v poslední době začíná být jízda plná nechtěného adrenalinu. Motorka je nervózní, při zatáčení a při přechodu do náklonu se mi zdá jako by v určitém okamžiku motorka velmi snadno přepadla do náklonu. Při vyšších rychlostech 170+ se v zatáčce docela rozvlní a jistota kontroly řízení je pryč. Gumy mám dvousměsovky Michelin power 2CT nejsou sjeté, ale zbývá tak 20%. Gumy jsou jeté rovnoměrně a nejsou oskákané, ale náznak plošky na zadku ve středu už tam trochu je. Ložiska v krku řízení mají nalítáno 2000km a nedávno jsem je přetáhl. Žádný náznak povoleného krku (lupání) se neobjevuje. Již mám třetí sadu stejných gum, tak vím, že ty vlastnosti gumy před koncem nejsou ideální, ale současné chování mi přijde neadekvátní. Doufám, že to vyřeším výměnou gum,ale zajímá mě zda můžu nějak zjistit zda není problém někde v ložisku (přední kolo,zadní kolo,uložení kyvky a zda to můžu nějak prověřit. Nastavení podvozku se blíží standardu dle manuálu, ale jemně přitvrzenější.
Postupně jsem vyměnil ložiska na obou kolech /lehká vůle bez zlepšení/ gufera a olej ve vidlicích spolu s rozpěrkou přední osy / olej nerovnoměrně ve vidlích a omačkaná rozpěrka/ jede jek po kolejích
Naposledy editováno 13.07.2015 18:03:37
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Porucha řídící jednotky? Ducati 999 | mar36 | 21 | 1.4.2024 v 09:40 Juraj22 |
Ducati 999 - rozměr zadní pneu Ducati 999, Ducati 999 S | Ivo7 | 25 | 15.4.2023 v 17:40 SLEEPER |
Odvzdušnění přední brzdy Ducati 999 | mar36 | 1 | 30.7.2020 v 14:55 FiZzeR |
Studené starty u Ducati 999 [1, 2] Ducati 999 | ProchySBK | 60 | 29.2.2020 v 20:07 Stana.k. |
Výfuk MIVV Carbon - výměna vaty [1, 2] Ducati 999 | mar36 | 39 | 16.10.2019 v 06:06 gága0101 |