bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Montáž sportovních filtrů
21.6.2015 v 16:16
Dobré odpoledne, ráno i večer. Pomenší opravě na mé moto jsem se rozhodl trošku ji vylepšit. A tak mne nenapadlo nic jiného, než si místo serie airboxu dát sport.vzduchové filtry. Máte s nimi někdo nějaké zkušenosti, totiž dělal jste si to někdo doma na koleni?? Věc se má takto: Mám Bandita -12, a tak koupit čtyři filtry by nebyl problém. Jak mi bylo ale řečeno musím ještě vyřešit přetlak z klikovky a zpět ho přes tyto filtry prohnat. Bez tohoto přetlaku nebudou správně fungovat karburatory, jejich nastavení se bude muset pozměnit vyštelovat je nebo povyměňovat vnitřnosti. Není toto někde už vyřešeno, třeba nějaké udělátko, které tento tlak dostane přes filtry zpět do karburátorů?

Montáž sportovních filtrů

21.6.2015 v 17:33 | Nahoru | #1
No nevím, na svém B12 jsem měl 4. košíky K&N a Dynojet kit Stage3 a odfuk z ventildeklu přes malý oddechový K&Nko... Ladění se stejně nevyhneš...

Naposledy editováno 21.06.2015 17:33:21

Montáž sportovních filtrů

21.6.2015 v 22:20 | Nahoru | #2
Zbytecnost...sranda za hodne penez a jeste to bude vypadat hnusne...ladeni se nevyhnes - pretryskovat, odbrzdit atd...

Montáž sportovních filtrů

8.7.2015 v 16:47 | Nahoru | #3
Asi od toho upustím, zjišťoval jsem si ceny, filtry na karburátory by vyšli asi na 10.000.- plus jeden na přetlak asi 2.500.- a za seřízení karburátoru asi 5.000.- tedy 17.500.- pokud se nevyskytne nějaký jiný další problém. No vypadá to, že budu chvilku držet smutek a pak to bude v pohodě. Díkes za info

Montáž sportovních filtrů

8.7.2015 v 21:18 | Nahoru | #4
No máš v tom trochu hokej, ten přetlak z klikovky stačí jen odvést někam ven nejlíp přes filtr, na funkci karbců to nemá vliv, sám to stejně nenaladíš jedině na brzdě nejlíp za pomoci dynojet sady, když vezmu že to nic nepřidá tak jsou to vyhozený peníze. Nejlepší ladění výkonu je koupit si silnější stroj, někteří případně zhubnout.

Naposledy editováno 08.07.2015 21:20:19

1 reakcí na tento příspěvek Montáž sportovních filtrů

25.9.2015 v 16:39 | Nahoru | #5
ono co mi bylo řečeno tak by ten přetlak s karburatory zase až tak nesouvisel, spíše se jedná o znovu spálení výfukových splodin, má to mít cosi společného s emisemi.

(reakce na) Montáž sportovních filtrů

29.9.2015 v 10:17 | Nahoru | #6

Nickjeobsazen píše: ono co mi bylo řečeno tak by ten přetlak s karburatory zase až tak nesouvisel, spíše se jedná o znovu spálení výfukových splodin, má to mít cosi společného s emisemi.



...pleteš pátý přes devátý...odvzdušnění motoru a PAIR systém jsou dvě zcela odlišný spolu nesouvisející věci...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
potah sedla Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 3 Dnes v 11:43 pepe100
Bagster Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 11 14.1.2024 v 18:58 kuzmič
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Olejová vana B12 - záměna Suzuki GSF 1200 Bandit drtikol 7 20.3.2023 v 08:07 Kovi
Servisní manuál Suzuki Bandit 1200 ... Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 1200S Bandit Stehlajs 6 23.2.2023 v 05:57 JardelT


TOPlist