Téma: Cyklozmrdi útočí

27.6.2015 v 08:58
Dneska v šest ráno jsem se potkal s cyklozmrdama, nebo jak jim říkáte a byla z toho velká šou.
Při odbočování z ulice U Sparty do Milady Horákové jsem nedal přednost cyklistovi, který jel po přechodu, ale na poslední chvíli jsem zastavil, což on udělal taky. Ale protože mu bylo asi šedesát měl jednu ruku zafačovanou a nohy v espédéčkách, který samozřejmě neumí vyhazovat, tak se tam skácel jak zralá hruška. Vystoupil jsem z auta a následně se na mě sesypala celá skupina cyklistů a začali jsme si ujasňovat, kdo je větší debil. Marně jsem jim vysvětloval, že debilové jsou oni, když neví, že na přechodu nemá jedoucí cyklista přednost. Taky jsem jim říkal, že na tyhle trapárny nemám čas, páč pospíchám do práce, načež mi jeden z těch kokotů vlez z druhý strany do auta a vytrhnul mi klíče ze zapalování. Takže jsem musel zavolat 158, cajti tam naštěstí byli skoro hned a začalo další kolo vysvětlování, při kterým padaly perly jako: dejte mu fouknout, je sjetej!, já jsem jezdil s kamiónem, když ty si chodil do školky! nebo jako, že jsem celou tuhle akci způsobil já, protože jsem se tomu pánovi hned neomluvil. Při tom dohadování jsem přihodil argument, že pán by neměl jezdit na kole, když má jednu ruku zkriplenou a to vyprovokovalo toho nejchytřejšího cyklistu tak, že ke mě přišel blíž a dělal jako, že budeme dělat kohoutí zápasy, nebo co. Mlel něco o tom, že prej ten spadenej má parézu, tak jsem mu odvětil, že tím mě rozhodně nerozbrečí, protože já jsem taky celej zkriplenej a ať se pán především naučí pravidla silničního provozu a taky vyhazovat nohy z espédéček. Ten spadenej zas pořád mlel, že se to musí vyšetřit, protože má zhmožděnou hýždi a aby svůj argument podpořil, tak si pořád tou zdravou rukou přejížděl prdel v elasťákách. Mezitím přijeli ještě dopraváci a pak i transportér na řešení dopravních nehod, takže tam byly tři policejní auta. Nehoda se vyřešila asi za deset minut s výsledkem, že se žádná nehoda nestala a já mohl konečně odjet do práce. A to jsem si ráno liboval, že konečně po dlouhý době přijdu včas

Naposledy editováno 27.06.2015 09:29:48

4 reakcí na tento příspěvek Cyklozmrdi útočí

18.11.2020 v 12:09 | Nahoru | #151

V tomto vlákně se sešla celá řada znalců práva, kterým však chybí elementární znalosti. Takže pokud policista vyhodnotí nějaké jednání jako přestupek, i když se jedná o trestný čin, pak je to jistě chyba. Pokud za takový domnělý přestupek uloží blokovou pokutu, pak je tím věc jednou provždy vyřízena a nelze to změnit. Dokonce se to stává. Třeba proto, že příslušníci mnohdy nemají žádné relevantní vzdělání.

Všem "expertům" doporučuji vygoolovat co znamená Ne bis in idem.

18.11.2020 v 13:32 | Nahoru | #152
fireblader_puvodni> A tobě doporučuju vygůglit co je to "přezkum". Na bloku se nic změnit "nedá" leda pokud jseš sprostej vopčan a chceš se dodatečně bránit. Pokud jseš úřední parazit a zjistíš, že by z toho mohlo kápnout víc, tak jde leccos.

Naposledy editováno 18.11.2020 13:32:24

18.11.2020 v 15:34 | Nahoru | #153
fireblader_puvodni> lepe jsi se do vlastni nohy snad strelit ani nemohl .

18.11.2020 v 15:38 | Nahoru | #154

fireblader_puvodni píše: Za poslední rok jsem zaznamenal, že na internetu diskutují dva druhy diskutérů, epidemiologové a znalci ústavního práva a dalších právních oborů.

Všem "expertům" doporučuji vygoolovat co znamená Ne bis in idem.

Chápu tedy správně, že jsi epidemiolog?

18.11.2020 v 15:56 | Nahoru | #155
fireblader_puvodni> Když o něčem víš úplné hovno, tak o tom raději nemudruj.

19.11.2020 v 20:43 | Nahoru | #156
Já mám tohle, co máte vy?

Rozsudek Nejvyššího soudu ze dne 22. 7. 2004 sp. zn. 11 Tdo 738/2003, podle kterého je porušením zásady ne bis in idem ve smyslu čl. 4 Protokolu č. 7 k Úmluvě o ochraně lidských práv a základních svobod, jestliže byl obviněný trestně stíhán a odsouzen pro stejný skutek, který byl jako čin trestněprávní povahy již dříve projednán příslušným správním orgánem v přestupkovém řízení, jež skončilo pravomocným rozhodnutím, kterým byl tento čin obviněného posouzen jako přestupek, pokud ke zrušení tohoto rozhodnutí správního orgánu nedošlo. V takovém případě § 11 odst. 1 písm. j) trestního řádu ve spojení s čl. 4 Protokolu č. 7 k Úmluvě o ochraně lidských práv a základních svobod činí trestní stíhání nepřípustným.

19.11.2020 v 20:51 | Nahoru | #157
Pokud. nemám pravdu, popel na hlavu si nasypu, on ho za tím účelem někdo dodá.

19.11.2020 v 21:14 | Nahoru | #158
fireblader_puvodni>

Naposledy editováno 19.11.2020 21:19:13

19.11.2020 v 21:42 | Nahoru | #159
Takže co jste chtěli vědět o epidemiologii? Uznávám, přezkumu, který platí 5 let jsem si dodnes nevšiml, moje chyba.

Jen poznámka - v případném trestním řízení to chce jen počkat půl roku a pak poukázat na blok který, už nelze změnit .... . Vím o konkrétním případě, kde účastníci počkali a soud na tuto drobnost upozornili až při závěrečné řeči.

19.11.2020 v 22:52 | Nahoru | #160

19.11.2020 v 23:30 | Nahoru | #161

Číkus píše: fireblader_puvodni> Ano, ale tady jsme se bavili o přestupku, který nelze řešit příkazem na místě (podle staré terminologie bloková pokuta). Pokud řidič nadýchal 1 promili, jde o přestupek.

To že správně nelze řešit na místě neznamená, že se tak neděje. Podstatná část orgánů má vystudovanou teologii, pedagogiku atp., a podle toho to vypadá. Navíc za mě 1 znamená > 1, protože pochybuji, že to bylo 1,000 přesně ... .

19.11.2020 v 23:43 | Nahoru | #162
fireblader_puvodni> Podstatná část orgánů má dostudovanou zvláštní školu, ale jen s odřenýma ušima.

Po odečtu 0.23 to bude pod 1 (0.2 fyziologická hladina, 0.03 tolerance alkotesteru).

20.11.2020 v 10:56 | Nahoru | #163
Pravda, díky.

2 reakcí na tento příspěvek Cyklozmrdi útočí

26.4.2021 v 18:08 | Nahoru | #164
Taknovela je v parlamentě odsouhlasená , ale absolutně nemám tušení, jak se těch 1,5 metru bude praktikovat. Já to neodhadnu ani náhodou a pak je spoustu míst, kde to bude bez dobré vůle cyklozmrda neřešitelné.

26.4.2021 v 18:37 | Nahoru | #165
asi ve smyslu "tak ja to trikrat opisu a muzeme tomu rikat treba rozkaz na houby" ..tzn. prokazovat to budou fakt dost tezko, s vyjimkou kdy o cyklistu utrhnes zrcatko, ale tam je to asi jasny i ted.. akorat si urcite najdou nejakej "exemplarni" pripad,.. je to debilita, no..

26.4.2021 v 18:51 | Nahoru | #166
Tom_L> tim, ze na silnici neodhadnes cca 1.5m bych se radsi nechlubil
Bez ohledu na to, ze ten zakon je naprosta kravina k nicemu.

26.4.2021 v 18:52 | Nahoru | #167
Tom_L> už ho prodávají.

26.4.2021 v 18:52 | Nahoru | #168
1,5m loket/loket teda taky neodhadnu.. odhadnu 1,5m stopa pneu/stopa pneu..

26.4.2021 v 18:53 | Nahoru | #169

S.h.I.t. píše: Tom_L> tim, ze na silnici neodhadnes cca 1.5m bych se radsi nechlubil

Uvědomuješ si, že 1,45 m není 1,5 m?

26.4.2021 v 18:54 | Nahoru | #170

jelcinr píše: Tom_L> už ho prodávají.

Tohle bych chtěl, aby mi čouhalo z kola, když mě předjíždí kamion!!!!

26.4.2021 v 19:04 | Nahoru | #171
To je komedie pouze pro policii. Pokud ho předjedeš cca 0,8m od něj a nic se nestane tak v poho. Pokud ho trefíš tak smolík do 1,5m. Otázka další je co chlast, co je víc 0,5 promile u cyklisty a nebo předjetí menší vzdálenosti jak 1,5m. To bude soudů . Za mně pokud má chlast tak mi tam při předjíždění vjel a sám porušil odstup 1,5m.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cyklozmrdi útočí

26.4.2021 v 19:07 | Nahoru | #172

Tom_L píše: Uvědomuješ si, že 1,45 m není 1,5 m?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cyklozmrdi útočí

26.4.2021 v 19:15 | Nahoru | #173

S.h.I.t. píše: to je asi jako argumentace, ze se nesmi parkovat 5m pred prechodem... a taky tam nebeha nikdo s metrem, jetli tam nahodou nejses na 4,9. Ale nejaky markantni rozdil okolo 0.5m poznat uz bez problemu je.

To je jedna věc, druhá věc je ovšem že pokud tě někdo bude chtít za nedodržení těch pěti metrů od přechodu pokutovat, tak tam s tím metrem bude muset pobíhat, navíc by to mělo bejt "stanovené měřidlo" ve smyslu zákona o metrologii. No a jak budou dokazovat nedodržení toho metru a půl od kolomrda jsem dost zvědavej
Čau, Tom

26.4.2021 v 19:23 | Nahoru | #174
Reagoval jsem jen na to, ze nekdo neodhadne 1.5m tak nejak by voko

Naposledy editováno 26.04.2021 19:23:24

26.4.2021 v 19:31 | Nahoru | #175

S.h.I.t. píše: TomElefant750> tak jak jsem psal, ten zakon je uplna kravina a uplne na hovno. Predpis upravujici predjizdeni v dostatecnem odstupu a neohrozeni/neomezeni uz davno mame, tedy je zbytecne delat dalsi na totez. Logika ala "nesmi se krast" tedy udelame jeste extra "nesmi se krast alkohol"
Reagoval jsem jen na to, ze nekdo neodhadne 1.5m tak nejak by voko

No a přesně tak já myslel, že neodhadnu 1,5 m. Prostě 1,5 m je 1,5 m a když přijde do tuhého, tak 5 cm může být v různých situacích těch rozhodujících.

E: Zrovna teď jsem měl v autě nefunkční snímač ABS a nefungoval mi mj. tachometr ..... no nevěřil bys, jak je složité ve vesnici "bajvoko" odhadnout 50.

Naposledy editováno 26.04.2021 19:34:45

26.4.2021 v 19:36 | Nahoru | #176
TomElefant750>

26.4.2021 v 19:40 | Nahoru | #177
Zatím to u nás jde, ale jak začne být teplo a dovolenky, tak ty tlupy v buzidresech budou zase sípět po celých jižních čechách. Motorka na ně celkem funguje, ale auta moc ne. Ten 1,5 metr na úzkých cestách po Šumavě je totál nesmysl, to z toho můžou rovnou udělat cyklostezky. Bo když je jich jak hoven, tak není šance dodržet 1,5 metru i z protisměru.

Naposledy editováno 26.04.2021 19:40:53

26.4.2021 v 19:59 | Nahoru | #178

26.4.2021 v 20:30 | Nahoru | #179
titus> krasna ukazka vybuzenych kmitu/modalni analyzy na tom prednim rafku
..nj piti, sem jednou takhle jel (na kole) ......a po podobne efektnim premetu jsem pristal rovnou na prdel s tim bidonem furt jeste v ruce