globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nechce chytnout !
6.7.2015 v 19:55
zdar chtel bych se zeptat mam cz 175/477 a nechce chytnout ....jiskru hazi a benzin tece.... kdyz zacnu nakopavat tak blafne ale pak se udusi nevite cim by to mohlo byt?

nechce chytnout !

6.7.2015 v 20:12 | Nahoru | #1
Tý woe kanec ze stanu Tady se člověk občas zasměje

nechce chytnout !

6.7.2015 v 21:43 | Nahoru | #2
třeba ucpaná tryska, špatný předstih, atd

nechce chytnout !

6.7.2015 v 21:48 | Nahoru | #3
předstih sem ladil a karburator čistil takze nwm ..

nechce chytnout !

7.7.2015 v 00:07 | Nahoru | #4
Podlej svíčku! Pokud chytne na chvilku, tak je chudá směs!
Pak by to mohla dělat gufera na klice!

Naposledy editováno 07.07.2015 00:07:59

nechce chytnout !

7.7.2015 v 20:54 | Nahoru | #5
nechytla... a jak to myslis s tema guferama?

nechce chytnout !

4.8.2015 v 23:04 | Nahoru | #6
Mam ten samy problem karburator vycisteny predstih udelany a ne chytnout

nechce chytnout !

6.8.2015 v 11:17 | Nahoru | #7
Jak známo, tak u dvoutaktního motoru dochází k přepuštění pohonné směsi přes klikový prostor. Proto musí být klikový prostor těsně uzavřen, aby se v něm mohl vytvořit podtlak, či přetlak! Bohužel ložiska nemají schopnost těsnit a proto se před ně ještě dávají těsnící kroužky tzv. Gufera, která klikový prostor těsní! Pokud jsou však Gufera již stará a netěsní, nemůže motor nastartovat!!!
Další problém může být v netěsných pístních kroužcích! Je třeba je sundat z pístu a samotné vložit do válce. Pokud v místě rozpůlení kroužku tzv. zámku je mezera větší jak milimetr, tak jsou kroužky špatné a netěsní!
Pokud nepomůže nic, tak pak už jen snad věštecká koule, nebo aby motor chytnul, tak podpálit

Naposledy editováno 06.08.2015 11:21:26

1 reakcí na tento příspěvek nechce chytnout !

7.8.2015 v 04:55 | Nahoru | #8
Uďa: Aneb teorie spalovacího motoru, část první Vůle v zámku 1mm je moc. Udává se, jako mezní hodnota 0,8mm.
Pokud tu bude za chvíli dotaz - sundal jsem zapalování, nemám tam gufera, tak už s předstihem podotýkám, že jsou zevnitř klikového prostoru. Výměna gufer = půlení motoru

Naposledy editováno 07.08.2015 04:56:44

(reakce na) nechce chytnout !

8.8.2015 v 01:09 | Nahoru | #9

jawarmaniak píše: Uďa: Aneb teorie spalovacího motoru, část první Vůle v zámku 1mm je moc. Udává se, jako mezní hodnota 0,8mm.
Pokud tu bude za chvíli dotaz - sundal jsem zapalování, nemám tam gufera, tak už s předstihem podotýkám, že jsou zevnitř klikového prostoru. Výměna gufer = půlení motoru


No s těma guferama máš sice pravdu, ale jen poloviční! Poruchu těch vnitřních jsem ještě neviděl a to už jsem toho viděl opravdu hodně ale 477-ka má gufera i z venku v domečkách a ty právě mohou dělat bordel. Porucha těch vnitřních bude mít za následek jen ubývání převodového oleje a příšerné kouření motorky. Sázel bych to na ty kroužky, to bývá u této motorky (skoro každej ji točí do mrtva) dost častá závada!

nechce chytnout !

8.8.2015 v 03:35 | Nahoru | #10
Uďa, když si vzpomenu, tak ti najdu fotku zcela rozmlácených vnitřních gufer na mé 477

nechce chytnout !

8.8.2015 v 21:30 | Nahoru | #11
jawarmaniak: nemusíš, na Motortechně pokecáme Jinak taky jsem nevěřil, že se může rozsypat klec na ložsku klikovky a nedávno jsem tuhle závadu řešil
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 kpant 2 10.3.2024 v 19:20 kokoška.
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 Dejvid55 3 2.2.2024 v 12:53 Kubeja
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 kpant 1 30.1.2024 v 19:53 Drak1
Tryskání balotinou Praha a okolí ČZ 175/477 kpant 6 26.1.2024 v 18:17 assassin
Prachovka kyvné vidlice ČZ 175/477 kpant 9 18.1.2024 v 13:06 milfordoj


TOPlist