Téma: Suzuki DL1000 V Strom dealer mode
14.7.2015 v 11:44
Ahoj vsichni, nedavno jsem mel problem s unikem oleje pod vikem u radici paky. Vsechny soucastky se daji dobre a rychle koupit na www.motorcyclespareparts.eu , takze jsem zakoupil tesneni vcetne trecich podlozek a perka, kdyz uz jsem to sundaval. Vypustil jsem olej a odmontoval vsechny srouby ale ejhle, kryt narazel do ramu, takze jedina volba byla vyheverovat motor. Drzi se tam jako kliste ale nakonec povolil. Tesneni a podlozky s perkem jsem vymenil, ale kdyz jsem nasadil motor zpatky a nastartoval, motor delal neplechu, ustreloval a chcipal. Vypadla mi saci hadice od airboxu do strikacky, takze nadrz dolu, airbox ven, nasadit na strikacku, utahnout a zpatky. Je tam hrozne blbej pristup tak jsem musel otocit svorkovnice abych je utahl. Nasadil jsem vse zpatky, nastartoval, motor se zahral a hlasilo to FI. Coz je cervena dioda na pristrojovce. Kdyz se vam to stane, musite dat motorku do tzv delaer modu a vyhodi vam kod chyby. Je to konektor pod sedlem, kterej ma 6 pinu, ale jen 4 jsou osazeny. Ma na sobe gumovou krytku. U myho stromka K8 je to takhle, ale s rocnikem a obsahem se to lisi. jsou to ty dva piny co jsou primo and sebou. Vezmete kancelarskou svorku a propojite je. Udelejte to za chodu motoru, kdyz tam ta chyba porad sviti, takze druhej klicek je docela potrebnej abyste sundali sedlo. Kdyz motor vypnete, chyba se zmizi a budete muset kroutit motorku na miste aby tam spadla, ale nektery zavady se objevi pouze pri jizde, takze bud pojedete bez sedla, nebo druhej klicek. Jakmile propojite ten konektor jak jsem popsal vyse. Objevi se vam chyba na displeji, je to kod zacinajici C. Tady je seznam zavad.

C00 No error
C11 Camshaft Position Sensor (CMPS) - 1000 Only
C12 Crankshaft Position Sensor (CKPS)
C13 Intake Air Pressure Sensor (IAPS)
C14 Throttle Position Sensor
C15 Engine Coolant Temp. Sensor (ECTS)
C17 Intake Air Pressure Sensor (IAPS) - 07 & Up 650 Only
C21 Intake Air Temp. Sensor (IATS)
C22 Atmospheric Pressure Sensor (APS) - 1000 Only
C23 Tip Over Sensor (TOS)
C24 Ignition Signal #1 (Front Coil)
C25 Ignition Signal #2 (Rear Coil)
C28 Secondary Throttle Valve Actuator (STVA)
C29 Secondary Throttle Position Sensor (STPS)
C31 Gear Position Sensor (GPS)
C32 Injector Signal #1 ( Front)
C33 Injector Signal #2 (Rear)
C40 ISC Valve - 07 & Up 650 Only
C41 Fuel Pump Control System (Fuel Pump Relay)
C42 Ignition Switch Signal (Anti-Theft)
C44 Heated Oxygen Sensor (HO2S)
C49 PAIR Control Solenoid Valve
C60 Cooling fan relay circuit malfunction
C62 EVAP system purge control solenoid valve circuit malfunction
C65 Idle speed malfunction (can be caused by any fault that takes the idle speed out of range, TPS and GPS faults for example)

Me to ukazalo secondary actuator valve malfunction, coz je sekundarni klapka na strikacce, ktera ubira vykon v prvni, paty a sesty rychlosti, aby vam neproklouzlo kolo. Zjistil jsem ze ty svorky musi byt v ose motorky, jinak tahlo od ty klapky do ni narazi a zpusobuje chybu. svorky jsem posunul a chyba je pryc. Kdyz mate FI na displeji, masina je v tzv fail safe modu a ubere vam vykon, je bezpecny dojet domu, ale nejezdete delsi cestu, nebo se dioda rozblika pak bike ani nenastartujete. Jestli mate nejakej problem se stromkem, tak dejte vedet. Ahoj a bezpecnou cestu

Suzuki DL1000 V Strom dealer mode

14.7.2015 v 12:52 | Nahoru | #1
Stromka nemám, kdybych měl, ohnul bych svůj hřbet a vysekl bych poklonu...

Perfektní info pro majitele zmíněné motorky...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V Strom dealer mode

12.5.2018 v 19:55 | Nahoru | #2
Ahoj,

Mám Stroma 650 , rok 2008. nedávno se mi začala objevoval chyba FI na displayi. Vždy po prvním nastartování se chyba objeví , pak motor vypnu a znova nastartuju a chyba už se neobjeví. Zkoušel jsem podle návodu chybu odstranit jak je uvedeno víše. Přesně takhle : Do konektoru jsem propojil drátkem dva konektory při vypnutém motoru , pak nastartoval , na displayi se objedvilo -C00 , pak vyndal drát z konektorů a vypnul motor. Ale druhý den se chyba FI i se svítící červenou kontrolkou objevila znova. Jak to mám vyřešit?

díky, za odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V Strom dealer mode

12.5.2018 v 20:00 | Nahoru | #3

Dava100 píše: Ahoj,

Mám Stroma 650 , rok 2008. nedávno se mi začala objevoval chyba FI na displayi. Vždy po prvním nastartování se chyba objeví , pak motor vypnu a znova nastartuju a chyba už se neobjeví. Zkoušel jsem podle návodu chybu odstranit jak je uvedeno víše. Přesně takhle : Do konektoru jsem propojil drátkem dva konektory při vypnutém motoru , pak nastartoval , na displayi se objedvilo -C00 , pak vyndal drát z konektorů a vypnul motor. Ale druhý den se chyba FI i se svítící červenou kontrolkou objevila znova. Jak to mám vyřešit?

díky, za odpovědi.



Jestli se nepletu tak tahle motorka nema pamet na chyby stejne jako me GSX1400. Takze ten "dealer mode" nebo propojeni dratu se dela kdyz ta chyba sviti, normalne za chodu motoru. Coz treba u me by byl problem kdyz je konektor pod sedackou a klice v zapalovani. Tak jsem koupil konektor, vypinac a vytahl si ho trvale na vhodne misto.

(reakce na) Suzuki DL1000 V Strom dealer mode

22.5.2018 v 18:35 | Nahoru | #4
V_i_c_i>
Už se mi to povedlo a zjistil jsem chybu c17 (nasavani vzduchu) co to je za problém, jak to vyřešit?

Naposledy editováno 22.05.2018 18:35:59

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V Strom dealer mode

22.5.2018 v 19:04 | Nahoru | #5
Muzu to hodit do nasi skupiny v-strom technika na facebooku? Samo ze s tvym jmenem, at se nechlubim cizim perim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V Strom dealer mode

22.5.2018 v 19:40 | Nahoru | #6

Stanley78 píše: Muzu to hodit do nasi skupiny v-strom technika na facebooku? Samo ze s tvym jmenem, at se nechlubim cizim perim.



Ano můžeš

(reakce na) Suzuki DL1000 V Strom dealer mode

22.5.2018 v 19:53 | Nahoru | #7

Dava100 píše: Ano můžeš

Díky
Edit: ted mi doslo, neměl by mi to povolit zakladatel?

Naposledy editováno 22.05.2018 19:54:02

Suzuki DL1000 V Strom dealer mode

22.5.2018 v 19:57 | Nahoru | #8
Nevím jak to funguje. Můžeš se ho zeptat.

Suzuki DL1000 V Strom dealer mode

23.5.2018 v 12:00 | Nahoru | #9
C17 - senzor tlaku vzduchu, napětí mimo stanovený rozsah, koukni na konektor jestli je dobře nacvaknutý.

Suzuki DL1000 V Strom dealer mode

23.5.2018 v 12:23 | Nahoru | #10
kde konektor najdu?

Suzuki DL1000 V Strom dealer mode

23.5.2018 v 13:11 | Nahoru | #11
Snímač je na vzduchovém fitru, vede od něj hadička do sání, pod spodní klapku.

Suzuki DL1000 V Strom dealer mode

31.5.2018 v 17:09 | Nahoru | #12
Ahoj, až dneska jsem se k opravě dostal. Ale nemohl jsem snimac najit. Musí se sundat nádrž, nebo se k němu dát zespodu?

Suzuki DL1000 V Strom dealer mode

31.5.2018 v 21:48 | Nahoru | #13
Nádrž musíš sundat, jinak se ke vzduchovému filtru nedostaneš.

Suzuki DL1000 V Strom dealer mode

2.6.2018 v 12:07 | Nahoru | #14
Tak se mi dneska podařilo sundat nádrž, zkontroloval jsem všechny kabely i hadice, nic rozpojeneho jsem nenašel. chyba c17 sviti pořád.

Suzuki DL1000 V Strom dealer mode

26.7.2018 v 20:54 | Nahoru | #15
Myslíte, že je to přímo na servis? Nebo to mám ještě projít jednou , myslim tem snimac?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
hledám parťáka na cca týdenní trip,... Suzuki DL 1000 V-Strom Dikobraz09 2 15.10.2018 v 16:26 JoskaH
Výběr cestovní motorky [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, Yamaha TDM 900, Honda XL 100... vochomurka10 51 7.10.2018 v 20:46 vilemx
Cena přezutí motopneu [1, 2, 3] Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 75 26.9.2018 v 21:32 mar36
Klepe zrcátko na V-Stromu Suzuki DL 1000 V-Strom dafikk 2 11.9.2018 v 10:03 GL1
Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 Koumes 34 6.9.2018 v 19:17 VstromÚl

TOPlist