky při ostrým brždění. Takže lépe otestovat na válcích než na ostro v provozu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru

27.7.2015 v 17:14 | Nahoru | #281

FousaCZ píše: PetrL3> Tak třeba u zmíněnějch Škodovek to smysl mělo, tam se děly takový radosti, že u prasat a pump z druhovýroby klidně vyhřezly o-kroužky při ostrým brždění. Takže lépe otestovat na válcích než na ostro v provozu.



Kterápak Škodovka měla v prasátkách či pumpě o - kroužky ? Pouč nevzdělaného.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru

27.7.2015 v 17:49 | Nahoru | #282

FousaCZ píše: PetrL3> Tak třeba u zmíněnějch Škodovek to smysl mělo, tam se děly takový radosti, že u prasat a pump z druhovýroby klidně vyhřezly o-kroužky při ostrým brždění. Takže lépe otestovat na válcích než na ostro v provozu.



Pakliže se to má stát někdy při ostrým brždění, tak dáš ostrý brzdy na válcích, pak mnohokrát v provozu kvůli různým jelitům co nekoukaj, pak zas jednou za čas na válcích, a tak furt dokola, takže ta závada se ti samozřejmě projeví někdy v běžným provozu. To by musela bejt klika, aby to selhalo zrovna na zkušebně.

Ty válce jsou od toho, aby technik viděl jak moc to ještě brzdí. Neodhalí to závadu, která se má stát z ničeho nic. Lanko ti taky prdne když to nejmíň potřebuješ, ne, když ho zkoušíš.

E: takový konstrukční pochybení se kdyžtak řeší tím, že se to do auta nedává a připlatí se za spolehlivější díl. Ne šetřit drobný a pak jezdit na válce, jestli už to jako rupne nebo jestli ještě chvilku vydrží

Naposledy editováno 27.07.2015 17:55:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru

27.7.2015 v 19:03 | Nahoru | #283
J.M.K.> Hmm. Tak ale jak starý ten kabec musí být, aby byl opravdu "bez elektroniky"? Když jsem měl CB500, tak to mělo sice karbce, ale podtlakovej a "digitální" zapalování. Navíc HISS. Takže tam toho už v roce 98 bylo dost k posrání. I kdybys tam měl nějakej předpotopní mechanickej systém štelování a regulace předstihu, tak se ti může podělat zapalovací cívka. Vozíš jí s sebou?
Jako jo. Beru, že když se může posrat jedna věc s nějakou pravděpodobností, tak pravděpodobnost posrání 2 věcí s nějakou pravděpodobností je vyšší. Ale ten zákon schválnosti platí i tak, že se ti to vysere, když se toho nejvíc bojíš

(reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru

28.7.2015 v 12:21 | Nahoru | #284
karf> Jednoduché TCI, nebo CDI jednotky na motorkách zas tak často neodcházejí, alespoň, co vím. Tu přestavbu beru hlavně ohledně aut a tam jde i dnes najít v provozu dost klasik, kde jedinou eln. součástkou je kondenzátor na kladívku. A kdybych jel někam daleko, samozřejmě s sebou vezmu všechny díly - věci, co připadají v úvahu kolem zapalování, zas tolik neváží a moc objemu nezaberou. Karbec jakbysmet, není problém mít s sebou celý druhý, náhradní. Právě teď ta anabáze se snímačem polohy kliky na autě mě dost nasrala, kor ohledně toho, jak těžko se závada hledala a navíc jsou to pěkné nervy, vědět, že někam přijedu a pak bude záležet na náhodě, jestli pak nastartuju, nebo ne. A když to zhasne v půlce křižovatky (zastavení v rámci dání přednosti při odbočování vlevo), odmítá chytnout, protivku už mám volnou a přitom zezadu se na mě v plné rychlosti valí gruzavik plný aut, řidič evidentně počítající s tím, že křižovatku v tuto chvíli opustím, a proto nezpomaluje, není to zrovna příjemná a hlavně ani bezpečná situace.

(reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru

28.7.2015 v 12:29 | Nahoru | #285
PetrL3> Náhodou, někdy to dokáže být dost zrádné - mám dva Accenty (lišící se jen motorem), s jedním jezdí prakticky jen brácha a když jsem s ním na jaře jel na TK, ukázalo se, že jsou vyteklé zadní tlumiče a přední brzdy mají 50% rozdíl v intenzitě. A jde o to, že za jízdy jsem nic nepoznal, přitom bych logicky poznat měl, když jsem do auta sednul po dlouhé době a jinak jezdím s druhým, které se pár dnů na to ukázalo na TK jako zcela bez závad.Tím spíše bych si závad měl všimnout... přitom zadek v hrbatých zatáčkách seděl jako přibitý, neuskakoval a vůz při silném brzdění také neuhýbal na stranu.
Takže, i když bych tomu jinak moc nevěřil, ne každá závada, která se na válcích ukáže, se nápadně projeví i v běžném provozu. Kor, když člověk řídí takovým způsobem, že nenastane-li nečekaná situace, brzdy prakticky vůbec nemusí použít. Jinak samozřejmě souhlas, že jezdit na válce "preventivně" je vcelku zbytečné, pokud se tedy nejedná o nějaký extrémné nespolehlivý vůz.

(reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru

28.7.2015 v 17:34 | Nahoru | #286
PEPAFJR> Máš recht.. Tam nejsou kroužky, ale manžety.. Jen sem teď nějak v posledni době těch kroužků všude možně řešil, že už mi z nich asi hrabe...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru

28.7.2015 v 17:44 | Nahoru | #287
PetrL3> To, co sem zažil, už nějakej pátek je.. Ale ještě po roce 2000 se dost lidí snažilo udržet různý 120ky a podobný hajtry při životě a pokud možno aby to nic nestálo. Ochotnejch sousedů kutilů bylo taky dost a díly se dávaly ty nejlevnějšní možný aušusy a opravdu nebyl problém nový prase prošlápnout.

STK Ricany - nepritel motorkaru

1.8.2015 v 06:53 | Nahoru | #288
Tak jsem včera prošel technickou. Pán to vzal s rozumem, zkontroloval funkčnost všech světel, houkačku, VIN, číslo rámu, zběžně obhlédl stroj a bylo to. Na dva roky klid. Ale nebylo to fakt v Říčanech. Ale viděl jsem tam na technikově stole zajímavou publikaci - příručku. Bc. Vladimír Dušek „Prokazování technické způsobilosti při silniční kontrole Policií ČR a neschválené změny motocyklů“. http://www.cspsd.cz...metodickou-prirucku. Kdyby někdo měl zájem vědět, které úpravy na motocyklu jsou povolené, a které ne, tak by to tam měl najít. I s tím, jak by to měla policie hodnotit při kontrolách. A kdyby to někdo "sehnal" za míň , než čtyři stovky přímo od vydavatele, mohl by se s ostatními podělit...

STK Ricany - nepritel motorkaru

1.8.2015 v 16:17 | Nahoru | #289
Tak včerejší zkušenost s STK na Suzuki Intruder VS1400, snížená, široká řídítka, airbrush a pár překopaných věcí... Vše v pohodě než mi řekl ať to naštípnu, to už jsem tušil problém tak jsem ho požádal zda je to nutné, no bylo... Po nastartování jsem ani nečekal na slova technika, stačil pohled na něj jak stojí a vibruje v tlakových vlnách laufů Introše. No chcípnul jsem to a technik prej jestli si z něj dělám prdel, že takovej bordel ze dvou válců ještě neslyšel a to se tam seběhli ještě zvědavci z širého okolí Prej si mám jít k okýnku pro prachy a přijedu až tam budou origa, po vrácení peněz na mě počkal a říkal, že by mi to i dal, ale minulej tejden jeden jeho kolega pustil podobnýho Choppera a fízlové ho hned slosovali u výjezdu z areálu STK, jeli s ním na STK znova a co, neprošel. Jeho kolega se teď klepe jak drahej pes, protože mu hrozí až 50tkč ve správním a vyhazov z práce, takže se nedivím, že nás vyhazujou, já bych taky nechtěl přijít o flek, kvůli pár decibelům nebo jiný kravině... Jinak technickou jsem udělal ještě ten samej den po pár úpravách...

STK Ricany - nepritel motorkaru

1.8.2015 v 16:29 | Nahoru | #290
Holt blbá náhoda a "fízlové" bohužel tentokrát byla individua skutečně hodná tohoto slova, zamindrákovaní chujové. Včera jsme s jednou partou dali cestu zpět z Moravy na jih přes esterajch a non problemo, přitom všechna zúčastněná vozidla o sobě dávala vědět minimálně na několik stovek metrů. Ale i kdyby - zajímalo by mě, co by eventuelně řekli kolegoj s H-D Dyna Street Bob (1500ccm), jehož mašina se rovněž na volnoběhu klepe jako přetřásadlo u katru a v noci by to křaplání bylo slyšet na kilometr - přitom laufy tam má originál!
Už abych s několikaletým předstihem začala vyhlížet laufy na XVS1100, typ "pouze trubky" a ideálně s vyjímatelnými tlumítky, přepravitelnými v brašně (ne ohledně kontrol, ale, když se někde zdržím a část cesty pojedu v noci, nezburcuju půlku každé vesnice).

(reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru

3.8.2015 v 18:37 | Nahoru | #291

FousaCZ píše: PetrL3> To, co sem zažil, už nějakej pátek je.. Ale ještě po roce 2000 se dost lidí snažilo udržet různý 120ky a podobný hajtry při životě a pokud možno aby to nic nestálo. Ochotnejch sousedů kutilů bylo taky dost a díly se dávaly ty nejlevnějšní možný aušusy a opravdu nebyl problém nový prase prošlápnout.



To snad muselo být to prasátko vypáleno z hrnčířské hlíny

STK Ricany - nepritel motorkaru

4.9.2015 v 23:02 | Nahoru | #292
fyi: vyzkousel jsem dalsi 2 stk (dle tipu od lidi) a vsude je to stejne. Prvni co udelaji je, ze si nechaji vyject papiru z systemu, resp. zda neni nejaky zaznam z minule kontroly. A tedy v mem pripade jdou hned po tech vecech, ktere me vytknuli v Ricanech. Holt budu muset sehnat novy riditka, blatnik, zrdcatka,........

STK Ricany - nepritel motorkaru

4.9.2015 v 23:03 | Nahoru | #293
Leda někde, kde bude dělat známý. Už to s tou buzerací přehánějí fest.

1 reakcí na tento příspěvek STK Ricany - nepritel motorkaru

23.10.2015 v 20:53 | Nahoru | #294
Dělají jen svou práci. Nebo Vy svoji práci v práci taky ojebáváte? Já teda trochu jo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru

25.10.2015 v 23:22 | Nahoru | #295
Frenk78> esesáci co svoji práci 'ojebavali' byli posléze za národní hrdiny.

(reakce na) STK Ricany - nepritel motorkaru

26.10.2015 v 00:38 | Nahoru | #296
Bubrak-ZX10R> to je ale vždycky o úhlu pohledu - jednak co bylo náplní jejich práce, co konkrétně z toho pak ojebávali a kdo na ně z toho důvodu pohlíží jako na hrdiny
Třeba zrdcátka jsou ale jasně na kulku

STK Ricany - nepritel motorkaru

23.3.2016 v 16:15 | Nahoru | #297
já se chystám na STK (asi do Říčan), ale mám skoro všechno origo až na cnc páčky a zrcátka z číny, ale mají konzervativní dizajn a jakési "Éčko" na zadní straně. Ladák tam dám raději až po, i když je homo.
sportu zdar

STK Ricany - nepritel motorkaru

27.4.2016 v 14:21 | Nahoru | #298
tak nakonec jsem Říčany vynechal a jen na Černý Most, STK za 10 min hotová (s 30 min čekáním) a vše OK, pohodový přístup a nez závad.
Ale mám skoro vše originál, pouze zrcátka malinko jiný, CNC páčky a padáky. Nic nekomentoval, hlavně kontroloval čísla a světla.

STK Ricany - nepritel motorkaru

27.4.2016 v 16:34 | Nahoru | #299
Nevim...jestli v současné době znamená pracovat jako technik stk s nožem na krku a hrozbou 50t Kč pokuty a možného vyhazovu v případě kontroly, tak bych Vás chtěl vidět jak všechno pouštíte...ale třeba se pletu ...

STK Ricany - nepritel motorkaru

27.4.2016 v 16:36 | Nahoru | #300
meli by vsichni vsechno poustet jako projev spolecneho vzdoru
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist