globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)
MENŠÍ UPDATE:
Mam 5 let velkého oranžového stroma a přemýšlím o novější, pohodlné cestovně sportovně a trochu teréní náhradě. Cenově tak do 200kkč?
Jezdím většinou kolem komína a na delší výlety po čr, párkrát za rok se podívám za hranice.
Mohla by mít abs, aspoň podobně silný motor, dostatečnou ochranu před větrem (mam mra plexi s deflektorem), měla by být určitě lehčí, pohodlná pro mě a baťůžek (oba cca 170cm).

Zatím jsem se svezl na Tenerce 1200 (těžká, takže tu asi později), Triumphu 800xr, XC (ten mě oslovil nejvíc) a teď i na f800gs 09 se 45000km na tacháči. Taky jsem přemejšlel o novým V-stromu 650 xt, ale ty hliníkový kola jsou spíš jen pro parádu a fakt mě zklamal podvozek - je naladěnej dost na tvrdo, nefiltruje nerovnosti a je spíš na hladkej asfalt...
Zajímalo by mě, co je pravdy na tom zadírání kliky u f800gs 08-09. Na bmwgs je o tom vlákno, ale pak se odtamtud někdo ptal na advrider a vyšlo z toho, že to nebylo nějak hodně kusů. Snad promile? A že to bylo hodně závislé na tom, když někdo motorku položil a nechal blafat nakloněnou - zavzdušnění mazání - zadření? To takové TL1000 se taky chytalo na klice při whílí...
Zajímalo by mě, jak je to s praskáním pružiny u řadičky Tigra a haprováním serva pro volnoběh? Je to hodně častá závada?

//Mam 3 roky velkého oranžového stroma a přemýšlím o novější, pohodlné cestovně sportovně a trochu teréní náhradě.
Jezdím většinou kolem komína a na delší výlety po čr, párkrát za rok se podívám za hranice.
Mohla by mít abs, aspoň podobně silný motor, srovnatelnou ochranu před větrem a deštěm (mam mra plexi s deflektorem), měla by být určitě lehčí, srovnatelně pohodlná pro mě a baťůžek (oba cca 170cm).
Asi mě spíš zajímá, kdo velkého strom měl, tak na co přešel...
Jo a GéSo jsem zkoušel a moc mi nesedlo.

// S úlevou můžu konstatovat, že problém je vyřešen. Zůstávám u oranžové


Naposledy editováno 15.01.2018 13:06:28

V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

19.6.2015 v 09:03 | Nahoru | #31
Tyhle velky cendura maji vetsinou 250kg +- takže lehčí těžko sežene

V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

19.6.2015 v 11:05 | Nahoru | #32
Jen taková rétorická-proč měnit něco, co funguje a jsem s tím spokojený?

Víceméně to hlavní tady už padlo - na KTM to není a ono stejně +/- pár desítek kilo už nehraje v terénu takovou roli-už jenom pro to, že řešíš věci jako ochrana proti větru/sílu motoru, ale ne světlou výšku, zdvihy tlumičů nebo třeba rozložení váhy. I podle pneu, které jezdíš to je tak na polní cestu, kterou dají snad všechny motorky.

1 reakcí na tento příspěvek V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

19.6.2015 v 12:51 | Nahoru | #33
Možná se budu ptát nezkušeně, ale proč ne třeba Yamaha XT1200Z ST. Zatím nemám potřebu měnit, ale tento stroj jsem viděl na předváděčce a říkal jsem si proč ne.. Chápu, že váhově je to trochu jinde, ale jinak by to nemusel být špatný stroj..

V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

19.6.2015 v 12:58 | Nahoru | #34
nejsou za rozumný peníze.

(reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

19.6.2015 v 14:47 | Nahoru | #35

Ricci78 píše: Možná se budu ptát nezkušeně, ale proč ne třeba Yamaha XT1200Z ST. Zatím nemám potřebu měnit, ale tento stroj jsem viděl na předváděčce a říkal jsem si proč ne.. Chápu, že váhově je to trochu jinde, ale jinak by to nemusel být špatný stroj..

zkus se projet na BMW, zkus Stelvio, Triumpha, KTM a pak sedni na Yamahu. A uvidis ze to co dobre vypada az zas tak dobre nejezdi. Koukni do mych nedavnych prispevku ve foru. O ST jsem se tam rozepisoval

1 reakcí na tento příspěvek V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

19.6.2015 v 16:58 | Nahoru | #36
Me fascinuje, ze karf se ptal na motorku do 150ti tisic a vsichni mu doporucujou kusy o 100 litru drazsi a jeste se u toho pohadaji, kterej je lepsi....

(reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

19.6.2015 v 23:45 | Nahoru | #37

Slávek-TDM píše: Me fascinuje, ze karf se ptal na motorku do 150ti tisic a vsichni mu doporucujou kusy o 100 litru drazsi a jeste se u toho pohadaji, kterej je lepsi....


No asi to vypovídá o tom, že starší motorky zase o tolik lehčí, výkonější a pohodlnější nejsou proti prvnímu modelu V-stromu a stojí za výměnu až ty novější, který jsou teda dražší.

1 reakcí na tento příspěvek V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

20.6.2015 v 08:21 | Nahoru | #38
Za tu cenu muzes mit bud lehci moto vhodnejsi do terenu nebo pohodlnejsi s lepsi ochranou proti vetru, ne oboji zaroven

(reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

20.6.2015 v 12:33 | Nahoru | #39

SirIndy píše: Za tu cenu muzes mit bud lehci moto vhodnejsi do terenu nebo pohodlnejsi s lepsi ochranou proti vetru, ne oboji zaroven


Naprostý souhlas.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

20.6.2015 v 19:57 | Nahoru | #40

crowack píše: ta 800 od loncinu z ciny (BMW) je hakliva na olej jak drahej pes...

čína vyrábí G650- F650, F700, F800 je německá. Zapamatuješ si to podle G-jako ghina Nesmíš si to plést s f650 jednoválcem. Máš stím zkušenosti? Jakéj olej tam leješ? OTH nebo ATX?

Naposledy editováno 20.06.2015 20:03:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

20.6.2015 v 22:05 | Nahoru | #41

petrumr píše: čína vyrábí G650- F650, F700, F800 je německá. Zapamatuješ si to podle G-jako ghina Nesmíš si to plést s f650 jednoválcem. Máš stím zkušenosti? Jakéj olej tam leješ? OTH nebo ATX?

G a X jsou cinsky, F jsou Taiwan. Kymco :-/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

21.6.2015 v 08:25 | Nahoru | #42

seikos píše: G a X jsou cinsky, F jsou Taiwan. Kymco :-/



A navic: "BMW Motorrad to assemble F700 GS and F800 GS in India. Assembly to commence in late 2015 or early 2016."

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

21.6.2015 v 18:21 | Nahoru | #43

SirIndy píše: A navic: "BMW Motorrad to assemble F700 GS and F800 GS in India. Assembly to commence in late 2015 or early 2016."

wow. No nekecej. Zdroj?

(reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

21.6.2015 v 20:17 | Nahoru | #44

seikos píše: wow. No nekecej. Zdroj?



Tady: http://indianautosb...f800-gs-india-172378
Ale ted jsem nasel, ze zatim by to mely byt jen stroje pro indicky trh.

1 reakcí na tento příspěvek V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

21.6.2015 v 21:40 | Nahoru | #45
A skutečně potřebuješ cestovní pseudoenduro? Protože cestovní enduro z výše zmíněných jsou jenom KTM. Ostatní jsou "SUV". Je to hodně v módě a nabídky strojů jsou, i když tvůj případ je tak trochu slepá ulička. Nemůžeš chtít úplně všechno v jedný motorce.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

22.6.2015 v 11:48 | Nahoru | #46

Piwell píše: A skutečně potřebuješ cestovní pseudoenduro? Protože cestovní enduro z výše zmíněných jsou jenom KTM. Ostatní jsou "SUV". Je to hodně v módě a nabídky strojů jsou, i když tvůj případ je tak trochu slepá ulička. Nemůžeš chtít úplně všechno v jedný motorce.


Než jsem po litrovém Raptoru V-Stroma koupil, tak jsem uvažoval i o VFR800, fzs1000...a popravdě občas mi chybí, že si nemůžu užít zatáčky, pobrousit slidery. Ale zase mi vyhovuje pohodlnej posaz za velkým plexi. Vím, že něco jako ST1300 nebo FJR bych nechtěl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

22.6.2015 v 12:42 | Nahoru | #47
karf> No nechci nikomu nic cpát nebo nutit, je to každýho volba, jen vim od lidí kolem sebe a i od sebe , že "cenduro" láká, vypadá jako super volba, ale pro leckoho je velký, vysoký a ve finále nevyužitý. Hůř se na něj leze a třeba delší dovolená mě osobně byla příjemnější na chopperu či naháči než na cest. enduru ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

23.6.2015 v 07:52 | Nahoru | #48
Piwell> Dovolenou jsem si na naháči solo užil. Né že ne. Ve dvou by to už taková zábava nebyla, si myslím. Mně připadá, že cendura jsou dobrou kombinací pohodlí, slušný ovladatelnosti nebo hravosti a ochrany velkým plégem. Jaká sportovně-cestovní motorka to umí? VFR? SV1000? Fazer? CBF1000?

(reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

23.6.2015 v 11:53 | Nahoru | #49
karf> No, to asi ani jedna z nich

V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

29.5.2017 v 11:30 | Nahoru | #50
Trochu to tu oživím.

Naposledy editováno 07.10.2017 20:29:53

V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

7.10.2017 v 20:31 | Nahoru | #51
Trochu to oživím. Asi to vypadá na dilema mezi F800gs a Tigrem 800XC(X)

2 reakcí na tento příspěvek V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

8.10.2017 v 10:21 | Nahoru | #52
Tiger 800XC,pokud potřebuješ vysokou motorku.Jestli jen po silnicích,tak bych šel do Sprint 1050 ST.Malý GS je mrtvola

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

8.10.2017 v 11:31 | Nahoru | #53
zmulin> Mrtvola myslíš výkonem? Nejspíš teď budu jezdit ve dvou jen na krátký výlety a dál se stanem jen sólo, tak proto jsem výrazně slevil z výkonu a kapot.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

8.10.2017 v 11:56 | Nahoru | #54
karf> jj,výkonem.Jako na klidný cestování bude v pohodě.Sám víš určitě nejlíp jak jezdíš a co od tý motorky potřebuješ.To STsem napsal,páč se tu řešila ochrana před počasim a na něm bude ve finále foukat nejmíň

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

8.10.2017 v 12:26 | Nahoru | #55
zmulin> to ST jsem zvažoval před KLVčkem ale teď už je na mě moc silniční. Určitě chci, aby to bylo spíš lehčí. Těch 215-220 co mají Tiger a 800gs bude dobré. A chci, aby to zvládlo polní cesty nebo nějaké lehčí pěšiny. A na to ST a ani SM-T nebude.

(reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

8.10.2017 v 12:47 | Nahoru | #56
karf> Tak to bych já osobně šel do malýho Tigera s litejma kolama a bezdušákama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

8.10.2017 v 12:54 | Nahoru | #57

zmulin píše: Tiger 800XC,pokud potřebuješ vysokou motorku.Jestli jen po silnicích,tak bych šel do Sprint 1050 ST.Malý GS je mrtvola



Sel bych do KTM ...to je taky vysoky, tigr je nuda.

(reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

8.10.2017 v 13:50 | Nahoru | #58

karf píše: Než jsem po litrovém Raptoru V-Stroma koupil, tak jsem uvažoval i o VFR800, fzs1000...a popravdě občas mi chybí, že si nemůžu užít zatáčky, pobrousit slidery. Ale zase mi vyhovuje pohodlnej posaz za velkým plexi. Vím, že něco jako ST1300 nebo FJR bych nechtěl.


No tak zkus Yamaha Tracer 900.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

8.10.2017 v 16:30 | Nahoru | #59
gugo> do který?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-strom - kam dál? - vyřešeno 8-)

8.10.2017 v 16:49 | Nahoru | #60
zmulin> adv 950/990 treba

Naposledy editováno 08.10.2017 16:49:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom akimek314 1 8.9.2023 v 06:36 milor


TOPlist