Téma: Jak vyřešit teplo od motoru.
7.7.2015 v 15:26
Ahojky .
Na jaře a na podzim je vítané mít teplo od motoru, ale teď se z toho stala pekelná jízda .
Zkušenosti máme asi všichni majitelé Triumph Tiger 800 stejné .
Máte prosím nějaký tip na plasty ... origo či sehnané jinde?
Existuje vůbec něco, jak to proudící teplo odvést jinam ?
Potřebuji poradit . Děkuji .
Na jaře a na podzim je vítané mít teplo od motoru, ale teď se z toho stala pekelná jízda .
Zkušenosti máme asi všichni majitelé Triumph Tiger 800 stejné .
Máte prosím nějaký tip na plasty ... origo či sehnané jinde?
Existuje vůbec něco, jak to proudící teplo odvést jinam ?
Potřebuji poradit . Děkuji .
1 reakcí na tento příspěvek Jak vyřešit teplo od motoru.
To je teď u velké části motorek. Mně to taky hřeje na nohy jak sfiňa. Nezávidím čoprákům, kteří musí mít vejce uvařené na tvrdo...
1 reakcí na tento příspěvek Jak vyřešit teplo od motoru.
Máš si koupit pořádnou motorku!! Tobě se líbil ten Versys,tak to vyměň za něj. No a....že jsi to ty,tak já tě toho topícího Triumpha za 20,000,-Kč zbavím
Stará vfr750 mi topila zadníma válcema po kulích neskutečně,ve městě jsem jezdil ve stupačkách a na semaforech normálně slejzal. Později jsem si na kámošově vfr všimnul,že tam měl takovou gumovou zástěrku nad hlavou válce(origo a já jí neměl)po zakoupení o moc lepší,ale jako o hrozně moc a takovej blbej kousek gumy.Zkusil bych vykoumat odkud to topí a něčím to odstínit,odklonit
Tak pěkně děkuji .
Je jedno, jestli jezdíš v kůži, textilu ... a ani kevlar nepomůže . Ale je fakt, že ke konci dne, už lítají jen ty blbý mušky a i něco většího, co se vždy trefí přímo do hledí a při rychlosti nad 80 se horko ztrácí . Takže to vypadá, že žádná kochačka ... lze to vyřešit lítáním po dálnici nad 140 a je pokoj .
Jenže to není můj styl ... možná sem tam , vyjmečně a pak pár čupr autům zvesela zamávat a zasmát se . Ale to není řešení .
Ale jak to tak čtu , tak vlastně žádný problém nemám , prostě je to normální a přežiju to .
Vždyť to tak máme a pociťujeme asi všichni motorkáři . Je to naše sezóna a na toto jsme se těšili celou zimu, prostě to k létu patří .
Je jedno, jestli jezdíš v kůži, textilu ... a ani kevlar nepomůže . Ale je fakt, že ke konci dne, už lítají jen ty blbý mušky a i něco většího, co se vždy trefí přímo do hledí a při rychlosti nad 80 se horko ztrácí . Takže to vypadá, že žádná kochačka ... lze to vyřešit lítáním po dálnici nad 140 a je pokoj .
Jenže to není můj styl ... možná sem tam , vyjmečně a pak pár čupr autům zvesela zamávat a zasmát se . Ale to není řešení .
Ale jak to tak čtu , tak vlastně žádný problém nemám , prostě je to normální a přežiju to .
Vždyť to tak máme a pociťujeme asi všichni motorkáři . Je to naše sezóna a na toto jsme se těšili celou zimu, prostě to k létu patří .
dafikk> Tak to jsi se spletl , hřeje, to ano, ale zatím je to jen sezóní vada na kráse . Moto je úžasná, po každé jízdě víc a víc, takže Versys je slabý odvar
Jinak Tvá nabídka pokud vyměníš Kč za Euro by možná přišla k myšlence ... že by?? . Nééé. Ani omylem. Tato moto je přesně tam, kde patří .
Jinak Tvá nabídka pokud vyměníš Kč za Euro by možná přišla k myšlence ... že by?? . Nééé. Ani omylem. Tato moto je přesně tam, kde patří .
1 reakcí na tento příspěvek Jak vyřešit teplo od motoru.
Tak jsem nějak doufala, že se chytnou i Triumpháci, co mají k dotazu blíž, ale i tak Vám všem děkuji za komentáře . S tím teplem od motoru to máme teda všichni hnané do středu gatí ... to je teda pěkný . Kdysi jsem někde našla něco o krytu motoru na TT, ale nejsem nějak při štěstí to dohledat znovu. Tak jsem to chtěla vyřešit takhle a plexi s tím nemá nic společného. Teplý vzduch takto mi nevadí, chvíli jsem jezdila bez plexi na CBF a žádná sláva, jen rozmazaných mušek milion všude možně .
1 reakcí na tento příspěvek Jak vyřešit teplo od motoru.
Kozy jsou jinde , záleží, jaké máš myšlenkové pochody . V kdejaké trafice na tebe čumí z časopisu, je léto, takže i rozhled okolo může být působivý a nebo hledej na lukách a v chlívkách. No a pak je tu i typ žen, co se dají takhle nazvat . Ale tady je to marný . Smůla .
Naposledy editováno 11.07.2015 19:12:16
Naposledy editováno 11.07.2015 19:12:16
1 reakcí na tento příspěvek Jak vyřešit teplo od motoru.
Motorky Triumph jsou asi stavěné jen pro chladnou a deštivou Anglii!
Mladej má Sprint 1050ST což je něco jako cesťák a ldyž si ho půjčím a je horko jako v minulých dnech, tak jezdím ve stupačkách!
Nedovedu si představit, že bych na tom cestoval třeba k moři.
Mladej má Sprint 1050ST což je něco jako cesťák a ldyž si ho půjčím a je horko jako v minulých dnech, tak jezdím ve stupačkách!
Nedovedu si představit, že bych na tom cestoval třeba k moři.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyřešit teplo od motoru.
storeman> máš pravdu , naše sucha jim musí dělat asi opravdu zle . Moc pěkná hláška . Dočítám se, že i elektronika u silnějších kubatur hodí problém v nejméně vhodnou dobu, jestli taky z horka ... nevím, ale po vypnutí a nastartování zase chytne. Na to, jak jsou tyto motorky vymakané, tak dávají kiks "brzy" po vyjetí z výrobní linky ... což je veliká škoda .
Snad jsem měla šťastnou ruku a i po půl roce (najeto 4000km) mi moto šlape jak hodinky .
Pár motorkářů jsem viděla taky ve stupačkách, řeší to spousta lidí co jsem viděla, ale na kraťasy a tričko nemám povahu, bezpečnost upřednostním i v takových horkách , přece jen ... jdeme snadno přehlédnout .
Naposledy editováno 20.07.2015 07:42:05
Snad jsem měla šťastnou ruku a i po půl roce (najeto 4000km) mi moto šlape jak hodinky .
Pár motorkářů jsem viděla taky ve stupačkách, řeší to spousta lidí co jsem viděla, ale na kraťasy a tričko nemám povahu, bezpečnost upřednostním i v takových horkách , přece jen ... jdeme snadno přehlédnout .
Naposledy editováno 20.07.2015 07:42:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyřešit teplo od motoru.
Wildaja> depilace zadarmo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vyřešit teplo od motoru.
kratkej01> nějak se nechytám ??? .
Že by jsem v manuálu na moto tuto informaci přehlídla ??? .
Že by jsem v manuálu na moto tuto informaci přehlídla ??? .
Wildaja>
...tak po delší době zase něco k tématu....: No, pokud ti to teplo z motoru tak moc vadí a máš pár tisíc nazbyt, tak nějaké řešení tu možná bude. Je celkem dost možné, že na první typy do roku 2014 budou pasovat boční kryty chladiče z modernizovaného typu 2015, páč plechová nádrž se i u novějšího typu zdá být stejná (tím spíš, že by výrobce byl sám proti sobě, kdyby zbytečně investoval do nového tvarování nádrže pouze kvůli krytům, které přiléhají pouze z části k nádrži.....). Nové plast. kryty chladiče jsou nově tvarované především kvůli tolik kritizovanému "hřátí" motoru tím, že jsou jinak tvarované a s jinými, většími otvory, které odvádějí horký vzduch směrem od motoru (za chladičem) do stran. Tato modernizace by měla účinněji odvádět horko z motoru a více do stran, což se o prvním typu krytů (do r.v.2014 včetně) nedá již od pohledu říci..... Viz foto porovnání nového se starým typem:
Naposledy editováno 25.10.2015 22:49:17
...tak po delší době zase něco k tématu....: No, pokud ti to teplo z motoru tak moc vadí a máš pár tisíc nazbyt, tak nějaké řešení tu možná bude. Je celkem dost možné, že na první typy do roku 2014 budou pasovat boční kryty chladiče z modernizovaného typu 2015, páč plechová nádrž se i u novějšího typu zdá být stejná (tím spíš, že by výrobce byl sám proti sobě, kdyby zbytečně investoval do nového tvarování nádrže pouze kvůli krytům, které přiléhají pouze z části k nádrži.....). Nové plast. kryty chladiče jsou nově tvarované především kvůli tolik kritizovanému "hřátí" motoru tím, že jsou jinak tvarované a s jinými, většími otvory, které odvádějí horký vzduch směrem od motoru (za chladičem) do stran. Tato modernizace by měla účinněji odvádět horko z motoru a více do stran, což se o prvním typu krytů (do r.v.2014 včetně) nedá již od pohledu říci..... Viz foto porovnání nového se starým typem:
Naposledy editováno 25.10.2015 22:49:17
Děkuji Vám za vyjádření se k danému tématu . Je dobře, že se na toto výrobce zaměřil a vylepšil tím novinku pro letošní rok 2015. I já si myslím, že plasty, které přiléhají k nádrži (ta vypadá opravdu stejně a byla by to hloupost měnit její tvar) nemají vliv na šířku chladiče. Mám stejný názor jako HAPO . Ale podle fotek, manuálu i své zkušenosti si myslím, že pro mě by to byly jen vyhozené peníze . Tvar tohoto krytu neodvádí teplo, tak jak by jsme rádi . Navíc je to problém u spousty motorek . Budu ráda, když mě někdo, kdo má letošního Tigera vyvede z omylu a řekne , že, nápad to byl skvělý a plasty fungují tak jak mají. V tom případě budu uvažovat o koupi .
Naposledy editováno 12.11.2015 09:55:00
Naposledy editováno 12.11.2015 09:55:00
capo 111 ... v jedné diskusi se ptáš ??? jestli někdo zkoušel toto ???
Existuje odkaz, kde se to dá pořídit, zjistit víc ??? Nebo je to dělané doma jako originál .
Rozhodl jsi se pro Tigra , tak to nejspíš s drátěnými koly, že? , Jj, to jsem chtěla i já a špalky na ně.
Ale nakonec je to trošičku jinak a nevadí mi to .
Naposledy editováno 16.11.2015 09:15:39
Existuje odkaz, kde se to dá pořídit, zjistit víc ??? Nebo je to dělané doma jako originál .
Rozhodl jsi se pro Tigra , tak to nejspíš s drátěnými koly, že? , Jj, to jsem chtěla i já a špalky na ně.
Ale nakonec je to trošičku jinak a nevadí mi to .
Naposledy editováno 16.11.2015 09:15:39
Wildaja :No myslim že je to urobené a vymyslené doma, našiel som to na nete cez Google heat from radiator triumph tiger 800 - obrázky. No doteraz som jazdil varadero ale už je predaný a pokukujem po tigrovi 800 cestná verzia sa mi páči viac. Na jar by som ho chcel kúpiť tak teraz len čítam recenzie a tak
Tak pročítej, pročítej .
Já už tohle mám za sebou , věděla jsem o něm vše a problém byla jen má výška. Tak jsem od TT XC musela ustoupit. Stejně bych jeho potenciál nevyužila, tak mi to zas až tak nevadí .
S váhou to je o šikovnosti a taktice a zbytek ???
Já si ho nechám navždy ... dokud budu moc . Děkuji za odpověď .
Já už tohle mám za sebou , věděla jsem o něm vše a problém byla jen má výška. Tak jsem od TT XC musela ustoupit. Stejně bych jeho potenciál nevyužila, tak mi to zas až tak nevadí .
S váhou to je o šikovnosti a taktice a zbytek ???
Já si ho nechám navždy ... dokud budu moc . Děkuji za odpověď .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 34 | 26.3.2024 v 10:06 kokosman |
Dovozce Triumphu z Velké Británie Triumph Tiger 800 XC | bity | 10 | 2.2.2024 v 13:08 NUTELIER |
Cena servisu Triumph Triumph Tiger 800 XR | michla | 29 | 17.12.2023 v 18:42 tencotancismoto |
triumph tiger 800 - protáčí, ale ne... [1, 2] Triumph Tiger 800 XC | Rvn | 44 | 9.10.2023 v 09:35 Krautkopf |
Gumy na Triumph Tiger 800 Xrt Triumph Tiger 800 XR | davidic | 4 | 26.9.2023 v 19:08 Juraj22 |