jezdím Suzinu GSR 750 a nedávno jsem vyměnil origo brzdy co tam byli (axiální 2 pístky jako na SV650), za axiální 4 pístky z GSX-R 750 K2, brzdný účinek se znatelně navýšil to je v poho, ale trochu mě zaráží, že ikdyž mám stavitelné páčky na max. odskok 6/6 tak se, aby maximálně brzdily, promačkávají dost ke gripu, Měnil jsem novou brzdovku, 2x to odvzdušńoval aby tam nebyla žádná ani mini-bublinka, ale pořád jsou dost měkké, brzdové desky mám na 80% cca, tak ale k mému dotazu, jak to vytunit? protože jezdím sportovně a potřebuju aby to prostě brzdilo, ještě mě napadá jestli tím, že jsou tam 2 písty navíc, se tam zákonitě musí tlačit víc brzdovky a ta pumpa to prostě už nestíhá, proto se promáčkne tak hluboko, napadlo mě teda:
1) měkčí desky
2) pancéřky hadice
3) radiální pumpu
Pokud máte zkušenosti a víte, budu rád když poradíte
čus a díky
No tvle nwm ale když jsem s GSR letěl 240 a potřeboval jsem fest brzdit...tak jsem měl co dělat:( Už teď to brzdí min o 30% líp, vymění se pumpa a bude to krása
KOukal jsem motorkáře bazar a celkem se mi zalíbilo:
http://www.motorkari...amaha-r1-742254.html
http://www.motorkari...tona-675-800698.html
a nebo idálně
http://www.motorkari...mbo-nova-740659.html
co vy na to?
Naposledy editováno 28.06.2015 17:40:12
u tech pump se neda orientovat jen podle prumeru pistu - je tam totiz i pakovej prevod.
hydraulickej prevod je fyzika tak sesty tridy - sila x plocha na jednom pistu = sila x plocha na druhem pistu....
tzn cim mensi pistek v pumpe - tim mensi silou pusobis na packu, ale po delsi draze.... kdyz tam das pumpu s prilis velkym pistkem, bude to mit malickej zdvih a budes muset mackat velkou silou - celou rukou treba...
U GSR 600 jsem problem vyresil nastavenim packy na vetsi vzdalenost, ale tady to mam taky bohuzel na max..
Nejlevnejsi varianta mi prijde zkusit jiny packy.. Vicmy mely vetsi nastavitelnej rozsah (ty jsem mel na tej 6tce)
Pak dej vedet, jak jsi dobojoval, mozna to taky cely prekopu.. Jak jsem jednou zkusil brzdy, co brzdi, je to hruza..
1 reakcí na tento příspěvek 4pístky z GSX-R 750 K2
jinak přesně jak si říkal, já pak jel na 6 pístcích z R1 a monoblocích Brembo na S1000RR a jak zkusíš něco co brzdíš, tak to chceš, takže jsem sehnal ucházející 4pístky z Gixxera 750 K2 a teď řeším pumpu, pancéřky budou až dle toho jak moc to začne/nezačně brzdit :) la eurčo dám vědět
Bandicoot píše: Timi_2: Jestli si nic nedělal s třmenama tak je divný že se ti to promačkává tak hluboko na těch origo 2 pístcích ten chod nebyl tak dlouhý, třeba máš už brzdovku nasračku a je zavzdušněná
jinak přesně jak si říkal, já pak jel na 6 pístcích z R1 a monoblocích Brembo na S1000RR a jak zkusíš něco co brzdíš, tak to chceš, takže jsem sehnal ucházející 4pístky z Gixxera 750 K2 a teď řeším pumpu, pancéřky budou až dle toho jak moc to začne/nezačně brzdit :) la eurčo dám vědět
Ahoj, tak ako si spokojny s upgradom brzd?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |
Suzuki gsxr 750 k1 stráca vykon Suzuki GSX-R 750 | JesuaHamasia | 19 | 2.7.2023 v 07:57 jdu900fire_blejt |