Téma: Jak vyřešit ohýbání jazýčku u šneka tachometru
12.7.2015 v 10:50
Potom co jsem pořešil ost. problémy bránící normálnímu chodu mechanického tachometru mě opakovaně trápí ohýbání jazýčku
Stane se to normálně za provozu, třeba po ujetí 300, 400 km, ne při nasazování kola.
Podle cizojazyčných fór je to častý problém způsobený prostě tím, že je ten jazýček z měkkého materiálu. Chtěl bych se toho otravného problému zbavit, ale na fórech radili nějak to přivrtávat ke kolu apod. a to se mi teda zrovna nechce. Máte nějaký jiný nápad, jak na to? Nějak ten jazýček vyztužit?
Děkuji!
Stane se to normálně za provozu, třeba po ujetí 300, 400 km, ne při nasazování kola.
Podle cizojazyčných fór je to častý problém způsobený prostě tím, že je ten jazýček z měkkého materiálu. Chtěl bych se toho otravného problému zbavit, ale na fórech radili nějak to přivrtávat ke kolu apod. a to se mi teda zrovna nechce. Máte nějaký jiný nápad, jak na to? Nějak ten jazýček vyztužit?
Děkuji!
1 reakcí na tento příspěvek Jak vyřešit ohýbání jazýčku u šneka tachometru
Aha,blbě jsem četl.Stejně platí co jsem napsal,případně nechat originál přikalit aby ztvrdnul.Nic jiného mě nenapadá.
Teď jsem řešil kolaps tachometru na Nevadě. Nejprve to přestalo počítat KM po sléze i ukazovat rychlost. Hlavní problém byl v počítadle KM. Evidentně se v tom někdo hrabal. Jedno kolečko bylo vyštíplé tak hloupě že bránilo dalšímu počítání KM. Tím vzniklo prětížení celého mechanizmu a ohnutí placičky. Po menším boji opraveno. Myslím že to je dobře vymyšlené, jelikož nedojde k dalším škodám či zablokování předního kola!
Na vrtačku to makalo jak mělo. Na kole nic. Po dalším průskumu jsem zjistil že je dotyčný jazíček ohnutý. Následně jsem zjistil že se zasekává mechanizmus šneku. Zřejmě se poškodil jeden zub v převodu, který je již evidentně dost opotřeben. Po posunutí osy hřídele a trpělivém rozhýbání to ještě chvilku poběží.
Do té doby budu muset sehnat tu převodovku, ale kde?
Takže i zde může být zakopaný pes. V ruce to může klidně běhat avšak v zátěži se to občas sekne.
Na vrtačku to makalo jak mělo. Na kole nic. Po dalším průskumu jsem zjistil že je dotyčný jazíček ohnutý. Následně jsem zjistil že se zasekává mechanizmus šneku. Zřejmě se poškodil jeden zub v převodu, který je již evidentně dost opotřeben. Po posunutí osy hřídele a trpělivém rozhýbání to ještě chvilku poběží.
Do té doby budu muset sehnat tu převodovku, ale kde?
Takže i zde může být zakopaný pes. V ruce to může klidně běhat avšak v zátěži se to občas sekne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivové čerpadlo Moto Guzzi Nevada 750 | feferon3 | 4 | 16.7.2023 v 05:29 oldyno |
MG Nevada nestartuje Moto Guzzi Nevada 750 | Jackiereaper | 7 | 21.10.2020 v 14:16 majec |
Nevada 750 převodovka Moto Guzzi Nevada 750 | majta | 6 | 22.6.2020 v 17:49 dzej.pi |
problém s otáčkoměrem, s výkonem Moto Guzzi Nevada 750 | Nubrex | 0 | 12.5.2020 v 18:09 Nubrex |
Jak nejlépe zamaskovat poškrábání h... Moto Guzzi Nevada 750 | Elmacho | 3 | 7.8.2019 v 12:22 Motogpmania |