bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 4pístky z GSX-R 750 K2
26.6.2015 v 18:30
Zdravím borci,

jezdím Suzinu GSR 750 a nedávno jsem vyměnil origo brzdy co tam byli (axiální 2 pístky jako na SV650), za axiální 4 pístky z GSX-R 750 K2, brzdný účinek se znatelně navýšil to je v poho, ale trochu mě zaráží, že ikdyž mám stavitelné páčky na max. odskok 6/6 tak se, aby maximálně brzdily, promačkávají dost ke gripu, Měnil jsem novou brzdovku, 2x to odvzdušńoval aby tam nebyla žádná ani mini-bublinka, ale pořád jsou dost měkké, brzdové desky mám na 80% cca, tak ale k mému dotazu, jak to vytunit? protože jezdím sportovně a potřebuju aby to prostě brzdilo, ještě mě napadá jestli tím, že jsou tam 2 písty navíc, se tam zákonitě musí tlačit víc brzdovky a ta pumpa to prostě už nestíhá, proto se promáčkne tak hluboko, napadlo mě teda:

1) měkčí desky
2) pancéřky hadice
3) radiální pumpu

Pokud máte zkušenosti a víte, budu rád když poradíte

čus a díky

4pístky z GSX-R 750 K2

26.6.2015 v 18:44 | Nahoru | #1
Vem jakoukoliv pumpu z mašiny co má 8 nebo 12 pístků v předních třmenech. Ta tvá to dává jen s velkým chodem páčky, má malej průměr pístu, bo na 4 pístky v serii byla dostačující...

4pístky z GSX-R 750 K2

26.6.2015 v 20:11 | Nahoru | #2
urcite pancerky gumu nafukujes proto pruzi

4pístky z GSX-R 750 K2

26.6.2015 v 20:43 | Nahoru | #3
Vyměnit pumpu. To je přece jasný, že když tam máš dvakrát tolik pístků, že budeš mít dlouhý krok....

4pístky z GSX-R 750 K2

27.6.2015 v 18:29 | Nahoru | #4
Koukám na pumpy, neměl by někdo nějakou radiální nebo axiální pumpu na 4pístkové třmeny? Koukal jsem z ebaye na nissin a vše kolem 6tis, nějaký typ? díky

4pístky z GSX-R 750 K2

27.6.2015 v 18:56 | Nahoru | #5
Asi bych nasel obyc nissin z TL

4pístky z GSX-R 750 K2

27.6.2015 v 19:05 | Nahoru | #6
Fotka by byla možná Assasin?

4pístky z GSX-R 750 K2

27.6.2015 v 19:16 | Nahoru | #7

4pístky z GSX-R 750 K2

27.6.2015 v 19:38 | Nahoru | #8
To je to TLko s těma 6 pístkovýma třmenama? to by ta pumpa mohla stačit

4pístky z GSX-R 750 K2

27.6.2015 v 20:08 | Nahoru | #9
s většim pístkem v pumpě ale zase zhoršíš hydraulický převod ne? A budeš na začátku

Mimochodem časák motorrad pochválil údajně lepší obložení gsr 2013 oproti kritice brzd gsr 2012 a dal je bod před čtyřpístkové monobloky fz8

4pístky z GSX-R 750 K2

28.6.2015 v 17:39 | Nahoru | #10
No jelikož mám třmeny které se jedou na 18/19 mm pístku tak myslím že se tim nic neposere, ale zaímá mě ten hydraulický převod - co tím přesně myslíš? mě říká logika větší pístek rychlejší nástup brzdné síly a páčka se tak nepromáčkne navíc když dám radiálku tak by i ta dávkovatelnost měla být lepší.

No tvle nwm ale když jsem s GSR letěl 240 a potřeboval jsem fest brzdit...tak jsem měl co dělat:( Už teď to brzdí min o 30% líp, vymění se pumpa a bude to krása
KOukal jsem motorkáře bazar a celkem se mi zalíbilo:

http://www.motorkari...amaha-r1-742254.html
http://www.motorkari...tona-675-800698.html

a nebo idálně

http://www.motorkari...mbo-nova-740659.html

co vy na to?

Naposledy editováno 28.06.2015 17:40:12

4pístky z GSX-R 750 K2

1.7.2015 v 14:25 | Nahoru | #11
tak bych mel k mani tu z Ska - tzn na 4pistky, videl bych to tak na litr cca.... ma prumer pistku 14mm, Rkova ma 16mm a je na 6ti pisty. radialni pumpy maji 19mm ale to je zas dane jinou konstrukci - je tam jine prepakovani na tom mechanismu packy.

u tech pump se neda orientovat jen podle prumeru pistu - je tam totiz i pakovej prevod.

hydraulickej prevod je fyzika tak sesty tridy - sila x plocha na jednom pistu = sila x plocha na druhem pistu....
tzn cim mensi pistek v pumpe - tim mensi silou pusobis na packu, ale po delsi draze.... kdyz tam das pumpu s prilis velkym pistkem, bude to mit malickej zdvih a budes muset mackat velkou silou - celou rukou treba...

4pístky z GSX-R 750 K2

1.7.2015 v 20:24 | Nahoru | #12
Mam u GSR 750 presne ten samej problem, promackavam brzdu az ke gripu (kdyz se leknu, skoro si zlomim prstenicek), ale s brzdama jsem vubec nic nedelal, je tam akorat neorigo zalamovaci packa..

U GSR 600 jsem problem vyresil nastavenim packy na vetsi vzdalenost, ale tady to mam taky bohuzel na max..
Nejlevnejsi varianta mi prijde zkusit jiny packy.. Vicmy mely vetsi nastavitelnej rozsah (ty jsem mel na tej 6tce)

Pak dej vedet, jak jsi dobojoval, mozna to taky cely prekopu.. Jak jsem jednou zkusil brzdy, co brzdi, je to hruza..

4pístky z GSX-R 750 K2

1.7.2015 v 20:54 | Nahoru | #13
Odskok mám 6/6 nastavení většího odskoku to by musel být něaký home-made upgrade, jinak v nabídce mám 2x radiálního nissina jednoho ze z1000 s 16 mm pístkem a z CBR1000RR s 19 mm pístkem, ten převod mi je jasnej spojené nádoby se berou brzo :) Známej jede axialniho brembaka na FZ1 na 4 pístky s 16 mm a mačká to v rozmezí tak 3 cm max, já mám rád citlivé brzdy kdy maj malý chod páky, takže mi větší síla nevadí...proto asi pujdu do té CBRkové + by u té radiálky i přes větší prům. pístku měla být dýávkovatelnost lepší, no uvidíme.

1 reakcí na tento příspěvek 4pístky z GSX-R 750 K2

1.7.2015 v 21:00 | Nahoru | #14
Timi_2: Jestli si nic nedělal s třmenama tak je divný že se ti to promačkává tak hluboko na těch origo 2 pístcích ten chod nebyl tak dlouhý, třeba máš už brzdovku nasračku a je zavzdušněná

jinak přesně jak si říkal, já pak jel na 6 pístcích z R1 a monoblocích Brembo na S1000RR a jak zkusíš něco co brzdíš, tak to chceš, takže jsem sehnal ucházející 4pístky z Gixxera 750 K2 a teď řeším pumpu, pancéřky budou až dle toho jak moc to začne/nezačně brzdit :) la eurčo dám vědět

(reakce na) 4pístky z GSX-R 750 K2

18.7.2016 v 15:10 | Nahoru | #15

Bandicoot píše: Timi_2: Jestli si nic nedělal s třmenama tak je divný že se ti to promačkává tak hluboko na těch origo 2 pístcích ten chod nebyl tak dlouhý, třeba máš už brzdovku nasračku a je zavzdušněná

jinak přesně jak si říkal, já pak jel na 6 pístcích z R1 a monoblocích Brembo na S1000RR a jak zkusíš něco co brzdíš, tak to chceš, takže jsem sehnal ucházející 4pístky z Gixxera 750 K2 a teď řeším pumpu, pancéřky budou až dle toho jak moc to začne/nezačně brzdit :) la eurčo dám vědět



Ahoj, tak ako si spokojny s upgradom brzd?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike
Suzuki gsxr 750 k1 stráca vykon Suzuki GSX-R 750 JesuaHamasia 19 2.7.2023 v 07:57 jdu900fire_blejt


TOPlist